Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Wypadki

Wypadek autobusu PKS w Bystrzycy

2010-10-25 07:14
 

W miejscowości Bystrzyca (gmina Mogilno) w godzinach rannych doszło do wypadku autobusu PKS Inowrocław z cysterną. Sześć osób zostało poszkodowanych. Droga jest całkowicie zablokowana. Na miejscu pracują służby ratunkowe.

Do groźnego wypadku doszło dzisiaj na drodze powiatowej nr 2420 C w Bystrzycy koło Mogilna.

- W tył jadącego do Mogilna autobusu uderzyła ciężarówka ciągnąca cysternę. Jak ustalili wstępnie policjanci pracujący na miejscu zdarzenia, autobus ruszał właśnie spod przystanku - informuje podkom. Tomasz Rybczyński.

Z wypadku według początkowych ustaleń nagorzej wyszła jedna z pasażerek, która z poważnym urazem kręgosłupa trafiła do szpitala w Inowrocławiu. Niedługo po tym do tej lecznicy przewieziono drugą kobietę. Pozostałe 10 osób (w tym kierowcy) po wstępnym rozpoznaniu ratowników i lekarzy w związku z odniesionymi potłuczeniami i drobnymi urazami zostało skierowanych do szpitala w Strzelnie na dodatkowe badania. Na chwilę obecną 8 z nich te badania w szpitalu przechodzi. Życiu wszystkich poszkodowanych w wypadku nie zagraża niebezpieczeństwo.

Na miejscu trwa usuwanie skutków wypadku, droga w Bystrzycy będzie zablokowana do ok. godz. 10:30. Policjanci pracują nad ustaleniem dokładnych okoliczności i przyczyn zdarzenia oraz kierują ruchem na zorganizowanych objazdach.

Kierowcy pojazdów byli trzeźwi. Postępowanie w tej sprawie prowadzi Komenda Powiatowa Policji w Mogilnie. (PK)

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [16]

 
   » KOMENTARZE [58]» dodaj komentarz   

 » do bogini (bogini | 27-10-2010, 18:21:43)

i wszystko jasne....

 » * (Agnesss | 27-10-2010, 14:55:17)

Taaa... a teraz kłóćcie sie kto pierwszy miał ten nick... Żałosne.

 » Był wypadek - jest SIEKA! (Coroner§ | 26-10-2010, 23:21:31)

Ilu to tu mundrych (jak 100 głupich) z zakresu prawa o ruchu drogowzm?A jak się nakręcają?Roweru nie jeden nie ma a o samochodach dyskutuje!Dziecinada!

 » dwa nicki takie same (mieszkaniec cmg | 26-10-2010, 23:10:12)

przepraszam bardzo ale ten nick mam ja od samego poczatku istnienia tej strony. to ze na innych portalach masz taki nick nie znaczy ze wszedzie jest przypisany do ciebie. ja mam go od samego poczatku tej strony a ty znajdz sobie inny

 » kierowca tira winny (AVE | 26-10-2010, 22:43:54)

ja nie twierdzę że ten wypadek to wina starego autobusu ale gdyby były one nowsze i bezpieczniejsze to mogłaby być to kolizja a nie wypadek

 » wypadek (CICHY 24 PL | 26-10-2010, 21:21:27)

moje zdanie jest takie ...... K....wa winy nie ponosi polski AUTOSAN i jego stan techniczny .............................. Tylko kierowca tira który był ślepy że nie widział Autobusu Wienc ludzie nie PKS jest stary .....Tylko wasza szalona wyobrażnia

 » Do AVE (xxxx | 26-10-2010, 15:22:08)

A co ma anonimowość do mojej wypowiedzi w twoim kierunku...?

 » wypadek (ja ;) | 26-10-2010, 14:37:07)

słuchajcie czytam Wasze komentarze i widze ze jaka kolwiek sie tragedia stanie to mogilnianie potrafia tylko ktytykowac..no poprostu super!!wezcie sie wszyscy zastanowcie..mamy warunki na pks i pkp jkie mamy ale mamy jak dojechac,jak wrócić..cieszmy sie z tego co mamy,bo znowu zle by było i komentarze jak bysmy nie mieli..spoko trzeba myslec rozsadnie..nikt wypadków nie robi specjalnie dobrze ze nikomu nic wiecej sie nie stało.nie ma co krytykowac bo nie jeden z was tez ma starszy samochod i tez nie wiadomo co kiedy sie stanie..wiec PRZEMYŚLCIE ;) POZDRAWIAM

 » Do Frysej!!!!! (mieszkaniec cmg | 26-10-2010, 13:32:57)

Dlatego napisałem że ja bym takich bzdur nie pisał,mam poglądy podobne do Twoich,czekam na odpowiedź z portalu CMG24 dlaczego zaistniała taka pomyłka.... mieszkaniec cmg.

 » mily (frysej | 26-10-2010, 12:46:07)

masz racje a jak sie komus nie podoba to nie sobie rower kupi no wlasnie ale czy kupi nowy nieeeee kupi rupcia albo na zlome poszuka i posklada byle tanio wyszlo

 » do mieszkaniec cmg (frysej | 26-10-2010, 12:43:34)

cos ty taki nerwowy czytajac twoje komentarze jak bylo by tak jak pisze to polska bylaby pieknym krajem kazdy jezdzilby nowym autem mial dom firmy mialyby nowy sprzer jak w raju by sie zyloo ale to jest POLSKA zobacz koszt takiego autobusu plus wyplata dla kierowcy i porowniaj cene biletu i ze nieraz zdaza sie ze bus jedzie pusty

 » Dwa takie same "niki" (mieszkaniec cmg | 26-10-2010, 11:44:09)

Zgłosiłem już do redakcji portalu CMG24 że inny użytkownik używa mojej i tylko mi przypisanej nazwy "nic" mieszkaniec cmg.Komentarze pisane pod tym artykułem choć firmowane moim nicem nie są moje i nie są przypisane mojemu adresowi mejlowemu.Posiadam ten "nic "bardzo długo i nie wypisywał bym takich bzdur. Czekam na wyjaśnienie sprawy przez redakcję portalu CMG24. mieszkaniec cmg.

 » do Was (miły | 26-10-2010, 06:30:43)

Sami jezdzicie rupieciami co maja po 30 lat . a jak Wam sie tak PKS nie podoba to poprostu nie musicie nim jezdzic ... i Widze ze co niektorych stac tu na nowe autobusy i wybudowanie zatoczek wiec prosze bardzo kupujcie !!!! Gdy autobus jest przepełniony to mozna poczekac na przystanku na drugi nie wsiadac to tego przepelnionego . Wiec w czym jest problem?

 » do frysjer (mieszkaniec cmg | 26-10-2010, 00:07:22)

po za tym nic nie pisałem o zabijaniu wiec z czym mi tu wyjezdzasz? nausz się czytać ze zrozumieniem bo widzę że w podstawówce nie nauczyli Cię tego...

 » do frysjer (mieszkaniec cmg | 26-10-2010, 00:05:13)

kolego bądź też koleżanko - bo nie wiem kto się kryje pod tym nickiem. jeśli byłbyś/byłabyś dość inteligentny/a to domyśliłbyś/domyśliłabyś się że chodzi mi o to że te autobusy są strasznie wiekowe i już dawno powinny być wymienione na nowe. a nie jedzie taki autobus 50 -60 km/h bo silnik już jest tak zamulony ze wiecej nie wyciąga. konstrukcje są przegniłe i zardzewiałe, tylko patrzec jak na trasie po wjechaniu w jakąś dziure sie złamie na srodku. piszesz żebym kupił nowe autobusy, a moze ty kupisz co? taki mądry/mądra jestes? jechałeś/jechałaś kiedykolwiek tymi autobusami? chyba nie bo nie wiesz o czym pisze. te wszystkie autobusy to są złomy na kołach. jedwie co się trzymają i powinny a wrecz MUSZA być wymieniione by nie stwarzać zagrożeniqa dla ruchu i podróżujących. poza tym nawiązując do Twojego nicku - fryzjer pisze się przez "Z"

 » nie szukam winnych wypadku (OBI | 25-10-2010, 22:04:57)

W miejscowości Trląg zrobiono piękna zatoczkę zajazd dla autobusów,ale mało który kierowca tam zajeżdża.No cóż,byle prosto.

 » przepełnione busy (Merkucjo | 25-10-2010, 21:42:51)

zgodze sie z przedmówcą. Przpełnione autobusy w kierunku bielic to istna plaga. strach sie bac, gdyby w taki autobus uderzył tir. a pamietny 'kondon' ?? w nim podobno kiedys 120 osób przyjechało do bielic;D co do wypadku... samo połozenie przystanku nie jest komfortowe, no bo . a zreszta co ja bede ludziom tłumaczył skoro i tak wszyscy wiedza jak jest.

 » PKS to jedno wielkie nieporozumienie! (Ziomek z okolic MOgilna | 25-10-2010, 21:41:39)

PKS ma szczęście żę nikt nie stał w autobusie jak to zwykle bywa jak jeździ młodzierz z gimnazjum!, bo byłyby ofiary śmiertelne, jak na autobus 42osobowy jedzie z 67 osób, 42 osoby siedzą a reszta jest napchana od jednych do drugich dzrzwi, najgorsze jest to że kierowca to widzi i zamiast powiedziec PKS to wszystko olewaja byle kasa była, a o bezpieczenstwie to nic... , autubusy są przepełnione, obciążóne, niesprawne itp..Policja ma patrol i widzi taki autobus i nic nie raguje, powini walić takie kary to by się nauczyli, a nie łapią tylko pijanych rowerzystów!!!!!!

 » Kilka wątków (Bety | 25-10-2010, 21:32:27)

Proponuje postawić fotoradar w okolicy biedronki w Mogilnie. Nie raz widziałam jak autobusy pks wracające z trasy rozwijały bardzo "fajne prędkości". Na oko było widać ze było znacznie powyżej 50km/h. 2 sprawa że na tych przejściach gdzie są 2 pasy ruchu powinny już dawno być sygnalizatory świetlne z przyciskiem dla chcących przejść. Następna kwestia to brak ścieżek rowerowych z Mogilna do sąsiednich wiosek. Remontuje się drogę np. Powiatową z Mogilna w stronę Chabska i na etapie planowania i pozyskiwania pieniędzy nie uwzględnia się takiej "integralnej" inwestycji jak bezpieczny pas ruchu dla rowerzystów. Przecież wiadomo że jak droga będzie wyremontowana to przez 20 lat przy niej już się nic nie zrobi. To w dzisiejszych czasach tak jakby ktoś postawił nowy blok a zapomniał -lub z braku pieniędzy nie zrobił chodników. Tak ze liczę że ktoś z licznie kandydujących przynajmniej spróbuje zająć się tymi tematami podczas Swojej nowej kadencji.

 » WYPADEK (franek | 25-10-2010, 21:29:06)

do AVE po pierwsze nie ma takich foteli no chyba że klatki. a po drugie obie formy są dopuszczone

 » Waldi a poczytaj czy na pewno (~..~ | 25-10-2010, 21:22:32)

nie można w tej zatoczce zaparkować ;) weź miarkę i zmierz w jakiej odległości od słupka ktoś zostawił samochód zanim zadzwonisz do KPP ;) jeśli masz problem z wyjazdem na witosa to polecam ponowny kurs - może pod okiem instruktora poczujesz się pewniej, lub jeśli to problemy ze wzrokiem polecam mogileńskich okulistów :)

 » autobus do bielic (serapmania | 25-10-2010, 21:21:44)

z przepelnieniem młodziezy autobusu do bielic sie zgodze...

 » do Franek (AVE | 25-10-2010, 21:13:40)

po pierwsze to że w twojej firmie takich nie ma to nie znaczy że nie istnieją po drugie \"jest napisane\" a nie \"piszę\" ;) Pozdrawiam

 » melisy sobie zaparzcie (AVE | 25-10-2010, 21:10:52)

to że nie podoba mi się stan PKP i PKS znaczy że mam opuścić ten wspaniały kraj ? Ja tylko napisałem swoje zdanie na ten temat a ty mnie zaczynasz bezpodstawnie obrażać, poziom twojej kultury pozostawię bez komentarza, jeśli pasażer pasów by nie zapiął mógłby mieć pretensję tylko do siebie jeśli jednak nawet nie miał takiej możliwości to o czym chcesz dyskutować ? Poza tym prezydent tak na prawdę w tej sprawie może zrobić mniej niż ci się wydaję a tego czy ten autobus był sprawny technicznie czy nie jeszcze nie wiesz ponieważ przegląd techniczny na którym mógł on być kilka miesięcy temu tego nie gwarantuje a poza tym to że coś jest sprawne nie znaczy że jest bezpieczne a te rupiecie bezpieczeństwa na pewno nie zapewniają pozdrawiam i więcej szacunku bo tobie się tylko wydaję że w internecie jesteś anonimowy

 » NIE NA TEMAT (Młoda02 | 25-10-2010, 21:03:01)

W związku z zamkniętym przejazdem w Wiecanowie,chcę zauważyć że ruch we wioskach Dąbrówka Twierdziń to samowolka,ani jeden patrol policji nie przejechał tam jest 50 nie 100 a dla tirów tym bardziej stawiam że wypadek będzie nie jeden

 » Z zatoczki robi się parking (Waldi | 25-10-2010, 20:51:59)

Dla tych co apelują o zatoczki. Przy ul. Witosa w Mogilnie zatoczka ciągle zawalona jest samochodami, których kierowcy idą sobie na zakupy do PSS. Dzwonię ciągle w tej sprawie na Policję, ale ręce mi opadają. Nie lubie się czepiać, ale gdy nie mogę z Powstańców wjechać na Witosa, lub zajeżdzam komuś drogę to już nie jest takie fajne. A co do usytuowania przystanków to pisałem już jakiś czas temu, że kiedyś ta rosyjska ruletka da o sobie znać. Przecież jaki bezmyślny urzędas mógł usytuować przystanki w takich miejscach jak wzniesienia, zakręty, przejścia dla pieszych, skrzyżowania to wszystko prosi się o tragedię, ale mimo moich apelów o wszczęcie postępowania o stwarzanie zagrożenia zdrowia i życia ludzkiego nic do policjantów nie dociera. Teraz znów będą wyjaśniać przyczyny tragedii i dojdą do wniosku: Niezachowanie należytej ostrożności przez kierującego ciężarówką. Nic dodać, nic ująć.

 » pks (brat | 25-10-2010, 20:43:17)

PKS! Firma fest! Wszyscy kradną jeszcze jest!

 » wypadek autobusu pks w bystrzycy (frysej | 25-10-2010, 20:42:47)

mieszkaniec cmg co ty wiesz o zabijaniu jak masz tyle kasy zeby wymienic te autobusy to poprosimy o nowe

 » WYPADEK (franek | 25-10-2010, 20:32:07)

do ziomek facet naucz się czytać na każdym autobusie pisze miejsc siedzących ile i ile miejsc stojących !!!!

 » WYPADEK (franek | 25-10-2010, 20:24:14)

do AVE pracowałem w firmie przewozowej i nie ma takich foteli które przy uderzeniu nie składają się. Więc zastanów się zanim napiszesz coś!!!!!

 » Do AVE (xxxx | 25-10-2010, 19:58:51)

To kup nowe autobusy jak taki mądry jesteś... A ciekawe jak by ten autobus posiadał pasy to jakikolwiek pasażer zapiął by je...? Chyba nie! Jeśli ten autobus był dopuszczony do ruchu to widocznie mógł jezdzic i spełniać swoje przeznaczenie... A jeśli ci sie coś nie podoba to wyp***laj z tego kraju... tam bedzie to co chcesz albo wystartuj na prezydenta i wtedy bedziesz mógł zrobić wszystko aby w Polsce było lepiej... Ciekawe czy ci sie uda.

 » PKS wogule niedba o nasze bezbieczeństwo!!!!!!!!!!! (ziomek*** | 25-10-2010, 18:44:56)

PKS ma szczęsie że nikt nie stał w autobusie jak to bywa zwykle z uczniami z gimnazjum! Bo byli by zabici ci co by stali, ale co tam PKS to nieobchodzi,kierowcy lecą sobie w kulki, widzą że cały autubus jest pełen, że 25 osub stoi a 40 siedzi a autobus jest 42 osobowy! ,autubus jest napchany od jednych drzwi do drugich,przeciążony, niesprawny itp... a najgorsze jest że policja ma patrol i wogule nie zatrzymią takiego autobusu do kontroli! Cały PKS to jedno wielkie nieporozumienie... I tak bedzie cały czas!

 » do Piotra (robi | 25-10-2010, 18:33:32)

Kolego poczytaj może trochę kodeks drogowy. Tam się dowiesz czy kierowca jadąc po swoim pasie ma obowiązek włączania kierunkowskazu. Swoją drogą jestem ciekaw czy jakbyś stał za tym autobusem to też musisz włączyć kierunkowskaz gdy ruszasz ??? Przecież ruszasz tak samo jak on !!! Trochę teraz pomyśl bo niby czemu miałby służyć ten kierunkowskaz ??? Po drugie autobus mógł przecież najnormalniej stać za innym pojazdem a nie na przystanku !!! Pozdrawiam.

 » PKS... (Agata | 25-10-2010, 17:42:59)

Moim zdaniem każdy autobus powinien mieć pasy !! Bo gdy ktoś siedzi w pierwszych fotelach czy tam miejscach i kierowca gwałtownie zahamuje to od razu te osoby wylądują na szybie

 » ;/ (Agnesss | 25-10-2010, 17:41:04)

Aaa... Znów macie kolejny temat do wypisywania waszych ,,mądrosci\'\' i kłótni. Tylko dlaczego przy kolejnym temacie dotyczącym wypadku,co?

 » >>> (cmg | 25-10-2010, 17:08:47)

cale szczescie ze nie wiózł ten autobus młodzież do szkoly Do Bielic bo sa przeważnie przepełnione jeden na drugim i było by wiele ofiar takim uderzeniem

 » Przystanek + Zatoczka = Większe Bezpieczeństwo (Kierowca | 25-10-2010, 16:52:30)

Czy bezbieczniej by nie było, gdyby były zatoczki do bezpiecznego zatrzymywania autobusów i bezpiecznego wsiadania i wysiadania pasażerów ?? Przy dzisiejszym natężeniu ruchu na polskich drogach, należy nawet się nie zastanawiać tylko ZROBIĆ ZATOCZKI dla autobusów. Pytanie jest tylko jedno jak wielka musi stać się TRAGEDIA by podejmujący decyzje zdecydowali o budowie zatoczki (a i pewnie jakaś dotacja z Unii by się znalazła na poprawę bezpieczeństwa). No myślę że w roku wyborczym wszystko jest możliwe !! 3-mam kcuki. Użytkownik dróg publicznych

 » zwracam się do kierowców (kolo123 | 25-10-2010, 16:48:27)

jestem młodym kierowcą, świeżo po prawo jazdy i wiem że należy ustąpić autobusowi . nie rozumiem spekulacji kto zawinił !!! winny jest tylko kierowca tira gdyż miał słabą widoczność i nie zachował odstepu . czemu czepiacie sie kierowcy autobusa ??? znam go (jeżdze z nim czesto) jest świetnym kierowcą, ktory jeździ bezpiecznie i przepisowo

 » PKS, PKP - nigdy do tych reliktów przeszłości nie wsiąde (AVE | 25-10-2010, 15:48:50)

widzę PKS dba o nasze bezpieczeństwo... gdyby ten autobus nie miał 30 lat i nadawał się do czegokolwiek, miał pasy a fotele by się nie składały przy byle uderzeniu to ludzie mogli z tego wyjść bez szwanku

 » Gdzie jest problem? (K | 25-10-2010, 15:29:04)

Przepraszam bardzo, ale dyskusja na temat stanu PKS-owskich autobusów tutaj - akurat tutaj - mija się chyba z celem... owszem, są jakie są, kierowcy też aroganccy, często łamiący przepisy (najróżniejsze, 4 lata jeździłam PKSem i coś o tym wiem), ale to nie dyskusja pod ten artykuł... Wypadek został spowodowany ewidentnie przez kierowcę ciężarówki - skoro autobus stał przy przystanku, na swoim pasie ruchu, bądź ruszał, jak może być winny temu, że cysterna wjechała mu w tył? Każdy z nas widząc stojący na drodze pojazd powinien zwolnić, nawet się zatrzymać, ewentualnie po upewnieniu się co do przeciwnego pasa (czy nic nie jedzie) wyprzedzić taki stojący samochód. Pan kierowca scanii po prostu nie zastosował się do zasad panujących na drodze, i autobus tutaj nie zawinił - on miał prawo zarówno stać na swoim pasie w tym miejscu, jak i zacząć z niego ruszać, czy to tak skomplikowane...? To tirowiec nie wyhamował, więc wina jest po jego stronie.

 » do MRN (:) | 25-10-2010, 14:58:14)

kto ma do Ciebie pretensje, że jedziesz??? omijając powinieneś zachować BEZPIECZNĄ odległość oraz SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ więc Twoja brocha jak \\\"se\\\" jedziesz ;) poza tym szacun dla ROBIEGO za słuszną uwagę, że kierunkowskaz to akurat w tej sytuacji byłby przynajmniej nie na miejscu :) może to akurat zawinił kierowca cieżarówki?? autobus był widoczny z dość dużej odleglości i z max prędkości 70km/h jaka tam obowiązuje powinien zdążyć zahamować. może to samochód odmówił posłuszeństwa, może kierowca drożdży się nawdychał?? różnie bywa... nie osądzaj bo zostaniesz osądzony... nie myli sie tylko ten kto nic nie robi.. dobrze przynajmniej, że wszyscy żyją :)

 » wypadki (mati111 | 25-10-2010, 14:52:41)

to cos niewyobrażalnego to juz z kolei 5 bodajże wypadek.masakra

 » do zawiszy (xyz | 25-10-2010, 14:40:45)

Ciekawe jak byś Ty był kierowca autobusu to gdzie bys zjechal ? polecial byc do gory aby ustapic pierwszenstwa ? Tir mial ominac autobus stajacy na drodze a nie w niego wjezdzac . Jak nie wiesz jaka byla sytuacja to sie wcale na ten temat nie odzywaj i nie badz za madry .

 » zatoczka (kolaborantka | 25-10-2010, 14:30:12)

Tacy doświadczeni kierowcy niby tu piszą a czy znacie dobrze tę drogę? No właśnie... Tak jak napisali poprzednicy - tam nie ma zatoczki, a podobny wypadek miał miejsce w ubiegłym roku na trasie Strzelno -Inowrocław. Autobus ruszając z przystanku autobusowego bez zatoczki ( bo GDDiA stwierdziła, że w tym miejscu może być tylko przystanek na żądanie bez zatoczki, kierowca autobusu widział w lusterku zbliżającą się cysternę i co miał zrobić? Zdążył tylko krzyknąć pasażerom, że zaraz uderzy w nich ciężarówka. Ludzie, autobus to nie bolid formuły 1, który w mgnieniu oka przyśpiesza do setki!!! więcej wyobraźni i zdejmijmy nogę z gazu. Każdy z nas jest takim samym uczestnikiem ruchu drogowego. A jeżeli chodzi o kierunkowskazy - to czy tylko kierowcy z PKS-u są świętymi krowami? Ilu z Was nie włącza tego sygnalizatora? Popatrzcie najpierw na siebie, a później oceniajcie innych... Tabor PKS-u już od wielu lat nadaje się do wymiany ale to nie znaczy, że Neoplany będą szybciej się poruszać po naszych drogach powiatowych...

 » PKS (Esscade | 25-10-2010, 14:03:01)

Popieram komentarz mieszkanca Mogilna autobusy sa w okropnym stanie normalnie zlomy zreszta widac na zdjeciu jak wyglada taki autobus w środku strach jezdzic ale czasem trzeba. Pks w inowroclawiu powinien cos z tym zrobic. a co do kierowców to się zgadzam są bardzo nieuprzejmi

 » wypadek w Bystrzycy (kierowca | 25-10-2010, 14:00:35)

Mam pytanie ,czy wszyscy komentujšcy wypadek wiedzš ,jak jest usytuowany przystanek w Bystrzycy? Nie ma zatoczki.Kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie drogi.Sama jeżdżę samochodem i obserwuję kierowców co wyprawiajš w tym miejsu.Omijajš nie tylko stojšcy autobus,ale również pojazdy czekajšce na odjazd autobusu, mimo słabej widocznoœci z powodu wzniesienia. Udaje się do czasu.Przez głupotę cierpiš niewinne osoby.Co takiego stanie się ,jak pozwolimy spokojnie włšczyć sie do ruchu ,czy spokojnie odjechać właœnie takim pojazdom ,jak autobus? Pozdrawiam wszystkich kierowców !

 » ostrożności nigdy nie za wiele (Driver | 25-10-2010, 13:47:58)

Kto winny ? Zostawmy to śledczym. Gdybanie niektórych internautów jest niepotrzebne. Zawsze, ten co jedzie za jakimś pojazdem powinien zachować stosowną odległość - bezpieczną odległość od pojazdu "na froncie". Poza tym, kierowca cysterny MUSIAŁ widzieć autobus i powinien ze stosownym wyprzedzeniem czasowym i odległościowym dokonywać manewru omijania ( wyprzedzania , a przede wszystkim troche zwolnić. Omijanie autobusu zawsze jest niebezpieczne i trzeba szczególnie uważać.

 » do robi (piotr | 25-10-2010, 13:38:55)

a od kiedy takie przepisy obowiązują że kierowcy \\\"nie wolno\\\" włączać kierunkowskazu gdy włącza się do ruchu. zastanów się co piszesz najpierw a potem zabieraj głos. zawsze gdy włączasz się do ruchu (nawet stojąc na pasie ruchu na którym zamierzasz jechać) powinieneś włączyć kierunkowskaz, bo daje to sygnał innym że nie stoisz a ruszasz z miejsca

 » Wypadek (PatraS | 25-10-2010, 13:28:49)

Witam bylem pasazerem tego autobusu. kierowca cysterny wogóle nie podiol hamowania z impetem uderzyl w autobus

 » do robi (piotr | 25-10-2010, 13:20:16)

a od kiedy takie przepisy obowiązują że kierowcy \\\"nie wolno\\\" włączać kierunkowskazu gdy włącza się do ruchu. zastanów się co piszesz najpierw a potem zabieraj głos. zawsze gdy włączasz się do ruchu (nawet stojąc na pasie ruchu na którym zamierzasz jechać) powinieneś włączyć kierunkowskaz, bo daje to sygnał innym że nie stoisz a ruszasz z miejsca

 » wypadek autobusu pks w bystrzycy (fir | 25-10-2010, 12:16:45)

Przede wszystkim trzeba zacząć, że jeśli autobus porusza się po drodze to znaczy że jest sprawny technicznie A skoro kierowca autobusu (jak pisze ZAWISZA)powinien widzieć TIRa to nie usprawiedliwia kierowcę ciężarówki, że on powinien widzieć autobus stojący na jego pasie i zachować ostrożność. Tym bardziej, że autobus ruszał z pasa jazdy a nie z zatoczki! W takiej sytuacji co miał zrobić kierowca autobusu widzący ciężarówkę która pędzi wprost na niego? Gdzie ma się schować?

 » Wina autobusu (Zawisza | 25-10-2010, 11:50:38)

Kierowca autobusu na pewno widział zblizającą sie ciezarowke. Kilkunasto tonowego molocha nie da sie zatrzymac w ciagu sekundy. Kolejna sprawa- gdyby te autobusy byly wykluczone z uzytkowania poszkodowanych byloby mniej. Jak to mozliwe, ze autobusy niespelniajace najmniejszych wymagan bezpieczenstwa nadal sa uzywane? Do tego ich predkosc - od 0 do 20 trwa kilka minut. Gdyby szybciej przyspieszal do wypadku zapewne niedoszloby

 » winny jak zawsze kierowca ;) (Omen | 25-10-2010, 11:48:47)

Klania sie ustapienie pierszenstwa.Kierowca autobusa mysli ze jak jedzie pojazdem 'uprzywilejowanym' to w kazdej chwili moze sie wlaczyc w ruch..."ustáp bo autobus wyjezdza".Chore! Spójrz czlowieku najpierw w lusterko,pusc wszystkich i wyjedz sobie!

 » komentarz (robi | 25-10-2010, 11:16:47)

Kolego autobus ruszał z przystanku ale nie z zatoczki !!! Gdy stał na swoim pasie i ruszał to nie miał obowiązku włączania kierunkowskazu.Przecież pasa nie zmieniał !!! Powiem więcej - nawet nie wolno kierunkowskazu było jemu włączyć ponieważ jak już pisałem on ruszał na swoim pasie a nie zmieniał go .

 » PKS (mieszkaniec cmg | 25-10-2010, 11:07:46)

moi drodzy czas najwyższy aby przedsiębiorstwo PKS wprowadziło szereg zmian!!!!!!! Po pierwsze wymiana starych - wiekowych już - autobusów, których wiek nie raz przewyższa 20 - 30 lat. TO JUŻ SĄ ZŁOMY!!!!!!!!!!!! Po drugie wymiana bądź też gruntowne sprawdzenie i przeszkolenie kierowców czy w ogóle nadają się jeszcze bądź nadal do kierowania autobusami. Jeździłem nie raz tymi autobusami jako pasażer i wiem co sie dzieje w PKS-ie podczas jazdy. Kierowcy nie włączają ogrzewania, bo autobus za dużo by spalił, rozpędzają sie do 60km/h i właczają łuz by przejechać jak najdalej na luzie i zaoszczędzić ropę by później tą właśnie zaoszczędzoną ropę spuścić do swoich samochodów bądź też sprzedać ją dalej. Kierowcy naszego PKS-u są często aroganccy. Nie używają kierunkowskazów tak jak już ktoś wspomniał, często palą papierosy w autobusach podczas przewożenia pasażerów co nie zawsze pasażerom odpowiada. Stan autobusów PKS Inowrocław z Mogilna jest wręcz opłakany. Nie wliczając paru nich autobusów - 2 Neoplanów i jednego MANa. Reszta jest w stanie nadającym sie tylko na złom - wszystkie Autosany i Jelcze!!!!!!!!!!!!! NIe wiem czy ktoś pamięta przegubowego Jelcza - autobus pamietający jeszcze Gierka!!!!! Podobny Jelcz tylko krótki na trasie do Dąbrowy zaczął sie palić - kupa dymu... Na szczęście te autobusy już nie jeżdża. Boze zróbcie coś z tym i powymieniajcie kadre oraz autobusy bo niestety może być więcej takich wypadkow.

 » Jestem bardzo ciekawy czy kierowca pks wĹ�czyĹ�kierunkowskaz jakikolwiek? (MRN | 25-10-2010, 10:19:51)

Ja jeździłem autem i nie często widziałem aby pks ruszając z pod przystanku miał włączony kierunkowskaz. Nie raz tak miałem stoi to omijam a tu nagle se rusza i pretensje ma że ja jadę

 » wypadki (cmg | 25-10-2010, 09:34:01)

Ostatnie tygodnie na drogach naszej Gminy to jakaś fatalna passa....kierowcy więcej rozsądku i ostrożności bo warunki coraz gorsze i oby jak najmniej takich sytuacji!

 » wypadek (aga541 | 25-10-2010, 09:29:18)

widziałam tem wypadek jechałam akurat z mogilna.Huk był straszny .

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Straciły pieniądze z kont (1)
 » Kolejne zderzenie w Dąbrówce (15)
 » Policyjna akcja "Prędkość" (6)
 » Już wkrótce festiwal (16)
 » II Majówka w Bielicach (1)
 » Co zrobić, by szybko zdobyć dodatkowe pieni... (0)
 » Pobici w Kwieciszewie (12)
 » Nielegalny zrzut ścieków (29)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (107)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (11)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ