Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Wypadki

Wypadek jednośladów

2016-08-11 19:45
 

W na drodze krajowej nr 15/25 około godziny 18:40 doszło do zderzenia motocykla z rowerem. Trzy osoby zostały poszkodowane.

Na drodze krajowej numer 15/25 w okolicach miejscowości Ciechrz motocykl zderzył się z rowerem. Motorem podróżowały dwie osoby, natomiast rowerem jedna niepełnoletnia.

Według wstępnych ustaleń policjantów, kierująca rowerem 14-latka nie udzieliła pierwszeństwa przejazdu i zderzyła się z jadącym od strony Markowic motocyklem. Rowerzystka była nieprzytomna z urazami wewnętrznymi, a podróżujący motocyklem posiadali prawdopodobnie urazy kręgosłupa. Wszyscy uczestnicy zdarzenia zostali przewiezieni do szpitala.

Czynności wyjaśniające w tej sprawie prowadzą funkcjonariusze z mogileńskiej komendy. (AS)

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [13]

 
   » KOMENTARZE [130]» dodaj komentarz   

 » Prawda (Rowerzyska | 11-10-2016, 23:06:09)

Nie postarzajcie mnie bo mam 14 lat tak jestem tą rowerzystką wszystko ze mną ok tylko z prawą stroną jest problem z innymi też dobrze ale nie mam do nikogo żalu bo jest wina obu stron ale pytacie się o to to śledztwo jest w "martwym punkcie" nie wiadomo kogo jest wina ale ja osobiście uważam że obu stron więc tyle nie debatujcie nad tym mam tylko nadzieje że to będzie dla wszystkich nauczka i nie napisze jak to było bo nic ogólnie nie pamiętam i bracie daniela proszę go tak nie bronić i ogólnie radzę sobie kupić słownik ortograficzny inie przeklinać bo to akurat jest godne nastolatków tkj ten alfabetyzm

 » wypadek (motocyklista | 29-09-2016, 21:12:34)

oko za oko zab za zab...d*bili trzeba zamykac...

 » prośba (mama rowerzystki | 26-08-2016, 15:53:57)

witam. Chciałabym zwrócić się do osoby, która udzieliła mojej córce pomocy tuż po wypadku, aby zgłosiła się na policję i złożyła zeznania. Gorąco o to proszę, gdyż tylko tych zeznań brakuje do szybkiego i bezlitosnego ukarania motocyklisty, który pogwałcił prawo drogowe i spowodował wypadek oraz doprowadził Agnieszkę do takiego stanu. Bardzo o to proszę, gdyż niezmiernie nam to pomoże, oraz innym w przyszłości jeśli owy pseudo motocyklista zostanie wreszcie ukarany. Sprawa jest prowadzona przez funkcjonariuszy z komendy w Strzelnie. Będę bardzo wdzięczna, ja i cała moja rodzina, za te zeznania

 » prośba (mama rowerzystki | 24-08-2016, 17:13:34)

witam. Chciałabym zwrócić się do osoby, która udzieliła mojej córce pomocy tuż po wypadku, aby zgłosiła się na policję i złożyła zeznania. Gorąco o to proszę, gdyż tylko tych zeznań brakuje do szybkiego i bezlitosnego ukarania motocyklisty, który pogwałcił prawo drogowe i spowodował wypadek oraz doprowadził Agnieszkę do takiego stanu. Bardzo o to proszę, gdyż niezmiernie nam to pomoże, oraz innym w przyszłości jeśli owy pseudo motocyklista zostanie wreszcie ukarany. Sprawa jest prowadzona przez funkcjonariuszy z komendy w Strzelnie. Będę bardzo wdzięczna, ja i cała moja rodzina, za te zeznania

 » rower kontra scigacz (hejka | 20-08-2016, 20:03:47)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » info (julek | 20-08-2016, 18:10:09)

Wiadomo coś jak się czują te osoby?

 » niepełnoletnia (lolo | 19-08-2016, 07:30:36)

wymusiła czy nie wymusiła to się okaże, spoko,każdy odpowie za swoje przewinienie, czy to będzie wymuszenie, czy prędość,czy brak uprawnień. Spoko gościu,kazdy zapłaci za swoje czyny. komentarze nie sa po to by osądzać a ewentualnie tylko delikatnie dyskutować. od stawiania wyroków jest sąd .

 » do niepelnoletnia (perla | 18-08-2016, 20:36:56)

To dlaczego wymusila pierwszeństwo i nie stosowala się do znakow

 » niepełnoletnia (lolo | 18-08-2016, 19:45:41)

popieram gościa, gdzie jest mowa o tym że niepełnoletni nie może być uczestnkiem ruchu na drodze krajowej. Jak ma kartę rowerową , to może jechać każdą droga, krajową, wojewódzką czy gminą, pod warukiem że nie ma zakazu wjazdu dla rowerów.warunkiem jest karta rowerowa, jak jej nie ma to i owszem trzeba mieć 18 lat. Do szkoły chodziła to i karte pewne miała.

 » viva (siii | 17-08-2016, 23:48:51)

Człowiek bez szkoły bez aspiracji żyje za nasze pieniądze. My podatnicyvta rodzinę utrzymujemy program 500Plus i dodatki z gminy spowodowaly ze zyja z naszej kasy. Nie chce żeby to zamknęli bo ja za to zapłacę. Jak mu dadzą karę finansową to i tak nie zapłaci bo groszem nie śmierdzi chociaż codziennie pijany . Chce sprawiedliwości takiej ludzkiej. Żebyśmy wszyscy równi byli A nie ja 8 godzin pracuje A ten leży pije z gminy ciagnie i powoduje kogoś cierpienie. A jego idioci to bronią. Jesteście gorsi od niego. Jesteście nikim. Ludźmi bez umysłu bez niczego. Dno. Jeżeli Polska nie umie sobie poradzić z kretynami to może ludzie w więzieniu to zrobia bo na to tylko niestety pozwala nasze prawo imbecylu. Umyj się. Ogarnij i Przemyśl co jej zrobiłeś. Wyjedź na drogę nawet hulajnoga A będę dzwonił I kiedyś się to skończy. Bo nikt nie reagował. Szkoda. Żal mi tylko dzieci bo one się na świat nie orosily i nie są winne temu że ich ojciec jest na poziomie inteligencji znaku pierszenstwa przejazdu na gorkach lecz on odgrywa ważniejszą rolę dla nasz Wszystkich jak twój byt. ;)

 » czytaj dokladnie perła (ktoś | 17-08-2016, 09:43:43)

Jak nie na temat? Chłopie, zacznij czytać a nie tylko udawać. Slepy jesteś? Masz czarno na białym wszystko. Rozbrajasz mnie od podstaw tym co piszesz... Wstydu sobie nie rób.

 » xcxx (perla | 17-08-2016, 09:24:47)

Każdy ma się dostosować do przepisów czy ma uprawnienia czy nie a ta dziewczynka nie ustapila pierwszeństwa

 » xxxxxx (perla | 17-08-2016, 09:20:38)

Niewiesz kim jestem i nie rzucaj paragrafami nie na temat proszę pana

 » do ksawerego (perla | 17-08-2016, 07:22:48)

Na krajowej drodze nie wolno przebywać niepełnoletnim bez opieki rodziców życzę dziewczynce zdrówka ale nie życzę sobie ludzie żebyście obrazali nam d Darka nic nie wiecie wiec się nie udzielajcie a ta dziewczyna ktorej tak bronicie nie jest bez winy i jej tak nie brońcie bo sama sobie jest winna mogla uważać a nie na krajowke wjeżdżać i nie uważając jak jej nie wolno tyle zegnam

 » perła poczytaj mądralo (ktoś | 17-08-2016, 01:37:39)

Art. 94. § 1. Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu prowadzi pojazd, nie mając do tego uprawnienia, podlega karze grzywny. § 2. Tej samej karze podlega, kto prowadzi na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu pojazd pomimo braku dopuszczenia pojazdu do ruchu. § 3. W razie popełnienia wykroczenia, o którym mowa w § 1, można orzec zakaz prowadzenia pojazdów. I kto miał w tamtej sytuacji większe prawa? Niemyślący na samojezdnym taborecie? Czy dziewczyna na rowerze? Inteligent nie miał prawa, żadnego prawa tam być!

 » edukacja dla perła (ktoś | 17-08-2016, 01:32:33)

Art. 33. 1. Kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub z drogi dla rowerów i pieszych. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym. 1a. W razie braku drogi dla rowerów lub drogi dla rowerów i pieszych kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z pobocza, z zastrzeżeniem art. 16 ust. 5, a jeżeli nie jest to możliwe - z jezdni. A na odcinku Markowice-Strzelno znajdź mi użyteczny do jazdy rowerem odcinek pobocza.

 » trochę informacji (ktoś | 17-08-2016, 01:29:22)

Zgodnie z art. 43 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) dziecko w wieku do 7 lat może korzystać z drogi tylko pod opieką osoby, która osiągnęła wiek co najmniej 10 lat. Nie dotyczy to strefy zamieszkania i drogi przeznaczonej wyłącznie dla pieszych.

 » do perła (ktoś | 17-08-2016, 01:27:23)

Doinformuj się w sprawach prawnych USTAWA z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych1) Rozdział 1 Przepisy ogólne Art. 1. Drogą publiczną jest droga zaliczona na podstawie niniejszej ustawy do jednej z kategorii dróg, z której może korzystać każdy, zgodnie z jej przeznaczeniem, z ograniczeniami i wyjątkami określonymi w tej ustawie lub innych przepisach szczególnych. Nie ma ani słowa o zakazie dla niepełnoletnich. Natomiast jest co kawałek o wymogu uprawnień i przestrzegania przepisów. Jak nie wiesz, to siedź cicho i wstydu sobie nie rób. Bez obaw, wiem kim jesteś.

 » Do perła (Ksawery | 17-08-2016, 00:29:18)

Znajdź mi przepis prawny mówiący ze niepelnoletni nie mogą korzystać z drogi jak jesteś taki mądry.

 » do sułtana selima ktosia (perla | 16-08-2016, 22:55:28)

A dziewczynki nie powinno tam być na krajowej drodze bo jest niepelnoletnia człowieku ktosiu my uwazamy ze ty jestes właśnie glupiutki jak malpeczka a niepełnoletnim nie wolno na krajowke wjeżdżać sultanie wielki wladco możesz sobie pisac te obelgi nas to nie rusza

 » do ktosia (perla | 16-08-2016, 22:48:42)

No przedstaw się w końcu wszyscy jesteśmy ciekawi kim jesteś sułtanie któremu się wydaje ze można obrażać naszego ziomka normalny chyba nie jestes bo tylko tchórz ukrywa się pod pseudonimem gościu daj sobie spokój z tymi obelgami bo wymiotować mi się chce od twoich komentarzy jak tak piszesz o darku to ja uważam ze sam jestes taki jak w tym komentarzach czyli wypocinach piszesz sultanie selimie groźny

 » nie powinno się stać (ktoś | 16-08-2016, 18:16:29)

Prawda jest taka że tego zakutego łba bez węchu nie powinno tam być. D*bil zawsze będzie d*bilem, bezmózgowiec. Pytanie kto jest głupszy, on czy Ci którzy go bronią. Takie stworzenie, cud natury, powinno być trzymane z dala od jakichkolwiek pojazdów. Jechał dwa razy szybciej niż wolno, wyprzedza na podwójnej ciągłej, bez prawa jazdy, starym pruchnem bez opłat zapewnei no i kto jest winny? Bezmózg na pseudo motorze, czy dziewczyna która miała wszelkie prawo być na drodze? W przeciwieństwie do bezmózga, któremu NIEWOLNO było jechać, co za tym idzie NIE POWINNO go tam być.

 » ooooo (GUST | 16-08-2016, 18:05:59)

Kupie motor,moze być po wypadku. oferty proszę przesylac golebiem pocztowym

 » do pana niezyczliwego (perla | 16-08-2016, 14:04:30)

Pomyliles się koleś ja nie daniel nie zyc drugiemu co tobie nie mile bóg się z toba rozliczy po tamtej stronie nie podskakuj kolego

 » wypadek (mira | 16-08-2016, 12:21:20)

Ta dziewczyna nie jechała z pracy tylko od koleżanki jak mogła jechać z pracy jak ma 14 lat.wracaj do zdrowia Agnieszko jesteśmy z Tobą.

 » Ja nie groze (Ja | 16-08-2016, 09:30:42)

Panie Danielu s., mię będę Ciebie szukał gdzieś na rynku w strzelnie, mam poważniejsze problemy. Przekaż bratu Dariuszowi żeby się zabił bo to jedyne co może zrobić dla swojej rodziny i świata, tylko tak może wszystkim pomóc. Markowice duże nie są, kiedyś zapukam do was żeby porozmawiać o tym wypadku i co teraz musi przechodzić młoda, niewinna dziewczyna, która wracała z pracy

 » Wypadek (Marika | 15-08-2016, 23:51:31)

Po co ludzie się mieszacie i tak z idiotami nie wygracie.

 » Wypadek (WYPADEK | 15-08-2016, 22:22:31)

Dla Pana/Pani która pisała poniżej, była Pani na miejscu zdarzenia, że wie posiada informacje że motocyklista jechał 160km/h, oraz ma Pani tak perfekcyjnie wyuczoną umiejętność określania prędkości ,,na oko"? Gdyby motocyklista gnał 160km/h, za przeproszeniem z dziewczyny niestety nie byłoby co zbierać, a koło jest wgięte, i na moje zobaczył że dojdzie do wypadku i hamował i uderzył ją pewnie z prędkością ok. 40km/h, bo gdyby to byłoby 160, to ten rower nie byłby w jednym kawałku, na szczęście się to nie skończyło najgorzej. Pozdrawiam.

 » Żal. (Anonymous | 15-08-2016, 22:00:40)

Skąd wiecie wszyscy, że ona wymusiła?! Może kierowca auta który stał ją przepuścił, a ten koleś wypi*dalał i go bokiem ominął myśląc, że uda mu się przecisnąć? A ty "Perła" czy jak tam się zwiesz, nie udzielaj się bo tylko ludzie z ciebie bekę mają. Każdy ma prawo do udzielenia się rozumiem, ale to nie Aga zap*****lała 160 czy tam ile i nie wcisła się obok samochodu który ustał na drodze. Ten kierowca motocykla jest taki za przeproszeniem głupi, że nie pomyślał o tym, że coś mogło się stać i samochód się zatrzymał tylko musiał bokiem cisnąć?!

 » ..... (driver | 15-08-2016, 20:37:57)

Czemu nie ma informacji o stanie trzeźwości????

 » wypadek (kicia | 15-08-2016, 15:03:48)

Tylko przymół wytresowany przez donka do maksymalnego nakładania mandatów mógł wymyśleć, że to ta dziewczyna była winna. Zapewne spojrzała na drogę i zobaczyła daleko światła motocykla i ruszyła a że bezmózgowiec jechał dwa razy więcej niż pozwalają znaki. To czyja więc jest wina ??? Pamiętacie ludzie wypadek młodego Wałęsy ? Gnał ponad 160 a wrobili bogu ducha winnego człowieka, że śmiał znaleźć się na drodze PO wskiego europosła. Dosyć pobłażania motocyklistom. Ja nigdy nie zjadę motocyklowi nawet jakby miał zginąć a jeżdżę Toyotą Hiluxem i mi nic motocykl nie zrobi, Oczywiście tylko w sytuacji, gdy to zakuta w kask pała wymusza.

 » Własny punkt widzenia (Kattegato | 15-08-2016, 14:44:43)

Denerwują mnie tutejsze komentarze negujące motocyklistów i rowerzystów. Nie każdy motocyklista to oszołom zapierdzielający po drodze i nie każdy rowerzysta nie zna przepisów. Jednak jedni i drudzy po drodze poruszać się mogą w taki sposób, aby było bezpiecznie. Dotyczy się to i siebie i innych uczestników ruchu. Dziewczyna nie ustąpiła pierwszeństwa motocykliście. Okej, zdarza się. Ale... w tym wypadku motocyklista nie ma uprawnień, więc teoretycznie nie powinno go w ogóle być na drodze. Takie jest moje zdanie.

 » prawda (kierowca | 14-08-2016, 23:54:48)

prawda jest taka ze ludzie w markowicach się wstydza tych pszołomółw mają ksywe zryte berety ćpuny itd może wrescie daro zryty beret pójdzie do paki i bedzie spokój a jego braszka mocny w gębie zamilknie i weznie sie do roboty uczciwej roboty i niech nie grozi nikomu chce podac numer tel niech poda poczeklamy zobaczymy czy tylko w ryju mocny jest

 » do pana co mi grozi (perla | 14-08-2016, 22:31:19)

Dobra czekam w strzelnie na rynku jutro o 13 ja nie posuwam się do gróźb ze komuś cod zrobię a ty to robisz nieinteligentny człowieku mi tylko chodzi o rozmowę ale ja się ciebie nie boje

 » Wypadek (xxx | 14-08-2016, 22:29:26)

Nie bylo was tam wiec... W du*ie byliście,gów*o widzieliście i gow*o przenosicie na komentarze.

 » Wypadek (Szelek | 14-08-2016, 22:18:16)

Perła idioto, powiedział gdzie i kiedy to przyjadę i TOBIE łopatologicznie, ręcznie i logicznie wytłumaczę czyja jest wina i co się powinno zrobić takiemu debilowi jak motocyklista. Oby on i jego kobieta nie w stali na nogi

 » prawo (xxx | 14-08-2016, 21:57:27)

Konsekwencje prawne to może mieć tylko Gollob z markowic.

 » haha (do agnieszka | 14-08-2016, 21:55:37)

A jakim prawem Ty jeździsz samochodem bez prawka A twój mąż motorem ? Oj dobiora się do was dobiora. Do roboty a nie głupoty w głowie. Nie umiesz nie jedz i nie próbuj dorównać inteligentnym.

 » do wszystkich ludzi obrazajacych darka (perla | 14-08-2016, 19:07:00)

ostatni raz mowie ludzie odczepcie sie albo mozemy spotkac sie i podyskutowac czekam prosze mozna podac nr tel patrzcie na siebie inteligenci jacy wy jestescie kultury nie macie czekam o kazdej porze na wiadomosci pozdrawiam jestescie niemoralni i poslugujecie sie anonimami tchorze jestescie nie macie godnosci normalnie to jest chore odwalcie sie w koncu cwaniaczki

 » wypadek (kasa | 14-08-2016, 17:46:33)

daro ma 7 życ jak kot takiego to zaraz do paki powinni zamknac. cwel j....ny. za...ac go powinni.

 » do perla (ktos | 14-08-2016, 14:14:38)

Gdzie ty człowieku widzisz ze się odgrażam? Śmieszne i przykre jednocześnie, ten cały daro to.. Szkoda słów. Taka istota jak on nie powinna nawet taczki pchać, bo nie wiadomo co mu do łba strzeli. Dał pokaz swoich zdolności już kiedyś, a teraz? Przegiął na całej linii. Dziewczyna winna? To nie ma prawa rowerem jechać bo władca dróg zapie..dala? Przez debila niewinna młoda dziewczyna w szpitalu. Zamknąć dziada. A co jakby nie daj Boże zginęła tam? Do niego zmartwienie bo to plastikowe gówno sie porysowało, spalić to w pizd... Na jego oczach. I nie brońcie go, bo to co się stało to wina jego, będzie się ostrożnie, jeszcze bez prawka... Nie powinno go być tam wcale, nie miał praw wsiadać na ten złom

 » . (Anonymous | 14-08-2016, 14:14:12)

a może się nie wpier*oliła tak jak to ująłeś, tylko ją ktoś przepuścił żeby przejechała, a tamten się wje*ał w nią motocyklem? Mogło też tak być czlowieku.

 » do Perła (max | 14-08-2016, 14:10:38)

Nie strasz nie strasz bo się zesr...asz. Na szczęście już niebawem wakacje się skończą i gimbaza wróci do szkoły, skończy się bezmózgie komentowanie na forach.

 » Do ANONUMOUS (Koleżanka | 14-08-2016, 12:00:17)

Prawda jest taka że może zna przepisy ale wypadki chodzą po ludziach .. WYMUSIŁA PIERWSZEŃSTWO i tyle koniec tematu,. Gdyby myślała zatrzymała by sie albo poprostu mu ustąpiła a nie wpierdziela sie na tak ruchliwą drogę.. No ludzie prosze was.. Owszem wina jest po obu stronach.. Życzę wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia.

 » do wszystkich ludzi ktorzy sieja ploty i nieprawde (perla | 14-08-2016, 10:56:28)

Ludzie jak tacy z was gieroje to się może spotkamy i porozmawiamy na zywo co nie piszcie komentarzy obrażających i brzydkich na darka bo go nie znacie wiec bardzo ładnie proszę odzczepcie się ostatni raz bo bedziecie mieli konsekwencje prawne zegnam

 » ... (Anonymous | 13-08-2016, 23:48:06)

Dziewczynka nie powinna się brać za rower jak nie zna przepisów? Jakoś jeździłem z nią czasami rowerem i mogę powiedzieć że zna przepisy. Wiele razy również za nią motocyklem i nie było jakichś przypadków, że wymusiła pierwszeństwo lub zrobiła coś niezgodnego przepisami. Widzę że najwięcej wiedzą ludzie którzy w ogóle jej nie znają. A co do tej głównej drogi, może wracała nie wiem.. od koleżanki i musiała kawałek przejechać główną? No bez żartów.. to nie jest pięcioletnie dziecko tylko nastolatka która już swój rozum ma i zapewne kartę również.

 » -,- (Anonymous | 13-08-2016, 23:43:32)

Osądzacie Agę, a z tego co wiem to nie jest jej wina. A co do jej rodziców, to jakiś problem? Gdyby motocyklista nie za******alał nie wiadomo ile to by nie było teraz tej tragedii. Jakoś kierowca samochodu stanął, a on co musiał bokiem wyminąć, bo jest jedyny na drodze? Sam jeżdżę motocyklem, ale mam coś w głowie i nie od***rdalam takiej szopki, tym bardziej jak ludzie piszą, że on bez prawka jeździ. Rozumiem skuter, czy tam jakaś chińska 50-tka biegowa no to jeszcze można przetrawić, ale żeby brać się za pojemności 500+ bez z tego co widać doświadczenia?? To jest masakra!! Mam nadzieję, że ten cały "daro" zostanie słusznie ukarany i policja się nim zajmie, żeby poraz kolejny coś takiego się nie stało. Do tego widzę że pan kolega na nie tylko takie krótkie trasy jeździł, ale też chyba z tego co pamiętam do Gniezna itd.. to już są jakieś kpiny!! Agnieszko wracaj szybko do zdrowia :(

 » do pana ktos (perla | 13-08-2016, 23:37:59)

Do pana ktosia człowieku nie groz ze darka na ulicy dopadna bo grozby sa karalne a jak tacy z was gieroje to się ujawnijcie i może spotkamy się na zywo co i podyskutujemy co z mafi Kuźwa jestes ze grozisz podaj numer to podyskutujemy prywatnie

 » zgłoszenie (mimi | 13-08-2016, 22:58:19)

Uwaga ludzie będziemy zgłoszeni Ja również jestem po stronie dziewczynki są wakacje o tym też się pamięta każdy może jeździć na rowerze.

 » xxxxxx (perla | 13-08-2016, 15:46:40)

A dxiewczynka nie powinna brać się za rower jak nie zna przepisów rodzice nie powinni pozwolić jej wyjezzdzac na taka droge ale niech bóg da jej zdrówka

 » do pana szykuj kase rym cym cym (perla | 13-08-2016, 15:43:13)

Dokladnie i do pana pod pseudonimem szykuj kasę rym cym cym panie grozić to możesz swojemu nosowi ze gluba z kinolka mu leci nie znasz przepisów i prawa to się nie udzielaj

 » wypadek (Agnieszka | 13-08-2016, 12:28:32)

No widzę,że tu się ludzie z Polimatu kłaniają miedzy innymi L..... . Zajmij się swoją rodziną i pilnowaniem dzieci niż lataniem na prawo i lewo a nie piszesz bzdury wyssane z palca. TO co sie stało już nie odwrócimy. Gdzie byli rodzice,że 140sto letnie dziecko wypuścili na GŁOWNĄ krajową droge.A tych co piszą bzdury bez podpisu będziecie zgłoszeni na policje . Żegnam

 » wypadek (Agnieszka | 13-08-2016, 12:24:24)

No widzę,że tu się ludzie z Polimatu kłaniają miedzy innymi L.... . Zajmij się swoją rodziną i pilnowaniem dzieci niż lataniem na prawo i lewo a nie piszesz bzdury wyssane z palca. TO co sie stało już nie odwrócimy. Gdzie byli rodzice,że 140sto letnie dziecko wypuścili na GŁOWNĄ krajową droge.A tych co piszą bzdury bez podpisu będziecie zgłoszeni na policje . Żegnam

 » idioci.. brawo (orka | 13-08-2016, 11:44:39)

Z tego co czytam w tych komentarzach to każdy który rzuca obelgi na motocyklistę jest ideałem.. Bardzo łatwo osądzać kogoś.. Ludzie patrzcie w swoje gary.. cZYJEŚ widzi się za lasem a swego nie widzi się pod nosem.Brawo ludzie..

 » wypadek (ktoś | 13-08-2016, 10:58:08)

Czy ktoś wie co z dziewczyna? Jak ona się czuje? To jest najważniejsze. A nie ten Daro sraro, on i tak otrzyma karę, jak nie przez sąd to na ulicy. Żywy dowód ze ludzie pochodzą od małpy. Mówisz panie darku że nikt nie zna twojej sytuacji? No to pochwal się jak ojca traktujesz. Znam sytuacje u ciebie "od środka". Myślisz ze taki fajny jesteś? Przykre. No niestety, ale jest lepiej jak cię nie ma w towarzystwie. Jestem po stronie rodziny tej dziewczyny. Zlinczować cię dareczku powinni.

 » wina z dwóch stron (emaxxx | 13-08-2016, 09:36:54)

Witam.To co widzę to totalna amatorka???a już nie mówił bym o komentarzach,prawda jest z dwóch stron(czyli sędzia wyda i tak karę rodzinny dziewczyny i temu na ścigaczu)dziewczyna brak kamizelki,wymuszenie na drodze.a mało tego nie pełnoletnia na drodze krajowej gdzie są rodzice???a ten na ścigaczu brak uprawnień,za szybka jazda motor bez przeglądu bo pewnie jak prawka nie miał to też a i ubezpieczenie inną droga:)teraz to tylko musi ona z tego wyjść i ta rodzina na scigaczu też.Fakt będzie to latami się ciągło sądy makabra

 » do daro (ktoś | 13-08-2016, 08:54:29)

Chlopie, stul dziub i módl się żeby dziewczyna z tego wyszła, bo to Ty jesteś winny temu co się stało. Każdy użytkownik wróci musi rozumiesz? Musi mieć uprawnienia. A Ty co? Wyjątek? Sama rozmowa z Tobą to sztuka, Twoje myślenie na poziomie kostki brukowej. Mam tylko nadzieje ze Ci dopier...olą. Jak nie znamy Twojej sytuacji? Wszyscy dobrze znają, ze nie nadajesz się do cywilizacji, i nie pier...ol ze nie zdolny do pracy jesteś, po prostu wszyscy cię znają i nikt nie chce takiego. O rozum błagaj.

 » word (do daro | 13-08-2016, 08:15:06)

Kiedy zdales prawko ? W jakim Wordzie ? A lanos to 50 ze na kartę można jechać ? Cuda ludzie cuda !

 » Xxx (Sandra | 13-08-2016, 08:06:25)

Czy dostanie wyrok czy nie to już nie od was zależy. Widzę że tu każdy to mistrz ortografii a jak dobrze się przyjrzeć to tu każdy powinien kupić sobie słownik. Skończcie obrażać ludzi i zajmijcie się sobą bo to że każdy z was zaświeci tu głupotą to świadczy tylko o was. Czytam te wasze komentarze i naprawdę tylko usiąść i się śmiać z debilizmu ludzi którzy ch*** wiedzą a najwięcej gadają.

 » Do Daro (OnaO | 13-08-2016, 07:44:39)

Nie masz w ogóle poczucia odpowiedzialności, powinno być Ci wstyd że jechales z nieodpowiednia prędkością, i że swoim zachowaniem mogłeś kogoś zabić. Nie pogrążaj się tymi komentarzami, w świetle polskiego prawa zawsze winny jest ten kto uprawnień nie posiada, oby Ci dowalili ogromny wyrok mistrzu prostej.

 » 456 (do cb | 13-08-2016, 06:40:14)

Słownik ortograficzny też by Ci się przydał w czasie resocjalizacji.

 » Daro (teoś | 12-08-2016, 23:42:59)

Daro ty półanalfabeto,jęz.polski jest dla ciebie językiem obcym.Wstyd!!!!!

 » Xxx (Sandra | 12-08-2016, 23:20:50)

Możecie skończyć z tymi pierd*lonymi komentarzami? Wina leży po stronie rowerzystki i tak mówi policja. A co do rodziny motocyklisty to ch*j was to interesuje z czego żyją i jak. Zajmijcie się swoim życiem a nie opierd*lacie du*e innym za plecami a w twarz nie macie odwagi gadać. Tacy wszyscy są mądrzy wszystko wiedzą najlepiej. Szkoda słów na debili którzy gadają na innych a sami napewno są nie lepsi.

 » Wypadek (Daro | 12-08-2016, 22:55:47)

Tacy odwarzni co nie ktorzy ze pisza obelgami a nawet nie potrafia sie podpisać pod swoimi komentarzami. Dla kolesia ktory pisze o mojej rodzinie zajmi sie swoja rodzina bo znow cie kobieta wywali z chaty. Ludzie czytajcie kto zawinil a nie zaraz na motocykliste. Jakby auto przejechalo ta dziewczyne to tez byscie takimi obelgami rzucali?? Dla tych osob ktorzy mnie znaja ja tez juz Was znam domyslilem sie po waszych wyzwiskach. I zajmijcie sie swoimi sprawami i rodzinami a nie jak te babcie robicie ploty pod blokiem i w komentarzach. Jadac motocyklem wcale nie musisz szybko jechac zeby ktos ci wyszedl na droge lub wymusil pierwszenstwo. Motor to nie auto. Zastanowcie sie kogo obwiniacie a potem piszcie nie sluxhajac plot jak stare babcie szukajac sensacji.

 » szykuj kase (rymcymcym | 12-08-2016, 22:55:41)

No panie motocyklista bez uprawnien... szykuj pan kase bo nie majac prawka nie masz mozliwosci wyplaty z OC. Dziewczynka miala 14 lat, jest uczennica wiec na 99% jest ubezpieczona. jej ubezpieczyciel sciagnie od ciebie kazdy grosz jaki wyda na jej swiadczenia. Czemu winicie dziewczyne? Tego wioskowego inteligenta nie powinno tam być skoro nie mogl prowadzic motoru. Sad przywali mu za to wyrok... Wroc chlopie do pluga a nie za motor sie bierzesz..

 » komentarze (wiki | 12-08-2016, 22:18:14)

Ludzie dajcie juz spokoj i przestance osądzac ludzi swoja miarą zdarzylo sie trudno czasu nie cofniecie ale jak czytam niektore komentarze to az zaal... zdarzylo sie trudno miejmy nadzieje ze dziewczynka wyjdzie z tego .... na pewno po tym wypadku wszyscy sie czegos nauczyli i rowerzystka tez ... takie sa fakty na drodze trzeba uwazac trzymajcie siee wszyscy i wracajcie do zdrowia ...

 » wypadek (perla | 12-08-2016, 22:14:45)

Napisz kim jesteś dla mnie jestes tchórzem ukrywającym się pod anonimem nie wolno obrażać i grozić ludziom panie mądry profesorze habilitowany z dziedziny przekleństw wie pan ze to jest gnębienie psychiczne ludzi jestes bez kultury i szacunku do innych ludzi

 » 444 (olek | 12-08-2016, 22:00:06)

A samochód z prawkim czy kierowca prawkiem? bo to roznica nie masz orawka intekigencji i umiejetnosci to siedz w domu i pilnjj dzieci a nie !

 » sani (3sani | 12-08-2016, 21:56:30)

Przecież to d*bil jest

 » WYPADEK (PERLA | 12-08-2016, 20:30:27)

JAKBY DZIEWCZYNKA UWAZALA I STOSOWALA SIE DO PRZEPISOW DROGOWYCH TO BY TEGO NIE BYLO ALE MAM NADZIEJE ZE WYJDZIE Z TEGO I BEDZIE ZDROWA I LUDZIE DAJCIE JUZ SPOKOJ TEMU CHLOPAKOWI TEORETYCZNIE JAKBY ZAMIAST MOTORU JECHAL SAMOCHOD OSOBOWY Z PRAWKIEM TO CO TEZ BYSCIE GO ZLINCZOWALI JEZELI JECHAL PRZEPISOWO ROWERZYSCI POWINNI SIE STOSOWAC DO PRZEPISOW DROGOWYCH A NIE MYSLA ZE WSZYSTKO IM WOLNO

 » wypadek (perla | 12-08-2016, 19:39:46)

ludzie popatrzcie na siebie a nie oceniacie innych nie znajAC PRAWDY LATWO JEST KOGOS OBSMAROWAC ALE SIEBIE TO NIE WIDZICIE LUDZIE A TYCH CO ZLE ZYCZA MOTOCYKLISCIE I PISZA NA NIEGO BANIALUKI TO BOG OSADZI A DZIEWCZYNCE ZYCZE ZDROWIA

 » wypadek (perla | 12-08-2016, 19:39:45)

ludzie popatrzcie na siebie a nie oceniacie innych nie znajAC PRAWDY LATWO JEST KOGOS OBSMAROWAC ALE SIEBIE TO NIE WIDZICIE LUDZIE A TYCH CO ZLE ZYCZA MOTOCYKLISCIE I PISZA NA NIEGO BANIALUKI TO BOG OSADZI A DZIEWCZYNCE ZYCZE ZDROWIA

 » ttt (vhh | 12-08-2016, 19:39:22)

Jak nie wiemy jak było ? Nie miał prawa być tym biało niebieskim gow*em na drodze. Myślał ze kim jest ? Niech w lustro spojrzy . Debil.

 » wypadek (perla | 12-08-2016, 19:34:40)

patrz na swoja rodzine i na siebie panie l.... niewiesz jak jest to sie nie udzielaj bog sie z kazdym rozliczy po tamtej stronie i jezeli sie nie wie calej prawdy to sie nie obraza ludzi nie masz za grosz kultury i inteligencji skoro tak sie brzydko wyslawiasz napisz kim jestes i niby skad to wiesz46

 » wypadek (perla | 12-08-2016, 19:28:54)

sam jestes tuk pan bog nierchliwy ale sprawiedliwy

 » *** (Bezstronna | 12-08-2016, 19:28:18)

Ale z Was debile!!! Przecież to gowniara nie ustapila pierwszeństwa... A Wy doje*aliscie się do motocyklisty... Nie no, super komentatorzy z Was pierwsza klasa... I tak rodzą się plotki i bezpodstawne oskarżenia... Przez debilizm i analfabetyzm gapiów i wolnych słuchaczy -komentatorów.

 » loos (loosik | 12-08-2016, 18:56:47)

Trochę pokory tuku bez prawka ambicji i przyszłości.A najbardzie denerwuje ten pajac młody orgasmo haha. Teraz broni brata noooo przykład na rodzina pozazdrocic haha

 » wypadek (perla | 12-08-2016, 17:56:25)

Ludzie nie wiecie jak bylo wiec nie piszcie obelg na temat motocyklisty patrzcie na siebie jak wy jeździcie policja bada sprawę i napisali jak bylo wiec delikatnie proszę się odczepcie proszę

 » do daro (ktoś | 12-08-2016, 17:40:16)

Jeszcze jedno, co jest karalne? Karalne jest to co Ty wyrabiasz imbecylu. Do roboty byś się wziął, a nie sorry, dzieci Cie utrzymują. Znam Cie dobrze, aż za dobrze. Powinni Cie w piz*u zamknąć

 » do ;daro; (ktoś | 12-08-2016, 17:36:50)

Gdybyś nie zapier...alał to bo nic nikomu się nie stało, a prawdą jest że Ty i Twoja pani bez prawka i motorem i samochodem jeździcie, na motor to jesteś debil, jeździć nie umiesz, raz cudem przeżyłeś, a teraz sam chcesz kogoś zabić? Nie rzucaj się bo jak widzisz 90% osób jest przeciwko Tobie. A ten Twój brat też taki mądry... A siano we łbie. Jesteś na czele listy najgłupszych użytkowników drogi, wstyd przynosisz motocyklistom. Za głupi jesteś żeby prowadzić z Tobą jakąkolwiek rozmowę.

 » wypadek (lena | 12-08-2016, 17:00:41)

Aga trzymaj się! Szybkiego powrotu do zdrowia!

 » wypadek (xzx | 12-08-2016, 16:49:54)

K.... z jadącym od strony Markowic? A w którą stronę leży motocykl ?

 » wypadek (orka | 12-08-2016, 16:41:38)

Panie ;; cała prawda;;.... Nie znasz całej prawdy o tej rodzinie więc stul dziób..A poszkodowanym życzę szybkiego powrotu do zdrowia..

 » Wypadek (Daro | 12-08-2016, 14:46:19)

Cwaniaki za 5 zl. Czytajcie tekst ze Zrozumieniem. A ci co obelgi rzucaja i grozby, znieslawienie jest karalne. Cwaniaki kozak w necie du*a w swiecie. Nie interesuj sie moja rodzina bo zaczne sie twoja interesować. Jak byscie byli odważni to sie byscie podpisali a nie z anonimu pisasc!!

 » Koleżanka (:\'( :\'( | 12-08-2016, 14:08:34)

Trzymaj sie Aga

 » Wypadek (Ph | 12-08-2016, 13:52:21)

Witam czytam niektóre komentarze i jestem zdumiony jechałem wczoraj samochodem 100 metrów za motocyklistą wyprzedzał nas chwilę wcześniej na podwójnej ciągłej miał na blacie ze 140 lekko....sekundy i wypadek wyskoczyliśmy z samochodu żeby udzielić pomocy dziewczynka z roweru leżała w rowie wraz innym kierowcą delikatnie ułożyliśmy jej ciało i głowę tak żeby mogła swobodnie oddychać nie ryzykując wiecej bo podejrzewałem że ma obrazenia wewnętrzne sprawdzałem puls czy oddycha stabilnie wszystko do momentu jak przyjechała policja....trzymam kciuki za nią zeby z tego wyszła

 » Cała prawda (Całą prawda | 12-08-2016, 11:36:19)

Znam tego typa. Nikt tam w rodzinie nie pracuje. Utrzymują się z 3 dzieciaków (500+) i typ dostaje rentę bo rzekomo niezdolny do pracy. A motorach jeżdżą i kupują za pieniądze na dzieci. Patologia w ch*j tam jest. Szkoda tylko dzieci bo niczemu winne.

 » Debil (Głucha zjebany bez prawka | 12-08-2016, 11:26:03)

Grucha powinieneś tam gryźć glebę frajerze za to że bez prawka Jeździsz bałwanaie i ten twój babochłop tak samo jeżdżą bez prawka na motorach i samochodami nie znając przepisów ruchu drogowego... Juz raz ledwo żeś wyszedł z wypadku jadąc w tira motorem jak totalny zjeb. Szkoda dziewczynki,swoją drogą co ona robiła na ruchliwej krajówowce rowerem

 » Do wypadek (Jaś | 12-08-2016, 10:54:02)

Jak widzisz ze wstępnych ustaleń wynika że to rowerzystka nie udzieliła pierwszeństwa, więc ona odpowiada za zdarzenie. Oczywiście nie usprawiedliwia to jazdy bez prawka motocyklisty, ale przestańcie z tymi komentarzami typu każdy motocyklista to wariat, bo teraz wychodziło by że każdy rowerzysta to wariat. Stało się wypadki chodzą po ludziach i nie wam oceniać kto jest winny temu zdarzeniu. No chyba że wszyscy którzy tu się wypowiadają to biegli lub policjanci.

 » Koleżanka (.\".\".\" | 12-08-2016, 10:52:14)

Trzymaj sié Aga mam nadzieje że wszystko bédzie dobrze :'( :'( ......

 » Koleżanka (.\".\".\" | 12-08-2016, 10:47:45)

Trzymaj sie Aga ... Mam nadzieje że wszystko będzie dobrze ...

 » Pisze jak wół (Mucha | 12-08-2016, 10:36:45)

Rowerzystka nie ustąpiła pierwszeństwa motocykliście!!!!!!Czytajcie że zrozumieniem a potem komentujcie. Rowerzystce życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

 » Motocyklista (Obron | 12-08-2016, 10:26:58)

Jak się nie umie jeździć rowerem to się nie jeździ .

 » mar (markowice | 12-08-2016, 10:14:02)

dużo zdrowia dla wszystkich

 » oszołomy i złomy (dmuchana lala | 12-08-2016, 09:25:05)

motocykliści, jeżdżą jak oszołomy, może rzeczywiście są jednostki odbiegające, jednak 99% to oszołomy, a policja udaje że nie ma tematu, musi dojść do tragedii żeby się zainteresowali, w każdej niemal miejscowości jest taki oszołom, w Procyniu od lat jest taki, no ale on ma wujka w policji, (policja podobno nawet się na niego czaiła, a on się wymknął, nieudolne psiutki), tylko patrzeć jak kogoś zabije jest to tylko kwestią czasu, prawo jazdy kupione na bazarze,

 » do j (Katte | 12-08-2016, 09:23:23)

Jeżeli ciężko Ci połączyć fakty to 15-latka najprawdopodobniej jechała na rowerze. Takie rzeczy się czasami robi, jeśli nie ma się auta to korzysta się z roweru. Nie ma co się dziwić, droga jest dla wszystkich. Oby tylko wszystko było w porządku, trzymamy kciuki.

 » wypadek (mina | 12-08-2016, 08:50:26)

Na bank wina motoru. dziewczyna na pewno popatrzyła prawo,lewo,prawo i miała wolne więc ruszyła.a na tych motorach jeżdżą jak idioci. jeśli ta dziewczyna jest z Bronisławia to miała naprawde pecha bo w jej miejscowości też jeżdża na motorach jak idioci. i takim nic tylko życzyć żeby się porządnie wszyscy przejechali żeby skóra z tyłka była poździerana. Wracaj szybko do zdrowia kolezanko

 » wypadeeek (oooo | 12-08-2016, 08:46:15)

Haaa..haaa.lolo ale mu dosolił szacun lolo aby takich więce teraz mu dwala bez prawka mógł się lepiej popisać w Wordzie i zdać prawko.haaaaaaaaaaa

 » wypadek (orka | 12-08-2016, 08:42:10)

Cwaniactwo... nie do Was należy ocena.. TO MOŻE przydarzyć się każdemu.. ludzie są bez wyobrazni..

 » do "dzwon" (ktos | 12-08-2016, 08:37:08)

Motorem nie jeżdżę, nie dla mnie takie cuda, to co ten koleś wyczyniał aż prosiło się o tragedię. Kiedyś miał nauczkę, cudem przeżył, i co? I jajco, jaki debil był taki jest do tej pory. Widzę na drogach wielu na motorach, zdecydowana większość naprawdę potrafi jeździć na tym, czy to kula się 50 na godzinę, czy też 200, ale czują sprzęt, ale ten imbecyl... Szkoda że taki dopisuje się do "LWG", wyrabia Wam wszystkim opinie... Brat motocyklisty, Daniel, nie cwaniakuj, 15 latka mogła przez twojego brata kretyna zginąć

 » dzwon (Motocyklista | 12-08-2016, 08:33:07)

Sam jestem motocyklistą miałem wypadek, wiem jak się powinno jeździć i wiem jak jeżdżę ale to co on i jego ekipa wyprawia na motocyklach aż prosiła się o wypadek, brak umiejętności i motocykl = wypadek. Na prostej każdy potrafi odkręcić a na winklu hebel po drugie jedziesz sam to sobie szalej na odcinku gdzie akurat nikt nie jedzie torze łące podwórku parkingu, ale z pasażerem jedź jak z jajkiem. A do poszalenia najbliżej macie Moto Park w Toruniu jest pan "Zdzisław" który pobiera opłatę 20 zł i możecie upalać cały dzień aż zjedziecie opony sety i co tam jeszcze wam będzie przycierać o asfalt. Trochę więcej wyobraźni ma być nas więcej a nie mniej a za jazdę bez prawka dopierdzielić karę i po problemie takie coś trzeba tępić. Wszystkim uczestnikom życzę powrotu do zdrowia. LWG

 » Wypadek (Bliski przyjaciel | 12-08-2016, 08:30:14)

Agato moja byla dziewczyna i wiem ze dobrze jezdzi na rowerze i to nie jej wina... Trzymaj sie aga jestesmy z toba

 » j (j | 12-08-2016, 08:18:36)

Pytanie brzmi co robila 15 latka na tak ruchliwej drodze....Tam jest bardzo duzy ruch samochodow!!Ja sam bym mial strach jechac ta draga!!!

 » dzwon (Motocyklista | 12-08-2016, 08:01:14)

Sam jestem motocyklistą miałem wypadek, wiem jak się powinno jeździć i wiem jak jeżdżę ale to co on i jego ekipa wyprawia na motocyklach aż prosiła się o wypadek, brak umiejętności i motocykl = wypadek. Na prostej każdy potrafi odkręcić a na winklu hebel po drugie jedziesz sam to sobie szalej na odcinku gdzie akurat nikt nie jedzie torze łące podwórku parkingu, ale z pasażerem jedź jak z jajkiem. A do poszalenia najbliżej macie Moto Park w Toruniu jest pan "Zdzisław" który pobiera opłatę 20 zł i możecie upalać cały dzień aż zjedziecie opony sety i co tam jeszcze wam będzie przycierać o asfalt. Trochę więcej wyobraźni ma być nas więcej a nie mniej a za jazdę bez prawka dopierdzielić karę i po problemie takie coś trzeba tępić. Wszystkim uczestnikom życzę powrotu do zdrowia. LWG

 » do brata motocyklisty (lolo | 12-08-2016, 07:44:05)

po to są komentarze żeby komentować, czy ci sie to podoba czy nie. Każdy m taki komentarz na jaki zasługuje, widocznie brat taki był jak tu pisza. Swoją drogą ten motor to jakiś złom, bo dobry niestety kosztuje. Ludziska kupują bo chcą poszpanować nie myślą że sprzęt jest niebezpieczny. Ty gówniarzu nie pyskuj tylko się módl żeby dzieczynka przeżyła i doszła do zdrowia. Tak czy owak braciszek będzie miał za swoje.Nie podskakuj żabko bo są mocniejsi od ciebie i mądrzejsi.Siedz cicho i stul pysk.

 » .,, (Koleżanka | 12-08-2016, 00:14:29)

Agnieszka trzymaj sie.. Życzę zdrowia

 » wypadek (jaaaaa | 12-08-2016, 00:06:53)

Wez się bracie tego motocyklisty nie wypowiadaj bo aż żal Dziecko cierpi a Ty piszesz bez sensu chyba rozumu nie masz.Człowieku DZIECKO CIERPI rozumiesz rozpacz rodziców?Wez sobie Nerwosol a nie bronisz brata.Mogłeś wcześniej reagować troszkę się spózniłeś.Teraz żałuj i miej pretensje do siebie.

 » wypadek (jaaaaa | 11-08-2016, 23:53:15)

Motocyklista i tyle taka prawda i nie ma co bronić bo jeżdżą jak oszołomy sami nie patrzą a zaś tylko problemy.Biedna dziewczyna teraz cierpi za wariata bo chciał się popisać.A Ten kto ukrywa się pod Idiotą to ma racje i popieram.Niech tylko dziewczyna wraca szybko do zdrowia...

 » wypadek (matka | 11-08-2016, 23:13:13)

TAK ZNAM TA DZIEWCZYNKE MA 15 L MA NAIMIE AGNIESZKA Z BRONISLAWIA

 » ZNAJOMA (matka | 11-08-2016, 23:02:40)

piszecie jako kto brat ale to juz zapuzno trzeba bylo wczesniej pomyslec aby uniknoc takiej tragedi ta mloda dziewczyna jest tak szczupla ze podmuch wiatru jadoncego tira to juz zagrozenie a tu taki motor dozy a tu sie w komentarzu wypowiada brat niech nie bendzie smieszny bo moglo by byc odwrotnie i wtedy by bylo ola boga na szczescie Pan BOG takich zostawia na POPRAWEEEEEE

 » idiota (idiota | 11-08-2016, 22:45:34)

To że to markowiczanin to sobie zostawcie dla siebie każdemu z nas wstyd ze to człowiek ? Stąd. Nie umie rowerem jeździć A na motor wsiada bez prawka. Szkoda ze wyszedł bez szwanku A niewinne dziecko cierpi prze idiote. Życie nie jest sprawiedliwe . Dno i 5 metrów mułu z tego brudasa. Żyj z tą świadomością do końca życia lecz co to da jak Ty ibtak nie masz mózgu co u dowodniles dzisiaj. Zabilbys siebie i żonę... pomyślałem idioto o rodzinie ? Swojej innej dziewczynki ? Sprawiedliwość cie spotka albo w więzieniu albo z rąk ojca 15 latki. Pozdrawiam.

 » wypadek (matka | 11-08-2016, 22:35:37)

piszecie jako kto brat ale to juz zapuzno trzeba bylo wczesniej pomyslec aby uniknoc takiej tragedi ta mloda dziewczyna jest tak szczupla ze podmuch wiatru jadoncego tira to juz zagrozenie a tu taki motor dozy a tu sie w komentarzu wypowiada brat niech nie bendzie smieszny bo moglo by byc odwrotnie i wtedy by bylo ola boga na szczescie Pan BOG takich zostawia na POPRAWEEEEEE

 » Czy to prawda... (Mieszkaniec | 11-08-2016, 22:23:50)

że na miejscu wypadku jako pierwsza była straż pożarna z Dąbrowy? Brawo! To nasza duma!

 » ejj idiota (Orgazmo | 11-08-2016, 22:19:29)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » Gimbaza do kryminalnej bazy (Jurand | 11-08-2016, 22:13:20)

Te trole na skuterka H i pseudo motorach jeżdżą jak popier*olony. Tak samo w CMg na osiedlu za mostem. Powinni wszyscy miec prawo jazdy nawet na rower bo wogole nie patrzą czy cos. Jedzie. Analfabeci na ulicy. Powinni sie wziąć za tych kretynow bo sa powodem wielu tragedii. Gówniarze i naćpana gimbaza

 » wypadek (xxx | 11-08-2016, 22:12:55)

Ludzie jesteście żałośni . Jezeli sprawiedliwość będzie miala go spotkać to go spotka wy nie musicie wpierniczać swoich mądrości gdzie nie trzeba . Człowieku oznaczony Nickiem "idiota" milo ze się przedstawiasz w ogóle będziemy wiedzieli jak na ciebie mówić

 » wypadek (xxx | 11-08-2016, 22:08:01)

A ty pewnie jesteś konfiturą i twoje życie jest tak nudne,że zbierasz info do kartoteki prawda ?

 » idiota (idiota | 11-08-2016, 22:07:27)

To że to markowiczanin to sobie zostawcie dla siebie każdemu z nas wstyd ze to człowiek ? Stąd. Nie umie rowerem jeździć A na motor wsiada bez prawka. Szkoda ze wyszedł bez szwanku A niewinne dziecko cierpi prze idiote. Życie nie jest sprawiedliwe . Dno i 5 metrów mułu z tego brudasa. Żyj z tą świadomością do końca życia lecz co to da jak Ty ibtak nie masz mózgu co u dowodniles dzisiaj. Zabilbys siebie i żonę... pomyślałem idioto o rodzinie ? Swojej innej dziewczynki ? Sprawiedliwość cie spotka albo w więzieniu albo z rąk ojca 15 latki. Pozdrawiam.

 » suzuki srad 600 (Orgazmo | 11-08-2016, 22:06:38)

a kim wy ku*wa jestescie zeby oceniac w necie kazdy kozak a zeby w ryj powiedziec to cisza kazdy potrafi skomentowac a co do czego to z was pi*dy tak jest niestety napiszcie prywatnie do mnie czy cos ja jestem bratem motocyklisty moze takie komentarze prywatnie rostrzygniemy co wy na to kozaki ku*wa za monitorow no dalej bo czasu nie mam

 » wypadek (informator | 11-08-2016, 22:02:08)

motocyklisci byli z markowic wariat z niego! popisówki na drodze robił nie raz ! i prawka na to chyba nie mają

 » ktos wie (cxds | 11-08-2016, 21:52:07)

ktos wie kogo wina ? i czy motocyklista byla inowroclawia czy z powiatu mogilenskiego?

 » wypadek (Anita | 11-08-2016, 21:49:50)

"Kierowca" to markowiczanin.

 » wypadek (xxx | 11-08-2016, 21:44:41)

Kierowca bez prawa jazzy a dziecko bez karty rowerowej . Człowieku czytasz co piszesz ? To mogło zdarzyć się tobie chociażby na rolkach a na to prawa jazdy nie ma prawda ? Najważniejsze żeby wrócili do zdrowia i by uczyć sie na bledach.

 » ktos wie (cxds | 11-08-2016, 21:14:41)

ktos wie kogo wina ? i czy motocyklista byla inowroclawia czy z powiatu mogilenskiego?

 » wypadek (xxxx | 11-08-2016, 21:14:24)

Nie każdy motocyklista to "de**l" jak to ujął ktoś w komentarzu. Nie znasz przyczyn wypadku wiec nie oceniaj swoja miara niewinnych ludzi. Sprawę pozostaw policji a nie sobie Sherlocku.

 » ktos wie (cxds | 11-08-2016, 21:05:53)

ktos wie kogo wina ? i czy motocyklista byla inowroclawia czy z powiatu mogilenskiego?

 » wypadek (mieszkaniec | 11-08-2016, 20:59:51)

a kierowca bez prawa jazdy.....

 » WYPADEK (Jula | 11-08-2016, 20:39:27)

Jejku :( oby powrócił/a do zdrowia :(

 » jednoslady (maly | 11-08-2016, 20:28:39)

czy ktoś wie co to za dziewczynka brala udział w tym wypadku i czy z nia wszystko ok bo wygląda to strasznie

 » brak wyobraźni (ktoś | 11-08-2016, 20:27:51)

Motocykliści niby świry, wariaci. Nie wszyscy, na szczęście takich wariatow jest coraz mniej, Ale ten akurat przedstawiciel najwyższej ligi d*bili na motorze, jeździć dobrze rowerem nie potrafi, a na taki sprzęt wsiadł. Wiem kto to prowadził motor. Totalny brak wyobraźni u niego, byle jak byle manetka do końca rozkręconą, jakby mógł to by ja przyspawał na stałe.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Tajemnicze odwołanie (20)
 » Areszt za podpalenie (7)
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (26)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (9)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (58)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (69)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ