Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Społeczeństwo

Jan Szymański odwołany!

2025-01-07 10:49
 

Dyrektor Mogileńskiego Domu Kultury i Muzeum Ziemi Mogileńskiej został odwołany ze stanowiska. Główną przyczyną ma być naruszenie przepisów prawa w związku z zajmowanym stanowiskiem. Ponadto kontrola doraźna z tytułu nadzoru wykazała nieprawidłowości.

We wtorek, 7 stycznia burmistrz Mogilna Karol Nawrot zarządzeniem odwołał ze stanowiska dyrektora MDK i Muzeum Ziemi Mogileńskiej Jana Szymańskiego. Przyczyną odwołania jest naruszenie przepisów prawa w związku z zajmowanym stanowiskiem.

- Zgodnie z art. 15 ust. 6 pkt 3 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, dyrektor instytucji kultury powołany na czas określony może być odwołany przed upływem tego okresu z powodu naruszenia przepisów prawa w związku z zajmowanym stanowiskiem. Burmistrz Mogilna ustalił, że Dyrektor Muzeum Ziemi Mogileńskiej z siedzibą w Chabsku nie wykonuje obowiązków w ramach kontroli zarządczej - nie przedkłada Burmistrzowi oświadczenia o stanie kontroli zarządczej, zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz obowiązującym Zarządzeniem Nr 61/12 Burmistrza Mogilna z dnia 5 czerwca 2012 r. w sprawie systemu prowadzenia kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych Gminy Mogilno - czytamy w uzasadnieniu do zarządzenia burmistrza.

Podobna sytuacja z naruszeniem przepisów prawa występowała również w Mogileńskim Domu Kultury, gdzie przeprowadzono doraźną kontrolę.

- W ocenie Burmistrza Mogilna, Pan Jan Szymański naruszał przepisy prawa w związku z zajmowanym stanowiskiem, w związku z czym nie wykonywał należycie swoich obowiązków służbowych. Ponadto należy dodać, że w Mogileńskim Domu Kultury w Mogilnie (innej instytucji kultury, którą kieruje Pan Jan Szymański) przeprowadzona została w dniach 17 października - 22 listopada 2024 r. kontrola doraźna z tytułu nadzoru, która wykazała liczne nieprawidłowości w funkcjonowaniu jednostki, w dużej mierze z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Wyniki tejże kontroli nie dają rękojmi prawidłowego wykonywania obowiązków również w przypadku kierowania Muzeum Ziemi Mogileńskiej z siedzibą w Chabsku - uzasadnia swoją decyzję burmistrz Karol Nawrot.

- W dniach 17 października-22 listopada 2024 r. w Mogileńskim Domu Kultury w Mogilnie została przeprowadzona kontrola doraźna z tytułu nadzoru. Przedmiotem kontroli było zbadanie funkcjonowania jednostki i wyjaśnienie spraw będących przedmiotem informacji o sposobie działania Mogileńskiego Domu Kultury w Mogilnie oraz wykonywania obowiązków przez Dyrektora Mogileńskiego Domu Kultury w Mogilnie. Jak wynika z protokołu kontroli z 22 listopada 2024 r., wykazała ona następujące nieprawidłowości:

1) Niezgodność wydanych regulaminów: organizacyjnego i wynagradzania pracowników z faktyczną strukturą jednostki oraz obowiązującymi przepisami:
a) wewnętrzne komórki organizacyjne oraz grupy stanowisk nie odpowiadają tym określonym w regulaminie,
b) brak prawidłowego powierzenia pracownikom do realizacji zakresów czynności w części przypadków,
c) brak powierzenia osobie zatrudnionej na stanowisku głównego księgowego obowiązków i odpowiedzialności wynikającej z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1530 ze zm.),
d) niezgodne z obowiązującymi przepisami regulacje w regulaminie wynagradzania pracowników, np. błędnie wskazany pracodawca, nieprawidłowo ustalony termin wypłaty wynagrodzenia czy tabele ustalające kwoty wynagrodzenia zasadniczego pracowników, ręcznie nanoszone poprawki,
e) brak wykonania całości zaleceń pokontrolnych wskazanych przez Państwową Inspekcję Pracy;
2) Brak obowiązującego w jednostce dokumentu w sprawie zasad funkcjonowania kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów księgowych - przedłożona zespołowi kontrolnemu instrukcja nie zawiera daty ani podpisu kierownika jednostki, więc nie można jej traktować jako obowiązującego w jednostce dokumentu;
3) Liczne nieprawidłowości w obszarze finansowo-księgowym:
a) brak prawidłowej dekretacji dokumentów księgowych,
b) brak akceptacji kierownika jednostki lub podpis wykonany ołówkiem,
c) płatności po terminie,
d) ogólnikowe opisy merytoryczne, bez wskazań numeru umowy, dat, e) brak zachowania zasady pisemności, a tym samym jawności dokumentów finansowych jednostki sektora finansów publicznych, f) stosowanie paraf bez wzorów podpisów w polityce rachunkowości,
g) brak podpisu przy potwierdzeniu zapłaty - brak możliwości zidentyfikowania osoby, która dokonuje operacji finansowej;
4) Nieprzedkładanie Burmistrzowi oświadczenia o stanie kontroli zarządczej, zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz obowiązującym Zarządzeniem Nr 61/12 Burmistrza Mogilna z dnia 5 czerwca 2012 r. w sprawie systemu prowadzenia kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych Gminy Mogilno;
5) Nieprawidłowości w funkcjonowaniu jednostki, wykazane w wynikach anonimowych ankiet przeprowadzonych wśród pracowników- m.in.:
a) wg 85,7% wypełniających ankiety pracowników, pracownicy nie biorą udziału w szkoleniach czy webinariach, choć zgodnie z zapisami regulaminu organizacyjnego jednostki, kierownictwo odpowiada za systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników,
b) wg 64,3% ankietowanych pracowników w jednostce brakuje efektywnego systemu wymiany informacji, natomiast wg 92,9% ankietowanych pracowników, w jednostce nie zachęca się pracowników do sygnalizowania problemów i zagrożeń w realizacji zadań,
c) w uwagach pracownicy podkreślają ponadto złą organizację pracy wywołującą konflikty, brak szacunku do podległego Dyrektorowi zespołu a nawet mobbing, brak możliwości zgłaszania uwag do pracodawcy, bo wywołuje to negatywne reakcje z jego strony, stawianie pracowników pionu finansowego przed faktem dokonanym w zakresie planowania i realizacji wydatków, słabą komunikację wewnętrzną, obawy przed zgłaszaniem się do kierownika jednostki, aby nie zostać zignorowanym lub wyśmianym - brzmi dalsza część uzasadnienia do zarządzenia.

Odwołanie dyrektora jest równoznaczne z wypowiedzeniem stosunku pracy z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, który zakończy się z dniem 30 kwietnia 2025 roku. Jednocześnie od dnia odwołania do dnia upływu okresu wypowiedzenia Jan Szymański jest zobowiązany wykorzystać urlop wypoczynkowy, a w pozostałym okresie wypowiedzenia jest zwolniony z obowiązku świadczenia pracy z zachowaniem prawa do wynagrodzenia. (PK | fot. arch.)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [112]» dodaj komentarz   

 » Kto dyrektorem (Ciekawski | 14-01-2025, 23:53:43)

W temacie powołania nowego dyrektora mdk to doszły mnie słuchy o pewnej pani z Trzemeszna

 » czegoś tu nie rozumiem (As | 14-01-2025, 11:38:56)

Nie rozumiem burmistrza Nawrota, który parę miesięcy temu "nagrodził" byłego burmistrza intratną posadką w muzeum w Chabsku (zastanawiam się, czy Duszyński choć jeden dzień tam pracował ?!?), a wieloletniego dyrektora MDK z dnia na dzień wysłał na bruk. Obecny burmistrz zachował się tak jak Duszyński 17 lat temu, kiedy to też z dnia na dzień zwolnił dyrektora MDK Włodzimierza Dobersztyna i dyrektora muzeum Edmunda Kozłowskiego.

 » do Człowieka (Rekord | 13-01-2025, 20:41:38)

Człowieku, szacun! Pobiłeś rekord Polski , najdłuższe zdanie ,bez jednej kropki czy choćby przecinka! Gratulacje!

 » Do Gość (Robi | 13-01-2025, 00:10:13)

Każdy dyrektor domu kultury wspiera wiele inicjatyw. Bez tego nie ma współtworzenia współpracy ze środowiskami i organizacjami społecznymi. Takie wsparcie to oczywistość w każdym domu kultury. To jest zwykła dzialalność statutowa takich instytucji. To Nic nadzwyczajnego.

 » do UPS (Kama | 12-01-2025, 23:03:34)

Matko, jaka beznadziejna riposta, słabiuchno coś słabiuchno. Mogę udzielić Ci kilku lekcji ciętego języka :)

 » Do ups (Gość | 12-01-2025, 22:21:03)

Festiwal piosenki z tego co się orientuję nie jest pomysłem żadnego z braci, o których tutaj mowa. Co nie zmienia faktu, że widać, że dyrektor dk w Strzelnie wspiera takie i wiele innych inicjatyw.

 » Nowy dyrektor (Bolo | 12-01-2025, 17:22:26)

To teraz nowy dyrektor,związany z PSL oczywiście,nowa wyższa pensja,ale budżet to zniesie. Najwyżej się kolejny podatek lokalny podniesie,a radni przyklepią.

 » do Kama (UPS | 12-01-2025, 16:27:12)

To jest festiwal ogólnopolski. Więcej już nic nie napiszę, gdyż wszystko wskazuje, że Twój rozwój intelektualny zatrzymał się na poziomie dziesięciolatka i nie bardzo rozumiesz o co tu chodzi. Inteligentny dziesięciolatek to już by poczytał i sprawę ogarnął. Widocznie u Ciebie nie da się tego naprawić.

 » Do Ocena (Obiektywizm | 12-01-2025, 16:07:03)

W punkt. I tak samo w Harcówce. Małżeństwo - on zatrudniony nie tak dawno, po znajomości. Emerytowany policjant, młody, pobierający niemała emeryturę i jeszcze pensje z MDK-u. Z naszych podatków. Tym samym zabierający pracę innym, bardziej jej potrzebującym.

 » Leszek (Mogilnianin | 12-01-2025, 09:47:34)

L.D bekniesz za krzywdy ludzi niegdyś Tobie oddanych.Niebawem.

 » Jan Szymański (Ocena | 12-01-2025, 09:30:56)

To prawda odnosząc się do organizacji pracy w Magazynie w Mogilnie to porażka trzy osoby pracujące nie na miejscu .Ciągły syf, brud .Jedna to fanką zespołu ,drugi to gitarzysta z zespołu a trzeci to już sami wiecie celebrytka Mogileński bardzo fałszywa osoba , nie raz powtarzam w dyskusjach nieoficjalnych że Ryba psuje się od głowy .A gdzie ta twoja petycja po ludziach chodzisz już . Brak słów ciekawe co innego by tam robili gdyby w kuchni nie było tej kanapy na Magazynie .

 » Do Lazarus (Tadzu | 11-01-2025, 19:40:11)

Kilka dobrych cytatów i przytoczenie generalizowanych przykładów zachowań ludzkich nie zbudowało jakiejkolwiek wartości w Twojej wypowiedzi, choć z kilkoma zdaniami mogę się naturalnie zgodzić. Bije w Twoim myśleniu chęć bycia kimś w rodzaju moralnego autorytetu czy nawet mentora. Myślę, że nie tędy droga. Mówimy tu o człowieku na stnowisku dyrektora komórki samorządowej, który prawdopodobnie dopuszczał się robienia rzeczy wbrew prawu z naciskiem na słowo "prawdopodobnie". Przyjmujac przed laty to stanowisko chyba był świadowy, że dotknie go krytytka. Powiem tak. Pewnie, nikt nie jest świętoszkiem, ale porównywanie mniejszych lub większych występków anonimowych, zwykłych ludzi i tego co dzieje się w ich życiu prywatnym do prawdopodobnych jak już wspomniałem przewinień odwołanego dyrektora mdk jest delikatnie mówiąc nie na miejscu, a nawet słabą próbą prowokacji. Radzę odrobinę refleksji zawsze przed zamieszczeniem jakiegokolwiek wpisu czy opini. Mnie to nie dotyka nawet odrobinę, ale pewnie przeczytają też Twoje słowa osoby, które poczują się urażone.

 » Do UPS (Kama | 11-01-2025, 18:45:52)

"Nawet tacy co w telewizji występowali" ha ha ha dobre ha ha ha !, wiem wiem, większość w telewizji występowała?, chyba przemysłowej ha ha ha. Chodziło mi bardziej o znaczenie i rangę tego pseudo festiwalu. A ty myślisz, że to taka gminna eurowizja ;) Lepiej już daj sobie na wstrzymanie z tym twoim Strzelnem bo sam uwierzysz, że w Opolu mieszkasz ha ha ha ha !

 » Do starego wyborcy (Też stary wyborca | 11-01-2025, 15:53:21)

Dawno, dawno temu Szymański zatrudniał Nowrota, narażając się Duszyńskiemi, potem zatrudnił Duszyńskiego narażając się Nawrotowi. Taki z niego zły człowiek, że trzeba było go zniszczyć dokonując publicznego linczu.

 » Kim ważnym jesteś, jeśli śmiałość twa, prawdę wyprzedza? (Lazarus | 11-01-2025, 15:37:00)

"Nie nam wytyczać ścieżki kochania lub wzgardzenia. Gdyż wolę naszą pętają sidła przeznaczenia. Wystarczy chwila by wznieść klątwy słodkiej moce. Pragniemy zwycięstwa lub porażki dociec?"..... Drodzy Mieszkańcy. Czy naprawdę tak łatwo przychodzi Wam oczernianie innych, wytykanie im błędów i umniejszanie? A ile złego wiecie sami o sobie i puszczacie to w niepamięć? Obgadywanie, oczernianie, drobne kłamstewka i "niewidoczne" oszustwa, gorszące, intymne incydenty, zdrady i plotkowanie.... To jest Wasza rzeczywistość, która się karmicie? Nowy Burmistrz podjął decyzję nie z powodu własnego widzimisię, lecz na podstawie konkretnych wyników sporządzonej opinii pokontrolnej. Należy to uszanować i pozwolić aby prawnicy i odpowiednie instytucje się tym zajęły. Dobrze się dzieje, że ten -bądź co bądź- brudny układ, się rozpada. Jednak nie mi osądzać ich czyny. Nawet jeśli wiem, że ich ręce są brudne, nawet jeśli znam słowa "po czynach ich poznacie" i zdaję sobie sprawę ile złego uczynili. Nie mi to oceniać. Mógłbym wiele kąśliwych komentarzy napisać znając od wielu lat tych wszystkich "dżentelmenów", lecz pozwolę, aby mówiły ich własne czyny i sumienia. Nadużycia finansowe, oszustwa i kłamstwa pójdą za nimi przez całe życie. To nie jest mój ciężar. To nie jest moja kula u nogi. Pozostaną sami i samotni z własnymi ułomnościami. Szukając przebaczenia - prawdopodobnie nigdy go nie dostaną. A Was proszę o jedno, zanim napiszecie głupotę, zerknijcie do luster. Spoglądajcie na samych siebie, w waszych twarzach, pod maskami, które tak umiejętnie nakładacie każdego dnia, kryje się tak wiele brudu, że aż zachwyt bierze. W zaciszu waszych domów rozgrywają się niejednokrotnie gorsze sceny niż w tej publicznej przestrzeni. Zdrady, kłamstwa, nadużycia, bezczelność, głupota i brak wzajemnego szacunku... Brudne podłogi, zakurzone dywany kryją więcej prawdy niż wasze serca. Tak łatwo pisać o innych a o sobie? Naprawdę szukacie sensacji w tym małym grajdole? W tych naszych instytucjach? ...Sam chętnie zwolniłbym przynajmniej połowę, nic nie robiących cwaniaków i urzędników, którzy przekładają papiery z miejsca na miejsce, nie mając pojęcia o odpowiedzialności za projekty i plany finansowe, których wartość przekracza np. kilkaset milionów. Odpowiadają jedynie za prawidłowo przystawioną pieczątkę na dokumencie, a czasami nawet z tym nie mogą sobie poradzić. Kolesiostwo i krótkowzroczność. Lenistwo i głupota. Gdzieś czytałem, że Dyrektor był wymagający, ponieważ krzyczał itd. Tak moi drodzy - jak nie opierd0lisz na dzień dobry, to wiele osób tkwi jeszcze w zeszłorocznych wakacjach. Jakimś wczorajszym śnie. Nostalgicznym wzrokiem szukając wczorajszego romansu. Pamiętajcie, że mobbing to nie jest to samo co egzekwowanie prawidłowości powierzonych zadań. Sprzątaczka ma sprzątać. Radny ma doradzać. Księgowy ma księgować a muzyk muzykować. Dyrektor ma rządzić i trzymać wszystko w ryzach. Jeśli sobie nie radzi - trudno - trzeba odejść. Jeśli sprzątaczka zajmuje się filozofowaniem lub doradztwem, niech zmieni stanowisko. Jeśli księgowy nie potrafi liczyć, ciągle budżet mu się nie spina i nie potrafi analizować sytuacji ale także przekazać Dyrektorowi informacji o złej kondycji finansowej "firmy" - to także musi coś z tym zrobić.A najlepiej niech coś zrobi ze sobą. Przypominam także Wam, że instytucje publiczne to nie prywatny folwark Dyrektora czy Burmistrza lecz instytucja, która zarządza naszym, wspólnym majątkiem, dobrostanem i finansami. Jeśli ktoś robi coś nieprawidłowo - czas się pożegnać. Zapewniam Was, że gdybym w poniedziałek wszedł do urzędu i zapytał z marszu, czym się zajmuje i jaki zakres obowiązków ma przeciętny, pierwszy lepszy pracownik, wszyscy byliby zagubieni i patrzyliby na mnie jak na idiotę.... Ja osobiście, czego oczekiwałbym od nowego Burmistrza - to sprawozdania finansowego z chwili przejęcia urzędu. Informacji o zaciągniętych pożyczkach, niedokończonych inwestycjach, dofinansowaniu poza przetargowym itd. Osobną kwestią która zawsze mnie nurtowała była informacja o gospodarowaniu odpadami, inwestycjach oraz wdrażaniu nowych technologii proekologicznych związanych z przetwórstwem odpadów w naszym MPGK - bo przecież, każdy cywilizowany sprzątacz zarabia na śmieciach? A jak zarabia MPGK? Dziękuję za doczytanie do końca. Szacunek pozostawiam tym, któży na to zasługują.

 » zwolnienia i ochrona nierobów (oko | 11-01-2025, 14:57:35)

Mam zbyt mała wiedzę, aby oceniać pracę Pana dyrektora Jana Szymanskiego. Natomiast przez lata było widoczne jak grajek Perlicki brylował, za duże pieniądze , klepiąc przy tym prywatę. W ostatnim okresie pojawił sie nowy pracownik o ksywce czarodziej ( jak sie okazuje ,członek zespołu byłego Pana burmistrza ) , to totalny obijbok i ignorant. Moze winą Pana dyrektora była zgoda na utrzymywanie takich nierobów za publiczne pieniądze , ale to moża przerwac , usuwając z pracy nierobow. Natomiast jestem pełen uznania dla pozostalych pracownikow Pana dyrektora. o pomstę do nieba wołaja tzw dyżury w magazynie zbożowym. Man nadzieję , że Pan burmistrz zajmie sie tymi osobnikami.

 » do Kama (UPS | 11-01-2025, 12:16:06)

Przyjeżdżają uczestnicy z całej Polski, nawet tacy co w programach telewizyjnych występowali. Szkoda, że do Ciebie nie dotarło, ale teraz już wiesz.

 » Psl (Tajedyna | 11-01-2025, 11:37:00)

Znam Karola całe jego życie i mogę powiedzieć, że fajny chłopak z niego był do momentu kiedy zamarzyła mu się kariera w polityce. Wybrał PSL, partię która żeby przetrwać zrobi każde kure*two. I taki teraz jest Karol, zdolny do wszystkiego nawet do zniszczenia kumpla który pomagał mu narażając siebie. Podłe to i niegodziwe.

 » Jakie koszty z MDK na Owsiaka. (Wośp | 11-01-2025, 10:10:10)

MDK co roku angażuje się w zbiórkę pieniędzy dla WOSP. Miejmy nadzieję, że w tym roku należy odstąpić od angażowania pieniędzy podatników w gminie na ten cel. Widzimy jak Owsiak unika pytań o transparentność zarządzania finansami organizacji. Nim wrzucisz do puszki, to pomyśl czy ten grosz będzie uczciwie zagospodarowany.

 » Do Mieeetek (Jou | 11-01-2025, 08:52:35)

Jest zła lub dobra,wraca zawsze i doskonale o tym wiesz, albo się dopiero dowiesz.

 » Kto teraz poczęstuje PAPIEROSEM? Duszyński Szymański WIĘZIENIE (Do WIĘZIENIA | 11-01-2025, 02:31:15)

Janek! Ehhhhhhh.... Jakie rządy Twoje, taka Rzeczywistość. Szkoda mi Ciebie, boś wiekowy, ale każdy jest kowalem swego losu. Już nie zapalę od Ciebie papierosa, którego "żydziłeś" mówiąc - K...wa - nie pozwalaj sobie...." Fajne spotkania nawet i te kinowe potrafiłeś spierdol...ć. Bo TWOJE FAJKI!!! Procenty nigdy nie były dobre w tych waszych rządach razem z Duszyńskim!!! Ale dlaczego Duszyński nie odpowiada za SPORT i za MDK? Jak to? Nosz ku..na!!! Karol!!! Burmistrzu!!! Gdzie wniosek do Prokuratury dla tych pańciów????????

 » Kto teraz poczęstuje PAPIEROSEM? Duszyński Szymański WIĘZIENIE (Do WIĘZIENIA | 11-01-2025, 02:31:15)

Janek! Ehhhhhhh.... Jakie rządy Twoje, taka Rzeczywistość. Szkoda mi Ciebie, boś wiekowy, ale każdy jest kowalem swego losu. Już nie zapalę od Ciebie papierosa, którego "żydziłeś" mówiąc - K...wa - nie pozwalaj sobie...." Fajne spotkania nawet i te kinowe potrafiłeś spierdol...ć. Bo TWOJE FAJKI!!! Procenty nigdy nie były dobre w tych waszych rządach razem z Duszyńskim!!! Ale dlaczego Duszyński nie odpowiada za SPORT i za MDK? Jak to? Nosz ku..na!!! Karol!!! Burmistrzu!!! Gdzie wniosek do Prokuratury dla tych pańciów????????

 » do burmistrza (mogilno | 10-01-2025, 23:54:47)

Zmiany jestem za >Dotyczy całości zmian >odpowiedni i mądry zarządca na pewno obroni się pracą i mądrością w zarządzaniu i w pracy z pracownikami czy petentami. Nieraz zmiana jednego człowieka zmienia całość . Zarządzający oraz pracownicy zajmują się pracą a nie < Myślę że rozmowa z nowymi dyrektorami zorganizowana przez Pałuki przydała by się i opublikowana do wiadomości ludności. Jeżeli były nieprawidłowości co zrobiono żeby w przyszłości ich nie było ,co zmienić co naprawić .Dlaczego nie było prawidłowego nadzoru i kontroli. Jak planuje się rozliczanie nieprawidłowości , zamiataniem pod dywan.

 » Gość (Gość | 10-01-2025, 22:43:01)

Dyrektorem powinna zostać młoda osoba, pełna pomysłów i zaangażowania, która rozbuja to Mogilno. Znam jedną dziewczyne.

 » Szymański (Stary wyborca | 10-01-2025, 21:17:38)

dawno dawno temu większość nie pamięta jak Duszyński zwolnił Dyr. Dobersztyna św pamięci oraz Dyr. Kozłowskiego bez podania przyczyny ludzi bardzo zaangażowanych w swoja pracę. Dzisiaj zwalniając Dyr, Szymańskiego Nawrot postąpił inaczej dał szansę . Nikt już widzę nie pamięta jak Szymański wrzucił Nawrota na minę zatrudniająć Duszyńskiego . Myślę ,że Nawrot nie powiedział nam wszystkiego o sytuacji MDK Będzie nam dozował informację . Z punktu zarządzania jednostką oraz wydatkowaniem środków z tego co wiem włąściwa decyzja.

 » Do Ups (Kama | 10-01-2025, 17:36:15)

Niee, no szacun skoro w Strzelnie jest jakiś festiwal ha ha ha ha. Normalnie szoook! Moje życie nabrało sensu ha ha haa

 » Będzie festyn na dzień dziecka ,są biesiady literackie ,a nas sąsiad z piwnicy wygonił bo nasza muzyka jest wariacka! (P....k not D...d | 10-01-2025, 15:21:27)

No to teraz Mogilnioki będziecie mieli koncerty Zenka , Rosiewicza i Pietrzaka! Dziękuje i miłej zabawy ! " A kultura tu podobno jest! Świadczy o tym nasz wspaniały dom kultury Nawet z jego okien płynie nie raz jazz To dlaczego jest jak jest? Nie rozumiem! "

 » do Kama (UPS | 10-01-2025, 10:52:42)

W Strzelnie to obecny Dyrektor z pełną kulturą. Nawet organizuje festiwal piosenki o zasięgu ogólnopolskim i spektakle teatralne, ale co o tym wiedzą ludzie pokroju "Kama". Bo w Mogilnie, jak MDK organizował spotkanie, to mowy-przemowy miejscowych "notabli", a potem zaproszenie na grochówkę i tort jubileuszowy ufundowany przez miejscowych "poznańskich" cukierników, oczywiście nie dla wszystkich, a zaproszona do występów młodzież pokazywała swoje umiejętności dla tych, którzy z nimi przyjechali. Dla występujących nie było "miejsca na zapleczu", ani kawałeczka słodyczy czy nawet cukierka. Do tego nie było nawet właściwego nagłośnienia. Na zwróconą uwagę, przez moją osobę, posypała się niezbyt miła wiązanka słów wraz z oddechem ze zbyt mocno "nasączonego" tortu. Dawna i długa to historia o delikatnej nazwie zabawa na zapleczu. Mogę podawać wiele takich przykładów i uważam, że odwołanie wykonane Przez Pana Karola Nawrota jest właściwe.

 » Mogiła/mogilno (Mogiła | 10-01-2025, 08:51:48)

Ja tylko przypomnę jak za czasów szczęśliwie zwolnionego "dyrektora" jako coś w rodzaju konkursu dla dzieci trzeba było napisać kontynuację opowiadania. I w sumie spoko, jednak historia dotyczyła koszmarów dziewczynki na wózku inwalidzkim, na który trafiła po wypadku samochodowym w którym śmierć poniósł jej ojciec. Mogileńska zabawa na całego! Fantastyczny "dyrektor" z głową pełną pomysłów. Kultura w mogilnie faktycznie jest na najwyższym poziomie.

 » mdk (SJS | 10-01-2025, 08:29:01)

Te wszystkie Wasze komentarze są bezsensowne. Prawda jest taka, że koledzy/zwolennicy/jednorazowi współpracujący pana Jana będą go bronić i mówić jakim on wspaniałym człowiekiem był i Mogilno w tym momencie tylko traci, a pracownicy DK i osoby na stałe współpracujące na miejscu nie będą miały o nim dobrego zdania i w tym momencie oddychają z ulgą, że tego człowieka po prostu już nie będzie. Te dwie strony zawsze będą ze sobą walczyć. Różnica jest taka że pracownicy nie muszą nikomu nic udowadniać i nie będą się wypowiadać w odpowiedzi na te "komentarze", a koledzy pana Jana na jego polecenie nawet za rok nadal będą nakręcać te spiralę nienawiści. Czy Wy ludzie nie macie innych problemów? Kultura w Mogilnie nie umrze, bo była nieżywa już od wielu lat. Poczekajmy po prostu na ruch burmistrza i na nowego dyrektora i wtedy oceńmy czy było to dobre posunięcie czy rzeczywiście pan Jan był taki wspaniały, że żal człowieka i Mogilna.

 » Mogilno (Praca | 09-01-2025, 23:36:55)

Panie Burmistrzu poprostu najlepiej podać się do dymisji...Z tymi wszystkimi prezesami...

 » Do Bolo (*** | 09-01-2025, 22:13:31)

Masz rację.Uczył się fachu pod okiem Dyrektora J.Sz i nauczył się od niego jakim Dyrektorem nie powinno się być.

 » Do Neone (True | 09-01-2025, 18:14:34)

Stary ty wyluzuj gumę. Nie szczękami bo nie jestem psem. A o moją psychikę się nie martw jest ok. Może pomyśl o swojej.

 » "Kultura" (Gustlik | 09-01-2025, 18:08:13)

Chwalicie Strzelno i wieśniackie imprezy? Wieś śpiewa i tańczy! Disco z pola i słoma z butów! Disko co się błysko! Mamy już namiastkę takich "atrakcji" w amfiteatrze w parku. Rozsrańczony Parkiet i Kultura Obszczymura!

 » Do pela (Kama | 09-01-2025, 18:06:09)

Kultura w Strzelnie Ci się podoba? Żartujesz chyba. Mogilno od dziesięcioleci bije na głowę pod tym względem większość takich mini pierdomiejscowości w Polsce. Strzelno może i ma dobry PR, ale i to mocno na wyrost. Kultura w Strzelnie do pięt nie dorasta kulturze mogleńskiej. Nawet nie ma co porównywać. Jeśli chcialeś przytoczyć przykład, to nie trafiłeś bo oferta kulturalna Mogilna wgniata w fotel ofertę Strzelna bezdyskusyjnie. Strzelno nawet nie ma kina czy miejsca na większe imprezy. Może i robią co mogą, ale blado to wypada na tle Mogilna. Takie są obiektywne fakty. Zapraszam do bliższego kontaktu z mogileńską kulturą, a przekonasz się, że miałam rację w stu %

 » Do Pela (Bolo | 09-01-2025, 17:41:29)

Nie porównuj proszę Stzrelna i Mogilna bo mnie jako mieszkańca Mogilna to obraża. Ale rozumiem twoje intencje. Przygotowujesz grunt nowemu dyrektorowi, który jest bratem dyrektora domu kultury w Strzelnie. Różnica między Jarosławem Gębalom a jego bratem jest taka, że ten pierwszy uczył się fachu pod okiem pana Szymańskiego pracując w MDKu a ten drugi nie ma pojęcia o zarządzaniu kulturą.

 » Nadzieja (Pela | 09-01-2025, 16:19:00)

Jedni pana Szymańskiego kochają inni wręcz przeciwnie. Dla osób postronnych może i miły, uczynny, ale kto tam pracował wie jaka jest prawda. Komentarze w stylu , że winni pracownicy są niedorzeczne. Trudno się sprzeciwić takiemu szefowi, który wywiera nacisk i dręczy psychicznie. Ostatecznie wszystko zależy od dyrektora, on ponosi odpowiedzialność za placówkę i za to bierze kasę . Zarządzanie zasobami ludzkimi i wykorzystanie środków finansowych na cele związane z kulturą to podstawowe jego zadanie. Pod tym względem wszystko było nie tak. Owoców pracy pana Szymańskiego niestety nie widać. Potrzebna jest ta zmiana bo, trzeba zmobilizować ludzi do aktywnego brania udziału w wydarzeniach kulturalnych. Trzeba do tego wykorzystać media społecznościowe . Przykładem jest Strzelno gdzie jest młody, aktywny dyrektor i tam widać efekty. Może nareszcie i u nas w Mogilnie będzie się coś działo.

 » Odwołanie (XYZ | 09-01-2025, 16:06:48)

Mogileńskie dno. Wstyd mieszkać, pracować i oddychać tutejszym powietrzem. Wszyscy przeciwko wszystkim. Nienawiść sto procent.

 » Stowarzyszenia (Zenek | 09-01-2025, 15:23:54)

Czytam w Pałukach, że negatywną opinię na temat pracy p. Szymańskiego wyraziły Stowarzyszenia moim zdaniem bardzo luźno związane z kulturą. A mianowicie Mogileńskie Stowarzyszenie Sołtysów, które powstało około miesiąca temu i którego przewodniczącym jest przyjaciel Nawrota Łukasz Gapiński oraz Stowarzyszenie Wychowanków i Sympatyków Szkoły Rolniczej w Bielicach, którego wiceprezesem jest Tomasz Barczak. Totalny zbieg okoliczności i gwarancja uczciwej oceny. Rzyg.

 » Do true (Noone | 09-01-2025, 14:57:32)

Drogi/Droga True. Rozumiem, że masz prawo kogoś nienawidzić jeśli ta osoba, twoim zdaniem, cię skrzywdziła ale musisz pogodzić się z faktem, że to tylko twój problem. Zluzuj gumę, przestań szczekać i nie sądź innych swoją miarą. Nienawiść zaślepia i prowadzi do nieodwracalnych zmian w psychice.

 » Odwołanie (Obywatel | 09-01-2025, 12:17:31)

Macie co wybraliście nieudacznika sterowanego jak marionetka co t.ylko KREDYTY GMINNE BIERZE I ZWALNIA OSOBY .Nieudacznik z brodą .panie nawrot proszę publicznie podać ile kredytów pan nabrał i na co .a nie tylko afery kręcić z starostą bo trzeba obstawiać własnymi ludźmi .jest ban najgorszym Burmistrzem od mmmm Mmmm Mmmm Mmmm ku*wa Mmmm

 » J.Sz. (True | 09-01-2025, 12:13:45)

Pozytywne komentarze pisane przez jedną i tę samą osobą to jedna wielka żenada. Proponuję tej osobie,żeby wybudowała pomnik dla J.Sz. Stało się to co powinno stać się dawno. Ten człowiek nie zasługuje ani na jeden pozytywny komentarz!.

 » Człowieczeństwo (Szary | 09-01-2025, 11:41:53)

Kim on jest ten Nawrot? Wybrany został na chwilę a zachowuje się jakby ktoś go mianował dożywotnim królem powiatu. Co go upoważnia do publicznego linczowania podległych mu ludzi. Przecież wiadomo, że o żadne nieprawidłowości nie chodzi tylko o politykę. Z innej opcji to zlinczować i na bruk. Nawrot jest jeszcze młody. Czas szybko biegnie i niedługo sam będzie odchodził ze swojego stanowiska na drugą stronę mostu i tam będą już ci których linczował. Oni będą już po wszystkim i zaprawieni. Chciał go zwolnić to mógł go zwolnić z klasą a nie urządzać publiczny lincz

 » Zwolnienie dyrektora (Wera | 09-01-2025, 11:25:57)

Ja nie rozumiem tu czegoś. Skoro było tak źle, że nie dało się pracować to czemu tam pracowali od lat Ci sami ludzie którzy tam zachowywali się jakby wszyscy byli dyrektorami . Taka arogancja i potworne traktowanie mieszkańców jakie mieli pracownicy mdk to rzadko można zobaczyć . Mało ludzi uczestniczyło w czym kolwiek nie tylko z powodu braku informacji ale również z powodu pracujących tam ludzi którzy naprawdę okropnie się zachowywali . Tam większość tak wysoko nosi głosy że sufity są porysowane . Jeśli miało być sprawiedliwie to należało nie tylko zwolnić dyrektora ale również kapusiów którzy teraz to dopiero będą się panoszyć a my nadal będzie zostawiać swoje pieniądze na inną kulturę w innych miastach . Wszędzie polityka i wszędzie walka o stołki niedobrze się robi jak się na to wszystko patrzy . Przychodzi nowy zamienia wszystkich na swoich i karuzela kręci się dalej tylko kasa idzie do innych kieszeni. Żałosne

 » kabaret wymiata (kulturalny | 09-01-2025, 09:57:00)

nic do pana Szymańskiego nie mam, ale akurat jemu tej kultury wyglądu bardzo było brak, a kultura nie upadnie, pod jego "władzą" same nudy i powtarzanie niczego ciekawego nie było, swoją drogą zobaczymy kogo pan kabaret wprowadzi, oczywiście wyłoni w odpowiednim konkursie, żenada nowej władzy aż w oczy żre nepotyzm, kolesiostwo i układy, czyli wszystko po staremu

 » Dyrektor (Monia | 09-01-2025, 09:30:16)

Panie Janie, jak się ma miękkie serce to trzeba mieć twardzą do..ę. Wychodował Pan na własnym łonie żmije, począwszy od niektórych pracowników a skończywszy na Nawrocie, pseudonim Fasola. Współczuję i życzę więcej szczęścia do ludzi.

 » Zmiana (Ktoś | 09-01-2025, 09:10:41)

Zmiana dyrektora, szefa od kultury, w taki sposób, to policzek dla uczciwych mieszkanców. Bo kultury tutaj nie widać! Pan Jan, całym sercem oddany swojej pracy. Zawsze chętny do pomocy. Zawsze zaangażowany. Zawsze z sercem na dłoni. Ciemiężeni pracownicy? Żart! Kto bywał w tych instytucjach ten wie! Przynajmniej połowa z nich, przy innym szefie, już by straciła pracę. Na palcach można policzyć osoby, które były chętne do pomocy,pracowite, zaangażowane w swoją pracę. Już nie chcę wymieniać innych problemów - bo to dopiero wstyd! Pan Jan zawsze dawał szansę, przymykał oko na wiele, a teraz dostał od tych samych ludzi podziękowanie. Mobbing? No jeśli uznać za mobbing żądanie od pracownika, aby wykonał swoją pracę - to był ... Obserwowałem to przez kilka ładnych lat. Całkiem z bliska. I tak się zastanawiam - dokąd teraz będzie zmierzała kultura w nasze gminie? Bo wróble to i owo ćwierkają... Że kultura gminy Strzelno i Mogilno połączy się...tak rodzinnie. Poczekamy - zobaczymy. Panie Janie - pomyślności i spokoju!

 » z perspektywy (koniec kultury przez politykę | 09-01-2025, 08:06:01)

Sfera kultury w Mogilnie jest mi bliska od wielu lat i aktywnie na różnych obszarach się w nią angażowałem, ale też uważnie obserwowałem i oceniałem (nie bez krytyki). Pamiętam co się (nie-)działo przed jego pojawieniem. Znam też od lat Jana i "jego" instytucje od podszewki. Bez wchodzenia w szczegóły: Mogilno nigdy nie miało i nie będzie miało tak oddanego swojej roli i kulturze człowieka. Nie ma chyba gorszego stanowiska w strukturach gmin, które wymagałoby tak odpornej na hejt skóry, umiejętności nawiązywania pozytywnych i efektywnych relacji z wszystkimi, lawirowania między nieraz sprzecznymi oczekiwaniami polityków, którzy z każdej strony próbują wywierać wpływ. Do tego potrzeba mnóstwo kreatywności (kto ma pojęcie ile projektów wniosków było wysłanych i dotacji pozyskanych każdego roku!) i siły żeby się nie poddawać nawet jak 90% mieszkańców ma w d...e kulturę i uczestniczenie w różnych wydarzeniach, bo przecież lepiej jest siedzieć w domy i narzekać. Pan Jan jest doceniany przez wiele osób spoza Mogilna i nieraz miał możliwość zmiany pracy, ale mimo tych wszystkich przeciwności decydował się zostać bo to co robi, robi całym sercem. Nowy Burmistrz okazał się peeselowską marionetką i nie patrzy że nie tylko gryzie rękę która przez wiele lat go żywiła to jeszcze zdradza swojego kolegę, stawiając w nieciekawej sytuacji kilka lat przed emeryturą. Rzekome argumenty budzą tylko śmiech i przypominają szopkę, analogiczną do zbierania haków za czasów komuny. Bo szef instytucji kultury to człowiek o cechach jakie opisałem a nie księgowy, prawnik i sekretarka w jednej osobie. Powodzenia w szukaniu następcy! No ale jeśli to ma być kolejna marionetka to nie będzie problemów. Tylko kultury w mogilnie żal...

 » Porządki w mdk (Twardy | 09-01-2025, 00:26:33)

Widzę,że zaczyna być gorąco.Wywalić na zbity pysk z domu kultury malkontentów,plotkarzy i plotkary,cwaniaków,którzy potrafią tylko gadać o robocie,a nie pracować uczciwie.Zostawić garstkę najbardziej potrzebnych,sprawdzonych ludzi.Wystarczy 8 może 9 osób i zacznie wszystko normalnie funkcjonować,tak jak w innych ośrodkach tego typu.Recepta jest prosta.

 » pracownicy (Lol | 09-01-2025, 00:10:04)

Niedobrze mi się robi czytając wyrzygi pracowników MDK( chyba, że ktoś kto ma w tym swój interes podszywa się pod nich). 90% z nich zostało zatrudnionych po znajomości i pracuję bo Szymański nie miał serca ich zwolnić i zatrudnić fachowców. Ilu z nich wypełniło ankietę? 1, 2, kilku, no bo na pewno nie większość. Ja na miejscu tych ludzi miałbym potężnego kaca moralnego. No ale do tego trzeba mieć moralność, której tutaj najwyraźniej zabrakło.

 » Kobitka da radę (Nikola | 09-01-2025, 00:06:49)

Widzę za dużo testosteronu. Agresja i chęć pokazania co to nie ja, udowodnienia sobie i innym, że jest się lepszym i silniejszym od reszty. Te cechy dyskwalifikują większość mężczyzn na takim stanowisku jak dyrektor domu kultury. Tu potrzebna jest wrażliwość i ogłada, a nie siła czy pozbawiony logiki upór za wszelką cenę. Myślę, że kobieta jako dyrektor mdk będzie wyśmienitym wyborem. Złagodzi konflikty wśród pracowników, ale również zaprowadzi porządek i dyscyplinę. Niech tym razem będzie to kobieta Panie burmistrzu. Będzie Pan miał spokój przynajmniej w tej jednej specyficznej dziedzinie, czego Panu i mieszkańcom Mogilna szczerze życzę. Pozdrawiam

 » ototo (Mieeetek | 08-01-2025, 23:27:05)

Zgadzam się z przedmówcą, że karma wraca! W wielu polskich domach ma to miejsce w sylwestra lub imieniny...

 » ola (ola | 08-01-2025, 22:28:27)

ale że pana B..... dopuszczacie do takiej funkcji ? Przecież on się unosi bez powodu szybko denerwuje nie panuje nad sobą

 » Sp kwieciszewo (Rodzic | 08-01-2025, 22:05:27)

A co z audytem w sp kwieciszewo czy wszystkie audyty robione wybiórczo.

 » Komuna (Fan | 08-01-2025, 21:23:12)

Ha ha ha ! Komuna znów rządzi w domu kultury.brawo wy

 » Draństwo (Bos | 08-01-2025, 21:19:24)

Prowadzę kilkunastuosobową firmę. Niechciałbym takich konfidentów wśród swoich pracowników. Mam do nich zaufanie chociaż wiem że nie wszyscy mnie lubią ale takiego numeru by mi nie zrobili.

 » około 198544 (UPS | 08-01-2025, 20:40:01)

Za taką kasę to należy czuć się odpowiedzialnym. Proszę przeanalizować zarobki ujęte w oświadczeniu majątkowym za rok 2022, to niektórym włos na głowie się zjeży. To są fakty

 » Polityka (Skromny | 08-01-2025, 19:43:30)

Nie tak miała wyglądać kampania szkoda mi starszych ludzi schorowanych że muszą i służby mundurowe straż policji i inni oglądać co się dzieje dla władzy jakby byli szczerzy pogodzili kłócą się jak Putin i zalenski o stołki to nie jest normalne ocenili by specjaliści zdrowia psychicznego albo żarty albo śmieją się z państwa z mieszkańców miasta proszę nie pozwólcie celem kampanii były jakieś obozy polityczne normalny człowiek nie zrozumie albo to jakby była rywalizacja której nie ma w Gdańsku miasto Strzelno chce spokoju politycznego wie że w Mogilnie w polityce jest chaos coś stało konkurencja obaj panowie szukają nieprawidłowości w różnych instytucjach czemu a dorosłe panie l cir co kontrolują wierzą jak dzieci obudźcie się ludzie dzieje się coś złego na tle politycznym cierpią przez to nauka zdrowie bezpieczeństwo na początku ludzie głosowali a teraz obawy czy wszystko się unormuje wszystko zaczęli inwestycje i nic jakby.moxe z nerwów nie mogli skupić się na jednym paranoja polityczna zaśpiewały by kora ona kochała ludzi nie rozumie nie ma już takiego miasta jak kiedyś miasto idzie rytmem nerwowym

 » Pracownicy (Zastraszani | 08-01-2025, 19:12:35)

Ja proponuje Panie Burmistrzu przeprowadzić porozmawiać z pracownikami od czarnej roboty w Mogilno Sport jak są traktowani zastraszani i zmuszani do różnych prac za nowej władzy mobing01

 » do Zuzy i innych (Ano | 08-01-2025, 19:10:24)

Jeśli sprzątaczce wydaje się, że jest primabaleriną w teatrze Balszoj to prowadzi to bezpośrednio do dysonansu poznawczego.

 » pyszadło (Robol | 08-01-2025, 18:20:51)

Słyszałem, że nie będzie pyszadła. To bardzo dobrze, będzie przynajmniej kasa na fajne imprezy. Dość pseudo festiwalu dla garstki zainteresowanych za ogromny hajs. To sensowna decyzja. Dziękuję

 » Samobój (Jou | 08-01-2025, 18:12:03)

Szanowni państwo z mdk, powiem tak. Udało się jednemu z Was zbudować front przeciwko dyrektorowi Szymańskiemu. Łatwo się domyśleć o kogo chodzi ;). Skoro wytyka mu się błędy, mobbing i inne mniej lub bardziej prawdziwe winy, to przypomnę, że każdy ma coś na sumieniu. Zastępca dotychczasowego dyrektora sam powinien bić się w piersi, bo przez długie lata przymykał oczy na wszystko, a teraz kopie leżącego odwracając uwagę od siebie i swoich zaniedbań i opieszałości. Radzę jednak pamiętać, że każda akcja wywołuje reakcję. Nie ciesz się przedwcześnie jeden z drugim, bo karma wraca, a czas szybko biegnie, ze szkodą dla siewcy tego wiatru. Szykujcie się na burzę bo nieuchronnie nadchodzi

 » Odwołanie dyr MDK (Czekający - wreszcie | 08-01-2025, 18:11:02)

Wreszcie zapadła słuszna decyzja! Kontrola,papiery,audyt i inne formalności są podstawą do takiego ruch , ale dla mnie mieszkańca , ważniejsza jest istota tej instytucji - DOM KULTURY.Czyli miejsce w którym skupia się cała aktywność mieszkańców chcących rozwijać się w różnych dziedzinach związanych z kulturą.Miejsce z którego wychodzi się do pozostałych mieszkańców ze swoimi dokonaniami,umiejętnościami i osiągnięciami.W tej najistotniejszej płaszczyźnie aktywności mieszkańców mających predyspozycje artystyczne,szeroko rozumiane,przez lata nie zrobiono nic! Wyjątek jedyny to chór Hemantus zaledwie częściowo powiązany z tą instytucją.Cała pozostała aktywność polegała na sprowadzaniu z zewnątrz i to za ciężkie pieniądze różnej maści artystów.Jak w domyśle mówi sama instytucja , DOM KULTURY , to nasza, miejscowa placówka rozwijająca talenty,uzdolnienia przede wszystkim ludzi młodych , również pozostałych a w tym zakresie nic się nie działo.Komercja z zewnątrz wpisywała się w szyld tej instytucji.Czyżby mieszkańcy byli tak głusi,ślepi i niesprawni manualnie,kompletnie bez wewnętrznej wrażliwości , aby z nimi współpracować stawiając na ich umiejętności których nie posiadali? Czyżby taka diagnoza ludzi środowiska dokonana widocznie przez MDK usprawiedliwiałą kompletny marazm tej instytucji w tym zakresie? Czekam zniecierpliwiony na gruntowną zmianę w tym zakresie.Wystarczy poczytać na Facebooku i obejrzeć filmiki z innych ośrodków kultury w Polsce jak tam tętni środowisko aktywnością miejscowych twórców , promieniując na zewnątrz dokonaniami sporej rzeszy mieszkańców od przedszkolaków do seniorów.Może i u nas coś drgnie w dobrym kierunku...U nas jak dziecko chce tańczyć,śpiewać,grać,rysować itd.to tylko na zajęcia płatne ,nie związane z MDK a przecież głównymi pracownikami tej instytucji powinni być instruktorzy tych dziedzin finansowani z kasy podatników i świadczący pracę w ty charakterze dla nas.

 » oh karol (uśmiechnięty | 08-01-2025, 18:00:53)

Czy zostanie "archiwistą"???

 » Nic na sile (Do Zuzi i innych | 08-01-2025, 17:58:19)

Skoro było tak źle, to dlaczego pani nie zmieniła pracy? Nikt na siłę nikogo nie trzyma, pewnie gdzieś indziej nie poradziłabym sobie pani czy inni. Jest dużo prywatnych firm, teraz łatwiej o pracę jak kiedyś, więc ma pani pole do popisu. Mi nie było dane mieć pracy na miejscu i to w budżetowe,ja na pani miejscu byłabym bardzo wdzięczna, a to co pani pisze tti szok dla mnie

 » zbędne etaty (Wyborca | 08-01-2025, 17:51:20)

ponawiam temat P. radnego Maćkowiak na sesji odnośnie zatrudnienia. Jako wyborca zadam wyjaśnień w sprawie etatów w MDK krótko przed wyborami. Chcę wiedzieć czy faktycznie etaty te były potrzebne jeżeli tak to w jakim charakterze, chodzi o kino, harcowka, mini muzeum oraz magazynGs.Jeszcze raz podkreślam czy faktycznie te etaty były potrzebne, skoro musiały być podwyżki dla mieszkańców, więc mnie to dotyczy bardzo. Niestety MDK nie jest prywatnym folwark iem, że można sobie tak zatrudniać, bo niestety pieniądze na wypłaty są gminne, to znaczy nasze moje. Zadam wyjasnien

 » J.sz. (Zuza i inni | 08-01-2025, 15:53:57)

Życzę panu J.Sz.,żeby w nowej pracy zaznał tyle poniżenia i braku człowieczeństwa co my. Niech zobaczy co mobbing,którego niejednokrotnie doświadczaliśmy przeleje się teraz na niego Tak kończą źli ludzie. Panie Burmistrzu bardzo dziękujemy.

 » Frajerstwo (Max | 08-01-2025, 13:09:21)

Jeżeli te procenty są prawdziwe, to niestety pracownicy MDK pokazali jakimi są ludźmi. Tylko najgorsze mendy robią kupę we własne gniazdo. Chamstwo i hipokryzja

 » OBRONA JANA (Zenek | 08-01-2025, 12:20:37)

Chyba każdy zdaje sobie sprawę, że w pierwszej kolejności należy rozliczyć prawników.. jeśli zawiedli. Dyrektor tylko w tym zakresie jego dotyczącym.

 » do Bolo (Niania | 08-01-2025, 09:47:44)

Słuszne spostrzeżenie. Temat kontynuując, ciekawe jakie mają obecnie relacje obecny Burmistrz Mogilna ze swoim kabaretowym kompanem, który od dłuższego czasu współpracuje i działa na strzeleńskim podwórku, którego włodarz jak wiemy nie pała sympatią do PSLowskich struktur partyjnych. Mogilnioki, że wyście się dali w tę PSLowską układankę z Gębic wepchnąć na kolejne lata to się dziwię. Wybierajcie bezpartyjnych na włodarzy. Resztę dopowiedzcie sobie sami.

 » Hehe (Bebebebebe | 08-01-2025, 09:06:18)

Pani W., proszę się uspokoić i nie pisać 10 komentarzy jednocześnie pod różnymi nickami. Rozumiem, że kwestia zwolnienia nie przypadła Pani do gustu, ale spamem nic Pani nie wskóra :) A swoją drogą to dobrze się stało, że poleciał :)

 » za ryj i w p...u (pracownik | 08-01-2025, 08:51:28)

no wreszcie, nie osądzam, ale na tym stanowisku był ktoś taki to po prostu żart, a te wycia: szkody, mieszkańca wioli13, czy roberta, to jakieś skomlenie przydupasów, którym było dobrze przy tym gościu, w takim kozim mieście Strzelnie jest młody dyrektor, który świetnie pracuje, ma pomysły a w Mogilnie stara gnida niemal z czasów komuny, a jakie żale, dobra decyzja panie kabaret, ale jak pan nie dokończy afery w sport-Mogilno, nie zasłoni się pan tym zwolnieniem

 » Władza (Człowiek | 08-01-2025, 08:49:44)

Tak słyszałem ale czy to prawda że gang mogileński z lat 2000 miał wspilpracowac z ludźmi biznesu się bawić ja myślę ani dyr MDK ani burmistrz były Mogilna nagrał piosenkę boję się nie mieli nic wspólnego z przestępczością zorganizowaną a niewielki nieprWidkowoci trudno ludzi którzy znali gangi tak ludzie mówią np krasny były burmistrz cz pacanowski bo to za ich czasow był jeden z powz gangów w Polsce bandyci dostali śmieszne kary a pew kiedyś kiedyś powstanie film ale czemu władza bogaci ludzie bawili się z gangsterami to dziwne lata 2000 czemu okrutni ludzie straszyli muzyka Kruszwicy legendę ręge redaktora gazety wyborczej to nie było zwykli chuligani to grupa przestępczą a jaka jest pewność policji że ta grupa choć rozbita się nie reaktywuje po latach z inną grupą groźniejsza i np ludzie sceny MDK dyr i muzyk były pan Leszek byli przeciwko przemocy niektórzy właściele nie robili dyskotek o zamykali bo grupa przestępczą byka parę lat nad pannani dziwne że tyle lat byli bezkarni i czy to jest możliwe ale doświadczeni policjanci nie mają złudzeń że mogła ta grupa przestępczą mieć to nie byli fani żadne muzyki okrutni ludzie gang mogileński co mogli trenować gang w Poznaniu najokrutniejszy w Polsce mogli a nie musieli a może tak jest że jeszcze jakiś odłam grupy niewielki kieruje ta grupa z wuezien lub zagranicy mogileńska choć już nie tych okrutnych ludzi zaznaczam jeszcze raz ludzie burmistrza duszynskiego i MDK stop przemocy i nsrkarkorykom jest zwalczali źlo dzieje że były prezes sądu podob miał się bawić z gangsterami i tak powstała piosenka boję się spojrzeń ludzi bo ludzie to gnoje zespołu Herberga który walczył ze złem Choc nie musia być gwiazdą był niezalezny z muzykami come go oni ciągle walczą ze złem w tekstach a potem udało się magazyn zbożowy gęś i kiedyś muzycy pow doc tego koncer stop przemocy korupcji politycznej złącza się koncert raperzy którzy stali się włodarzami to pseudo zdradzili muzykę czyli zdrajcy kabereciaze mówią władza jest gwałtem na ludziach w każdej sektorze życia mogą być nieprawidłowości ale nie oznacza że ktoś się nie starał cokolwiek miało by się stać w polityce mogileńskiej będą trwali i walczyli nie będą im obojętnie slogany fartuch to zło lekarskie wręcz przeciwnie ubierz czego się boisz być praw i ui miłym nie pow ostat słowa muzycy Jarocina Iwo partizN nie jest im obojętnie miasto mają teraz głos i stowarz zwierząt Mogilno

 » Leszek (xxx | 08-01-2025, 08:17:59)

Dziwicię się??? Ja nie.Każdy z otoczenia byłego zuchwałego burmistrza l.d niestety ma przerąbane.

 » do Marek (Mieszkaniec blokowiska | 08-01-2025, 07:47:31)

Sojcze Wzgorze - najwieksze blokowisko w Mogilnie - sluszna uwaga. Mieszka tam masa ludzi, a nawierzchnia od wjazdu na osiedle "obok szkoly" do bloku 41A wola o pomste do nieba, wysluzona, zanizona trylinka zaklejona grysem pamietajaca lata 90. Przejazd tym odcinkiem to jakas parodia a z tego co mi wiadomo, teren ten nalezy wlasnie do gminy. Cale osiedle pieknie wybrukowane, wszedzie rowno i bezpiecznie a o tym odcinku ktos zapomnial ? Czy ktos uwzglednil to w budzecie na 2025 ? Tak niewiele kostki potrzeba by zadowolic mieszkancow

 » Zostawic Janka (Koza | 08-01-2025, 00:57:16)

Ja bym go za karę zostawił jeszcze ze dwa lata i nie prostuje wszystko i naprawia co zepsuł

 » Zmiana? (Bajtel | 08-01-2025, 00:50:54)

W związku z powyższym powinien zostać też odwołany ze swojej funkcji zastępca dyrektora. Chyba wiedział co się przez te wszystkie lata działo w mdk i jak widać nie ruszył palcem. Jedna ścięta głowa to za mało.

 » Mdk (Fazi | 07-01-2025, 22:57:34)

Za finanse firmy jak świat światem odpowiada ksiegowość,a nie dyrektor. Jeżeli były nadużycia,opóźnienia w płaceniu zobowiązań,faktur itp,to odpowiedzialny jest zawsze księgowa/księgowy.Koniec kropka.Dyrektor placówki nie musi znać się na finansach.Od dyscypliny finansowej w firmie jest księgowy

 » Żenada (Bolo | 07-01-2025, 22:46:52)

To mówicie, że Jaś Fasola który swego czasu kupę kasy zarobił na imprezach zorganizowanych przez pana Jana podziękował mu wyrzucając go na bruk na podstawie bzdetnego audytu? Nie ładnie się chłopczyk bawi, nie ładnie. Szkoda pana Jana, bo serce i kawał życia oddał MDKowi, pomagał wielu ludziom, nie tylko Fasoli, był zawsze tam gdzie coś ważnego się działo w tej zapyziałej mieścinie. Panie Nawrot człowiekiem się jest, burmistrzem się bywa.

 » Pan Jan (Abc | 07-01-2025, 22:06:33)

Tak sobie czytam te wszystkie komentarze. Czy jest ktoś taki co by chciał zasuwać tyle co Pan Jan. Łatwo Wszystkich do tej pory odwołanych krytykować. Pan przewodniczący rady pierwszy do krytyki a pytam co robił P.Radny. Chyba jego rolą jest niędzy innymi kontrola poczynań włodarzy gminy a nie najpierw popierać ich poczynania a potem pierwszy do krytyki. Może Pana MP też należy sprawdzić. Ile jeszcze pociotków zasiądzie na stołkach gminnych. Panie Janie głową do góry. A takich pracowników co brali udział w rzekomych ankietach na drzewo wysłać trzeba

 » Dyrektor Szymanski (Ja | 07-01-2025, 20:55:07)

I myślicie szanowni mieszkańcy, że na stanowisko odwołanego przyjdzie ktoś kompetentny ??? Hihihi...

 » Prawnicy i kadry odpowiadają. a nie dyrektor ?! (Rokowo | 07-01-2025, 20:11:33)

Chyba to co piszą tutaj to niekompetencje prawnikow i księgowych a nie dyrektora ? To chyba należy rozliczyć te osoby ?

 » Prawnicy i kadry odpowiadają. a nie dyrektor ?! (Rokowo | 07-01-2025, 20:07:58)

Chyba to co piszą tutaj to niekompetencje prawnikow i księgowych a nie dyrektora ? To chyba należy rozliczyć te osoby ?

 » ..czy posypie głowę popiołem??? (Pan Nawrot | 07-01-2025, 18:26:46)

...wydaje mi się ???wyraził on czyli Karol zgodę na zatrudnienie byłego burmistrza Leszka ,podkreślając jego wcześniejsze zasługi-na stanowisko dokumentalisty w Muzeum Ziemi Mogileńskiej.Przytulił na tą okoliczność niemałe wynagrodzenie (z naszych podatków).No chyba ,że się myle

 » 11 (Mieszkaniec | 07-01-2025, 17:55:12)

SZOK! SZOK! NIE DO WIARY!!!

 » Szymański (robert | 07-01-2025, 17:46:41)

Audyt na zlecenie. Dowody szukane pod tezę. Śmierdzi na kilometr jak nic! No ale sponsorzy Nawrota muszą dostać swoje. Bez Szymańskiego nie będzie kultury w Mogilnie

 » Szymański (robert | 07-01-2025, 17:46:08)

Audyt na zlecenie. Dowody szukane pod tezę. Śmierdzi na kilometr jak nic! No ale sponsorzy Nawrota muszą dostać swoje. Bez Szymańskiego nie będzie kultury w Mogilnie

 » Odwołanie (Mieszkanka | 07-01-2025, 15:49:25)

Decyzja Burmistrza stanowi bardzo dobre posunięcie. Niestety zatrudnianie kolejnych osób, dawanie zleceń etc. nie wiązało się w większości przypadków z realnymi umiejętnościami i kompetencjami, ale było wynikiem znajomości oraz prywatnych relacji. Stąd też od lat podczas publicznych eventów udzielały się, a przy okazji promowały te same zespoły/ wykonawcy. Poza tym dyskusyjna pozostawała kultura osobista Dyrektora Szymańskiego, jak również jego stosunek do pracowników. Niejednokrotnie opierał się on na braku szacunku. Liczę na to, ze wreszcie na stanowisku zasiądzie osoba z kierunkowym wykształceniem, "rozumiejąca" kulturę, innowacyjna, wydatkująca pieniądze zgodnie z przeznaczeniem.

 » konkurs (Xxx | 07-01-2025, 15:42:33)

KIEDY ZOSTANIE OGŁOSZONY KONKURS?

 » MDK (Marek | 07-01-2025, 15:41:06)

Sójcze Wzgórze - największe blokowisko w Mogilnie. Przy bloku nr 49A - obok 49 - przy ul. Powstańców Wielkopolskich od początku powstania osiedla stała metalowa Tablica Informacyjna. W 2023r przerdzewiała ze starości i się przewrociła. Interweniowaliśmy w Społdzielni Mieszkaniowej i okazało się ze tablica była własnością MDK Mogilno, które zostało o fakcie poinformowane. Minęły 2 lata, po tablicy ani śladu - pewnie ją złomiarze już dawno przepili - mieszkańcy dalej nie wiedzą co się w mieście dzieje - MDK Mogilno ma to głęboko...

 » Katastrofa (Mogilnianin | 07-01-2025, 15:24:10)

Niestety były Burek gitarrero pociąga za sobą wartościowych ludzi którzy byli tylko jego marionetkami.Ale myślę że znajdzie się ktoś z jajami i pogrąży Leszko partizano sratararo.

 » Dyrektor (Stachu | 07-01-2025, 15:22:12)

Panie Burmistrzu będę panu całe życie wdzięczny za to posunięcie. Nie jednemu uratował pan zdrowie i życie.W końcu kultura będzie kulturą

 » Do spowiedz (Tosa | 07-01-2025, 15:18:15)

Co Ty piszesz za bzdury człowieku pan J.Sz. był dobry??? Absurd jakiego mało. Chamski,uwielbiający ponizać ludzi i krzywdzić!!!!

 » Jan Szymański (Spowiedz | 07-01-2025, 14:34:53)

Nie był tylko jest dobrym człowiekiem jak każdy .Po pierwsze pracował dobrze i oddanie . Każdego dnia był dyspozycji . Nie zawsze z chumorem,ale czy my też go mamy każdego dnia. Spójrz na siebie i niezależnie od stanowiska pracy . Mało będzie tu takich co siebie osądzą . Wcześniejsza władza dużo wymagała od dyrektora Jana Szymańskiego a on po prostu wykonywał oczekiwania i w tym radnych , sołtysów , seniorów różności pomysłów i listy życzeń co nie miara .Co jednen to nie lepszy od drugiego .Niech radni swoich osiedli realizują sami z mieszkańcami swoje pomysły,przecież dostają co miesiąc pensje i to nie małą .Są wybrańcami sami się zgłaszali być obywatelem dla obywatela . A co do pracowników proszę nie obrażać bo pracują dobrze . Uczęszczam jako gość często z ludźmi z innych miast i oceniają bardzo dobrze .Panie burmistrzu mam nadzieję że podziękował panu Janowi za te lata bo jest za co .A co do nowego dyrektora aby nie był z tego grona znajomków życzę ,grajków i tym podobnych ha ha ha kapela góralska gra .Szeroko pojęte .

 » Jan Szymański (Spowiedz | 07-01-2025, 14:34:09)

Nie był tylko jest dobrym człowiekiem jak każdy .Po pierwsze pracował dobrze i oddanie . Każdego dnia był dyspozycji . Nie zawsze z chumorem,ale czy my też go mamy każdego dnia. Spójrz na siebie i niezależnie od stanowiska pracy . Mało będzie tu takich co siebie osądzą . Wcześniejsza władza dużo wymagała od dyrektora Jana Szymańskiego a on po prostu wykonywał oczekiwania i w tym radnych , sołtysów , seniorów różności pomysłów i listy życzeń co nie miara .Co jednen to nie lepszy od drugiego .Niech radni swoich osiedli realizują sami z mieszkańcami swoje pomysły,przecież dostają co miesiąc pensje i to nie małą .Są wybrańcami sami się zgłaszali być obywatelem dla obywatela . A co do pracowników proszę nie obrażać bo pracują dobrze . Uczęszczam jako gość często z ludźmi z innych miast i oceniają bardzo dobrze .Panie burmistrzu mam nadzieję że podziękował panu Janowi za te lata bo jest za co .A co do nowego dyrektora aby nie był z tego grona znajomków życzę ,grajków i tym podobnych ha ha ha kapela góralska gra .Szeroko pojęte .

 » Pan.Jan (PRACOWNIK | 07-01-2025, 14:30:16)

Troszkę dziwi mnie postępowanie P.Burmistrza ,robi dużo ale żadnej sprawy nie doprowadza do końca.Robi to wszystko żeby zyskać Sobie poparcie wśród wyborców które stracił po nie skończonych i zaczętych innych sprawach.Myślę że czas wielki wrócić do głośnej sprawy Mogilno-Sport,jakoś TA sprawa dziwnie przycichła ,robienie sensacji w nowej sprawie do niczego dobrego nie prowadzi.Wyborcy pamiętają obietnice z kampanii wyborczej - P.BURMISTRZU do roboty Mogilno-Sport czeka i się śmieje z PAŃSKICH decyzji.

 » Już niebawem.. (Prawo | 07-01-2025, 14:24:40)

Czy Duszyński podzieli los Romanowskiego i ucieknie na Węgry? To nie jest śmieszne.

 » Kultura (Mieszkaniec wsi | 07-01-2025, 14:17:18)

Pewnie teraz burmistrz włodarz miasta jest ważnniejaszy niż starosta rozumiem ktoś musi przekładać raporty o stanie zozu policji MDK kultury to wazne tylko niestety spec od kultury wykazali liczne nieprawidłowości jest ich dużo i dlatego został odwołany ze stanowiska dobrze że zarząd rady miasta nie złożyl doniesień na drogę karna mieli by prawo Choc nie oceniam nie jest w tym eksporterem były jakieś nieprawidłowe i się doszukali ale myślę był to człowiek dla ludzi a czy inna osoba w kulturze poradzi sobie lub jakiś doradca ds kultury musi mieć wykształcenie to podstawa i znać się na tym a pan Janek miał doświadczenie pewnie u tak sądzą pracownicy długo lat rządził na stanowisku ale cóż jak miało tak być tak się stało ale bez dofinansowań u młody dyrektor nie poradzi sobie z kulturą naprawdę takie moje zdanie

 » konkurs (Xxx | 07-01-2025, 13:43:44)

KIEDY ZOSTANIE OGŁOSZONY KONKURS?

 » do Mieszkaniec (kulturka | 07-01-2025, 13:32:40)

Oczywiście że Dyrektor za to odpowiada! A któż inny? To on stoi na czele tej instytucji...to do niego adresowane są pisma wszelakie...to on decyduje kto i czym powinien się zająć. Za chwilę się okaże że gość który brał kilkanaście tysięcy wynagrodzenia miesięcznie nie był za nic odpowiedzialny bo miał ludzi na niższych szczeblach...

 » Ty tak serio? (do Pracownicy | 07-01-2025, 13:22:28)

nieźle zarabiają - naprawdę? Pracują świątek, piątek i niedziela, popołudnia, wieczory...kiedy normalni ludzie mają wolne oni są w pracy...kokosów nie mają - wystarczy porównać ich pensje z urzędem... pracownicy sprowadzeni do poziomu kelnerów rozdających darmowe żarcie na imprezach. Nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia...

 » Do pracownicy (Sydney | 07-01-2025, 13:04:00)

Co Ty piszesz w imieniu pracowników,kto Ci dał prawo do tego? Nigdy,ale to nigdy nikogo nie szanował oprócz siebie

 » Pracownicy (Pracownicy | 07-01-2025, 12:37:46)

Krzywda się tam nikomu nie działa. Większość pracowników pół roku siedzi i nic nie robi a najmniej nie zarabiają. Szanował pracowników i nawet sprzątaczka mało nie płacił

 » Pracownicy (Pracownicy | 07-01-2025, 12:35:56)

Krzywda się tam nikomu nie działa. Większość pracowników pół roku siedzi i nic nie robi a najmniej nie zarabiają. Szanował pracowników i nawet sprzątaczka mało nie płacił

 » J.Sz. (True | 07-01-2025, 12:29:38)

To należało się zrobić o wiele wcześniej.Dosyc wałów,chamstwa. Ten człowiek nie powinien być dawno dyrektorem!!!!. Bardzo się cieszę i będę sądzić bo skrzywdził wielu ludzi.

 » Spółka (Pik | 07-01-2025, 12:20:59)

Nie sądźcie a nie będziecie sądzeni ..

 » j.sz. (ksenia | 07-01-2025, 12:06:11)

może i pomagał, ale do swoich pracowników i współpracowników nie miał wogóle szacunku...

 » Jan Szymański (Wiola13 | 07-01-2025, 11:58:35)

Takiego jak pan Jan niema nigdzie to wspaniały człowiek wszystkim potrafił pomóc czy jakaś impreza choć by zbiórka dla powodzian i ogólnie gdy coś zabrakło zawsze był gotowy aby załatwić i już było za to go podziwiam i szacunek trzeba mu dać.

 » Zwolnienie (Mieszkaniec | 07-01-2025, 11:57:02)

Zwolnienie, a powody śmieszne! To dyrektor jest odpowiedzialny za dekretację dokumentów księgowych???? Zawsze myślałem, że księgowy!! Bzdurne powody! No ale jak się chce psa uderzyć,to powód się zawsze znajdzie! Powodzenia panie Janie!!!

 » Dyrektor (Tosa | 07-01-2025, 11:48:29)

Pan Bóg nierychliwy,ale sprawiedliwy. W końcu skończą się rządy AUTOKRATY i mobbera. Brawo!

 » Muzeum (Riki | 07-01-2025, 11:46:41)

A co slychać u byłego kustosza muzeum miejscowego wirtuoza

 » Szkoda (Szkoda | 07-01-2025, 11:16:17)

Znajdźcie teraz kogoś z takim doświadczeniem na stanowisko dyrektora. Przykre. Zobaczymy co będzie po rządach PSL dających gamoni na takie stanowiska. Osobiście mam duży szacunek do Pana Jana pomógł wielu osobom. Osoba o wielkim sercu

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Miliony na drogi wojewódzkie (0)
 » Dni Mogilna - wybierz artystę (18)
 » Pożar monitora (12)
 » POWIAT: Inwestycje 2025 (35)
 » Znęcanie = wyprowadzka (0)
 » Zderzenie w Chabsku (1)
 » MOGILNO: Inwestycje 2025 (57)
 » Skopał drzwi do klatki (1)
 » Oszustwo "na BLIK-a" (3)
 » Orszaki z królami (0)
 » Jan Szymański odwołany! (112)
 » Święto Trzech Króli 2025 (3)
 » 1 kierowca po alkoholu (5)
 » Sylwestrowe podsumowanie (3)
 » Spowodował 2 kolizje drogowe (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ