Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Polityka

Ma dowody, ale ich nie ujawni?!

2014-12-08 00:00
 

Przemysław Zowczak publicznie mówi, że ma dowody na jednego z radnych. Nie udał się jednak z tymi materiałami do prokuratury, bo strzeleński radny straciłby mandat.

- (...) Gdybym poszedł z pewnymi informacjami do organów ścigania to z prawdopodobieństwem graniczącym nieomal z pewnością, mogę powiedzieć, że przynajmniej jeden mandat tutaj też byłby najprawdopodobniej wygaszony w radzie miejskiej. Bo na szczęście dla siebie udało mi się pewne rzeczy udokumentować (...) - mówi Przemysław Zowczak.

Jednocześnie zaapelował, aby w trakcie sesji zakończyć rozrachunki z przeszłością. Jednak w trakcie swojego wystąpienia na piątkowej sesji Rady Miejskiej w Strzelnie nie zdradził o jakiego radnego chodzi i jakie są to informacje. (PK | fot. arch.)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [48]» dodaj komentarz   

 » Kandydatka na radną Pułkownik- (wybory AD 2014 | 15-12-2014, 21:13:36)

-jaką funkcję wyborczą pełniła w okręgu nr. 4 w szkole nr.2? Jest to zgodne z prawem wyborczym?

 » z. (zen | 10-12-2014, 21:52:58)

chłop wyjdzie ze wsi ale wieś z chłopa to już nie

 » prawda (kopi | 09-12-2014, 20:20:52)

Panie Przemku jak się powiedziało A to trzeba powiedzieć B. Proszę ujawnić nazwisko Radnego, jeżeli złamał prawo.

 » do nicku mag (UW | 09-12-2014, 20:01:32)

Jesteś bardzo zazdrosny o te "dwie sekretarki"? I słusznie.Bo Pan P.Z. jest jednym z przystojniejszych Panów.

 » zowczak (x | 09-12-2014, 18:12:32)

elektorat zowczaka to te pseudoPolacy, wiedzą, ale nie powiedzą

 » zeznanie (Kujawiok | 09-12-2014, 13:57:52)

Skoro kilka tysięcy internautów przeczytało, że "Zowczak wiedział, ale nie powiedział" to znaczy, że prokuratura też wie i powinna go wezwać do złożenia zeznań.

 » internaucie abc (maniek | 09-12-2014, 09:50:18)

Uwielbiam takie wpisy/odpowiedzi stworzone na zasadzie "jesteśmy zakładnuikami miejsca w którym żyjemy/mieszkamy itd". Chciałbym mieć nadzieję Szanowny internauto abc , że w żaden sposób twoje poglądy na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych nie odzwierciedlają dotychczasowych poczynań radnych i burmistrza, chociaż z perspektywy ostatnich 6 lat widzę , że jednak tak jest. Nic prostszego jak załamać ręce i ględzić dookoła "że nic się nie da zrobić", a ten burmistrz to tak się stara i tak bardzo by chciał - heroldowie burmistrza chyba cały czas są na dopalaczach. Nie trzeba mi przypominać, że wybory się skończyły, bo ani słowem do nich nie nawiązuję. Sądząc z wystąpień pań radnych z PSL-u na piątkowej sesjji , to jeszcze chyba one pozostają w aurze wyborczej.Twoją odpowiedź internauto abc traktuję, jako zwyczajną zgodę na bierność i bylejakość jaka powszechna jest w gremiach strzeleńskiego ratusza. Ci państwo nie potrafią nawet utrzymać tego co w Strzelnie jest i to jest nasmutniejsze. Ale wiadomo - realia budżetowe są takie jakie są - nic się nie da zrobić. Możemy jedynie podwyższyć podatki miastu i obniżyć je na wsi. Wszak rolnikom żyje się najgorzej. Ta unia też im daje tak mało i mało - całe szczęście że burmistrz zwalnia od podatku - wszak w rolnictwie klęska goni klęskę. Gratuluję myślenia - niewątpliwie na miarę PSL-u - wiecznego koalicjanta u koryta!!!

 » ma dowody ale ich nie ujawni (marek | 09-12-2014, 09:47:16)

P zowczak wroc pan do handlu jajami

 » Zorro (trocki | 09-12-2014, 09:22:59)

Przepraszam bardzo..a kim jest p.Zowczak?? Raz czytam.o nim w Mogilnie..za chwile...w Strzelnie...to jaks intergminy dzialacz??

 » Panie Zowczak (klex | 09-12-2014, 09:19:21)

Z Pańskiego ustosunkowania się do komentarzy i artykułu wynika, że nie wspominał Pan o organach ścigania na sesji? Bo pomija Pan ten wątek, natomiast w artykule wzmianka z Pana cytatu jest. To jak to było?

 » Panie Zowczak powiedz Pan (pingwin | 09-12-2014, 07:49:33)

Ile zarobiłeś na specjalnie wymyślonym stołku, nie można było lepiej tych pieniędzy wykorzystać? Przecież to jest skandal. Jest wielu ludzi z wyższym wykształceniem, którzy nadają się lepiej i nie sieją fermentu.

 » Szanowny Panie radny zOWCZAK- (WYBORCA | 08-12-2014, 22:59:41)

zamiast na sesjach Rady Miejskiej Strzelna - wygłaszać przy mównicy dyrdymały, siać ferment i bezsensownie zabierać czas radnym proponuję by na własnym polu ustawił pan własną mównicę i od rana do wieczora przemawiał do swojej trzody i kurek. Może w ten sposób otrząśnie się pan z porażki wyborczej a my od pana ODPOCZNIEMY . Widać wyraźnie ,że zaczyna pan bać się swojego szantażu...("gdybym poszedł z pewnymi informacjami do organów scigania")i (wypowiedzianych pomówień pod adresem jednego z radnych . Nie idź pan tą drogą...

 » paragraf (???? | 08-12-2014, 22:52:15)

Skoro wie o przestępstwie i je zataja , to co robi prokuratura w Mogilnie ? Przepraszam bardzo . Ale to też jest przestępstwo . Co to za organy ścigania i sprawiedliwości ? Jakieś żarty ? Jeśli Mogileńska nie ruszy tematu , to robię donos na Prokuraturę w Mogilnie do organów nadrzędnych .

 » do mańka (abc | 08-12-2014, 22:19:25)

Maniek, zanim coś napiszesz to puknij sie w czółko! Jak byś znał się na budżecie to byś wiedział czy były środki unijne, czy nie . łatwiej jednak klepać i kłapać gębusią niż zgłębić tajniki budżetu Strzelna-nie dużej miejscowości(dwa razy mniejszej od Mogilna). A z tego co szło wyczytać, to było tych unijnych i marszałkowskich z innymi także źródłami ok 10 milionów plus drugie tyle środków własnych. Więc po co siejesz zamęt. Wybory skończone!

 » pajac (ja | 08-12-2014, 22:08:33)

to po jakiego grzyba coś zaczyna mówić D..IL DO KWADRATU BRAK SŁÓW

 » pajac (ja | 08-12-2014, 22:02:36)

to po jakiego grzyba coś zaczyna mówić D..IL DO KWADRATU BRAK SŁÓW

 » Każdy medal ma dwie strony!!! (maniek | 08-12-2014, 21:09:52)

Widzę. że Pan Burmistrz ma godne następczynie Pani Pułkwnik - i to aż dwie.Proponuję radnym PSLu i ich koalicjantowi w radzie zabrać się do pracy, bo rola wasza w tej kadencji jest wyjątkowo niewdzięczna.Burmistrz nastał 2 lata przed wejściem do uni i przez te 10 lat pieniądze unijne przechodzą mu koło nosa, bo najzwyczajniej nie ma pomysłu albo mu się nie chce zrobić czegoś sensownego.Nakładaniem nowej tapety na starą (te wszystkie remonty elewacji itp) i dokładanie kwiatków do kożuszka(orliki, place zabaw, boiska itp)to rola na miarę urzędnika w magistracie a nie dla burmistrza - co to są za inwestycje? 300tys zł? 400tys zł?1mlnzł - szarpnij się człowieku na coś , na co tego miasta za 4 lata już w ogóle nie będzie stać. Burmistrzowie i wójtowie w innych miastach jakoś potrafią wyszarpać kasę i tylko Strzelno ma problemy. No tak, ale bez przerwy ten Zowczak tylko przeszkadza i przeszkadza.To proszę poprosić radę żeby pomogła w myśleniu.

 » do pana Zowczaka (Tadek | 08-12-2014, 21:08:04)

Szanowny panie. Pani Zawodniak niech broni sie sama. Jezeli tego nie potrafi to bardzo zle o niej swiadczy. Widac to nie miejsce dla niej skoro swego zdania nie potrafi bronic. Moze go nie ma...? By the way. Mimo wszystko nie powinien pan takich argumentow uzywac w dyskusji, gdzie ewidentnie wprowadza pan nerwowosc a nawet element strachu. Niektorzy wiec odbieraja to jako probe szantazu. Prosze sie wiec nie dziwic. Po trzecie. Jaka jest pana rola w odbywajacych sie sesjach? Czy chodzi pan tam wyciagac z opresji bezradne dzieci PO? Prosze ich do reszty nie osmieszac.

 » i bardzo dobrze (maraqesh | 08-12-2014, 18:44:10)

Nagonka na p Zowczaka jest niepojeta. Powiem tyle. Kiedy był v-ce starosta kilka lat temu pomógł bardzo w tragedii po spaleniu obory. Nie jako starosta. Jako człowiek. Nikt inny nie tego nie zrobił. A teraz każdy ruch to krytyka. Mało ma strzelno kłopotów?? p Zowczak zwrócił tylko uwagę kto będzie podejmował uchwały o przyszłości gminy. Nic więcej.

 » Co powiedział Zowczak podczas sesji w Strzelnie. (Przemysław Zowczak | 08-12-2014, 18:34:44)

Zamieszczony powyżej materiał prasowy "Ma dowody ale ich nie ujawni?!" ma tyle wspólnego z prawdziwym przedstawieniem mojej wypowiedzi - co audycje "Radia Erewań" (nazwa fikcyjnego źródła nierzetelnych informacji). Na początku swojej wypowiedzi (podczas obrad rady) wyraźnie zastrzegłem, że odnoszę się w niej do wypowiedzi moich przedmówczyń (radnych I. Mochylowskiej i E. Walkowiak), w kontekście ich ataku na radną M. Harasimowicz-Zawodniak. Zaapelowałem aby zrezygnować z wzajemnych sporów i poinformowałem, iż gdybym w podobny sposób (tak jak moje przedmówczynie) odgrzebywał pewne sprawy - to byłby prawdopodobnie wygaszony przynajmniej jeden mandat radnego. Swoją wypowiedź zakończyłem prośbą i apelem, aby na tej właśnie sesji zakończyć rozrachunki z przeszłością. Moja wypowiedź była jedynie uzasadnioną reakcją na atak radnych I. Mochylowskiej i E. Walkowiak na radną M Harasimowicz-Zawodniak.

 » JEDNYM ZDANIEM... (RONIN | 08-12-2014, 18:28:25)

POLITYKA TO WYSCIG SZCZURÓW!NIE PATRZY SIE BY ZWYKLY OBYWATEL MIAL DOBRZE ZEBY MOGL DOBRZE ZYC I MIAL COŚ Z TEGO ZYCIA!POLSKA!!!

 » etacik PO koleżeńsku (mag | 08-12-2014, 17:42:55)

A jaki tam dla pana etacik w Mogilnie szykują, może jakiś nowy wydział utworza np. "spraw bardzo ważnych i tajnych" oczywiście co najmniej Dyrektor i dwie osobiste sekretarki

 » Panie były radny zOWCZAK (Jak długo jeszcze | 08-12-2014, 17:36:35)

-przestań Nas Strzelnian zamęczać swoimi kompleksami powyborczymi . Daj od siebie odpocząć . Nie kompromituj się człowieku i nie ośmieszaj swoich wyborców . Nawet własnej kampanii nie potrafiłeś zorganizować .Terez przestań judzić- nie tylko na CMG ale i Pomorskiej.

 » kkk (Ewa | 08-12-2014, 17:17:35)

facet się skompromitował na maksa, duże dziecko

 » /// (rob | 08-12-2014, 17:15:52)

szczeniackie zachowanie ww pana!Na szczęscie nie został wybrany na burmistrza. Lepiej niech waży słowa bo może się okazać, że ktoś coś ma na niego.

 » j.w. (ja | 08-12-2014, 16:51:55)

zaczynam się wstydzić że mój głos dwukrotnie oddany został na pana

 » Zowczak (xx | 08-12-2014, 16:23:01)

Zowczak ośmieszył te 1900 osób czy ileś tam co na niego głosowali, dobry koleś max, beka

 » tego radnego.. (Ma DNA | 08-12-2014, 16:10:06)

.. i pewnie tamten jest ojcem jego dzieci.

 » podziękowania (marek | 08-12-2014, 15:45:50)

Szanowny p. Przemysławie, jestem panu bardzo wdzięczny za to wystąpienie. Nie byłem pewny czy dobrze zrobiłem oddając głos na p. Matczaka, teraz już wiem - to był właściwy krok. Pan przy władzy to dramat dla mojej gminy i nie pomogą panu wyjątkowo nieudolne i prymitywne zachwyty p. Magdaleny L. w artykule nabijającym się z p. Jabłońskiego.

 » ... (nik | 08-12-2014, 15:05:47)

załosny cwaniaczek

 » Panie Przemysławie (Zdzisiu Szyderca | 08-12-2014, 13:49:51)

będzie się Pan cackał z jakimś radnym - ujawnić i tyle! Nie ten radny to będzie następny - jeśli to słuszna sprawa dla Gminy i Mieszkańców to nie widzę przeszkód! Jeśli natomiast sprawa bardziej prywatna, o to bym się zastanowił :-) Zresztą już gorzej być nie może. Z.S.

 » Kaczyński bis? (mysz, znaczki i dziadowanie | 08-12-2014, 12:58:46)

Przemek, ku*wa, do PiSu się zapisz! "Wiem, ale nie powiem" - no krzyżówka Kaczyńskiego z Macierewiczem.

 » zowczak (gosc | 08-12-2014, 12:17:54)

Panie Zowczak prosze ujawnic to co pan wie ,bo inaczej ci co na pana glosowali maja Prawo myslec ze brali udzial w wystepach szalenca ,dlatego prosze wyprowadzic swoich wyborcow z bledu .prosze zglosic sie do prokuratury .

 » polityczna emerytura to chyba nie jest (Darek | 08-12-2014, 11:46:06)

Super laurke wystawiasz pan swoim wyborcom. Taki kandydat, jaki elektorat.

 » :D (jan | 08-12-2014, 11:34:30)

normalnie drugi stan tymiński z czarną teczką :D to się uśmiałem

 » panie zOWCZAK (WYBORCA | 08-12-2014, 10:52:25)

To co pan robi jest żałosne . Pogrążaj się pan do końca ! Całe szczęście, że MIESZKAŃCY STRZELNA nie dali się nabrać na pańskie wyrafinowane metody "aktorstwo "-za wszelką cenę przy władzy! To so pan robi to szantaż.

 » Pan Zowczak (Nana | 08-12-2014, 10:21:59)

Zapytuję się dlaczego ten Pan występował na mównicy w trakcie sesji . To zakłamany ,obłudny i poplątany człowiek. Panu się nie udało to może przy okazji kogoś utopić

 » obrazalscy (Ala | 08-12-2014, 10:07:41)

No to mamy drugiego obrazalskiego POwca. Jedna dala juz "popis" na sesji, obrazona na caly swiat, ze jej do zabawy nie zaprosili a teraz drugi swoje "madrosci" pokazuje. Troche taktu pomaranczka, troche taktu.

 » Panie Zowczak (meme | 08-12-2014, 10:00:41)

Rozumiem, że jest Pan w posiadaniu dowodów na popełnienie przestępstwa tak? Z tego co wiem, Pana obowiązkiem jest to zgłosić organom ścigania. Chciał Pan rządzić miastem w sposób "wiem coś, ale nie powiem"? Więc dobrze, że mieszkańcy Pana nie wybrali, bo pokazał Pan swoje oblicze. Wystąpił Pan z jakąś niby nowinką, z jakimiś dowodami i nic Pan z tym nie zrobi? Bardzo nieładnie. Ale dobrze wiedzieć, że Pan coś wie, być może organa ścigania same się do pana zgłoszą, a my mieszkańcy się o tym dowiemy. Na razie wiemy, że nie różni się Pan od pozostałych pseudo lokalnych polityków, którzy lubią babrać się we własnych gierkach i rozgrywkach, za nic mając dobro miasta i gminy.

 » strzelno (Zuza | 08-12-2014, 09:29:11)

Teraz magluje,i szuka winnego;za to ze to on nie został wybrany na Burmistrza.Beznadzieja,jesli ma Pan odrobine godnosci Panie ZOWCZAK to niech Pan da SPOKOJ,Cywilizowani ludzie tak nie postepują,a Panu duuzo brakuje do Naszego SZanowanego w STRZELNIE PANA MATCZAKA!!!!!

 » bełkot (gość | 08-12-2014, 09:28:15)

prawdopodobieństwo graniczące nieomal - co jest za bełkot.Nie ma Pan za grosz HONORU.Proszę się wycofać.

 » A Ja dzwonie i dzwonie;) (RONIN | 08-12-2014, 09:03:48)

Tym razem bez suchaweczki w uchu;)

 » wiem, ale nie powiem (Gębiczanin | 08-12-2014, 08:53:14)

Miki! Masz całkowitą rację! Panie Przemysławie, pan się nie boi, że pana organy ścigania wezmą za .... oskarżonego?

 » MA DOWODY (ANNA 55 | 08-12-2014, 07:57:36)

WIM ALE NIE POWIM OT TO CALA FILOZOFIA ZOWCZOKA ,ALE WYSTAPIL NA SESJI JAK DZIECKO.JESZCZE CHCE MIEC SWOJE PIEC MINUT ,NIE MOZE CHLOP ODJESC OD POLITYKI, TERAZ REPREZENTANT ZOFIOWKI.NIECH ZALOZY KOMITET OBYWATELSKI.

 » pytanie (ciekawy | 08-12-2014, 07:53:47)

A co ten pan robi na sesjach? Przeciez nie jest juz radnym. Pcha sie na afisz? Afery robi zeby zaistniec? Nie rozumiem tego. O co tu do cholery chodzi?

 » Art. 240. Niezawiadomienie o przestępstwie (Miki | 08-12-2014, 07:46:30)

§ 1. Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygo­towaniu albo usiłowaniu lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118 eksterminacja, art. 118a udział w masowym zamachu - odpowiedzialność karna, art 120–124, art. 127 zamach stanu, art. 128 zamach na organ konstytucyjny RP, art. 130 szpiegostwo, art. 134 zamach na życie Prezydenta, art. 140 zamach terrorystyczny, art. 148 zabójstwo, art. 163 sprowadzenie zdarzenia niebezpiecznego, art. 166 piractwo, art. 189 pozbawienie człowieka wolności, art. 252 wzięcie zakładnika, lub przestępstwa o charakterze terrorystycznym, nie zawia­damia niezwłocznie organu powołanego do ścigania przestępstw, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. § 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w § 1, kto zaniechał zawiadomienia, mając dostateczną podstawę do przypuszczenia, że wymieniony w § 1 organ wie o przygotowywanym, usiłowanym lub dokonanym czynie zabronionym; nie popełnia przestępstwa również ten, kto zapobiegł popełnieniu przygotowywanego lub usiłowanego czynu zabronionego określonego w § 1. § 3. Nie podlega karze, kto zaniechał zawiadomienia z obawy przed odpowiedzialnością karną grożącą jemu samemu lub jego najbliższym.

 » Art. 240. Niezawiadomienie o przestępstwie (Miki | 08-12-2014, 07:46:01)

§ 1. Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygo­towaniu albo usiłowaniu lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118 eksterminacja, art. 118a udział w masowym zamachu - odpowiedzialność karna, art 120–124, art. 127 zamach stanu, art. 128 zamach na organ konstytucyjny RP, art. 130 szpiegostwo, art. 134 zamach na życie Prezydenta, art. 140 zamach terrorystyczny, art. 148 zabójstwo, art. 163 sprowadzenie zdarzenia niebezpiecznego, art. 166 piractwo, art. 189 pozbawienie człowieka wolności, art. 252 wzięcie zakładnika, lub przestępstwa o charakterze terrorystycznym, nie zawia­damia niezwłocznie organu powołanego do ścigania przestępstw, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. § 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w § 1, kto zaniechał zawiadomienia, mając dostateczną podstawę do przypuszczenia, że wymieniony w § 1 organ wie o przygotowywanym, usiłowanym lub dokonanym czynie zabronionym; nie popełnia przestępstwa również ten, kto zapobiegł popełnieniu przygotowywanego lub usiłowanego czynu zabronionego określonego w § 1. § 3. Nie podlega karze, kto zaniechał zawiadomienia z obawy przed odpowiedzialnością karną grożącą jemu samemu lub jego najbliższym.

 » MA DOWODY (ANNA 55 | 08-12-2014, 07:03:49)

WIM ALE NIE POWIM OT TO CALA FILOZOFIA ZOWCZOKA ,ALE WYSTAPIL NA SESJI JAK DZIECKO.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Pobici w Kwieciszewie (11)
 » Nielegalny zrzut ścieków (28)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (89)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (10)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
 » MOGILNO: Wybraliśmy radnych (47)
 » WYBORY 2024: Strzelno (18)
 » WYBORY: Jeziora Wielkie 2024 (9)
 » WYBORY: Dąbrowa 2024 (30)
 » Wybory Samorządowe 2024 [Relacja] (147)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ