Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Społeczeństwo

MOGILNO: Będą utrudnienia

2016-07-11 21:38
 

12 lipca rozpocznie się remont skrzyżowania ulic Dworcowa – Hallera – Mostowa w Mogilnie. Utrudnienia mogą potrwać około 7 dni.

W związku z planowaną budową ronda w postaci znaków poziomych na drodze przed pracami postanowiono wymienić nawierzchnię skrzyżowania ulic Dworcowa - Hallera - Mostowa. Roboty na zlecenie gminy Mogilno będzie wykonywało Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o. z Olszy. - Biorąc pod uwagę natężenie ruchu na wlotach tego skrzyżowania i fakt, iż jest to jedyny łącznik między zachodnią częścią miasta a jego centrum, znaczne utrudnienia w ruchu będą nieuniknione. Prosimy zatem kierowców i mieszkańców Mogilna o wyrozumiałość i uzbrojenie się w cierpliwość. Wszystkim nam zależy, aby remont przebiegł sprawnie. Niestety, ze względu na procedury nie ma możliwości udostępnienia przejazdu kolejowego dla ruchu kołowego na czas prac, więc ruch będzie odbywał się wiaduktem w sposób wahadłowy - mówi Krzysztof Kowalski, prezes zarządu spółki Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe z Olszy.

Utrudnienia rozpoczną się od 12 lipca i potrwają około 6-7 dni. Jak informuje wykonawca - czas wykonywania prac uzależniony jest od warunków pogodowych. Warto również zauważyć, że w ostatnim czasie wykonany został chodnik prowadzący na wiadukt. (AS)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [43]» dodaj komentarz   

 » Do ups (Heh | 17-07-2016, 20:36:17)

Nie chcesz juz gadac? Zakres slow sie skonczyl? O jejku.

 » do Heh (UPS | 17-07-2016, 06:25:45)

A kto się Ciebie o coś pyta.Odpowiadasz w tych komentarzach jakby mrówka Tobie gdzieś weszła i nawet na pisaniu i liczeniu nie możesz się skupić.Stąd komentarz o mrówce.Ha,ha,ha.Żegnam zawodowego kierowce "krążącego po Mogilnie".

 » Do ups (Heh | 16-07-2016, 19:49:42)

Ale mi dowaliles teraz. Chyba sie poplacze. E he he. Uciekaj mrowko. Jestes niezauwazalny choc chcialbys inaczej. No przykro mi. Im mniej wiesz tym lepiej dla Ciebie ale mozesz dalej zajmowac się komentarzami. Prawie dobrze Ci wychodzi. Pozwalam Ci. Do dziela mroweczko.

 » brawo (Gębiczanin | 16-07-2016, 18:20:19)

Jestem pod wrażeniem robót na podjeździe na wiadukt i na skrzyżowaniu Dworcowej, Hallera i Mostowej. Bardzo dobrze zorganizowana praca, a przede wszystkim organizacja ruchu pojazdami na szóstkę! Brawo dla wszystkich pracowników firmy z Olszy! p.s. i dodam, że nikt mi nie kazał tak napisać!

 » do Super i komentarza Heh (UPS | 15-07-2016, 09:39:06)

Ty zapewnie takim jesteś dobrym kierowcom, jak umiesz pisać.Jak piszesz nick to go pisz,a nie mylisz temat z nickiem.Sam piszesz,że Twoja trasa to po CMG,a za chwile się burzysz niczym soda oczyszczona z octem.Teraz też piszesz ile przejedziesz prywatnie samochodem, a rozpiętość taka,że w 17 lat tego nie wyrównasz.

 » Do Dudi (Rudy | 15-07-2016, 07:31:15)

I jak zwykle pewnie masz rację.

 » patron ronda (Dudi | 14-07-2016, 20:12:10)

Rudy! Boję się, że to nowe rondo będzie miało patrona- Lecha Kaczyńskiego! I to z popiersiem Lecha.

 » Heh (Do ups | 14-07-2016, 17:51:12)

Dla Twojej informacji po cmg moja trasa waha sie od 30-60 km.. Po trasie czyli kuj pom ok 300 wiec nie filozofuj tutaj kolego jak mnie nie znasz. MAM prawko pinad 17 lat i prywatnie robie swoim autem jakies 15-25tys rocznie. Objezdzilem z 10 panstw Europy i chyba kazdy rejon Polski. A Ty czym sie pochwalisz? Wyjazdem nad morze co wakacje? Zmykaj maluszku.

 » Nazwa (Rudy | 14-07-2016, 16:28:10)

Rondo im. Małysza.

 » Rondo (MILA | 14-07-2016, 13:55:52)

Mam pytanie:czy budowa ronda na tym skrzyżowaniu została dobrze przemyślana ? Zwracam się do Pana Burmistrza o ponowne przeanalizowanie takiej potrzeby.Rondo ma za zadanie przede wszystkim spowolnienie, uspokojenie ruchu.Uważam, iż dużo większa liczba pojazdów przejeżdża przez to skrzyżowanie z centrum Mogilna do części zachodniej miasta, a mając pierwszeństwo w miarę płynnie pokonuje to skrzyżowanie.Po wybudowaniu ronda pojazdy jadące z centrum Mogilna jak i z zachodniej części będą musiały ustąpić pierwszeństwa przejazdu pojazdom poruszających się po rondzie, co w godzinach szczytu spowoduje wydłużenie przejazdu na głównym ciągu (m.in.brak sygnalizacji kierunkowskazami).Pragnę zwrócić również uwagę, iż w okresie zimowym śliska nawierzchnia może spowodować trudności i liczne kolizje przy podjeździe na wiadukt, a jeszcze większe przy zjeździe z wiadukt, jeżeli zaistnieje konieczność zatrzymania pojazdu przed wjazdem na rondo. Jeszcze raz proszę przedstawicieli Gminy o pełną analizę budowy RONDA na tym skrzyżowaniu.

 » Rondo imienia (kosa | 14-07-2016, 10:17:31)

Proponuję nazwać to rondo imienia człowieka, który jako pierwszy nie zauważy znaków i spowoduje większą kolizję!!!!! Obym to nie był ja...he...he...

 » do Super (UPS | 14-07-2016, 08:40:35)

"jako zawodowy kierowca cały dzień jeżdżący po Mogilnie" czyli nawet nie wyjeżdżasz z Mogilna,więc nie próbuj krytykować młodych z prawem jazdy od wiosny czy "dziadziusiów bo im do pięt nie sięgasz. Wszystko wskazuje na to, że jesteś tzw kierowca wokół komina i tylko na okrągło wiesz, jak się poruszać. Stąd rondo niezbędne!

 » Rondo (Super | 13-07-2016, 22:21:19)

Ja tez sie bardzo Ciesze jako zawodowy kierowca caly dzien kursujacy po Mogilnie z tego ronda. Napewno bedzie najazdowe z obnizajacej kostki czyli super i nawet jakby bylo malowane to nic nie zmienia bo chodzi tutaj o zasade wjazdu wyjazdu z ronda ktora znacznie usprawnia przepustowosc magistrali i naprawde dziekuje za ta dogodnosc. Wszystkim inteligentnym nie trzeba tlumaczyc tego jak rondo usprawnia ruch a reszta krzykaczy to zapewne mlodziez z glupkowatymi fryzurkami z prawkiem od wiosny albo dziadziusie w seicentach i fiestach ktorzy jak slysza.. rondo to odrazu dostaja trzesawki ze strachu . Brawo Mogilno. Brawo!

 » rondo imienia... (red | 13-07-2016, 22:18:06)

Mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie Rondo imienia Michala Pazdana :D.

 » Droga (Rps | 13-07-2016, 21:36:41)

Według mnie remont odbywa sie dobrze.tak trzymac panowie

 » Rondo (Mog | 13-07-2016, 21:02:21)

A najlepsze jest to, ze na samym srodku skrzyzowania po sfrezowaniu asfaltu wyłonił sie bruk. Stary bruk. Mogliby go zostawic. Bez zalewania asfaltem.

 » Rondo (J23 | 13-07-2016, 20:51:16)

Nazwijmy to rondo "rondem slonca". we Włoszech mają autostradę słońca a my miejmy chociaż rondo w te deszczowe dni.

 » parking (kierowca | 13-07-2016, 15:49:08)

parking przy sklepie pelikan jest przeznaczony do parkowania samochodu na czas zakupu,a nie jak samochod wlasciciela sklepu warzywnego ktory stoi tam non stop ,procz tego rozklada namiot i wywala towar,malo mu miejsca w sklepie?16416

 » rondo (polak | 13-07-2016, 14:41:51)

A jak tym razem kogo nazwiskiem nazwiemy rondo? Jakieś propozycje?

 » rondolinio (gość | 13-07-2016, 13:57:54)

czyli bedzie rondo z namalowanym na asfalcie kółkiem a kierowcy beda głupieć takie osobliwosci tylko w cmg

 » granit (Drajwer | 13-07-2016, 09:15:31)

Rozumiem, że samo rondo-plac będzie z ciosów kostki granitowej a nie z cementowego polbruku (dla oszczędności)?

 » a co było w przetargu na to zadanie? (Ricardo | 13-07-2016, 08:57:33)

Szatan! A czy ktoś mówi, że w Mogilnie nic się nie dzieje? Co nie znaczy, że gdzieś indziej, w innym mieście więcej się nie dzieje! Jest prawdą to, że władza w ratuszu jest nieudolna choćby przez to, że za jednym zamachem nie zrobiono całego remontu wiaduktu+podjazdy, tak jak to było zaplanowane i na TAKIE ZADANIE ODBYŁ SIĘ PRZETARG. Ciekawe, jak teraz będzie to wszystko rozliczone. A może Szatanie nie mam racji?

 » e tam... (marych | 12-07-2016, 23:08:19)

A dlaczego przejazd kolejowy nie moze byc w uzyciu jak rok temu? Co znowu? Dzis dla przykladu jechalem do dabrowy przez chalupska I bylem szybciej niz przez city.

 » Do mogilnianka (Smakosz | 12-07-2016, 22:42:37)

W kantorku to siedziałaś ale z nauczycielem / -ką języka polskiego. Poprawna pisownia " wyrzucić " . Nie chwal się swoją inteligencją, której nie masz. Pozdrawiam.

 » start (ok | 12-07-2016, 21:00:42)

Cieszę się, że ta inwestycja się rozpoczęła. Wszystkim nigdy się nie dogodzi. Tak trzymać.

 » DO KRASNAL (ZORiIENTOWANY | 12-07-2016, 20:44:06)

Masz kolego poniekad racje, jednakze z drugiej strony to kto przecina wstege i kto wypina piers do odznaczen ma dla mnie drugorzedne znaczenie. Jako mieszkaniec tej gminy bardziej mnie interesuje co zostanie kiedy kurz po hucznym otwarciu danej inwestycji opadnie i jak ona bedzie sluzyla mieszkancom. To rondo, takie czy owakie jest akurat trafiona inwestycja ( o ile mozna tak szumnie mowic o 20 m2 kostki i kilku litrach farby:-)) Bardziej mnie jednak martwia inwestycje nietrafione, jak chociażby slynna obwodnica...obwodnica miasta w ktorym nie ma ruchu tranzytowego a miasto jest typowem przykladem miesciny, ktora generuje w 95% ruch docelowy. Najgorsze jest to, ze gmina planuje ciag dalszy tej drogi przez tereny ciezkie geologicznie, co spowoduje koniecznosc wylozenia gigantycznych ( jak na nasze mozliwosci) finabnsow. I co z tego ze Unia odda polowe, druga polowa niestety bedzie z naszych podatkow. Ale coz, kazdy chce zostawic po sobie cos. Jeden cis wartosciowego...a drugi pomnik glupoty i swoich przerosnietych ambicji.

 » porażka (bob budowniczy | 12-07-2016, 20:26:41)

i oczywiście między godz. 13 a 17 natężenie pracy. bo wąskonogawy hałturzysta z jugosławii tędy do roboty nie jeździ. Organizacja pracy jak za króla partizanta.

 » @ZORIENTOWANY (Krasnal | 12-07-2016, 16:20:37)

Dziękuje za wyjaśnienie, nie mam czasu na przeszukiwanie strony miasta czy bieganie na drugie piętro naszego kochanego Urzędu Miejskiego, żeby zawracać głowę urzędnikom. Od wielu miesięcy wszyscy mówią o dużej inwestycji- budowie dwóch rond po dwóch stronach wiaduktu. Natomiast w powyższym artykule wyczytałem: "W związku z planowaną budową ronda w postaci znaków poziomych". Nie zaglądałem dawno do kodeksu drogowego, ale z tego co wiem to krawężnik i kostka brukowa nie jest znakiem poziomym. A jak czytam o wielkiej inwestycji polegającej na malowaniu pasów to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Takie coś po prostu się maluje i nie gada a jak ma to być faktycznie budowa ronda to wymagam od dziennikarza i jego źródeł rzetelnych informacji i nie wprowadzania czytelników w błąd. To w końcu jak to rondo będzie wyglądać? Tak jak informuje CMG24 - malowany pierścień czy tak jak pisze ZORIENTOWANY - krawężnik i kostka? PS. Dla mnie jedno jak i drugie rozwiązanie jest OK a na pewno lepsze niż to co mamy w tej chwili. I mój "złośliwy" komentarz nie odnosił się do samej inwestycji tylko do podejścia władz (od Unijnych po Gminne) do przeprowadzanych zadań. Do każdego wykonanego drobiazgu zaraz są tablice i opłacane artykuły prasowe, że zadanie sfinansowane z... i tutaj wymieniamy "środków unijnych" "środków zarządu dróg powiatowych" "środków Gminy etc." Jakoś jeszcze nie spotkałem tablicy, że "inwestycja została sfinansowana przez podatników"...

 » RONDO (ZORIENTOWANY | 12-07-2016, 13:08:46)

Drodzy czytelnicy, widziałem projekt owego ronda. Jest tam rzeczywiście przewidziana większa część znaków poziomych jednakże sama wyspa będzie miała około 4 m średnicy, będzie otoczona krawężnikiem najazdowym, a nawierzchnia wyspy będzie z kostki kamiennej.( umożliwiająca ewentualny przejazd TIRów) Mniej więcej coś takiego jak rondo w Ostrowie w drodze do Przyjezierza. Więc wszyscy krytykujący... najpierw poznajcie szczegóły a póżniej piszcie złośliwe komentarze. Zawsze komuś coś nie pasuje

 » Do mistrzu (Czytający znaki | 12-07-2016, 11:54:40)

Tylko mistrzu popatrz kogo dotyczy znak pionowy.

 » Guten tag (mogilnianka | 12-07-2016, 11:41:27)

Witajcie. To ja - Wasza faworyta. No więc ostatnio jadąc znów do innego kraju moim czeskim autkiem w pełnym wypasie, zauważyłam, że nie moge zauważyć takiego wysokiego budynku nieopodal mostu, który stał na terenie składnicy złomu. Kolega, który wychowywał sie ze mną w Mogilnie od dziecka stwierdził, ze powinnam odłożyć to zioło, które teraz zażywam, bo tu nigdy nic nie stało. Zadzwoniłam do znajomej i ona tez twierdzi, że na tym terenie przy torach nigdy nic nie stało. Jestem w szoku. Zmówili się, czy żeczywiście działanie zioła poszło zdecydowanie za daleko? Jeszcze o moście naszym kochanym, czyli o kunszczie wykonania architektury stałej w trzeźwości. Zjeżdżając z mostu w kierunku miasta, samochód wyżuca na przeciwległy pas. Rozumiem działanie siły odśrodkowej, bo w czasach liceum często siedziałam z nauczycielem fizyki w jego kantorku, ale czy to tak ma być?

 » do mistrza kierownicy (Rozza 42 | 12-07-2016, 11:05:04)

Na ul.plac wolności można zawracać, jak nie zauważyłeś to pod znakiem jest tabliczka która dotyczy samochodów ciężarowych - super kierowco. Pozdrawiam Mistrza.

 » do mistrza kierownicy (Rozza 42 | 12-07-2016, 11:03:38)

Na ul.plac wolności można zawracać, jak nie zauważyłeś to pod znakiem jest tabliczka która dotyczy samochodów ciężarowych - super kierowco. Pozdrawiam Mistrza.

 » rondo (patrick | 12-07-2016, 09:48:44)

Rondo może być malowane, i chyba musi, bo dłuższe zestawy skręcając z mostu w Hallera i tak będą jeździły "po farbie". A @mistrzu, zakaz zawracania dotyczy tam samochodów ciężarowych. Pacz na znaki-:).

 » @rondo (Krasnal | 12-07-2016, 09:29:05)

Kolego, nie mówię, że tak nie może wyglądać rondo, jeżdżę po całej Europie i widzę rozwiązania banalnie proste i tanie, które usprawniają pięknie ruch. W całej tej wypowiedzi chodziło mi tylko o to, że takie coś jak namalowanie kółka po prostu się robi a nie gada o tym rok... dwa... pięć a potem głośno krzyczy "WYWUDOWALIŚMY RONDO!". Nie wybudowaliśmy a namalowaliśmy, było tanio szybko i korki się zniejszyły. Mieszkańcy są zadowoleni- koniec. Święcić nie trzeba, przemwiać nie trzeba, chlać pod tą okazję nie trzeba i nagród rozdawać sobie nie trzeba. Jedyne co trzeba to siedzieć na tyłku i rzetelnie pracować dalej. Do tego powołani zostali do "służby" włodarze i radni aby służyli a nie świecili. Tyle w temacie. Pozdrawiam

 » bez komentarza (Genas | 12-07-2016, 09:25:26)

A zimą na skrzyżowaniu będzie lód, ubity śnieg, piasek, bryja solno-śniegowa i co będzie widać na asfalcie? Jakie znaki poziome? Jakie rozmalowania? A może rondo powinno być podgrzewane zimą? Mają rację inni internauci, że nieudolność władzy, brak gospodarskiego myślenia powoduje, że dopiero teraz ekipy będą remontować to skrzyżowanie (a można było robić, jak przejazd był przez tory!). No, ale ani burmistrz, ani jego zastępca, ani dyrektor wydziału od dróg nie mieszkają po zachodniej stronie miasta! A gdyby mieszkali, to pewnie w tym czasie poszliby na urlopy. Pomyślności.

 » Ciągle w dupie źle.. (Szatan | 12-07-2016, 08:37:18)

Tyle się dobrego dzieje w Mogilnie a Wam cały czas źle? Pewnie,że nie ma tam miejsca na rondo jak w bielicach,ale najważniejsze ,że będzie zrobione wszystko tak jak być powinno. Niezadowolonym i tak nic się nie będzie podobało. Świetna inwestycja.

 » sprzeczne znaki (mistrzu | 12-07-2016, 08:21:12)

Znaki poziome - też mnie ciekawi co to będzie za rondo. Powiedzcie mi też jak jechać w centrum koło Fokusa - znak poziomy informuje, że koło księgarni można zawrócić na Plac Wolności a znak pionowy pokazuje zakaz zawracania.

 » Stłuczki (Paw | 12-07-2016, 06:38:53)

Teraz to dopiero będzie stłuczek hahaha zakłady blacharskie mogą zacierać ręce :-))))

 » do Krasnala (rondo | 12-07-2016, 00:52:24)

Właśnie tak powinno być. Czy w kodeksie jest zapisane, że rondo to zawsze musi być ogromny kwietnik? Po co wydawać ogromne pieniądze na przebudowę, skoro można namalować właśnie kółko i dodatkowo postawić znaki pionowe. W innych krajach to się sprawdza. Niestety część mieszkańców naszej mieściny nie wypuszcza się dalej niż do Gębic, zobaczyli pierwsze dwa ronda-kwietniki i wydaje im się, że rondo = kwietnik.

 » Polejcie mu bo dobrze gada..... (Krogulec | 11-07-2016, 23:20:48)

Krasnal idealnie trafiłeś w samą "10".

 » "Budowa" ronda??!! (Krasnal | 11-07-2016, 23:15:42)

Mam tylko jedno zasdnicze pytanie, co oznacza "budową ronda w postaci znaków poziomych"?! Chcecie powiedzieć, że chłopcy z Inter-Mal przyjadą, namalują kółko, kilka kresek, strzałek i to będzie się nazywało "WYBUDOWALIŚMY RONDO"?! A Potem przyjdą "ważni" z nożyczkami i będą cięli jakąś tasiemkę, będą kłapać do mikrofonu o sukcesie a jeden przyleci z pędzlem i wiadrem wody, pomacha i powie, że teraz można jeździć bo stwórca tego ronda nad nami czuwa??!! Poważnie tak to ma wyglądąć?!

 » Nareszcie (Mieszkaniec | 11-07-2016, 22:50:51)

Nareszcie wyremontuja ten wiadukt. Pytanie tylko dlaczego gmina nie zlecila tego wiosna kiedy czynny byl przezajd kolejowy i mozna bylo zrobic to bez utrudnien. Teraz wlodarze sie obudzili, ze jednak nalezy cos zrobic z pokoleinowaną nawierzchnia. I tak dobrze, że juz teraz ,a nie np po wymalowaniu ronda. Bo przeciez u nas to wszystko mozliwe. A Mogilno bedzie.pewnie zakorkowane od Padniewka do Witosa.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Straciły pieniądze z kont (1)
 » Kolejne zderzenie w Dąbrówce (15)
 » Policyjna akcja "Prędkość" (6)
 » Już wkrótce festiwal (16)
 » II Majówka w Bielicach (1)
 » Co zrobić, by szybko zdobyć dodatkowe pieni... (0)
 » Pobici w Kwieciszewie (12)
 » Nielegalny zrzut ścieków (29)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (107)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (11)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ