» do CMG (Prawdziwy Polak | 09-09-2024, 07:55:32) |
Nie zamiatajcie tego artykułu po dywan, proszę by był na czołówce, niech wszyscy widzą jaki był to wał. |
» Przejecie spoldzielni (Członek sp Mieszkaniowej | 08-09-2024, 19:02:45) |
Zwracam się do byłych członków rady Nadzorczej z apelem za kadencji Barana nie wybudowano ani jednego bloku mieszkania Interesuje mnie ilu wtedy spółdzielnia zatrudniała pracowników na etacie a ile jest teraz Skoro nie przybyło.mieszkan to czemu są przyjmowania nowi pracownicy Panie Prezesie proszę o uregulowanie tej sprawy Za pana Guzika tak licznej obsady etatów napewno nie było. |
» Przejęcie SM (Gb | 07-09-2024, 09:00:35) |
To nie były wybory, to był największy wał w historii tego popapranego miasteczka. W przejęciu SM pozłużono się pełnomocnictwami nie weryfikujac ich autentyczności. Tylko niektóre z nich mogły być udzielone przez rzeczywistych członków SM. Reszta tych świstków pojawiła się niewiadomo skąd na chwilę przed głosowaniem. Na przykładze banków i urzedów, jeśli chcesz wypłacić pieniądze w banku przy okienku, czy cokolwiek załatwić w urzędzie za kogoś, to musisz mieć takie pełnomocnictwo z dowodem osobistym tego kogoś. W czasie wyborów rady i prezesa tak nie było, więc wybory muszą być powtórzone z tego i innych przyczyn. Mam informacje, że tak właśnie będzie. Czekam też na reakcję tygodnika Pałuki. Nie dajmy się drugi raz zrobic w konia przez tych przekrętów. Walczmy o swoje. |
» do wszystkich (znam się | 07-09-2024, 02:10:27) |
Pałuki podają ze na Walnym było 260 spółdzielców. Wieść niesie że co niektórzy posługiwali się pełnomocnictwami na kartkach spreparowanymi na kolanie aby wygrac do Rady. Oszustwo wysokiej klasy. |
» DO pREZES (vvvv | 05-09-2024, 09:03:11) |
GDYBYS JEDEN RAZ ZAPOZNAŁ SIĘ ZE STATUTEM sPÓŁDZIELNI WIEDZIAŁ BYŚ WSZYSTKO. |
» Prezes (Rada nie rada... | 05-09-2024, 00:08:12) |
A co robi Rada? Przy blokach, od ul. POWST. WLKP. Jest jeden chodnik, prowadzący do ul. Powstańców. Jest on w stanie tragicznym, trzeba naprawdę uważać, żeby się tam nie przewrócić, wygląda jak po orce. Ile to już lat, i tamtędy też chodzą byli z Rady Nadzorczej, i co to im nie przeszkadzało. Ciekawe ile dostają za posiedzenie. Radni nie dbali o swoje rewiry.
Obecnie przed blokiem 49,jest pasmo nie ścięciętego trawnika, pełna e |
» Do Prokuratury (Ja | 04-09-2024, 06:52:23) |
Należy zgłosić sprawę do prokuratury, niech sprawdzą autentyczność podpisów na kartach kandydatów do Rady Nadzorczej. Ale znając naszą prokuraturę, do niczego nie dojdzie. |
» Do Michu (Ryś | 03-09-2024, 23:03:30) |
Ty tak na serio, czy dla jaj tak napisałeś? Z kim nie gadam to każdy zachwala wspólnoty. Nie spotkałem się z złą opinią na ich temat. Pytam oczywiście samych mieszkańców lokali wchodzących w skład wspólnot. Transparentność wydatków to główna ich cecha, a o to między innymi właśnie chodzi. |
» do Michu (mecenas | 03-09-2024, 21:09:24) |
Proszę cię jeżeli sie nie znasz, nie wypisuj takich bzdur.Zobacz bloki które są zarzadzane przez p.Hindera. To otworzą ci się oczy szeroko.Całkowity koszt 700,-zł bez prezesa. A ZARZĄD TWORZA LOKATORZY. |
» Wspólnota mieszkaniowa (Lokatir | 03-09-2024, 15:16:33) |
Nie ma kto konkretnie zająć się ta sprawa My z mężem już starsi tu potrzeba młodych mądrych głów Jeszcze jedno w Strzelnie mieszka siostrzenica jakie było jej zdziwienie gdy na zebraniu xobaczyla panią że Strzelna nie było by w tym nic dziwnego po i pani N jest ze Strzelna ale ta pani pracowała w Opiece społecznej i została przyjęta na jakiś miesiąc przed rezygnacja Barana Cxy to nie jest dziwne i jest powiązana z tą nową rada nadzorcza I ciekawi nas jakie stanowisko ma i kto płaci MY LUDXIE OBUDZMY SIE DOSC WYZYSKIWANIA LOKATOROW |
» trzeba powołać swojego prezesa (przyłebska | 03-09-2024, 10:07:51) |
decyzje NEO prezesa są nieważne!! |
» Nieład (Zarośla | 03-09-2024, 09:17:23) |
Czy wreszcie ktoś usunie chwasty,przed blokiem 49 na Powstańców,przy pięknie odnowionym pomniku o jego Otoczeniu?????
Ani stare rady nadzorcze,ani "nowa" nie dbają!!!!A chodnik przy niebieskim bloku jak po wojnie,chodzą po nim starzy członkowie rad nadz. I co nie widzieli tego????Wstyd!! |
» do Michu (UPS | 03-09-2024, 09:14:19) |
Jak powstaną wspólnoty mieszkaniowe to wtedy będzie 20 prezesów i tylko zmienią nazwę na zarządca. Pensję i tak muszą dostać, rada i zarząd musi być, ktoś sprzątać musi itd itp |
» Praca (Myśliciel | 03-09-2024, 09:10:57) |
Oj Ktoś szukał pracy,przecież w Mogilnie NIE MA KAWIARNI,nie ma na mieście gdzie wypić kawy.
Lepsze to niż rady nadzorcze i prezesury.Otwierajcie kaWiarnię! |
» Praca (Myśliciel | 03-09-2024, 09:10:29) |
Oj Ktoś szukał pracy,przecież w Mogilnie NIE MA KAWIARNI,nie ma na mieście gdzie wypić kawy.
Lepsze to niż rady nadzorcze i prezesury.Otwierajcie kaWiarnię! |
» Neo Prezes (Oszukany | 03-09-2024, 06:56:10) |
Jutro jest sesja Rady Miejskiej. Myślę, że przywitacie i złożycie gratulacje "PREZESOWI" I S.....MU nominacji zdobytych w sposób patologiczny w zmowie z Baranem i układami rodzinnymi D.......o. Precz z takimi nieuczciwymi radnymi. |
» spr.funduszu remontowego. (mecenas | 03-09-2024, 02:46:26) |
Dlaczego nikt ze Spółdzielców,,nie domagał się aby Fundusz Remontowy był wyodrębniony . Od 2023-2024 nie mieliśmy Rady Nadzorczej, ta co była była nielegalnie-samozwańcza. Czy decyzje podejmow ane przez samozwańców są ważne- otóż nie. Musimy obalić wszystkie uchwały samozwańców i poprowadzić tą Spółdzielnię od nowa praworządnie.Jedno co umieli to podnosić Baranowi pensje. |
» Do Prawdziwy Polak (Ja | 02-09-2024, 16:35:35) |
Tak, artykuł faktycznie powinien być umieszczony jako pierwszy na portalu, nie ma na tę chwilę ważniejszej sprawy dla tysięcy mieszkańców Mogilna. |
» !!! (Prawdziwy Polak | 02-09-2024, 12:39:05) |
Prośba do CMG, dajcie ten artykuł na początek, żeby mieszkańcy spółdzielni mieli cały czas obraz uśmiechniętego duszola obejmującego intratne stanowisko za pieniądze spółdzielców. |
» Do vvvv (Mecenas Ryś | 02-09-2024, 11:29:57) |
Myślę, że trzeba się oprzeć o Prawo Spółdzielcze art. 44, ust.2 |
» do mecenas Ryś (vvvv | 01-09-2024, 17:11:53) |
Kadencja Rady Nadzorczej SM.trwa 3 lata i może być jeszcze 3 lata ,wybrana przez Walnego Zgromadzenia $ 77 pkt3 Statutu SPÓŁDZIELNI/ TO SAMO PRAWO SPÓŁDZIELCZE/ .Poprzednia Rada była 8 lat. Prezydent przedłużył kadencje Rady o 1 rok w związku z pandemią.W DZ.U.Z DNIA 26 LIPCA 2022R.POZ.1561 .aRT.42 TEJ USTAWY MÓWI" RADENCJA rADY Nadzorczej która ulegla przedłużeniu na podstawie .rt.90a ustawy zmieniającej w art .25, upływa w dniu zwołania pierwszego Walnego Zgromadzenia po dniu wejscia niniejszego przepisu".I co sądzisz mecenasie-PROKURATOR. |
» Spółdzielnia (Lokator | 01-09-2024, 14:49:17) |
Czy ktoś może wie o tym, że podobno spółdzielnia ma podpisać umowę z firmą ochroniarską, która ma ochraniać biura w budynku soółdzielni. Jeżeli to prawda, to widocznie obawiają się protestów i możliwego wtargnięcia członków spółdzielni do siedziby SM. Widać ewidentnie, że czytają te wszystkie komentarze pod postem. Dobra robota cmg24. Tak trzymać kochani. To dobrze, że jesteście z ludźmi. |
» Nie płacić (Radykał | 01-09-2024, 14:26:43) |
Ludzie, odkładajcie pieniądze na czynsz, ale w ramach protestu go nie płaćcie dopóki rada i prezes nie zrezygnują. Pamietajcie, w kupie siła. Zobaczycie że szybko poskutkuje. Jak już będzie po sprawie i wybierzemy nową radę i prezesa to zapłacicie te wstrzymane czynsze i wszystko wróci do normy. Słuchajcie,to co teraz się dzieje to zwykły burdel na kółkach. Ta sytuacja wymaga naszej solidarności i radykalnych kroków ze strony mieszkańców spółdzielni i uwierzcie, nie trzeba do tego wielkiej odwagi. Wystarczy zacząć działać i damy radę bez problemu obalić ten pseudo zarząd i prezesa |
» wspólnota mieszkaniowa (Michu | 01-09-2024, 02:17:41) |
Dziwię się, że właściciele mieszkań nie zakładają wspólnot mieszkaniowych, tylko utrzymują tych darmozjadów. Są właścicielami a płacą jak zwykli najemcy mieszkań, a ich pieniądze są trwonione na prawo i lewo. |
» Statut (Mecenas Ryś | 01-09-2024, 02:06:07) |
Po zapoznaniu się ze sprawą. W świetle obowiązującego prawa władze spółdzielni mieszkaniowej w Mogilnie działają nielegalnie. |
» Dramat dla mieszkańców (Analityk | 01-09-2024, 01:54:37) |
To Wam teraz powiem po co to wszystko krok po kroku. Podwyżki czynszów, wielu nie da rady ich płacić, zadłużanie, komornik, przejęcie ruchomości, przejęcie nieruchomości, zakup zadłużonych lokali za cenę grubo ponizej ich rzeczywistej wartości przez osoby z kregu sprzyjających nowym władzom spółdzielni. Rozumiecie teraz o co idzie w tej grze i jaka jest stawka? Do roboty śpiochy bo Was zlicytują jak stare niepotrzebne przedmioty. Ruszcie się, to Wasza spółdzielnia, nie tych kombinatorów i intrygantów. Nie jestem członkiem spółdzielni, ale mam swoje prywatne powody żeby rozwalić ten gangsterski układ |
» Prezes i reszta (Ja | 01-09-2024, 01:22:35) |
Jak bardzo to miasto upadło. Żal patrzeć |
» Spółdzielnia (Fabian | 31-08-2024, 23:56:06) |
Zaraza się szerzy w spółdzielni, trzeba z nią walczyć i tyle. |
» Rada i prezes (Wojtas | 31-08-2024, 22:30:28) |
Dziady zawsze zostaną dziadami |
» do wyborca (Sulejman | 31-08-2024, 21:34:17) |
Szanowny wyborco, przecież Pisu w Mogilnie nie mA. PANI kAZANECKA
pRZYJEŻDZAŁA DO mOGILNA PRZECINAĆ WSTĘGI .nIKOMU NIC NIE POMOGŁA. a TO CO SIĘ NAZYWA PISEM W MOGILNIE TO FARSA. WSZYSCY SIE POWYPISYWALI. |
» Zdjęcie (Wyborca453 | 31-08-2024, 16:21:00) |
Przeglądam aktualności powiatu na zdjęciu sama lewica i kto prawica Łaganowski świat się kończy.Co na to wyborcy pisu nikt nie wypisuje że tak a tak.Na innych znowu cała "elita" PSL, SLD, pis a wszystko z p.Gawkowskim komuszkiem. Cóż się spodziewać w tym zgniłym mieście. |
» postawa moralna niektórych Radnych (mieszkaniec bloku | 31-08-2024, 10:44:26) |
Proszę o przepytanie radnych Duszyńskiego i Stochlińskiego o wytłumaczenie się z farsy wyboru Rady Nadzorczej i Prezesa Spółdzielni Mieszkaniowej w Mogilnie. Ustawka z góry zaplanowana w celu zapewnieniu stanowiska prezesa Duszyńskiemu nie budzi wątliwości. Howartowie Stochliński i zmiana rególaminu konkursu to przekręt. Takich radnych społeczność nie potrzebuje. |
» oszuści nadal rządzą (nie blokowiec | 31-08-2024, 07:51:38) |
czytam te wypowiedzi, te oburzenia na postępowanie władzy, i pusty śmiech mnie ogarnia, powiem wam że zainteresowani dalej śmieją wam się w twarz, tylko czekają aż ta "burza w szklance wody" ucichnie i wszystko wróci do "normalności", jeszcze gadaniem niczego nikt nie zmienił, dopuki się nie zorganizujecie i czegoś nie zrobicie, nadal będą z was robić debili, czyżby nie było na nich bata, przecież bardzo łatwo można się za nich wziąść, i wypieprzyć całe toważystwo w pi...u, |
» L.D (xxx | 30-08-2024, 14:21:26) |
Panie L.D dlaczego Pan nie był ani jednego w pracy w Muzeum??? |
» Do obserwujący (Ds | 30-08-2024, 14:07:57) |
Nieee no normalnie mistrz riposty hahahaaa. Ćwicz ćwicz, może kiedyś ci się uda, choć wątpię biorąc pod uwagę twój deficyt intelektualny hahahaa |
» do "Ds" (obserwujący | 30-08-2024, 07:28:20) |
Dopytam,czy w Twoim przypadku głupota od urodzenia,czy nabyta pod wpływem....... .Nie napinaj się zbytnio,gdyż i gumka w gaciach może pęknąć z głupoty, wypadnie pampers.Nowy Prezes jest the best,jak i Wszystko w tym Kraju,tylko uśmiechać się pozostało "polaczkom". |
» spółdzielnia (wielki elektronik | 29-08-2024, 21:15:49) |
jestem za , a nawet przeciw |
» Do Echhh (Spółdzielca | 29-08-2024, 18:42:44) |
Zgadzam się z tym co jest napisane RADA NADZORCZA BIEZE NIE MALE PIENIADZE Chodzili błagali o poparcie Tak nas oszukali okłamali Czy Wy szanowna rado macie nas za idiotow pisze o tej 5 co poparła Duszynskiego Jak Wam nie wstyd Raz Wam się udało Więcej nie Na koniec jeszcze o wysokich pensjach w spółdzielni podwójnych etatach Czas z tym skończyć MOJE PIENIADZE NA remonty nie na dodatkowe etaty |
» do Echhh (max | 29-08-2024, 11:14:07) |
Przyczyna tego wszystkiego jest jedna i nosi nazwę: DUSZYŃSKI. Gdyby nie zachłanność tego człowieka na stanowiska i kasę nie byłoby problemu. A do tej osoby co stwierdza, że "dość tej nienawiści..." to pragnę nadmienić, że nie ma tutaj o tym mowy, a wyłącznie słychać głosy oburzenia wywołane pogardą rady nadzorczej wobec głosu spółdzielców, którzy nota bene tę samą rade utrzymują. Gdyby SM była tworem prywatnym to na czele możecie postawić sobie nawet orangutana, ale w tym przypadku my spółdzielcy finansujemy ten postkomunistyczny twór i oczekujemy poszanowania naszego głosu. Nadzieja w tym, że za te wszystkie nagłośnione afery zostaną wyciągnięte konsekwencje i kariera w SM nie dojdzie do skutku albo będzie niezwykle krótka. |
» do wszystkich (właściciel | 29-08-2024, 08:39:29) |
sprawa jest bardzo poważna. tych komentatorów którzy postanowili obrażać innych ,wysyłać do Gniezna proszę o wyłączenie sie z tej dyskusji. Albo nie jesteście spółdzielcami albo działacie na zamówienie aby rozmyć problem. Sprawa dotyczy przemyslanego rozboju, i usadzenie się obok i czerpania potężnych koszyści. W dalszym ciągu proszę zrozumieć że Spółdzielnia jest nasza, już niema PRL. |
» Do obserwujący (Ds | 29-08-2024, 04:38:55) |
Pomóż najpierw sobie i sam zgłoś się na OZ, ale nie wiem czy uda im się tak ciężki przypadek wyleczyć hahahaaaa |
» Wystarczy (Echhh | 28-08-2024, 22:54:31) |
Dosyć już tej nienawiści ... dosyć ... dosyć !!! |
» do "Ds" (obserwujący | 28-08-2024, 18:42:39) |
Sorry,mnie to nie dotyczy,ale moge pomóc innym,m.in Tobie w głupocie. |
» Do właściciel (Dario | 28-08-2024, 14:52:21) |
Są jeszcze inni radni i wiele osób które są bardzo zainteresowanie podważeniem całej procedury wyborów na członków rady nadzorczej i prezesa. Czas pokaże co się stanie. |
» haha (Obywatel | 28-08-2024, 14:13:17) |
Lechu, przestań pisać sam o sobie pozytywne komentarze i tak nikt rozsądny w to nie uwierzy. |
» Do Osiedle (Lokator | 28-08-2024, 12:56:24) |
Niech się rehabilituje, ale nie za nasze czyli członków spółdzelni pieniądze. Ten człowiek nawet nie pomyśli o swojek rehabilitacji wobec mieszkańców i pójdzie z nimi na udry. Wspomnisz moje słowa. Tak już na marginesie to niewiadomo czy zostanie prezesem. |
» Hmm.... (tomasz z Mogilna | 28-08-2024, 12:47:50) |
Krzyczycie krzyczycie, jeno się złościcie. Nic mu nie zrobicie. Karawana jedzenie dalej;). Pięć wiosen raptem mu zostało...czego mu zazdrościcie? Wielu żegnających go na cmentarzu? Nie ważne ilu i kto cię żegna. Ważne kto cię wita. |
» do dario (właściciel | 28-08-2024, 11:25:31) |
zobacz kogo mamy w Radzie Spółdzielni-R A D N Y C H miejskich.
Zaczynająć od prezesa , pana G.S. itd. To oni razem z byłym prezesem narobili tego gn*ju.Pan radny chodził od mieszkania do mieszkania i skamłał o głos. Jak przebiegały wybory tego nikt... nie wie. bedziemy informowac Sprawdzimy wiele rzeczy |
» L.D. (Spokój | 28-08-2024, 10:04:29) |
Dajcie już mu spokój ... niech działa !!!!!!!!! |
» Do obserwujący (Ds | 28-08-2024, 10:01:42) |
Aaa, to możesz sobie sam wypisać skierowanie hahahahahaaaa |
» Piękne (Osiedle | 28-08-2024, 09:49:25) |
Zobaczycie jak za trzy lata będą wyglądały osiedla. Ducha za punkt honoru postawi sobie rehabilitację, za wpadki, które zaliczył podczas rządów w Gminie. Będzie chciał się wykazać i pokazać, że nie jest taki beznadziejny ... W tym cała nadzieja dla nas mieszkańców ... Tylko czy w duecie z Baranem razem nie pójdą na dno? No i używki ... tu jest cińko ... |
» legalne wały władzy (mogilnianin | 28-08-2024, 09:40:57) |
Ciesielski, chociaż odpowiada za większość decyzji, podał się do dymisji i cicho sza, nikt go nie rozlicza, ot taka wiocha Mogilno, wał za wałem bezkarnie, tylko patrzeć jak gdzieś wypłynie na intratnym stanowisku |
» Media ogólnopolskie (ccc | 28-08-2024, 09:07:48) |
Ktoś niżej pisze,że za chwilę media ogólnopolskie nagłosnią co się dzieje w Mogilnie. Dobry żart. Duszyński to środowisko PO,Nawrot PSL. Wszystkie media ogólnopolskie są obecnie związane z tymi środowiskami i takich afer nie nagłośnią na 110 procent. Chyba że chodziło o TV Republika i Trvam ;) |
» do "Ds" (obserwujący | 28-08-2024, 07:09:13) |
Nawet,nie potrafisz w swej głupocie czytać.Pisałem,zebyś cynk dał,to otrzymasz skierowanie w trybie pilnym.Świadczę po prostu "usługi" w/w ośrodkach. |
» Do mieszkaniec (Dario | 27-08-2024, 22:53:54) |
Racja, mało czasu zostało. Pytam jednak, od czego my mieszkańcy mamy radnych? Oni mają obowiązek nas reprezentować i załatwiać tego typu sprawy, składać zawiadomienia do prokuratury, występować do sądu w imieniu mieszkańców, składać wnioski i interpelacje w naszym imieniu. Od tego ich wszystkich mamy. Bycie radnym nie polega na braniu diety. Należy działać przy takich poważnych sprawach. Do tej oory nie ma reakcji, taką mamy radę miejską, że palcem nie kiwnie. |
» ???? (Mieszkaniec | 27-08-2024, 21:34:35) |
Witam, tyle tutaj ludzi zabrało głos, ja również ale jako mieszkaniec a nie członek Spółdzielni - więc pytam Członków Mieszkaniowej czy zaskarżyli już do sądu sposób wyboru prezesa, jeżeli jeszcze nie to zostało mało czasu ponieważ jak się nie mylę takie zaskarżenie powinno być w terminie 14 dni jak zainteresowani mieszkańcy zwrócą się po poradę prawną do byłego Prezesa to pewnie przez sentyment udzieli jej i to jak podejrzewam bezpłatnie . Pozdrawiam i gonić aferzystów z naszego grona. |
» Leszek (Grisza | 27-08-2024, 19:06:32) |
Tak przekonacie się szybko jak dobrym gospodarzem był Leszek Duszynski. |
» Monitoring (Plany | 27-08-2024, 18:51:16) |
Skoro prezes zamierza zakładać monitoring to z góry informujemy, że nie zgodzimy się gdyby przypadkiem komuś przyszedł do głowy taki pomysł na etat dla pierwszego człowieka Pana Duszyńskiego komendanta straży miejskiej |
» Mogilno (Powiat | 27-08-2024, 18:46:16) |
Ile to jeszcze potrwa ??? ile to potrwa ??? Napie........ Duchy stało się w modzie ... choć pewnie sam sobie zasłużył. Tylko oprócz jęku na CMG i w Pałukach nic nie ma. Wszystkie wałki w świetle prawa. Może pan Ciesielski by się odezwał i uchylił tajemnice poprzedniej władzy. Nie ma wątpliwości, ze Ducha wiele zrobił ale też nie ma wątpliwości, że wielu źle potraktował i skrzywdził ... |
» Do obserwujący (Ds | 27-08-2024, 16:07:22) |
Ooo, widać, że poznałeś już uroki terapii nie tylko w dziekance w Gnieźnie, ale też w innych tego typu miejscach hahahaa. |
» Kadencja (Obiektyw | 27-08-2024, 14:46:53) |
A może podziękować byłemu Panu burmistrzowi za pracę jaką włożył w rozwój Mogilna??? Umiecie tylko marudzić, i zazdrościć. Smutni Jesteście,,,, |
» do "Ds" (obserwujący | 27-08-2024, 14:28:00) |
No,widać,że nadal cierpisz,piszesz patrząc w lustro,może "kuracja" z dopiskiem pilne pomoże w tej głupocie w Świeciu n/Wisłą??Ostatecznie są jeszcze Tworki,ale z kaftanem bezpieczeństwa.Jakiś czas nie patrz w lustro na swe głupawe lico. |
» Wybór prezesa nieważny ! (Spółdzielca | 27-08-2024, 13:30:58) |
Spokojnie ludzie kochani. Pan Duszuński nie jest formalnie prezesem spółdzielni. Przeczytajcie Prawo Spółdzielcze art. 44, ust.2. Wybory na prezesa nieważne! |
» biuro i fotel prezesa (Kobieta | 27-08-2024, 13:06:18) |
Może siedzibę prezesa zrobić w tej remontowanej Wieży - będzie mieszkańcom bloków sukcesywnie co miesiąc podnosił ciśnienie dodatkowymi opłatami. |
» do UPS (max | 27-08-2024, 11:48:02) |
"jeżeli krewni i spowinowaceni tak dobrze, że sobą współpracują, to oznacza, że jeżeli ktoś wszedł do "rodziny" Spni Mieszk. to też będzie dobrze współdziałał." - rozumiem, że tobie nie przeszkadza, że skompromitowany człowiek stanął na czele spółdzielni; no brawo, brawo... |
» Cmg24 (Czytelnik | 27-08-2024, 10:11:04) |
Podziękować należy portalowi cmg24 za tak ważne informacje o tym co dzieje się w spółdzielni mieszkaniowej. Bez Was mieszkańcy osiedli nawet by nie wiedzieli, że mają nowego prezesa. Panie burmistrzu Nawrot, osiedla spółdzielni w Mogilnie to duża rzesza potencjalnych wyborców. Niech Pan zadba o ich interesy, a druga kadencja będzie tylko formalnością dla Pana. Niech Pan nie zostawia spółdzielni w rękach tych wyrachowanych, bezczelnych ludzi. Należy natychmiast interweniować. Jak widać te kreatury nie liczą się z nikim i z niczym. Wiem, że Mogilno będzie niebawem miejscem wielkiego zainteresowania mediów ogólnopolskich. Sprawa będzie miała negatywny rozgłos. Wtedy już nikt z zewnątrz nie będzie chciał tu przyjeżdżać, żyć, pracować, zakładać rodziny itp znając mogileńskie realia. O tym też perspektywicznie trzeba myśleć, tak jak myślą w innych miastach. Dba się o wizerunek niedopuszczając do tak negatywnych zjawisk jak to w spółdzielni w Mogilnie. Jesteśmy częścią Wielkopolski, dlatego zadbajmy o standardy tak typowe dla tego regionu Polski, gospodarność, transparentność wydawania środków publiczych i jawność wyborów również w takich miejscach jak wspomniana spółdzielnia mieszkaniowa. Pozdrawiam |
» Prezes (Nowy | 27-08-2024, 09:35:32) |
1. Zwołać nadzwyczajne Walne Zgromadzenie z porządkiem obrad - odwołanie rady; wybór nowej rady
2. Zmienić regulamin - odwołanie- zwolnienie prezesa- bez odprawy
3. Wybór nowego prezesa |
» Do obserujący (Ds | 27-08-2024, 09:27:05) |
Widzę, że dużo wiesz o dziekance, jeszcze tam cię trzymają hahahahaa. NTerazie wiem czy wiesz, ale po tym co nawypisywałeś zostaleś totalnym dzbanem, brawo HAHAHAHAA ! |
» do Walne (UPS | 27-08-2024, 07:30:00) |
Nie pouczaj nas jako członków spółdzielni mieszkaniowej. My przepisy prawne znamy, a Ty napisałeś to jakby to był przepis na placek. Takie wpisy o Tobie nie świadczą najlepiej. Zróbcie, zwołajcie, załatwcie, a ja będę stał z boku. Jeżeli krewni i spowinowaceni tak dobrze, że sobą współpracują, to oznacza, że jeżeli ktoś wszedł do "rodziny" Spni Mieszk. to też będzie dobrze współdziałał. |
» do "Ds" (obserwujący | 27-08-2024, 07:29:34) |
Sorry,zalecam mniej patrzenia w lustro,obniży się wtedy poziom głupoty.Twój poziom gigantycznej głupoty się skurczy,jeśli nie pomoze,daj cynk,otrzymasz skierowanie na "Dziekankę" do Gniezna(wtedy pamiętaj o maseczce,mniej widoczne będzie głupawe lico). |
» !!! (ploter | 27-08-2024, 07:14:37) |
Duszyński - won z tego miasta raz na zawsze!!!!! |
» xxx (vvvv | 27-08-2024, 00:39:12) |
Członkowie Zarządu i Rady Nadzorczej Spółdzielni nie mogą być ze sobą spokrewnieni ani spowinowaceni ,badz w lini prostej bądz tez do drugiego stopnia '' Prawo Spółdzielcze art.44 ust.2 |
» Wybory prezesa (Prawnik | 26-08-2024, 22:44:17) |
Maaamo. Przecież wy w tej spółdzielni nie znacie nawet przepisów, statutu i prawa spółdzielczego. Kompromitacja panowie i panie. Łapy precz od spółdzielni. Nie chcemy takich dyletantów w radzie nadzorczej i na fotelu prezesa. Dość tej farsy |
» Wybory nieważne (Maniu | 26-08-2024, 22:32:07) |
Jeśli w tej nieszczęsnej radzie nadzorczej macie jeszcze odrobinę honoru i przyzwoitości, odpuśćcie. Zrezygnujcie razem z powołanym bezprawnie prezesem, bo im dłużej bedziecie z tym czekać, tym konsekwencje dla Was z miesiąca na miesiąc będą coraz bardziej przykre. Na podstawie przepisów o prawie spółdzielczym widać jak na dłoni, że cała ta sytuacja była bezprawnie przeprowadzona. Te wybory i tak będą unieważnione, więc na Waszym miejscu nie czekałbym z decyzją o rezygnacji z funkcji członków rady, przewodniczącego i oczywiście o uznaniu nieważności wyborów na prezesa. Dobrze Wam radzę, nie czekajcie z tym, bo ten numer i tak nie przejdzie. |
» Zwolnienie (Walne | 26-08-2024, 21:50:38) |
Zwołajcie walne zgromadzenie i odwołajcie prezesa, prawnika Barana i pozostałych 6 członków Rady Nadzorczej. Zróbcie audyt zewnętrzny działalności pana Barana. Sprawdźcie kto został wpisany do KRS. Sprawdźcie czy prezesem Spółdzielni Mieszkaniowej może być osoba spokrewniona lub spowinowacona w linii prostej i w drugim stopniu linii bocznej z członkiem Rady Nadzorczej. |
» prezesss (Maniu | 26-08-2024, 21:21:36) |
Złotousty Maryjan nie odejdzie nigdy ;) |
» Prezes (Swar | 26-08-2024, 20:47:13) |
Wirtuoz el gitara z kustosza na prezesa takie rzeczy tylko w CMG |
» Dwulicowcy w Radzie Miejskiej. (Mogilniak | 26-08-2024, 20:40:25) |
Panie Przewodniczący Rady Miejskiej. Ma pan w Radzie dwie osoby, które można określić jako dwulicowcy. Ostatnio dali się poznać jako osobnicy. którzy w sposób wręcz patologiczny zastosowali ustawkę przy wyborze Prezesa SM. Wszystko bylo z góry zaplanowane żeby wynik wyborów był taki jaki Duszynski sobie wymarzył. Daje to obraz moralnego upadku tych radnych.Zal mi członków Spółdzielni którzy dali się zmanipulować i obecnego Burmistrza, Który tak łagodnie potraktował Duszyńskiego za jego TWÓRCZĄ działalność, pozostawiając za sobo spore długi. |
» Dwulicowcy w Radzie Miejskiej. (Mogilniak | 26-08-2024, 20:39:05) |
Panie Przewodniczący Rady Miejskiej. Ma pan w Radzie dwie osoby, które można określić jako dwulicowcy. Ostatnio dali się poznać jako osobnicy. którzy w sposób wręcz patologiczny zastosowali ustawkę przy wyborze Prezesa SM. Wszystko bylo z góry zaplanowane żeby wynik wyborów był taki jaki Duszynski sobie wymarzył. Daje to obraz moralnego upadku tych radnych.Zal mi członków Spółdzielni którzy dali się zmanipulować i obecnego Burmistrza, Który tak łagodnie potraktował Duszyńskiego za jego TWÓRCZĄ działalność, pozostawiając za sobo spore długi. |
» !!! (Mieszkaniec | 26-08-2024, 19:54:40) |
Wybór prezesa (specjalnie z małej litery) nie ważny - Prawo Spółdzielcze nie dopuszcza wstrzymania się od głosu, zawsze należy się określić czy jest się za czy przeciw, jak członkowie Rady Nadzorczej tego nie wiedzą to co robią w tym gremium ? |
» Nadzwyczajne walne zgromadzenie (MMMM | 26-08-2024, 18:48:17) |
Zarząd spółdzielni mieszkaniowej powinien zwołać nadzwyczajne walne zgromadzenie na złożone na piśmie żądanie rady nadzorczej lub przynajmniej 1/10 członków. |
» Walne Zgromadzenie Spółdzielni (Walne | 26-08-2024, 18:42:57) |
§ 2. Członków zarządu, w tym prezesa i jego zastępców, wybiera i odwołuje, stosownie do postanowień statutu, rada lub walne zgromadzenie. |
» Walne zgromadzenie SM (Walne zgromadzenie | 26-08-2024, 18:41:20) |
Walne Zgromadzenie - jest najwyższym organem Spółdzielni, do którego kompetencji należy podejmowanie decyzji we wszystkich kluczowych sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Pełni funkcję uchwałodawczą i kontrolną, uchwala akty prawa wewnątrzspółdzielczego |
» Prawo SM (SM | 26-08-2024, 18:39:48) |
Tak ... zgadza się ... Proszę sprawdzić co przepisy mówią o wyborze prezesa na stanowisko jeżeli w radzie nadzorczej jest członek rodziny. Powinowactwo w linii prostej i w drugim stopniu linii bocznej. Prezes został wybrany wbrew przepisom. |
» Do obserwujący (Ds | 26-08-2024, 18:05:16) |
Ty też jesteś wybitny w tej swojej gigantycznej głupocie, no chyba, że to co napisałeś to sarkazm. |
» do wszystkich (właściciel | 26-08-2024, 16:33:27) |
Szczęść Boże, ratuj się kto może. A może.Obalić te sfałszowane wybory Walnego Zgromadzenia.Ale najpierw zapoznać się ze Statutem Spółdzielni, którego każdy członek spółdzielni musi otrzymać jeżeli zechce. I wtedy zobaczymy jak nas robiono w ciula. |
» powyborczy (obserwujący | 26-08-2024, 13:42:13) |
Jak można tak negatywnie pisać o tak wybitnej jednostce dla Gminy,powiatu??Tyle lat głosowano na Niego,tyle tysięcy wyborców,po ostatnich wyborach,demokratycznie przegrał i co???Ma być w niebycie ze swoją wiedzą??Ogarnijcie się.Zasłużona jednostka dla Gminy,powiatu,dla Obywateli. |
» Do Zygmunta (Sp_ca | 26-08-2024, 12:49:49) |
Hej, głupoty piszesz. Ci co stracili stanowiska, raczej na tę utratę zapracowali. A z jakiej racji, należą się im stanowiska? Do roboty......!!! |
» Do więzienia a nie na stanowiska (Lord far quad | 26-08-2024, 12:24:44) |
Niezależny kulturowo grajek narobi długów. Ciekawe gdzie będzie nowa melina. |
» Prezesunio (A Bo Ja Wiem | 26-08-2024, 10:35:15) |
Czy tak było? Ustalmy chronologię:
1. Pan Nawrot zostaje nowym burmistrzem, a Pan Duszyński traci stanowisko w wyborach - nie był to wybór za, a przeciw.
2. Pan Nawrot tworzy nowe, dodatkowe stanowisko Archiwisty w Muzeum Ziemi Mogileńskiej dla Pana Duszyńskiego w ramach "podziękowania" za dokonania byłego już burmistrza - za publiczne pieniądze.
3. Mogilno Sport - i wszystko jasne;)
4. Pan Duszyński nie zjawia się ani razu w nowej pracy, bo jest na zwolnieniu L4, ale wypłaty odbiera.
5. Pan Baran SAM REZYGNUJE ze stanowiska Prezesa Spółdzielni Mieszkaniowej (robiąc miejsce przyszłemu prezesowi), za co otrzyma odprawę w wysokości 6 kolejnych wypłat i zostaje jej prawnikiem za podobne wynagrodzenie plus bonusy.
6. Rada Nadzorcza SM dzień przed wyborem nowego prezesa zmienia regulamin wyboru prezesa.
7. Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej w Mogilnie wybiera na nowego Prezesa Pana Duszyńskiego. W składzie Rady Nadzorczej zasiadają osoby z rodziny nowego Prezesa, co sprawia, że wybór jest nieważny.
Jeśli tak jest to "starzy" i "nowi" idą na "bezczela". Niby dobrze rozegrane, ale niezły bajzel:D |
» i tak (Zygmunt | 26-08-2024, 05:15:00) |
bardzo dobrze, jestem za tym, aby byli politycy, którzy stracili stanowiska otrzymali inne, aby móc działać dalej dla dobra ogółu |
» Posadka (Kamil | 26-08-2024, 04:46:14) |
Duszek odejdź z godnością. Twoje sukcesy to wielomilionowe zadłużanie gminy. Nie miałeś pomysłu na rozwój, to se pomniki zbudowałeś na swoją "chwałę" i to za publiczną kasę, a gmina i mieszkańcy będą musieli przez lata spłacać twoje "wizjonerskie" pomysły. Dziś wychodzi po co to robiłeś. Jeśli myślisz, że to samo uda ci się w spółdzielni, to już przegrałeś człowieku. Teraz ludzie będą ci patrzeć na ręce bo jesteś tylko zwykłym zarządcą spółdzielni i to nie ty teraz możesz wszystko, a mieszkańcy mogą z toba ostro pojechać prezesiku. Lepiej weź sobie to wbij do głowy. |
» Remont (Remont | 25-08-2024, 23:04:25) |
Ja chce winde w kazdym bloku! Bloki zacznijcie ocieplać!!! |
» Oczyszczalnia (Wrr | 25-08-2024, 23:02:24) |
Haloo władza juz po wyborach kto podejmie temat fetoru z oczyszczalni w Mogilnie ,rolnikow na polach nie ma a cuchnie. Ile my mieszkańcy mamy tak życ w tym smrodzie? Żeby zglosic nie na swoim osiedlu budowe progów zwalniających to pierwsi, a jak mieszkancy oczekują interwencji to nie ma radnych!! |
» Ehh (Ggo | 25-08-2024, 22:57:30) |
Po co nam wymiana nowych nawierzchni boisk są w złym stanie ?nie! Komu to potrzebne jeszcze ze dwa orliki zbudujcie i te dziadki na pewno sie uciesza. Drogi nam lepiej przy blokach naprawcie szczególnie kolo gimnazjum na powstańców w Mogilnie. Wymiencie w końcu te przestarzałe domofony! I wezcie sie w końcu tutaj bezposrednio do spółdzielni w Mogilnie sie zwracam za naprawienie parkingu na ul.Witosa bo to jest kpina z mieszkancow ,ze przez tyle czasu nie potraficie znalezć firmy ktora naprawi zapadajace sie parkingi!! |
» Bzdura (Co | 25-08-2024, 22:48:38) |
Przede wszystkim to powinien nowy szefu nas mieszkańców pytać co nam potrzebne nikt nie prosił o nowe oswietlenie !
Nam nowe oświetlenie nie jest pilnie potrzebne ,żeby sie zadłużać wystarczy ,że obecne bedzie włączane o zmroku i bedzie git.Parkingow nam brakuje ,remontow blokow a nie bezsensownego wydawania pieniedzy. |
» Coś z dożynek (Strażak | 25-08-2024, 22:42:41) |
Duszyński przemawiał dziś na dożynkach w Zbytowie. Testuje reakcję ludzi po doniesieniach o stanowisku prezesa spółdzielni mieszkaniowej. Cwaniak chyba był sam zdziwiony małymi bądź co bądź oklaskami, ale zawsze to jednak oklaski. Ludzie nie mają pojęcia co dzieje się w Mogilnie. |
» Cud (Elko | 25-08-2024, 22:42:02) |
Jak do dobrze ,ze usiadles zastanowiles sie i jestes co my bysmy mieszkacy osiedli bez ciebie zrobili normalnie czlowiek niezastąpiony dziekujemy Ci |
» Światełko w tunelu (Ja | 25-08-2024, 20:42:28) |
Przybądź szwagier. Ja chętnie zapłacę za utrzymanie czystości na klatce schodowej i przed blokiem. Chyba jeszcze tylko w Mogilnie lokatorzy sami sprzątają. |
» Do radnej z małej litery (mieszkanka | 25-08-2024, 20:28:58) |
To pojechała pani po całości na mieszkańców, jest wolność słowa, a każdy ma prawo duskutowac jeżeli chodzi o nasze pieniądze, nie każdy pisze obraźliwe komentarze, a pani pojechała po wszystkich. Nie ma pani wstydu, ani honoru, to pani żyje z naszych pieniędzy podatników, to pani jest nierobem skoro pani dostaje dietę, za nic nie robienie, a jeszcze ma pani czelność nazywając ludzi NIEROBAMI, znalazła sobie pani,i do Pani podobnych sposób zarobkowa nią? Kto panią wybrał i innych wszyscy wiemy.Ja chociaż mogę z podniesiona głowa iśc, bo wszystko co mam, za swoje uczciwie zarobione pieniądze, a Wy doprowadziliscie gminę do stanu takiego jakim jest. Jest pani bezczelna jako radna |
» Do mieszkających (Ja | 25-08-2024, 20:19:11) |
Będzie drogo i drożej wszak naście tysięcy trzeba będzie zebrać dla jaśnie pana. |
» od kiedy podwyżek mam się spodziewać? (Kobieta | 25-08-2024, 19:36:36) |
... do Spółdzielni, no bo dokąd? do Piątnicy nie wyślą. |
» Fucha dla szwagra (Ja | 25-08-2024, 17:46:02) |
Teraz zapewne szwagier Duszyńskiego dostanie oczywiście bez przetargu zlecenie na sprzątanie klatek schodowych i terenów wokół bloków. |
» buahaha (Mieeetek | 25-08-2024, 17:42:47) |
to tera jeszcze muszą sobie wybudować synagogę jako kropkę nad i .. |
» Sp-nia (Myślący | 25-08-2024, 16:09:17) |
JEŚLI ktoś próbuje tu pisać,że wszystko jest ok.że piszący to typy,to niech się dobrze zastanowi.Kto,tu burak? AK,ak,ak....
Odbije się to czkawką,tym samoogłoszonym i tym co ich wybierają!!!!!!! |
» Do radnej (Podatnik | 25-08-2024, 15:11:00) |
jeżeli faktycznie pani jest radna. to pani jest żałosna, ublizajac mieszkańcom, wyzywając od nierobów. Gdyby wszyscy byli nieroba mi, to kto by pani płacil? Proszę się wykazać jako radna, uczciwie pracować,bo nikt nikomu za siedzenie nie płaci.A wykształcenie niech pani ujawni, zresztą nie musi pani, z wpisu można wywnioskować. Wstyd że taka radna mamy i kto panią wybrał?tylko nie zapomnieć zdjęć wstawić z wakacji na Facebooka, za dietę rządnej, gdzie my finansujemy. Zenada |
» Spółdzielnia (Zula | 25-08-2024, 14:55:22) |
Piszemy,piszemy a jako członkowie spółdzielni nic nie robimy trzeba podjąć konkretna decyzję i odsunąć tych lowelasów od pełnienia funkcji w spółdzielni. Jak wam nie wstyd panowie, panie Duszyński wstydu pan nie masz, jak tak można cała ta wasza święta trójka to jakieś żarty.Trochę pokory. |
» Do Radnej (Tosa | 25-08-2024, 14:25:01) |
Droga Pani chciałam oświadczyć,że to Pani obraża ludzi.Mam wysokie kwalifikacje,skończyłem bardzo dobre Szkoły wyższe i nie jestem nierobem,nie życzę sobie takich impertynencji
Oprócz mnie na pewno jest także mnóstwo ludzi.
Czy sądzi Pani,że człowiek,który zadłużył Urząd i nie poniósł żadnych konsekwencji może objąć taką funkcję???
Na marginesie zaznaczam,że była to ewidentna ,,ustawka". |
» Skok na kasę (Nowy | 25-08-2024, 13:36:19) |
Skok na kasę. L.D. wybrany na 1 rok. 22 sierpnia 2025 odbierze ODPRAWĘ ZA 6 miesięcy -120000zł.? I ta rada "WYBIERZE" Go ponownie w 'konkursie" na ROK. I tak w koło do ruiny Spółdzielni. |
» Witosa (mieszkaniec | 25-08-2024, 13:30:29) |
Panie nowy prezesie my mieszkańcy nie potrzebuje monitoringu i kolejnych kosztow tylko miejsc parkingowych! Prosze słuchać spółdzielców bo spółdzielcy to Pana pracodawca a nie odwrotnie! Prosze to dobrze sobie przyswoić! |
» Nuda (Radna | 25-08-2024, 11:51:17) |
Ale jesteście nudni w tych swoich dyskusjach. Nikt waszego obrzygiwania nie bierze pod uwagę a wy ciągle swoje. Długo jeszcze będziecie dawać złote rady wszystkim po kolei? Trzeba było się uczyć a tak to pozostaje tylko zgorzkniało pluc jadem. Żałosne nieroby. |
» Podrzucanie śmieci (XXX | 25-08-2024, 11:30:32) |
Mam pytanie do Pani mieszkającej kiedyś na Sójczym, wyrzucającej notorycznie śmieci do kontenerów spółdzielni mieszkaniowej, czy na Placu Wolności, nie ma pojemników na odpady??? |
» Liczniki (Cmg | 25-08-2024, 11:17:23) |
Ja z innej beczki.Może ktoś mi wytłumaczy o co w tym chodzi.Komunalka zakłada liczniki radiowe na pobór wody nam zwykłym odbiorcom
Kumpel mi mówił że liczniki radiowe nie montują pracownikom komunalki oni mają te stare.Jak myślicie dlaczego .Czy ktoś wie? |
» Liczniki (Cmg | 25-08-2024, 11:16:11) |
Ja z innej beczki.Może ktoś mi wytłumaczy o co w tym chodzi.Komunalka zakłada liczniki radiowe na pobór wody nam zwykłym odbiorcom
Kumpel mi mówił że liczniki radiowe nie montują pracownikom komunalki oni mają te stare.Jak myślicie dlaczego .Czy ktoś wie? |
» Prośba (Dżony | 25-08-2024, 10:51:02) |
Panie Dusz.....Chcesz Pan coś dobrego zrobić dla Mogilna jako lokalny patriota i były Burmistrz??? To zniknij z życia Mogilna.Jestes to temu miastu winien.Oszukałes i zawiodłeś wielu ludzi nawet z najbliższego otoczenia.Prsykre to i smutne. |
» Mieszkańcy (Ola | 25-08-2024, 10:49:13) |
Masakra.Mieszkańcy zróbcie coś.Odwiłajcie to wszystko. |
» SZOPKA O PODŁOŻU NOSZĄCYM ZNAMIONA PRZESTĘPSTWA. (blokowiec | 25-08-2024, 09:54:57) |
Widać wyrażnie, że cała ta szopka była zarezerwowana z góry. Dziwny rodzinny i kumplowski skład rady nadzorczej. Celowa zmiana regulaminu, wszystko po to żeby osłabić możliwości innych kandydatów. Zbierać podpisy od członków spółdzielni i obalić to patologiczne towarzystwo wzajemnego popierania. Z perspektywy czasu widać, że Duszyński to człowiek bez honoru w dodatku zostawił za sobą totalny bajzel z długami w tle dla gminy. |
» Na budowę (Murarz | 25-08-2024, 08:37:35) |
Na budowę betoniarką kręcić a nie za biurko. Cwaniaczki mogileńskie |
» Prezes (Sp_ca | 25-08-2024, 00:00:02) |
Jak można? HAŇBA!!!!!
Za grosz honoru! Rada Nadz. i Prezes...... Ustawka.....
Smród na Sójczym z oczyszczalni/ już tyle lat nic nie zrobiono_/ i smród w spółdzielni. Jak za komuny..... |
» Układy (Układy | 24-08-2024, 22:07:24) |
Panie Duszyński wstydu pan nie masz |
» SM (Naiwny | 24-08-2024, 21:09:13) |
jednak dalej mieszkańcy Mogilna robią idiotów z mieszkańców Mogilna . Co tam mieszkańcy najważniejsza rodzina ,koledzy i kasa. |
» do Emi-Grant (Michael | 24-08-2024, 19:48:02) |
HAHAHA, Dobre hahaha. Podobno Coppola ma kręcić w Mogilnie GODFATHER 4 |
» Do członków społdzielni (Poinformowany | 24-08-2024, 19:43:13) |
Do członków spółdzielni. Zgłoście Do prokuratury podejrzenie o możliwości popełnienia przestępstwa w wyborach do Rady Nadzorczej. Wiem, że przed wyborami było wiadomo kto ma wejść w skład Rady Nadzorczej i tak to zorganizowano. |
» Przeprowadzka (Emi-Grant | 24-08-2024, 18:57:22) |
Myślałem o przeprowadzce do Palermo. Już nie muszę, mam teraz na miejscu całą Sycylię hahaaaa !!! |
» Czynsz (Nowy | 24-08-2024, 18:11:37) |
nie płacenia całej RADZIE NADZORCZEJ To też są nie małe pieniądze Za układy za oklamywanie nas i tym wszystkim którzy brali udział w każdym zebraniu Nie dajmy się Niech moc kochani będzie z nami Taka rada nam nie potrzebna |
» Leszek (Mogilnianin | 24-08-2024, 17:20:20) |
Leszek masz ogólnie jakieś morale,Jesteś człowiekiem honoru??? Masz godność??? Możesz ludziom spojrzeć w twarz??? Chyba jednak nie.Wstyd chańba buractwo. |
» wniosek do Rady Miejskiej. (tkm | 24-08-2024, 13:49:12) |
Proponuję żeby na najbliższej sesji poprosic radnego Stochlińskiego o wytłumaczenie się, dlaczego bierze udział w takiej farsie związanej z wyborem prezesa spółdzielni mieszkaniowej. My mieszkańcy oczekujemy od członków Rady Miejskiej nienagannej moralności co u tego osobnika jest obce.To typowe kolesiostwo i kierowanie się własnym interesem a nie społeczeństwa. A spółdzielcom radzę się zjednoczyć i odwołac to całe towarzystwo w radzie nadzorczej, włącznie z tym szkodnikiem prezesem. |
» Do spółdzielnia (Mieszkanka | 24-08-2024, 13:28:12) |
Popieram cała rada nadzorcza do wyzucenia Śmieci są nam nie potrzebne Wybrać nowa bez kartek bez upoważnień bez układów Wtedy będzie uczciwie przejżyscie |
» Smród (Cmg | 24-08-2024, 12:11:46) |
Kto ma się zająć jak oni wszyscy zajmują się sobą by złowić jak najintratniejsze posadki.Fetor nie tylko na Witosa na Pow.Wielp.też mamy problem. |
» Do spółdzielca (Nowy | 24-08-2024, 12:05:56) |
Czekam na dalsze posunięcia Zgadzam się TO MY JESTESMY CZLONKAMI SPÓŁDZIELNI To nasze zdanie powinno się liczyć Rada jest od tego żeby patrzyła na przetargi na remonty Na co są wydawane NASZE PIENIADZE NIE RADY szanowna rado nadzorcza PREZESA POWINNY WYBIERAC WSZYSCY CZŁONKOWIE SPÓŁDZIELNI WSZYSCY bez kartek bez upoważnień
|
» Smród (Mieszkaniec123 | 24-08-2024, 11:54:04) |
A Pani radna z ul.łąkowej cisza teraz nie atakuje bo Burmistrz swój . Przeskoczyła na kolejną już chyba czwartą.Zawsze tam gdzie korzyści dla siebie i rodziny no i lans.Smrodu nieczuje bo poco teraz po wyborach. |
» Czynsz (RR | 24-08-2024, 10:58:00) |
Pomysł z bojkotem płacenia czynszu przez mieszkańców bardzo mi się spodobał. |
» utrzymywanie darmozjadów (Maniek | 24-08-2024, 10:54:42) |
Dziwne, że mieszkańcy bloków, czyli właściciele mieszkań, utrzymują darmozjadów. Zamiast tkwić pod spółdzielnią, powinni tworzyć wspólnoty mieszkaniowe i nie utrzymywać cwaniaczków, którzy nauczyli się doić społeczeństwo i przy bierności tych ostatnich, żyje im się całkiem dobrze, w przeciwieństwie do tych, co nimo, że sami ledwo wiążą koniec z końcem, mają kolejne obviążenia na karku. |
» Układ (Ja | 24-08-2024, 10:08:12) |
A teraz Baran będzie swisdcxył usługi prawne na rzecz spółdzielni za kasę jaką miał jako prezes. Po to był ten układ z Duszyńskim aby zrezygnował |
» do Elo (UPS | 24-08-2024, 10:00:35) |
A co na to Kabaretowa Rada Biznesu? Dla nich ten smrodzik, to widocznie zapach zmian, które społecznie wprowadzą. |
» do Mir (UPS | 24-08-2024, 09:57:38) |
Nie musisz nas członków spółdzielni, a nie spółdzielców pouczać. My zasady znamy. Szkoda Pana Wojciecha Barana, był ludzki dla członków i zawsze znalazł czas, aby udzielić informacji. Uważam, że dla niego nadszedł czas, aby wykazać się w polityce.
Teraz nie należy wydawać takich mało inteligentnych komentarzy. Przecież Prezes to reprezentuje SM, a demokratycznie wybrano Radę Nadzorczą i na każdym zebraniu, jako członek mogę być, oczywiście bez prawa głosu. |
» Smrod (Elo | 24-08-2024, 06:44:39) |
24 sierpien na witosa mogilno znowu powiew fetoru z oczyszczalni moze radni zajeli by sie tym tematem! |
» Buahaha (Mieeetek | 24-08-2024, 01:27:44) |
ale was wszystkich wyr....no xd
Ta zmiana warunków konkursu w trakcie ...
Wy tam mata zwykły, afrykański bantustan xd
|
» obsjak był burmistrzemada prezesa spóldzielni w mogilnie (vvvv | 23-08-2024, 23:23:23) |
Czytam o jakiejś budowie mieszkań, mógł budować jak był burmistrzem Mogilna- czy coś wybudował nic przez 16 lat. budował hale orliki.i nic go więcej nie interesowało.Jakby miał honoru chociażby tyle co za paznokciem to by się z baraneM nie układał, mało tego wziął BARANA DO PRACY JAKO DORADCE I DO ŚCIĄGANIA DŁUGÓW A ZA JAKIE PIENIĄDZE TO SIĘ DOWIECIE PÓÓÓÓŻNIEJ-JAK SIĘ OBUDZICIE. wYWALIĆ TO KOMUNISTYCZNE ZŁO |
» obsjak był burmistrzemada prezesa spóldzielni w mogilnie (vvvv | 23-08-2024, 23:22:25) |
Czytam o jakiejś budowie mieszkań, mógł budować jak był burmistrzem Mogilna- czy coś wybudował nic przez 16 lat. budował hale orliki.i nic go więcej nie interesowało.Jakby miał honoru chociażby tyle co za paznokciem to by się z baraneM nie układał, mało tego wziął BARANA DO PRACY JAKO DORADCE I DO ŚCIĄGANIA DŁUGÓW A ZA JAKIE PIENIĄDZE TO SIĘ DOWIECIE PÓÓÓÓŻNIEJ-JAK SIĘ OBUDZICIE. wYWALIĆ TO KOMUNISTYCZNE ZŁO |
» do spółdzielca (vvvv | 23-08-2024, 23:20:35) |
nAJPIERW MUSIMY ZROZUMIEC ZE TO MY JESTEŚMY WŁAŚCICIELAMI SPIELNI I NIE BĘDZIEMY ROZMAWIAMC Z NAJEŹDZCAMI JAK Z PANAMI.BARAN PRZYJAL DO PRACY CAŁĄ RODZINE pOLAKÓW NIE SĄ SPÓŁDZIELCAMI,TAKIEJ POLITYKI ZA NASZE PIENIĄDZE NIE BĘDZIE. mAJĄ DURNIOW DO PLACENIA A SĄ TO NIEMAŁE PIENIĄDZE.DOWIECIE SIĘ MILSZYCH WIEŚCI W NAJBLIŻSZYM CZASIE. |
» Nowy "prezes" (Lokator | 23-08-2024, 22:54:17) |
Tylko w Mogilnie to jest możliwe....Jak wam członkowie "rady nadzorczej" nie wstyd tak głosować.Wiedzieliście więcej niż dobrze chociażby CMG co o prorokowaniu takiego wyboru myślimy my mieszkańcy.Mieliście w d...e kompletnie nas.Jak stoicie przed lustrem to co widzicie - swoją fałszywą gębę. Klika,kolesiostwo i drwina z nas. |
» doktryna (Sulejman | 23-08-2024, 22:47:44) |
W Spółdzielni obowiązuje doktryna Nojmana.Jesteś z nami włos z głowy ci nie spadnie.No oczywiście platfusy/. A jeżeli chodzi o te głosowanie już wcześniej ustawione, to bardzo n i e ł a d n i e pani Góralczyk Herwart tak na szwagra nie głosować i pan Herwat na wuja nie głosować oj,oj, Ale reasumująć b ędzie jak w rodzinnym grobowcu z powinowatym Grzesiem S.i trzecią nogą Baranem. |
» !!! (Mieszkaniec | 23-08-2024, 22:44:08) |
Tak to się kończy jak do rady wybiera się osoby z tzw. łapanki, podstawowe prawo spółdzielcze wyraźnie określa, że podczas każdych obrad Rady Nadzorczej jej członkowie mogą głosować tylko za albo przeciw - głosu wstrzymującego prawo spółdzielcze nie przewiduje, więc głosowanie nad wyborem nowego ciecia jest nie ważne. Odwołać takich przedstawicieli co nie znają statutu !!! |
» !!! (Mieszkaniec | 23-08-2024, 22:43:37) |
Tak to się kończy jak do rady wybiera się osoby z tzw. łapanki, podstawowe prawo spółdzielcze wyraźnie określa, że podczas każdych obrad Rady Nadzorczej jej członkowie mogą głosować tylko za albo przeciw - głosu wstrzymującego prawo spółdzielcze nie przewiduje, więc głosowanie nad wyborem nowego ciecia jest nie ważne. Odwołać takich przedstawicieli co nie znają statutu !!! |
» tam (to | 23-08-2024, 22:32:04) |
Rodzinka "pozornie" przeciw mając pozostałe głosy w kieszeni. Nikt nie zarzuci, żę rodzinka pomogła panu Leszkowi na stanowisko się dostać. No naprawdę pięknie. |
» Cyrk (Xxx | 23-08-2024, 22:16:53) |
Niedługo Michalskiego tam zatrudni i na nowo cyrk się zacznie |
» Dno i wodorosty (Wybory | 23-08-2024, 21:47:51) |
Nie wiem ale jak dla mnie to jak ktos sie wstrzymuje to tak jakby nie mial zdania czemu piszecie ze byl przeciwny skoro nie oddali glosu przeciw??? |
» Rezerwuje prace jako archywista (Elo | 23-08-2024, 21:43:40) |
Czy na archiwiste tez nie trzeba bedzie przechodzic rozmowy kwalifikacyjnej bo nie mam kwalifikacji ale chetnie przygarne 15 tys |
» Prezes (Nowy | 23-08-2024, 21:25:48) |
Wysoka płaca dla L.D., wielka kasa za "obsługę prawną" dla Barana
i plajta, albo podwyżki czynszów |
» Istny cyrk (Mieszkaniec | 23-08-2024, 20:24:51) |
Śmiech na sali!!! |
» Do Mir (Pracownik UM | 23-08-2024, 19:36:14) |
Tak koleżankę z podatków lokalnych donosicielkę na wszystkich. Ale i jej kariera się skończy bo "parzenie" w Urzędzie po nowemu. |
» Prezes sm (Kicur | 23-08-2024, 19:03:55) |
To przemyślane, systemowe działanie. Możecie się już zacząć bać |
» Prezes sm (Robert | 23-08-2024, 18:55:56) |
Nie macie odczucia że ktoś z tzw wyższych władz dane dokładne instrukcje jak przejmować bezkarnie takie spółdzielnie ? |
» Wstyd (Zula | 23-08-2024, 18:54:07) |
Jak wam nie wstyd panie Duszyński i panie Stochliński. Jesteście w stosunku do wszystkich ludzi nieuczciwi jak tak można po trupach do celu . |
» SM (Beno | 23-08-2024, 18:50:19) |
Ta sytuacja jest niestety reprezentatywna dla całego naszego pięknego kraju. Polacy już nie wyjdą na ulice. Tusk i spółka dobrze o tym wiedzą. Tak samo jest w Mogilnie. Przejmą Was wszystkich z Waszymi mieszkaniami, a Wy dalej siedźcie na du...e. Brawo! |
» oh karol (modlący | 23-08-2024, 18:01:06) |
No i gitara.Wreszcie kompetentny Obywatel na właściwym miejscu.Tak trzymać.Tak głosowano.Powodzenia Panie( były) Burmistrzu. |
» Jest wyjście (Mir | 23-08-2024, 17:51:52) |
Drodzy spółdzielcy . Jest wyjście z tej sytuacji . Wystarczy tylko zwołać zebranie wszystkich członków spółdzielni i odwołać radę nadzorczą oraz prezesa . Ponownie wybrać nowy zarząd i zmienić zasady wyboru prezesa gdzie na to stanowisko demokratycznie w wyborach tajnych głosują wszyscy spółdzielcy . Macie do tego pełne prawo. Pozdrawiam |
» Please (Please | 23-08-2024, 17:39:51) |
Zabierze Pan ze sobą swoich wazeliniarzy z UM? |
» Katastrofa (?!? | 23-08-2024, 17:28:59) |
Masakra wstyd katastrofa. |
» A co ze zwolnieniem lekarskim? (Zusowiec | 23-08-2024, 16:52:20) |
Ciekawe czy przyszedł do nowej pracy bo jako archiwista do 27 sierpnia był na L4. |
» Blok (Rondo | 23-08-2024, 16:25:09) |
A teraz będzie budował bloki, a do każdego dojazd z rondem.
Ciekawe ile rond powstanie przy blokach już istniejących? |
» Lubu dubu ..... (Balboa | 23-08-2024, 16:12:41) |
Uśmiechnięta POlska ...uśmiechnięte Mogilno.. oby nie było że ci wszyscy Uśmiechnięci wyborcy zauważą że byli wariatami. Macie swoje zmiany na lepsze w wersji lokalnej:) Sami Swoi. |
» Prezes (Nowy | 23-08-2024, 15:49:40) |
No to czekamy na podwyżki; myślę że niedługo. |
» Wtf? (Gad demyt | 23-08-2024, 15:46:27) |
Typa zamiast zamknąć to mu coraz to lepsze stanowiska wynajdują. |
» Spółdzielnia (Xyz | 23-08-2024, 14:35:05) |
A alkohol będzie w spółdzielni? |
» Rodzinka (Kicur | 23-08-2024, 14:27:44) |
Brzydko się bawisz rodzinko |
» jawne sku....o (nie blokowiec | 23-08-2024, 13:31:34) |
to że tak się dzieje, że te żygowiny się zawsze znajdują, to jest tylko wina ludzi, nie żal mi ich wcale, mam nadzieję że czynsze podniosą z pięć razy, i niech ta chołota płaci, przecież sami wybrali i dalej pozwalają na takie postępownie, ludziom musi bieda porządnie zajrzeć w oczy, na razie jest za dobrze, żeby takim krętaczom, powierzać kolejne intratne posadki, wstyd !!!
śmieją wam się prosto w oczy, jacy jesteście głupi |
» Mafia mogileńska (Zula | 23-08-2024, 12:57:52) |
To teraz będziemy utrzymywać trzech nieuczciwych ludzi Duszyńskiego, który jest nierozliczonych za długi w gminie kiedy to pełnił funkcję burmistrza i lowelasa Barana oraz pana Stochlińskiego. To jakaś kpina w tej SM. |
» tak wrzucam (max | 23-08-2024, 12:48:14) |
Przypominam, że stanowisko prezesa SM nie daje immunitetu na odpowiedzialność karną. Tak, że kariera może szybko się zakończyć ale należy wykazać się determinacją co akurat jest po stronie obecnych władz miasta. Panie Nawrot może czas w końcu zacząć działać a nie umywać ręce. |
» do dhj (Obywatel | 23-08-2024, 12:43:37) |
Rada nadzorcza SM w Mogilnie:
1.HERWART MIKOŁAJ - głos przeciw,
2.GÓRALCZYK HERWART KATARZYNA - wstrzymała się,
3.KOPLIŃSKI KAROL - głos przeciw,
4.MAZURKIEWICZ DOROTA - głos za,
5.DYBICZ MARIUSZ - głos za,
6.GIEMZA RAFAŁ - głos za,
7.STOCHLIŃSKI GRZEGORZ - głos za,
8.KASPRZYK JANUSZ - głos za,
9.JABŁOŃSKI JACEK - głos za. |
» Mogileńskie Alternatywy 4 (Obywatel CMG | 23-08-2024, 12:36:41) |
Mam taki obraz Leszek D. jako gospodarz Stanisław Anioł z pamiętnego serialu "Alternatywy 4". Gospodarz, który mając taki fach i doświadczenie z pewnością poprawi byt mieszkańców spółdzielni. Pewnie pierwsze co, to ogarnie szwagrowi z Trzemeszna ( Tomasz G.) pracę, przecież "złota żyła" (sprzątanie w spółce Mogilno Sport) się skończyło więc trzeba szybko coś poszukać. Następnie jakieś pomieszczenie do kontynuacji muzycznej pasji i wspólne koncertowanie dla Was mieszkańcy. A Wy Mogilnianie w tym chocholim tańcu bawcie się, tańcząć, śpiewajcie i dziękujcie Prezesowi przecież to prawdziwy Anioł... |
» !!! (Prawdziwy Polak | 23-08-2024, 12:28:36) |
To jest hańba i naplucie mieszkańcom w twarz!!!!!!!! Człowiek, który nie powinien piastować żadnego stanowiska do końca życia dostaje ciepłą posadkę za pieniądze spółdzielców. Rzygać się chce gdy obserwuję to kolesiostwo w tym mieście. Zapamiętamy wybór tej śmiesznej rady nadzorczej. Mógłbym napisać - wstydźcie się, ale wy tego pojęcia nie znacie. |
» Czynsz out (Radykał | 23-08-2024, 12:20:03) |
Prosty patent. Nie płacić czynszu. Sami się zwolnią bo nie będzie z czego pensji i premii se wypłacać. Hurraa jestem geniuszem :) |
» Ból zadu (Brawo | 23-08-2024, 12:06:59) |
Gratulacje dla Pana Burmistrza, a wy madrale udusicie się własnym jadem teraz. Zwykle szaraki a jakie mądre z anonima. Hejtem chcieliście chłopa już w rynsztoku widzieć, a sami bez kwalifikacji byście pchali się na stołki i doradzali co to nie wy. Macie teraz. Jeszcze raz wielkie gratulacje. |
» Do spółdzielni (Mieszkanka | 23-08-2024, 11:59:59) |
Nie uważacie, że po takiej kompromitacji rada nadzorcza wraz z przewodniczącym musi podać się do dymisji? Należy unieważnić te wybory. To skandal, że przeprowadzono je z pominięciem podstawowych zasad. |
» Do Tola (Spoter | 23-08-2024, 11:51:48) |
Pani M. Nie ma Pani bladego pojęcia czym jest dobra, uczciwa, transparentna demokracja. Ta, o której Pani wsponniała to jest tylko demokracja fasadowa i iluzoryczna, stosowana w krajach autokratycznych i totalitarnych, gdzie wiadomo z góry, kto wygra wybory. Ja wiedziałem od dawna, że w przypadku SM w Mogilnie tak się właśnie sprawy potoczą Tylko naiwni myśleli inaczej. Gratuję "trafności" spostrzeżeń hahaaa. Bo widzi Pani, czasem lepiej coś przemilczeć, niż pisać śmiech warte komentarze i robić tym samym z siebie kogoś, kto nie do końca rozumie sytuację. Pozdrawiam |
» Masakra i wstyd (*** | 23-08-2024, 11:50:30) |
Wstyd.Ludzie bez krzty honoru. |
» Mafia mogileńska (Zula | 23-08-2024, 11:49:04) |
To teraz będziemy utrzymywać dwóch nieuczciwych ludzi Duszyńskiego, który jest nierozliczonych za długi w gminie kiedy to pełnił funkcję burmistrza i lowelasa Barana . |
» Sprawa spółdzielni w Mogilnie (Mecenas | 23-08-2024, 11:33:05) |
To jest SKANDAL! Zwyczajna rodzinna ustawka przy głosowaniu. Wygląda na to, że Herwartowie policzyli szable jeszcze przed głosowaniem i wykalkulowali, że mogą spokojnie wstrzymać się od głosu, a LD i tak przejdzie i zostanie prezesem. Zrobili tak żeby zachować twarz i nie być posądzanymi o dopychanie kandydata, który jest z rodziny. Taktyka bardzo przewidywalna i prosta, jak widać skuteczna. Powiem tak, zero przyzwoitości i szacunku do mieszkańców osiedli wchodzących w skład spółdzielni. Jeśli myślicie, że to jest demokracja, to się pomyliliście i wiem, że się o tym niebawem przekonacie. Ludzie też tego tak nie zostawią. |
» Burmistrz (Miasto układów i farsy | 23-08-2024, 11:11:56) |
Chcieliśmy zmian a tu się tylko stołkami zamieniają. Ten przegra wybory to tamci temu stołek uszyją i tak ta ściema latami końca nie ma i nie będzie |
» Układ (Członek | 23-08-2024, 10:58:44) |
Co wy jako mieszkańcy oczekiwaliście układ pozostaje układem krzywdy sobie nie zrobią.Nie zdziwię się jak ten fa.....c co otrzymał epitetami byłego burmistrza poleci do niego z kwiatami i będzie ściskał dłoń. Może jeszcze ktoś z rodziny jest do wciśnięcia. |
» Prywatny zarządca (NicNieWiedzący | 23-08-2024, 10:35:12) |
Od siebie gorąco polecam stworzenie wspólnoty pod prywatnym zarządcą jak już postąpiło chyba z pół Mogilna. Do tej pory na nic nie było pieniędzy, a po zmianach od razu zrobiono ocieplenie, styropapę na dach, automatyczne oświetlenie na klatkach, pomalowano elewację, wymieniono drzwi wejściowe, naprawiono domofony. Pomimo kredytu wziętego przez wspólnotę co miesiąc płacimy mniej niż poprzednio, a wszystko co chcieliśmy jest zrobione! Wystarczy wybrać sobie jakiegoś zarządcę i się z nim skontaktować, a on już wszystko sam załatwi. Jedno spotkanie przed blokiem i drugie na podpisanie umowy. |
» Koryto (Jacek | 23-08-2024, 10:19:00) |
No i kolejna ciepła posadka. Brak słów.
Za byle jakie pieniądze nie będzie robić, dostanie około 15 na rękę ,więc nic nie straci. |
» Układ (MrBean | 23-08-2024, 10:18:52) |
Głosowaliśmy na osoby spoza układu, a one okazały się układ tworzyć.
PS. Wstrzymanie się od głosu to głos za a nie przeciw. Chyba, że był wybór albo opcja 1 albo 2 to ok. |
» pivodywersant (gitara | 23-08-2024, 10:10:30) |
Nie rozliczył się jeszcze z swojego "burmiszczowania" a już nowe stanowisko. Mieszkańcy spółdzielni! napluli Wam w twarz! System działania tego pana jest taki, że nie będzie liczył się z radą i narobi jeszcze większych długów i niech Was nie zmylą rzęsiste jego słowa bo zamiast potrzebnych rzeczy będzie robił fontanny. Zacznie od meliny bo przecież niedoceniany artysta musi gdzieś swój talent szlifować by zostawić coś dla pokoleń. |
» Czynsz (Mieszkaniec | 23-08-2024, 09:59:45) |
Niech teraz prześwietli wszystko i wyjaśni mieszkańca z jakiego powodu płacą takie wysokie czynsze Kasują więcej niż w miastach wojewódzkich Panie prezesie do dzieła |
» Konkurs na prezesa (Tola | 23-08-2024, 09:10:52) |
Mała ilość kandydatów z odpowiednimi kwalifikacjami to prawdopodobnie zasługa mediów, które wcześniej wskazały przewidywanego zwycięzcę z niewątpliwymi kwalifikacjami formalnymi.
Pozostaje uszanować zasady demokracji oparte na głosowaniu i decyzji większości. |
» Konkurs na prezesa (Tola | 23-08-2024, 09:10:46) |
Mała ilość kandydatów z odpowiednimi kwalifikacjami to prawdopodobnie zasługa mediów, które wcześniej wskazały przewidywanego zwycięzcę z niewątpliwymi kwalifikacjami formalnymi.
Pozostaje uszanować zasady demokracji oparte na głosowaniu i decyzji większości. |
» Walek (Sja | 23-08-2024, 09:08:04) |
Za te wszystkie wałki i ukrywanie przed mieszkańcami milionowych długów idzie się do więzienia, a nie dostaje się ciepłe posadki po znajomości. Dlaczego burmistrz Nawrot nie zglosil jeszcze LD do proluratury i do sądu? |
» Dokumentalista z bozej laski (Dhj | 23-08-2024, 08:55:56) |
Podajcie nazwiska tychz którzy głosowali za dokumentalistą. Dlaczego tylko wstrzymujące i przeciwne głosy są podane publicznie? Niech ludzie widdzą, kto włazi w 4 litety dokumentaliście. Wałek jakich mało, zaraz po posadce dokumentalisty. Skandal! |
» Kpina (Wstrzymali sie | 23-08-2024, 08:53:07) |
Czy juz sie zwolnila posada na archywwiste? Chetnie przyjme nie mam doswiadczenia |
» Praca (Max | 23-08-2024, 08:51:41) |
Ten Pan to nie ma wstydu. |
» Dobrze juz bylo (Prima aprilis | 23-08-2024, 08:49:02) |
Kiedy ocieplicie blok 41a w Mogilnie na powstancow ,nic nie jest robione tyle lat klatki schodowe brudne takie byly plany i gdzie ten przetarg?? ,jak dlugo mozna szukac wykonawcy na naprawienie parkingu na witosa od maja nie ma kompetentnej osoby ktora by sie tym tematem zajela halo mamy XXI w a nie epoke kamienia łupanego ,a i mamy koniec sierpnia i nic w tej sprawie nie drgnelo.To samo droga przy gimnazjum kiedy zrobic cos tą nawierzchnia tyle sie placi za remontowki czynsze i nic jezdzimy po dziurach.kiedy bedzie rozliczenie centralnego ogrzewania.Praca zdalna? |
» X (X | 23-08-2024, 08:45:46) |
To jest jakiś Cyrk chyba.Parodia |