Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Społeczeństwo

MDK utajnia wydatki finansowe?!

2014-08-08 23:12
 

Mogileński Dom Kultury nie chce ujawnić ile zespół Dance All Night zarobił na obsłudze tej instytucji, a sam zainteresowany, czyli Mariusz Perlicki sprawę komentuje krótko: "zaczynasz mnie juz wkur*iać". W związku z tym będziemy wnioskować o utworzenie Publicznego Rejestru Umów, aby finanse publiczne stały się jeszcze bardziej przejrzyste.

W związku z licznymi komentarzami i telefonami do naszej Redakcji, postanowiliśmy przyjrzeć się ile Mogileński Dom Kultury wydał w ciągu ostatnich 5 lat na usługi świadczone przez zespół Dance All Night i Mariusza Perlickiego.

- To dziwne, że tylko jeden zespół od ponad 5 lat jest brany na większość imprez finansowanych przez gminę. Dodatkowo teraz zajmuje się też obsługą techniczną, choć Mogileński Dom Kultury ma swój sprzęt i ludzi - mówią zbulwersowani Mieszkańcy.

Niestety pomimo jawności finansów publicznych dyrektor Jan Szymański zasłania się tajemnicą i ochroną danych osoby prywatnej, korzystającej z publicznych finansów. Choć według wyroków sądów osoba świadcząca usługi na rzecz jednostek samorządowych nie podlega ochronie prawnej w tej kwestii.

- (...) żądana informacja dotyczy osoby nie pełniącej funkcji publicznej - pisze Jan Szymański, dyrektor Mogileńskiego Domu Kultury.

Natomiast sam zainteresowany odpowiadając na nasze pytanie dotyczące jego usług świadczonych na rzecz MDK twierdzi, że robi to bez opłat i nie mamy interesować się jego prywatnymi sprawami.

- Nie jestem osobą publiczną, a usługi które wykonuję są jedynie zleceniami (...) a skąd macie informacje że biorę za te występy jakiekolwiek pieniądze???? ja to robie dla reklamy mojego zespołu i na tym zakończmy ten temat bo zaczynasz mnie juz wkur*iać - pisze Mariusz Perlicki, właściciel zespołu Dance All Night.

Inne informacje otrzymujemy od dyrektora Mogileńskiego Domu Kultury, który jednoznacznie stwierdza, że za usługi świadczone przez Mariusza Perlickiego nie są wystawiane faktury, a finansowe rozliczanie następuje poprzez umowy cywilno-prawne.

- (...) na poszczególne usługi muzyczne realizowane przez zespół Dance All Night reprezentowanego przez pana Mariusza Perlickiego nie wystawiane były faktury na rzecz MDK. Podstawę rozliczeń finansowych stanowiły umowy cywilno-prawne - pisze dyrektor Szymański.

Pomimo negatywnej odpowiedzi dyrekcji postanowiliśmy w dniu dzisiejszym przekazać kolejne pismo o dostęp do informacji publicznej. Jednocześnie w ramach akcji "Masz głos, masz wybór" rozpoczynamy starania o utworzenie Publicznego Rejestru Umów, który dawałby przejrzystość zawieranych umów i wydatkowania finansów publicznych prze gminę i jednostki jej podległe. Jawność zwiększa bowiem równość dostępu do pracy, możliwości wykonywania zleceń, czy usług. Zwiększa także konkurencje dając możliwość złożenia konkurencyjnej oferty, co może spowodować oczywiste oszczędności. (PK | fot. arch.)

Trochę informacji prawnych:

Przepisy nie zawierają definicji pojęcia prywatności osoby fizycznej lecz posługując się przepisem art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych stwierdzić należy, że ustawodawca nie wyłączył informacji niezbędnych do identyfikacji z zakresu informacji publicznej, lecz poddał je ochronie. Interpretując treść art. 5 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej Sąd Najwyższy wyraził pogląd w uzasadnieniu wyroku z dnia 24 czerwca 2003 r. (sygn. akt III RN 95/02, Wokanda 2004 nr 2, s. 19), według którego cechą prawa do prywatności jest to, że ochroną tą objęta jest dziedzina życia osobistego (prywatnego), rodzinnego i towarzyskiego człowieka. Ochrona ta nie obejmuje działalności publicznej osoby ani też sfery działań i zachowań, które ogólnie są pojmowane jako osobiste lub prywatne, jeżeli działania te lub zachowania wiążą się ściśle z działalnością publiczną (por. wyroki Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 11 maja 2006 r. sygn. akt II OSK 812/05 i Wojewódzkich Sadów Administracyjnych w Gorzowie Wielkopolskim z dnia 6 maja 2010 r. sygn. akt II SAB/Go 10/10 i w Gdańsku z dnia 30 czerwca 2011 r. sygn. akt SAB/Gd 18/11).

Ustawa o finansach publicznych potwierdza zasadę jawności finansów publicznych jako zasadę w demokracji i przesądza w zasadzie o jawności gospodarki finansowej w sferze publicznej - tak art. 33 ust. 1 w zw. z art. 35 ust. 1 pkt 5 lit. a) oraz art. 35 W doktrynie przyjmuje się, że jawność finansów publicznych oznacza swobodny dostęp obywatela do informacji o działalności państwa w wymiarze finansowym (W. Misiąg, A. Niedzielski, Jawność i przejrzystość finansów publicznych w Polsce świetle standardów Międzynarodowego Funduszu Walutowego, Raport Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową 2001, Nr 29, s. 5; zob. C. Kosikowski, Nowa ustawa o finansach publicznych. Komentarz, Warszawa 2010, s. 155), a także szerzej jako sytuację, w której informacje dotyczące funkcjonowania całego sektora finansów publicznych są publicznie dostępne i podlegają publicznej ocenie (...) Rozumienie więc jawności w kontekście budżetu rozszerzono na cały sektor finansów publicznych w odniesieniu do gospodarowania środkami publicznymi. Co więcej postulatywna zasada jawności uzyskała status normatywnej, a więc prawnie wiążącej.

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [82]» dodaj komentarz   

 » Oddtajnienie (gleba | 20-08-2014, 11:59:36)

PROSZĘ ODDTAJNIĆ ZAROBKI WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW W MOGILNIE, będzie lektura na długie zimowe wieczory. \"Perła\" pewnie nieźle chapie za nasze. Co do \"LEONA\" pesudo biznesmena od mocowania okien przyjrzałbym się raczej jego trzeźwości jak kieruje, bo to były skazaniec za przekręty z telefonami i kredytami. Oddtajnić jego zarobki, ile bierze za remonty w SM

 » do bond07 (UW | 18-08-2014, 08:30:48)

Gdyby faktycznie Mogilnianie byli,jak "załoga sowieckiego kołchozu",to na pewno stworzyli by tak silne IMPERIUM,jakim jest Rosja.Cały świat się z nią liczy jako znaczącym państwem.Putin nie obawia się "grzechu pierworodnego".Tam nawet Kościół wykonuje jego polecenia.Nawet w małżeństwie rządzący musi być jeden,a drugi to głos doradczy.Dlatego silna władza,to jeden rządzący i jeden za to ponoszący skutki.A nie tak,jak bywa w tej niby demokracji.Rada podejmuje uchwały,wlodarz miasta,czy powiatu niby je wykonuje i....Byle do końca kadencji wytrzymać.Potem odprawy,ale nie w skarpetkach.Mogilno potrzebuje prawdziwego PUTINA. A ciemnogród,palenie na stosie,wyprawy krzyżowe,to inna beczka dziegciu.Jak tego nie rozumiesz,to nazywany jesteś niegodnym zrozumienia.I pamiętaj jedno.Już dawno jeden z poetów napisał "o nierządnee królestwo i zginienia bliskie,gdzie ani prawa rządzą,ani sprawiedliwość ma miejsce,ale wszystko złotem kupić trzeba".A potem.potem Polska na długo zginęła z mapy.

 » !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bond 007 | 16-08-2014, 21:19:19)

Mogilno, to tylko jedna z enklaw zaludnionych przez CIEMNOTĘ NARODOWĄ o intelekcie - mniej więcej - załogi sowieckiego kołchozu, którego życiowym celem sa 3 rzeczy: popić, pokuszać i poj**ać.

 » przesłanie (bazi | 16-08-2014, 19:16:19)

Z tego mi wiadomo w MDK-u zarabiają grosze.W muzeum są tylko starsze panie,które nie pełnią żadnej ważnej funkcji.Co do wykształcenia,Boże ludzie opanujcie się przecież inteligencja jest wrodzona:)TO takie przesłanie::))

 » Do R. (altair | 15-08-2014, 08:40:16)

racja

 » Do Bombla (R. | 14-08-2014, 23:22:51)

Bombel masz rację! Zgadzam się z Tobą w 100%!!!!To że ktoś skończył studia nie znaczy że jest wszechwiedzącym mądralińskim.Moim zdaniem większośc ludzi idzie na studia tylko dlatego że pracowac się nie chce.Bądźmy szczerzy-taka prawda. Chodzi mi tu głównie o dzieci bogatych rodziców którzy za wszystko bulą a oni sobie hulają. Oczywiście-są takie osoby które i pracują żeby zarobic na opłacenie studiów i po takich ludziach widac że im zależy na nauce a potem na dobrej pracy bo są ambitni. Ja nie mam studiów,ciężko,naprawdę ciężko pracuje fizycznie,też mi się marzy posadka za biurkiem w wygodzie ale wiem że nie mam szans. Dlaczego? A no dlatego że pracodawcy właśnie patrzą na wykształcenie i wolą zatrudniac otumanionych studencików (bo mają studia skończone to napewno będą dobrze pracowac,będą odpowiedzialni,sumienni itp...) niż osoby np po zawodówce.Teoretycznie tak.A w praktyce-sam sie przekonałeś.Oceniają ludzi po skończonych szkołach a nie po charakterze i umiejętnościach co moim zdaniem jest o wiele ważniejsze dla przyszłości firmy takiego pracodawcy.Chory system. No ale cóż poradzic.... P.S. Nie masz czasem jakiejś ciepłej posadki za biurkiem dla mnie? ;) Pozdrawiam

 » siatka (powiazan | 14-08-2014, 14:47:04)

Wypisywanie wulgarnych komentarzy jest spoleczna reakcja i cena za zatrudnianie osob z rodziny samorzadowcow zawsze mozna pozwac za znieslawienie i wyjasnic kulisy naboru pracownikow

 » ludzie ogarnijci się!!! WSTYD!! (karolina | 14-08-2014, 11:06:57)

Jak zwykle małomiasteczkowe rozważania na temat innych!! nie macie swojego życia tylko w cudze zycie i portfele potraficie zagladać. Jak nikt nigdy nie był na stanowisku to nie ma pojecia jak to jest. Myślicie że dyrektor MDK bedzie co impreze zatrudniał inny zespoł bo tak chcecie?? Zatrudnienie jednego zespołu wiąze się zazwyczaj z oszczednością bo powiedzmy zespoł bierze 1000zł ale przy umowie na kilka wystepów weźmie 700zł za każdy to logiczne i jest to ogolnie stosowana praktyka wszędzie!!!! i sprawdzony zespoł to sprawdzony a nie wazne czy ubrany jest w garnitur czy dres. A wypisywanie o czyims wyksztaceniu i zatrudnieniu po znajomosci to kolejny przyklad na waszą niska inteligencje:) IQ poniżej 30!! tak tak!! dziś bez znajomości nic nie ma!! a jak chcieliscie byc na miejscu tej dziewczyny, o ktorej piszecie, trzeba bylo cv złożyc spelnic warunki bo pewnie byl konkurs na to stanowisko i byscie sobie tam pracowali gdybyscie byli lepsi! A wypisywanie tekstów dotyczacych spraw prywatnych osób z artykułu i ich rodzin to chamstwo! patrzcie w swoje ogródki co u was sie dzieje, co wasze żony i męzowie, dzieci i wnuki robią. Tu byscie sie zdziwili kto z kim jak i gdzie i co lubi. KAZDY NIECH ZAJMIE SIE SOBA A NIE ROBI PRZYKROSC INNYM!! Ale wiadomo w Mogilnie ludzie uwielbiaja robić innym na złość i siać plotki, tworzyć wlasne historie i wmawiac innym ze są gorsi.

 » do komentujących (.... | 14-08-2014, 07:40:44)

wypisujecie tu takie bezczelności, wulgaryzmy i bzdury. Nikt z was - komentujących nie ma żadnych grzeszków, wstydliwych spraw, tajemnic czy przewinień? Każdy ma rodzinę i uczciwie pracuje na każdy grosz? No cóż , z pewnością tak ! Życzę wszystkim, żeby jutro to WAM jacyś anonimowi internauci przyssali się do tyłka i wylali na Was morze takich ohydnych komentarzy, jakie sami tu zamieściliście! I nie śpijcie spokojnie, jutro przyjdzie na pewno!

 » mdk i muzeum (syra | 13-08-2014, 22:20:20)

LANSIK MUZEALNEJ PANI MAGD. NIEWSKAZANY W JEJ WIEKU KIEDY GŁOWA POKRYTA SIWYMI WŁOSAMI.CHWALCIE ŁĄKI UMAJONE I POLA ZIELONE A NIE STARSZE KOBITY.

 » Sąsiedzi (WEZYR | 13-08-2014, 13:12:17)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » Do NID (bombel | 13-08-2014, 00:54:32)

Kolego. Wykształcenie wyższe w pierwszym roku to trudność? Dla nieudaczników którzy nie dają sobie rady w życiu i myślą że studia im pomogą to może i trudność. Prawda jest taka że dla bystrzaka to pestka. Uważam że nie każdy powinien mieć wyższe, bo na to nie zasługują. Jak ktoś jest tępy i głupi to szkoła mu nie pomoże. A studentów to dzisiaj jest produkcja. Płaci to ma studia. Przecież dzisiaj jest 80 procent ludzi młodych po studiach. 50 procent z nich jest jakby skończyli tylko siedem klas podstawówy, 30 procent coś tam wie, ale nie wiedzą jak zastosować wiedzę, 15 procent jakoś sobie radzi a 5 procent zasługuje na tytuł który sobie opłacił i kupił. Takie czasy. Byłem, skończyłem, wiem. Kasa, kasa, kasa robi swoje w dzisiejszych czasach. Jakoś w biurze mam studenta, ale chłopak który pracował u mnie fizycznie jest bystrzejszy od tego filozofa. Teraz chłopak po technikum będzie za niego, a mądrala który hu...a wie dostanie propozycje przy szpadelku. Niech się nauczy stosować swoją wiedzę. Do BRIDGESTONE jak zatrudniają to nie patrzą na szkołę, tylko dadzą testy IQ i podobne i wiedzą czy warto cepa zatrudniać czy nie.

 » masz (jola | 12-08-2014, 22:59:22)

masz rację ula bardzo dużą rację! IGA K . KAŻDY JA ZNA I KAŻDY NO . . . NIE JEDNEJ OSOBIE REPUTACJĘ ZEPSUŁA KOMPLETNE ZERO

 » Pozapychane nosy (ja | 12-08-2014, 22:48:29)

mają mogilnianie. Dobrze, że chociaż Marek wyraża niezadowolenie w temacie smrodu w naszym Mogilnie. Prawda, śmierdziało gów*em już wczoraj, śmierdzi dzisiaj, co jutro przyniesie? Kto wie skąd ta brzydka woń się wydobywa?

 » muzeum cieplych posadek (antykwariusz | 12-08-2014, 16:53:16)

Eksponaty i stare foto do skanow za darmo brali a teraz kasują za foto 5 zł, za filmowanie 11 zł, nie wyrażają zgody na kopiowanie foto ze swojej strony to dopiero żenada! Nauczyli się od księdza daj za bog zapłać a za pogrzeb 1500 zl sie nalezy. Całe Mogilno to jedno wielkie Muzeum nawet żywi członkowie PZPR i ZSL działają dalej

 » Mogilno (Marek | 12-08-2014, 16:43:59)

A dzisiaj tak gównem śmierdzi w Mogilnie i teraz nie wiem przez kogoś konkretnie czy przez te durne komentarze?

 » MUZEUM (madzia k | 12-08-2014, 15:07:28)

DLA MNIE PANI MAGDALENA TO SUPER OSOBA MILA KULTULARNA ZAWSZE UŚMIECHNIĘTA I ODPOWIEDNIA NA SWOIM STANOWISKU....Jesteś MADZIU super zawsze cie lubialam .....NIE DAJ SIĘ ....

 » do ja (Janusz Osmalski | 12-08-2014, 11:30:29)

Poziom słownictwa oraz używanie wyrazów wulgarnych i powszechnie uznawanych za obraźliwe świadczy o niskiej kulturze osobistej.

 » co do żony perły (ula | 12-08-2014, 10:15:11)

nie piszcie o niej źle bo ona zawsze była pożądna ale opinie jej popsuto gdy z Igą K. się trzymała !!!

 » układy (Tomaszek | 12-08-2014, 08:49:16)

Gosc1234 - ciekawy komentarz, w większości zasadny, prawdziwy i dotyczący każdej miejscowości w PL odpowiadającej wielkością Mogilnu lub mniejszej. W dużych aglomeracjach tego praktycznie nie ma, bo ludzie są bardziej anonimowi. Kto by tam np. w Poznaniu roztrząsał sprawę zatrudnienia żony radnego w placówce muzealnej? Pewnie nikt, albo parę osób. W takich środowiskach jak Mogilno zawsze będzie nepotyzm i kolesiostwo i znajomości. Od tego nikt nie ucieknie. Czy burmistrz będzie z PO, PSL czy PiS i tak będzie uwikłany w układy. Gorzej, że nasz burmistrz Duszyński zaraz na początku kariery tak mocno zarzekał się, że będzie koniec kolesiostwa, a tu od razu zaczął zmieniać zdanie-bo co? ktoś mu kazał? Nawet nowy wydział utworzył aby pana Zowczaka zatrudnić na stanowisko dyrektorskie. I co na to jego zwolennicy?

 » ho (ho | 12-08-2014, 08:16:42)

ho na gole klaty

 » do gość 1234 (UW | 12-08-2014, 02:53:53)

Twój komentarz,to jak metan nad bagnami.Zapala się i znika i nic nie znaczy.A muzykę disco polo to zostaw w spokoju,bo amerykanie maja contury i są nią zachwyceni. Ten rodzaj muzyki kiedyś publicznie skrytykował W.Man,a potem zaprosił Bayer Full do swojego programu i publicznie za tamte słowa przepraszał.A dlaczego? Bo pieniądz rządzi światem i kazdy o tym wie.Jeszcze nie tak dawno,(chyba,że jesteś małolat i jeszcze niewiele pamietasz) Eleni nie śpiewała by w Mogilnie,a teraz.Teraz najważniejsza kasa za występ.I chociaż moze wracać do Grecji,to woli Mogilno.

 » to a tamto (postronny | 12-08-2014, 00:42:50)

Wlasnie obejrzałem artykuł o występie kolejnego zespolu niestety nie mialem nigdy okazji slyszec jak graja ale wystarczy obejrzeć fotoreportaż z występu perly a wystepu tej trójki.. Koszula hawajka jakies jeansowe spodeneczki + laczuszki prawie skórzane.. Stała kreacja. Jego "wokalistka" prawie na galowo.. Ni ladu ni skladu.. Laptop w zasięgu reki co by. Z facebookiem na bieżąco byc.. Jednym słowem typowy zespół z remizy wziety.. Natomiast Atlantic czy jak im tam ładnie schludnie na wyjscowo.. Sprzet ustawiony przejrzyście a nie jak na wystawce u Gebelsa.. A przecież to pierwsze wrażenie najważniejsze.. I co najbardziej zwraca uwagę? Frekwencja moi drodzy.! Nawet mimo wysokiej temperatury zjawilo sie znacznie więcej obserwatorów.. No o czymś to swiadczy.. Ja osobiście jestem zdania ze w tych czasach grajkowi bardziej przydaploby sie technikum informatyczne aniżeli akademia muzyczna.. A ty perelko puszczaj muze dla tych pseudo osroudowcow i z duszna.. Nadworny grajku Hrabiego von Skiby..

 » Perła (ja | 11-08-2014, 22:13:53)

Jacy wy wszyscy odważni jesteście pod nickami a żaden buc się nie ujawni ku***a za robotę się weźcie w koło chaty pograbcie i posprzątajcie a nie na portalach swoje mądrości wylewacie ZAZDROŚĆ WAM DUP... ŚCISKA KTO JEST TU BEZ WINY I Z CZYSTYM SUMIENIEM NIECH PISZE SWOJE DANE A NIE NICK CIEKAWE ILU WAS BĘDZIE ŻAŁOŚNI JESTEŚCIE RAZEM Z TYM PORTALKIEM I REPORTERKIEM POZDRAWIAM!!!!

 » do moi (nid | 11-08-2014, 20:19:33)

pokazujesz swoją wielką niewiedzę,kiedy kończysz licencjat baranie to otrzymujesz wyższe wykształcenie,a skoro to taki łatwy kierunek to podejmij się tej próby-zaliczysz pierwszy rok to odklepie,że nie jesteś ciotą i baranem,zdróweczka przede wszystkim tego psychicznego;)

 » Mogileńskie bagno (Gosc 1234 | 11-08-2014, 20:04:59)

Widzę, że ciemny mogileński lud nie zmienia się z biegiem czasu ani odrobinę. Ciemny lud, który słucha disco polo, ogłupia się na wiejskich potańcówkach, a z czytania pozostaje mu tylko Tele Tydzień. Ludzie, wasz poziom jest tak żenująco niski, że chce się płakać. Ten facet przynajmniej uczciwie zarabia na chleb i nie ogląda się na zazdrośników. Poczytajcie komentarze pod tym postem i puknijcie się mocno w głowę. Jak w ogóle mozna wypisywać jakieś brednie o jego żonie? Wszyscy są odważni, dopóki są anonimowi, na żywo nie mielibyście już takiej odwagi, prawda? Mogileńska specjalność to przyklejanie łatek ludziom, obgadywanie, uwstecznianie się w disco-polowym klimacie i żłopanie piwska przy grillu w piątek. Nic dziwnego, że wykształcone i ambitne osoby uciekają z tego cuchnącego nienawiścią grajdołu i nie chcą tu wracać. Tu nie chodzi nawet o brak pracy i perspektyw, tylko o to jacy ludzie tworzą to miasto - zawistni, małostkowi, pozbawieni ambicji, żle życzący innym. Naprawdę robi mi się niedobrze jak czytam te pierdoły. Weźcie się ludzie za czytanie książek, idźcie do kina, a zamiast słuchać tępego disco polo, posłuchajcie trochę ambitniejszej muzyki i zacznijcie, do cho*ery, żyć własnym życiem. W tym mieście nie da się żyć.

 » Rozki od zonki (Polako na wyspach | 11-08-2014, 17:17:07)

Ciekawe ile razy jego zonka mu rozki doprawila hehe

 » madza (noja | 11-08-2014, 15:48:12)

Madza sama broni się?.Podobno licencjat zrobiomy zaocznie, o jakim wyższym mowa? Czego zazdrościć,to najłatwiejszy kierunek.

 » do A (??? | 11-08-2014, 13:42:00)

Niedawno zdobyła wyższe,zatrudniono p.Magde z wykształceniem ogólnym bez żadnego doświadczenia.Gdyby nie jej małżonek nie siedziała by na tym stanowisku i w tym miejscu:) Co nie robią znajomości...prawda?

 » Magdalena K. (A. | 11-08-2014, 11:48:09)

Niedoinformowany człowieku, wypadałoby mieć sprawdzone informacje na temat danej osoby aby wypowiadać się na jej temat, tym bardziej publicznie. Pani Magdalena K. jest osobą z wykształceniem wyższym w kierunku administracyjnym, wyjątkowo kompetentną i solidną. Uważam, że wypowiedzi takie świadczą o niskim poziomie intelektualnym osoby wypowiadającej się oraz o tym, że bardzo się nudzi zajmując się cudzym sprawami. Zycze wyzbycia się poczucia zazdrości w stosunku do wartoaciowego człowieka jakim z pewnością jest Pani Magdalena.

 » ... (martuńka | 11-08-2014, 10:14:51)

Ludzie, odpuśćcie sobie! Miałam okazję trochę poznać Mariusza i jak dla mnie jest naprawdę w porządku gościem, robi to co kocha a niektórych po prostu w oczy kole, że tak zarabia na życie... A skoro tak twierdzicie, że nie daje innym zespołom szans na pokazanie to dlaczego te zespoły milczą, a głos zabierają osoby praktycznie nie związane z tą branżą??

 » VOX (Rychu | 11-08-2014, 08:51:08)

A ja chcę wiedzieć tu i teraz, ile skasuje grupa VOX za występ na mogileńskich dożynkach? A nawet jeśli sponsor dał kasę na ten występ, to pewnie nie całą. To ile gmina dołożyła?

 » poziom (wiki | 11-08-2014, 08:20:49)

Mało znam się na graniu ale poziom zespołu to zero a nawet mniej to pozory śpiewania, jaki MDK taki zespół - zero i tyle.

 » gol (anka | 11-08-2014, 08:15:12)

zwykły burak i ć***n

 » piwny dyskietkowy grajek (lionSzyderca | 11-08-2014, 01:44:15)

Perlicki jaki ty deeny jesteś :D zamiast robić fejsbukowe popisówy idź lepiej pokicać ze swoją mogileńską patologią w lesiowym parku :D hahaha

 » mdk (sam | 10-08-2014, 23:48:16)

Niech p.dyrektor zerknie na facebook jak jego pracownice pracują spędzając tam czas klikając... Widać że się kobitki nudzą.Niech jeszcze leżaki przy amfiteatrze wyciągną i zaczną opalać się,a może tylko praca do 13 lub 14 jak w Urzędzie naszym niejednym...Brak słów na to wszystko!

 » grajek (PI | 10-08-2014, 23:41:04)

Za coś musi utrzymać żonę i dziecko,więc dostaje kasę z puli naszej gminy,przecież łatwo gościa sprawdzić czy ma zarejestrowaną działalność... czy może za weselka i zabawy w skarpetkę i nasz biedny kraj okrada.Co na to skarbówka powie?

 » zazdrosc (Dawid | 10-08-2014, 22:17:22)

Co wy ku*rwa chcecie od Perly.Chlopak sprawdzil sie i go biora gra ludzie przychodza bawia sie i jest gitara.Tylko takie zazdrosniki co lubia pierdoly zazdroszcza mu odrazu chcieli by wiedziec ile zarabia.Niech sami kupia se sprzet i graja niech zobacza jakie jak im sie to wydaje latwe.Zapraszam z checia sie posmieje.

 » ZAPROSZENIE (Perlicki Mariusz | 10-08-2014, 22:11:08)

Zapraszam wszystkich do lektury na na mój profil na FB.

 » żabno (marchewka | 10-08-2014, 18:43:20)

Ale w ŻABNIE u Conrado jeszcze nie był!Może tam zawita bo TAM lubią zmiany..

 » Conchita Wurst? (Piecha | 10-08-2014, 13:00:36)

Podobno pierla to Conchita Wurst i gej i lubi w du*ke. To może jest jego zapłata za grajkostwo?

 » Odnośnie... (pihu | 10-08-2014, 12:11:59)

No i ch*j kogo obchodzą jakieś umowy właściciela zespołu, jego życie, jego zespół, JEGO SPRAWY i po cho*erę to rozgrzebywać.

 » populizm (JEZIORANIN | 10-08-2014, 11:21:55)

W Jeziorach wielkich jest podobnie,zawsze ta sama firma. Może w końcu te brudy ktoś wyjaśni.

 » rozważania (olaf | 10-08-2014, 11:19:57)

MDK jako instytucja państwowa MUSI prowadzić jasną politykę finansową. Wystarczy spojrzeć na sprawozdania finansowe publikowane na BIPie i wszystko wiadomo. Kwestia podawania finansów do publicznej wiadomości tkwi tylko w tym w jaki sposób się to robi. Nikt nie musi tego robić za pomocą portalu internetowego, zwłaszcza jeśli chodzi o taki śmietnik jakim jest portal CMG. Więc ruszcie trochę główkami i pomyślcie dlaczego pan Szymański działając,według mojej wiedzy, w zgodzie z prawem .

 » To samo....ehhh... (iem | 10-08-2014, 10:57:30)

Taka prawda, że Perła gra wiecznie to samo. Żadnego rozwoju. Będąc na imprezie kilka lat temu repertuar był identyczny jak teraz. A tekst "perła jest lubiany". Może przez Pana Sz. Bo mieszkańcom Mogilna to raczej się już zaczyna nudzić - taka prawda. Odnośnie charytatywności ? Woli zagrać "charytatywnie" niż imprezę za pieniądze? MDK bogaty - sądzę.

 » Jasiu (maryś | 10-08-2014, 09:56:03)

Jasiu nie poleci do sądu, bo strzeliłby sobie w kolano, a wydatki i tak bedxie musiał ujawnić.

 » O co tu chodzi ? (pink | 10-08-2014, 00:58:17)

Kilka lat temu głośno było o oświacie w Mogilnie , teraz MDK . Jaką osobę można powiązać z tymi występkami ? No burmistrz raczej nie ! Wice też nie , to kto ? Nagroda za prawidłową odpowiedź - uśmiech przechodnia.

 » Odp. (Mon | 09-08-2014, 23:50:49)

Nie wycierajcie sobie gęby panem Szymańskim bo mu do stóp nie dorastacie. Człowiek pracuje na reputację całe swoje życie i to ile zrobił dla naszego zaplutego grajdołka naprawdę zasługuje na szacunek. Gdyby świat składał się tylko z ludzi jego pokroju to nie było by tego portalu i wypisujących na nim swoje urojone żale oszołomów. Mam tylko nadzieję, że pan Szymański nie puści płazem wszystkich oszczerstw które padły pod jego adresem i ci którzy są ich autorami poniosą odpowiednią karę.

 » żal (żal | 09-08-2014, 23:17:03)

daje du*ci jego anka najarana anka hanka smietanka

 » O Boże! (pani | 09-08-2014, 22:26:35)

Jak widze i słysze jak ten człowieczek gra to mi się niedobrze robi:( Jak można grać jedną ręką na klawiszach w drugiej trzymając butelkę z PIWEM ?

 » mdk cmg (AHa | 09-08-2014, 22:23:18)

Pani Madziiaa Kryst. pracująca w Chabsku w Muzeum skąd tam się wzięła??? Proszę o odpowiedż panie SZymański!!!??? Niech pan nie mówi,ze miała odpowiednie wykształcenie.Też z niej archiwistka,a potem nawet konferansjerka.Ludzie nie są ślepi i głusi panie SZymański~~~....

 » OJ SZYMAŃSKI << (ola | 09-08-2014, 22:17:21)

SZkoda p.dyrektorze MDKu,ze nie przyjęłam się jako niania do pańskich dzieci,może też dostałabym pracę w MDK Mogilno,pozdrowienia dla p.Wioletki,która jest niejednym pracownikiem ,,po znajomości,,.

 » patologia (yeti | 09-08-2014, 21:54:48)

Temu całemu perlickiemu przyklaskuje sama zawodówka i ludzie takie samego chodnikowego poziomu jak on! Może w końcu się dowiemy jak gmina i jednostki jej podległe szastają naszą, podatników kasą! Niezłe wałki i machloje idą za plecami społeczeństwa. Może w końcu ktoś z tym zrobi porządek.

 » mnie na na najarana anka (ciągle kręci | 09-08-2014, 21:48:00)

zwykły ć ...pun a jego żonka ostra sztuka (blue)

 » Zespół downa (Down | 09-08-2014, 21:10:59)

Pewnie, że przejrzeć dziadów. To jest fora, z naszych podatków, więc niech nie robią siary i podają to do publicznej wiadomości. A może zespół nijakiego Perlickiego zasługuje na specjalne traktowanie? Ciekawe, czy zagrałby gdyby miał grać charytatywnie

 » brawo (maraqesh | 09-08-2014, 20:11:34)

Dajcie spokój. Ile zarabia tyle zarabia. I tak się dowiecie. Perła i tak jest THE BEST!!!!

 » zapomniałem dodać, że (Mecenas | 09-08-2014, 18:55:25)

granie i wokal Pana Perlickiego bardzo mi odpowiada!

 » dostępne info (Mecenas | 09-08-2014, 18:53:29)

Grosz publiczny nie jest objęty żadną tajemnicą! Gdyby sponsor przekazał pieniądze na występ np. Pana Perlickiego, to co innego. Ale MDK dostaje potężne dotacje z budżetu gminy, a więc są to pieniądze publiczne. Poza tym jeśli ktoś(dyrektor MDK) nie chce udzielić informacji to już rodzi domysły i podejrzenia. I komu to jest potrzebne?

 » umcia umcia (bla bla | 09-08-2014, 18:38:58)

zapraszam perłe do stalko za 1300zl a nie w ciula leciec.

 » do k ,BERLINGO i kk (uw | 09-08-2014, 18:37:33)

Dostaliście roztroju,ale ortografii.Czyżby Was ten sam nauczyciel uczył? Lubu dubu,łubu dubu. Niepodzielne trojaczki ani wiejskie,ani miejskie.Nie da sie ukryć braku wiedzy pod róznymi nickami.Ha,ha.

 » perła, zjedz snickersa... (joker z kasyna | 09-08-2014, 18:32:51)

bo zaczynasz strasznie gwiazdorzyć.

 » mdk utajnia (2p2 | 09-08-2014, 16:57:38)

kto mieczem wojuje od miecza ginie. Brawo ...

 » sprzedam (władek | 09-08-2014, 15:46:44)

Mam drewniany akordeon na sprzedaż! stan idealny. letko zjechany enter.

 » na temat i nie... (Zenon | 09-08-2014, 15:14:24)

zabierzcie dzieciom internet, komputery i kupcie im słowniki, bo analfabetyzm zaczyna się szerzyć - to po prostu razi po ślepiach... swoją drogą Zespół Dance All Night jaki by nie był, zaczyna się po prostu ludziom nudzić, czas na coś innego droga Władzy!!! ...i nie piszcie, że "ktoś" grał za darmo - dla reklamy np. w 2 ostatnie zabawy sylwestrowe w parku, bo się kompromitujecie!!!

 » zzzz (xxx | 09-08-2014, 15:12:35)

a czego tu zazdroscić???

 » zazdrosc (mieszkanka | 09-08-2014, 14:54:35)

zazdroscicie mariuszowi?sami zacznijcie grac,czy ktos wam broni,,wchodzicie tylko po to by dodawac durne komentarze bo na nic innego was nie stac,ZAL,PL

 » łubu dubu (kk | 09-08-2014, 14:47:47)

Facet obsługujący magnetofon a obok niego kobieta udająca śpiewanie. Taka jest prawda. Głos jak dzwon jak u większości facetów na wsi. Niech sobie dźwiękowca zatrudni który usiądzie ze sprzętem na widowni, bo tego ryczenia nie daje się wytrzymać. Jak na typowym wiejskim weselu łubu dubu łubu dubu byle jak byle głośno.

 » MUZEUM (BERLINGO | 09-08-2014, 14:34:55)

BRAWO..wreście ktoś ruszył folwark pana szymanskiego...RADZE ZAINTERESOWAĆ SIĘ NABOREM DO PRACY W MUZEUM TAM REŻ KUMOTERSTWO ,,,,prace tam dostaje sie za remonty w domu pana dyrektora....I CIEPLA POSADKA za to jest i słóżbowy samochód tez zeby du*ke wozić....I KASE BRAC NO NIE PANIE J***** ....UWAŻAJ GDZIE LOTOSZ TYM SLOŻBOWYM AUTEM ROŻANNA TO NIE MIEJSCER PRACY.....0

 » ruwność (ka | 09-08-2014, 13:53:48)

MAM POMYSŁ POPROSTU NIECH CI W MDK TROCHE POMYŚLĄ I ZA KAZDYM RAZEM BIORĄ INNY ZESPÓŁ PRZYNAJMNIEJ LUDZIE POSŁUCHAJĄ RUŻNYCH ZESPOŁÓW. IDZIE SYLWESTER TAK WIĘC POMYŚLCIE.

 » ... (cmg | 09-08-2014, 13:10:30)

patrząc na Katarzynę B., to raczej nic od gminy nie dostają

 » jbhhjgij (utytułowany | 09-08-2014, 12:29:03)

Pismaki z CMG wszystko by chcieli wiedzieć .Ciekawe dlaczego

 » debile !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jontek | 09-08-2014, 12:03:25)

Do Mogilna co roku przyjeżdżają gwiazdy najwyższego formatu w Polsce a taki debil jeden z drugim interesuje się ile zarobił zwykły grajek weselny hahahah nie wierzę :D takie rzeczy tylko w Mogilnie mogą się dziać heheheh ludzie zejdźcie na ziemię bo zajmujecie sie duperelami takimi że głowa boli

 » perła (przyjaciel | 09-08-2014, 10:16:08)

NIC WAM DO TEGO TO OSOBA PRYWATNA , KTÓRA ROZLICZA SIĘ Z TEGO W SKARBÓWCE TAK JAK WSZYSCY INNI I CI CO MAJĄ WIEDZIEĆ ILE ZAROBIŁ TO WIEDZĄ A INNYCH TO NIE POWINNO WCALE INTERESOWAĆ PATRZCIE W SWOJE PORTWELE. TO JEGO PRACA A WY JAK ZAZDROŚCICIE TO MOGLIŚCIE SIE UCZYĆ GRAĆ ODCZEPCIE SIE OD NIEGO !!!!!

 » cmg.24.cmg.24 (blacj jack | 09-08-2014, 10:03:24)

Perla to cmg.24 mnie tez wkur..a

 » zespol (felix | 09-08-2014, 09:56:47)

sam perla narobil tego szumu wokol siebie. Pod kazdym artykulem musial cos pisac...

 » perla (mogilnianki | 09-08-2014, 09:36:28)

Perla ma glos jak dzwon i slucha sie go z gęsią skorka także nie dziwie sie ze obsluguje wszystkie imprezy. Perla nie daj sie tepakom! Graj tak dalej!:)

 » Rozliczenia (Fan | 09-08-2014, 09:29:34)

Zmienić dyrektora na takiego który będzie prowadził jasną politykę finansową w MDK.

 » xxx (kkk | 09-08-2014, 08:08:57)

Jedno kumoterstwo, bardzo dobrze,że ktoś się tym zainteresował.inne zespoły też chcą mieć dostep do grania, a nie tylko ten marny zespolik.

 » ... (.. | 09-08-2014, 00:58:07)

A czy MDK patrzy Wam w portfele zeby zobaczyc ile wydajecie a jedzenie? A Pa u Mariuszowi sie nie dziwie, to jego praca i nie musi sie chwalic zarobkami na prawo i lewo.

 » Dance All Night (Odpowiedz | 09-08-2014, 00:42:49)

Perła napisz oficjalne oświadczenie i zamknij gęby wszystkim zazdrośnikom, chowającym przy komputerach, w małych pokoikach, z zasłoniętymi roletami i wymyślnymi nickami, bo online niestety są malutcy i nie istnieją!!!!

 » Dobry pomysł! (Zenek | 08-08-2014, 23:19:19)

Popieram! Jestem za utworzeniem takiego rejestru, bo dowiemy się kto żeruje na naszych podatkach!

 » "zespół" (muzyk | 08-08-2014, 23:15:49)

może się skończy wreszcie panowanie tego nędznego zespołu. aż szok, że na dożynkach nie zagrają,

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Tajemnicze odwołanie (0)
 » Areszt za podpalenie (0)
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (25)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (8)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (38)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (64)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ