» Kolejny INNY PRZYKŁAD (Strzelniok | 19-03-2023, 23:16:10) |
Obok LEWIATANA tak samo, przejście w ulicę, tuż pod nosem Policji. Wiele jest takich miejsc w Mogilnie. |
» inny przykład (xx | 17-03-2023, 16:42:30) |
Wjazd z Kościuszki w Pułaskiego identyczna sytuacja, pasy stanowią przedłużenie ul Pułaskiego. |
» Do geniuszy (Ja | 16-03-2023, 12:07:25) |
Włączcie te lampy na rondzie wjazdowym od Witosa - godzina 19:0 wyłączone, godzina 20:30 wyłączone ale Rabo świecą do 7:30 kiedy o 6 już jasno! |
» Normy ? (Hejka. | 11-03-2023, 21:51:13) |
Gadał dziad do obrazu ? Ha ha ha !' |
» Przepisy (xxx | 08-03-2023, 19:06:04) |
Parking kończy się przy samym przejściu, jak ktoś zaparkuje wyższym samochodem to nic nie widać , czy jest to zgodne z przepisami, chyba nie!!! |
» Światła (Piotr | 06-03-2023, 21:34:51) |
Pytanie: Dlaczego w takiej metropolii jak Mogilno nie ma ani jednego skrzyżowania ze światłami? Nie ma ani jednego przejścia dla pieszych ze światłami. W podobnych metropoliach np. Pakość, Łabiszyn, Barcin, Trzemeszno, Brzoza światła są. Taka ciekawostka. |
» Pasy w Mogilnie (Mieszkaniec Mogilna | 05-03-2023, 20:47:49) |
Może władze Mogilna pomyślałyby o pasach na skrzyżowaniu ul.Obrońców Mogilna i Padniewskiej. Kiedyś ludzie idąc do pracy szli obok weterynarii. W tej chwili przejście zostało tam zamknięte.Postawiono bramę. Skrzyżowanie tych dwóch ulic to jest bardzo niebezpieczne do przechodzenia przez pieszych. |
» parking (główkowanie | 05-03-2023, 09:00:21) |
Zupełnie ,całkiem niedaleko jest parking (płatny)ale co nie stać najdroższej fryzjerki w mieście! A tak na serio jest rynek jest parking przy bodzio.Nie rozumiem w czym rzecz!!!Dla PAŃ roszczeniowych przesuwać pasy -uważam że jeśli już to na koszt zainteresowanych.WJAZD NA TEREN PARKU ZABRONIONY I BASTA |
» Wiele lat (Neron z Mogilna | 03-03-2023, 15:08:37) |
Milicja zaniedbywała obowiązki, przymykała oko na jazdę po chodniku i nagle BUM, nie ma dojazdu do domu. |
» to jest ważniejsze (Jankiel | 03-03-2023, 11:48:32) |
Lepiej niech gmina, a zwłaszcza burmistrz zajmą się opracowaniem alternatywnej ulicy-drogi łączącej dzielnice miasta: wschód-zachód |
» tam można? (Jankiel | 03-03-2023, 11:45:48) |
Dla mnie, to szukanie dziury w całym. Przecież ruch pojazdów z podwórka Aleje Niepodległości-Pl. Wolności jest więcej niż żaden!!! Przesunięcie pasów-zebr niewiele da. Z parkingu przy byłym Polo-Markecie samochody co chwilę wyjeżdżają na ul. Hallera przez pasy dla pieszych i nikt problemu nie widzi. A tam naprawdę jest niebezpiecznie. |
» Dlaczego granatniki nie reagowały na te wykroczenia? (kierownik wydziału | 02-03-2023, 18:06:17) |
nie wiem, ale się domyślam |
» Nie wiem ale się domyślam (Jerzy sztur | 02-03-2023, 10:48:49) |
Ciekawe dlaczego policja tolerowała tak długo te wykroczenia ? |
» do Andrzej (Bolo | 02-03-2023, 09:56:10) |
Ty jesteś kierowcą? Mam nadzieję, że jednak nie bo po Twoim wpisie jasno widać że nie znasz przepisów ruchu drogowego. "Przechodzenie przez jezdnię lub drogę dla rowerów poza przejściem dla pieszych jest dozwolone na przejściu sugerowanym albo poza przejściem sugerowanym jeżeli odległość od przejścia dla pieszych przekracza 100 m. Jeżeli jednak skrzyżowanie znajduje się w odległości mniejszej niż 100 m od wyznaczonego przejścia dla pieszych, przechodzenie jest dozwolone również na tym skrzyżowaniu." |
» uwaga bo się zemszczą (park | 02-03-2023, 06:43:53) |
Bezwzględny zakaz parkowania .Można przejść kilka metrów (nawet dla zdrowia i szczupłej sylwetki).Tylko uwaga,bo może nastąpić zemsta nawet na nic nikomu niewinnych.Może by można było przebadać( bardziej mściwych) psychiatrycznie. |
» wyjazd (xxx | 28-02-2023, 13:38:06) |
przez park powinien być zrobiony tylko i wyłącznie przejazd do karetki pogotowia bo w godzinach szczytu żeby karetka przedostała się w stronę miasta to jest masakra przez wspaniale przebudowaną drogę Hallera |
» Kuriozum (Oa | 27-02-2023, 23:50:56) |
Bałagan i tyle a wszyscy mądrale co piszą że ktoś się czepia to życzę żeby wam samochody parkowały na waszych podwórkach. Więcej takich kuriozalnych rzeczy jest w mieście ale jakoś ludzie milczą. |
» Wolnoć Tomku (OBI prawdziwy | 27-02-2023, 09:17:51) |
Jaki kto ma pogląd z wpisujących jest bez znaczenia. Kierowca, który nie stosuje się do przepisów prawa o ruchu drogowym jest świadomym przestępcą. Za moich młodych lat było powiedzenie "mam wuja w sądzie, ciotkę w rządzie" i mnie wolno, albo drugie "co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie". Mnie by własna ambicja nie pozwalała na takie wyczyny. |
» Do Andrzej (Cm. | 27-02-2023, 09:11:36) |
W tym mieście zbyt dużo niewiedza i dlaczego? |
» Do justek (ElEl | 26-02-2023, 22:31:24) |
No nie gadaj tak człowieku że ktoś robi problem, bo tam faktycznie jest problem. Jak to może być że ludzie parkują sobie w parku w dodatku wjeżdżają i wyjeżdżają sobie przez pasy. Dopóki kogoś nie przejadą to nikt problemu nie widzi. |
» ,!!!! (Andrzej | 26-02-2023, 19:43:43) |
Ul.900-lecia przejścia przy sklepie z firanami nie ma,a wszyscy przechodzą jak owce.Jadąc z pl.Wolnosci na 900 lecia skręcają na dawniejszy płać lub podwórze przy dawniejszym Centrum a tu jest linia ciągła.Czy straż gminna tego nie widzi. |
» Przejścia (ziomal | 26-02-2023, 18:56:56) |
Zlikwidować połowę przejść w mieście. Kto to widział aby co 50m było przejście. |
» do justek (OBI prawdziwy | 26-02-2023, 14:07:35) |
Jak komuś skończą się tabletki, to idzie się po ten zakup do apteki, a nie do fryzjera. Natomiast wyraz "naprzeciwko" pisze się razem, a nie, jak Ty napisałeś " na przeciwko". No cóż. Jedni nie znają zasad ruchu drogowego, a inni zasad pisowni. "O nieszczęsne królestwo i zginienia bliskie, gdzie ani prawa rządzą, ani sprawiedliwość ma miejsce". |
» ....... (justek | 26-02-2023, 09:16:04) |
zIle zamieszania może zrobić gościu któremu skończyły się tabletki. .... ??? Aż w Bydgoszczy dowiedziano się że mamy problem z gościem!, nie przejściem ! Trochę rozwagi. Komu to przeszkadza? Starsi pamiętają jak już było przejście na przeciwko obecnie "Królewska", a na obecnym przejściu były róże ...ciągle zdeptane. |
» do 3 razy ha (OBI prawdziwy | 26-02-2023, 08:41:32) |
Aby sprostać wszelkim zasadom inteligencji poczytaj sobie wiersz C.K.Norwida "Po to właśnie", że wszelkie czyny mają sens i wtedy "czy popiół tylko zostanie i zamęt", czy na dnie gwieździsty dyjament". |
» Pomysly%^* (Rps | 25-02-2023, 21:52:29) |
Może rondo z przejściem dla pieszych i wjazdem,
a i zabrac wtedy obowiązkowo 1 pas po cholere dwa |
» RMI z dnia 24 czerwca 2022 r (tołdi | 24-02-2023, 22:53:31) |
przy firanach jest przejście tzw. sugerowane. Gamonie likwidując pasy czyli oznaczenia D-6, D-6b, P-10, spowodowali tylko to, że pieszy nie ma tam pierwszeństwa. Przejście jest. |
» Do Grobelskiego (Ja | 24-02-2023, 21:14:34) |
Może ten Pan przejedzie się (w końcu całe dnie kursuje w Kangoo) Powstancow czy przy Klasztorze gdzie na ulicy leży kilka centymetrów błota, liście i nawet gałęzie. Może w końcu kogoś to zainteresuje zanim dojdzie do tragedii i jakiś samochód wpadnie w poślizg i kogoś potrąci albo zabije. |
» przejścia (mieszkaniec Mogilna | 24-02-2023, 11:15:57) |
droga mieszkanko, nie narzekaj że nie ma przejścia przy firankach, zawsze możesz iść od strony Powstańców, ulicą i obok sklepu sportowego jest przejście, zapewniam że nie nadrobisz ani metra, odnośnie przejść w Mogilnie i kultury świętych krów na nich, uważam że może nie to że jest ich za dużo ale na pewno są zbyt blisko skrzyżowań, a to powoduje ogromne korki samochodów, no ale z obecną władzą temat nie do załatwienia, zawsze znajdą pretekst żeby nic z tym nie zrobić, są przecież priorytety typu: wieża ciśnień, gs-y, obwodnica |
» To był Waldek? (Hahaha | 24-02-2023, 10:14:57) |
Że też wcześniej na to nie wpadłem, przyjechał chłop ze Strzelna odwiedzić Mogilno skąd uciekł kilka lat temu, znowu robi afery i zatruwa życie ludziom. Weź Ty chłopie zostaw Mogilno i Strzelno, spakuj się i wyjedź gdzieś z dala od normalnych ludzi.
A na tą swoją elektrociepłownię z silnika od Tico co ją zmajstrowałeś na Michelsona to masz pozwolenie? Hałasujesz i smrodzisz sąsiadom. |
» ale się porobiło (UPS | 24-02-2023, 09:09:30) |
Co to za genialni kierowcy, dla których pasy poprzeczne na jezdni służą do ruchu w poprzek jezdni? Ale wstyd! A do tego jeszcze parkowanie poza znakiem droga tylko i wyłącznie dla pieszych. |
» Do Xd (Bera | 23-02-2023, 21:54:54) |
Dobrze gadasz, za chwilę tymi samochodami wjadą w głąb parku a burmistrz im na to warunkowo pozwoli :) |
» Zlikwidować wszystkie przejścia w mieście (Bolo | 23-02-2023, 16:23:08) |
Mój postulat jak wyżej, zlikwidować wszystkie przejścia dla pieszych w mieście. I powiększyć wjazdy do sklepów,szkół i urzędów,tak żeby można było autem wjechać pod samą ladę i bez wysiadania załatwić sprawy. |
» Do Op (Bera | 23-02-2023, 16:04:53) |
"Gnębić władzę za niedopatrzenie" ?
mandat powinni dostać i cieszyć się że tragedia się tam nie stała, dobrze wiedzieli że było nielegalnie. A co to kogo obchodzi czy mu interes wyszedł czy nie wyszedł, nie ma tamtędy przejazdu i koniec. |
» Frajarzyna (Xd | 23-02-2023, 15:35:00) |
Zaniepokojony reorganizacja przejść dla pieszych, które istnieja od lat, a mają zostać przesunięte tylko dlatego że dwie fryzjerzyny mają problem z parkowaniem. Jak widać łamaly przepisy nie tylko jeżdżąc przez przejście, ale również wjeżdżając w teren parku, a wszystko za zgodą władzy, ktora zgodę wydała. Kpina i kolesiostwo. Jakos wlascilecie posesji mieszkalnych problemu nie mają, a fryzjerzyny mają. Łatwiej zmienic lokal, a nie narażać nas mieszkańców na ponoszenie kosztów .Brawo dla blokującego wjazd. Przy smakusiu również nie ma miejsca parkingowego, a jest, to lokal usługowy również.Nalezy ruszyć d... I zdrowo żyć!!!! |
» przejscia dla pieszych (mieszkanka | 23-02-2023, 10:48:37) |
Zlikwidowano przejście dla pieszych 900-lecia (przy sklepie z firanami) dla mnie , ktora mieszkam tu 60 lat to bez sensu. Nie widac w pobliżu innego zresztą. Idąc z Powstańców na Hallera np i dalej ??? Teraz próbujecie zmieniac cos co jest dobre na Plantach??? Ale np przy Urzędzie Gminy i Ośrodku zdrowia - jadąc ul. Kościuszki - są dwa pasy dla pieszych , mało tego jeszcze ścieżka rowerowa --- kto to wymyślił?? Uciązliwość dla kierowców totalna. Czyżby Urzędnicy nie mogli przejść na drugą stronę wychodzac z pracy i dalej jednym przejsciem ?? Trzeba myslec w inny sposób, żeby pieszym i kierowcom było swobodniej się poruszac. |
» Problem to ma jeden pan (Op | 23-02-2023, 09:44:57) |
Zlikwidować pasy niech piesi chodzą pod księgarnie skoro to taki wielki problem aby samochód wjechał na swoją posesję przez pasy przecież gdy wjeżdża to przepuszcza pieszych nie wjeżdża tam jak rajdowiec. Problem jest naprawdę w ludziach bo trzeba robić z pierdołek wielki problem bo tak naprawdę to jednemu panu to przeszkadza który nawet nie mieszka w Mogilnie ale biznes mu tam nie poszedł więc trzeba władze gnębić za niedopatrzenia. Brak słów weź pan rób taki burdel w swoim Strzelnie może szybciej wyremontują drogę na osiedle... |
» Do Leon (Geniu | 23-02-2023, 09:22:36) |
Masz rację problem tkwi w ludziach, zaczęli parkować sobie na Plantach w miejscu gdzie chodzą ludzie, samowolkę niech sobie urządzają na własnym podwórku, bardzo dobrze że ktoś się za nich wziął. A tak w ogóle to podobno problem jest poważniejszy niż samo parkowanie. |
» (gitarzysta z zespołem | 22-02-2023, 15:06:40) |
no jak ten burmiszcz ze swoimi specjalistami się zabiorą za to (i inne zresztą drogi) to mamy pełną gwarancję uczucia pewności, pewności jak Bidena secret service w opiece szpeca któremu wy.e.ał granatnik w biurze. |
» do atr (ploter | 22-02-2023, 14:14:47) |
Korki na 100 samochodów??? Buchachacha!!!! Tyle przecież łącznie w tej wiosce nie ma. |
» (Krasnal | 22-02-2023, 09:51:52) |
W sumie dobrze się stało, Zarząd Dróg Wojewódzkich zlikwiduje to przejście z obietnicą wykonania nowego nowe nie powstanie i pieszym zostanie chodzić pod Józefinę i księgarnię.
Przecież to nie problem jak to ktoś pisał "niżej warto pomyśleć o zdrowym trybie życia i chodzić". Postuluje o likwidację przynajmniej 50% przejść dla pieszych, będzie bezpieczniej i ruch będzie bardziej płynny a jednocześnie będzie mniej smogu gdy nie będzie trzeba przepuszczać każdej "hrabianki" na przejściu. |
» Waldek siedź sobie w tym Strzelnie i sie nie pokazuj (Leon | 22-02-2023, 08:37:50) |
PROBLEM TO TKWI W LUDZIACH !!! |
» Wjazdy. (Kredens | 22-02-2023, 00:54:59) |
Kamienice przedwojenne, przejścia dla pieszych są w tym miejscu już pewnie z 50 lat, jak nie dłużej, a teraz nagle larum, że nie wolno wjeżdżać i nielegalne.
Teraz pewnie pomalowanie pasów w innym miejscu i przekopanie kilku krawężników będzie kosztować mieszkańców Mogilna z pół miliona złotych od jednego przejścia...
Za kilka lat znajdzie się "znawca", który nakaże rozbiórkę całego centrum Mogilna, bo znacząco odbiega od bieżącego prawa budowlanego i stwarza zagrożenie dla bóg wie kogo. |
» ... (Mieeetek | 21-02-2023, 22:38:51) |
Musita zacząć jeździć obwodnicą... i przez pola później. Może gieesowska wypożyczalnia filcakow przy końcu? |
» Przestrzegam (ivopiwo | 21-02-2023, 21:48:20) |
ostrzegam przed jakimkolwiek grzebaniem przez tą ekipę przy drogach. Większość kończy się kłopotami. Poczekajmy do końca kadencji dla dobra nas wszystkich. |
» Sytuacja (Obserwator | 21-02-2023, 20:18:09) |
Tam musi być rondo !!! |
» co ważne (qwerty | 21-02-2023, 18:07:13) |
głupoty głupotami a do połowy padniewskiej korek !!! |
» pasy (atr | 21-02-2023, 17:40:38) |
Na 900lecia to samo -i zlikwidowali pasy i dopiero szukają rozwiązania GŁUPOTA Do Kwadratu ale to tylko u nas może być >Nikt nie walczy że po zrobieniu skrzyżować na Hallera Korki na 100 samochodów i to wszyscy wdychamy |
» Kij ma zawsze dwa końce (Amanda | 21-02-2023, 16:29:20) |
Tam był już nawet szlaban, żeby podwórko było tylko dla mieszkańców, ale długo to nie trwało, starsi panowie, którzy dzień w dzień wjeżdżają tam samochodami tylko po to żeby postać z kolegami przy kiosku i pogadać jak przekupy na targu. Dlaczego mieszkańcy mieli by być odcięci od wjazdu tam? Tam mieszkańcy mają szopy, we wjeździe są okienka od piwnic. Także powodzenia w rozwiązaniu problemu, czas najwyższy! |
» do tr (UPS | 21-02-2023, 12:41:02) |
A jednak nie rozumiesz co jest napisane. To dopiero jest od 2019 roku i to warunkowo. Widocznie warunkiem jest nieprzestrzeganie prawa o ruchu drogowym. Wjeżdżasz na przejście dla pieszych samochodem (rozumiem wózkiem inwalidzkim to inna sprawa) i już masz pierwszeństwo przed wszystkimi. A do tego na pewno tam są salony, gdzie samochód wjeżdża przez otwarte drzwi salonowe i jest obsługiwany. |
» Do tr (Iza | 21-02-2023, 10:31:47) |
Piszesz"Komu to przeszkadza?" To nie ma znaczenia komu to przeszkadza. Jak można przez 12 lat przejeżdżać nielegalnie przez pasy i chodnik? To może wszyscy róbmy sobie samowolkę, a co tam. Jacek Jaworek wymordował rodzinę, jest poszukiwany listem gończym ale przecież nie słychać żeby dalej kogoś mordował co nie? No więc komu to przeszkadza że go nie znaleźli. Dziwny ten twój tok myślenia. |
» przejścia (mieszkaniec | 21-02-2023, 10:20:02) |
Faktycznie problem wystąpił nagle, z dnia na dzień w wręcz z godziny na godzinę. Takich "kwiatków" w Mogilnie jest więcej, choćby wyjście z parku przez ul. Kościuszki na ul. Pułaskiego. |
» Celebrytki (Xd | 21-02-2023, 10:02:14) |
A może by tak pomyśleć o zdrowym trybie życia? Skorzystać z jazdy rowerkiem lub przejść parę metrów do miejsca pracy. Gdzie jest napisane, że owe Panie muszą wysiadać dwa metry od lokalu? Z całą pewnością ruch, to zdrowie, polecam każdemu, bo to żadna krzywda. |
» habuhabu (legalne musi być | 21-02-2023, 09:10:07) |
Widzisz, chłoptasiu bo tu jest MIASTO a u ciebie na wsi to możesz sobie chodzić jak po łące, oczywiście jak ci główna koza pozwoli |
» problem jakich mało (tr | 20-02-2023, 23:11:27) |
zacznijmy od tego komu to przeszkadza???? ktoś się nudzi i przeszkadza drugiemu! Pani dentystka J. mieszka tam od wielu lat i ten wjazd jest również do niej ale widać biznesy przeszkadzają nierobom i stanom jak czołgi i będą tarasować. Te lokale są tam 12 lat i nikomu to nie przeszkadzało aż tu nagle jakiś frajerzyna się nudzi. |
» dejta spokój (dramat | 20-02-2023, 20:05:14) |
przecież to proste. Tam nie ma wjazdu a ci co tam się pobudowali czy mają interesy niech pozwą miasto, że wydało zezwolenie na prowadzenie biznesu bez wjazdu. To typowe dla mogileńskiej geesowskiej ekipy, że na niczym się nie znają. A policji to już wg. nie pytajcie bo mają problemy sami ze sobą. |
» zagadka dla Pana Rutkowskiego (UPS | 20-02-2023, 19:50:45) |
To się porobiło. Nikt od 2019 roku nie zauważył, ze warunkowa zgoda była z naruszeniem prawa, traktująca przejście dla pieszych jako skrzyżowanie dróg równorzędnych i zezwalająca na stwarzanie zagrożenia życia dla pieszego. Nic dodać, nic ująć.
A może się dowiemy jaki był warunek? Ja tylko się pytam. Jak kierujący pojazdem może nie przestrzegać przepisów ruchu drogowego? |
» ... (Mieeetek | 20-02-2023, 19:46:11) |
Co za chory kraj trzeciego świata.. Żeby wymalować pasy z 20m w lewo czy w prawo musi się zjechać autobus urzedasow z różnych instytucji i debata będzie trwała ile? z 2 m-ce? |
» Dlaczego (majchers | 20-02-2023, 19:16:13) |
Zacznijmy od podstawowego pytania: dlaczego wydano zgodę (bo chyba wydano?) na prowadzenie działalności handlowej w miejscach do których nie ma dojazdu i nie ma parkingu? Jakie jest przeznaczenie tego rejonu w planie zagospodarowania przestrzennego miasta? Jeśli dopuszczalna jest tam w/w działalność to na jakich warunkach? Czy te warunki spełniono? Jeśli nie, to kto i jakich nie spełnił? No i tak dalej i dalej...
Obawiam się, że znajdowanie rozwiązania problemu dzisiaj stworzy tylko pretekst do dalszej ekspansji w Aleję oraz więcej problemów w przyszłości. |
» Inwalidzi i renciści (Starsi z tradycją | 20-02-2023, 18:36:40) |
Oddać przejście koło straży pożarnej!!! |
» Parodia (Iza | 20-02-2023, 18:32:43) |
Posesję i lokale nie mogą zostać pozbawione dostępu? To może było się trzeba nad tym zastanowić w momencie kiedy te lokale powstawały? |
» Ejs (Dsja | 20-02-2023, 18:17:15) |
Taki sam przypadek gdzie przejscie jest umiejscowione na wjeździe na posesję lub wręcz na ulicę mamy na ul.Piłsudskiego (wjazd na posesję) i na ul. Kościuszki / Pułaskiego (wjazd w ul. Pułaskiego). Miasto wytyka ZDW błędy i proponuje kretyńskie przenoszenie przejścia dla pieszych na świeżo wylanym asfalcie, a u siebie i w powiecie problemu nie widzi. Zapraszam burmistrza i staroste na miejsca wskazane w komentarzu. Tam też jest dopiero co lany świeży asfalt (Piłsudskiego). |
» Ile (abc | 20-02-2023, 18:07:20) |
Tych wszystkich komisji w Polsce będzie?Bezpłatnie? |