Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Powiat Mogileński - Społeczeństwo

Kolejne połączenie parafii

2017-06-10 00:01
 

Znamy nazwiska księży, którzy zmienią swoje parafie z dniem 1 lipca. Wiemy także jakie kościoły będą miały wspólnego proboszcza.

Pierwsza zmiana nastąpi w parafii pw. św. Michała Archanioła w Niestronnie, gdzie proboszcz ks. Jerzy Ziętek przechodzi na emeryturę. Nowym administratorem parafii zostanie dotychczas wikariusz parafii pw. św. Faustyny w Mogilnie ks. Zbigniew Filipiak. Co ciekawe, będzie on także proboszczem parafii pw. św. Marcina w Palędziu Kościelnym, gdzie obecny proboszcz ks. Marek Sobociński, przejdzie do parafii pw. św. Marii Magdaleny w Brudzewie. To kolejne takie połączenie parafii w naszym powiecie. W związku z tymi zmianami nowym wikariuszem parafii pw. św. Faustyny, zostanie ks. Wojciech Kowalski z parafii pw. bł. bp. Michała Kozala w Słupcy.

Zmiany nie ominą także parafii pw. MB Nieustającej Pomocy oraz parafii pw. św. Andrzeja Boboli we Wszedniu, gdzie wikariuszem zostanie ks. Tomasz Niedbalski, przeniesiony z parafii pw. św. Jadwigi Królowej we Wrześni. Dotychczasowy wikariusz ks. Jacek Wachowski przeniesiony zostanie do parafii pw. Chrystusa Miłosiernego w Inowrocławiu. Nowy wikariusz pojawi się także parafii pw. Nawiedzenia NMP w Markowicach, a zostanie nim ks. Marcin Modrzyński z parafii pw. św. Mikołaja w Janowcu Wlkp.. Natomiast ks. Marcin Kwiatkowski będzie wikariuszem parafii w Janowcu Wielkopolskim. (PK | fot. ks. M. Kulczynski)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [96]» dodaj komentarz   

 » Brak słów (Kasia92 | 24-06-2017, 18:22:51)

Śmieszne jest to jak ktoś pisze o modlitwie i skupieniu a pluje jadem do bliźniego/ bliźnich a w realu wlazi w tyłek tym osobom SORY ale tego nie kupuje ale hej musi być A co do powyższych na zdj osób życzę im wszystkiego dobrego (Bo o nich chodzi w tym artykule a nie o wypisywaniu na parafian ,którzy chcą coś dobrego zrobić dla kościoła)

 » ***** (Krystian | 24-06-2017, 18:07:16)

Ja bardzo lubiłem kiedy chorek śpiewal w kosciele xd co prawda w workach na ziemniaki wyglądaliby lepiej a tak na serio po prostu wstyd że wypisujecie takie bzdury rozumiem że ktoś kogoś lubi czy nie ale nie twórzcie jakiś historii typu bo ksiądz odszedł przez parafian przepraszam bardzo ale pod pseudonimem to każdy jest mądry żeby hejtowac a do Księdza Marka nic nie mam życzę mu wszystkiego dobrego goodluck!!!

 » do parafia (ludzie widzą | 23-06-2017, 14:31:42)

Jaki spokój ma powrócić??? To co było przed odejściem ks. Zywerta? To był spokój? To był kabaret, ludzie nie mogli się skupić na modlitwie, bo albo jakiś pseudo ministrant lata z aparatem po całym kościele włącznie z amboną, albo z drugiej strony koncert chórku, któremu nie zależało na wspólnej modlitwie tylko na jak już wspomniałem na koncertowaniu i próby pokazania siebie jak wyglądam jak ładnie się dzisiaj ubrałam itd. Schola w kościele jest od tego żeby modliła się razem z ludźmi, a sama była jak najmniej widoczna, najlepiej na chórze. Spokój właśnie zaprowadził ks. dr. Marek, i wsłuchując się w głosy parafian zdecydowana większość jest po stronie ks. Marka. Modlimy się i mamy nadzieję, że nowy proboszcz nie ulegnie podstępnym manipulacjom wyżej wspomnianym, a wszyscy wiedzą o kogo chodzi

 » *** (parafianin | 22-06-2017, 22:38:12)

Nie wytrzymałeś, musiałeś znowu wypluć jad i jeszcze w to Boga mieszasz. Zastanów się nad tymi słowami,człowieku i się opamiętaj. Gdyby nie ty, ten pokój byłby już dawno w naszej parafii odczuwalny.

 » parafia (parafia | 22-06-2017, 13:27:37)

Wreszcie w parafii Paledzie będzie jak za dawnych czasów pokój i spokój Niech Pan Bóg i Matka Boża błogosławi przewielebnemu ks.Zbigniewowi

 » ks. Marek (... | 21-06-2017, 16:48:55)

ks. Marku powodzenia i zapraszamy do Palędzia odwiedzaj nas , zawsze jesteś mile widziany :) wszystkiego dobrego :)

 » pożegnanie (lk | 20-06-2017, 17:25:42)

Szkoda,że nasz taki pospolity i tylko imprezy, wyjazdy....i zbieranie co niedzielę na jakieś cele...

 » Do Palędzian :-) (ola | 20-06-2017, 14:14:12)

Wasz byly juz niestety proboszcz jest postacią wybitną...Nikt nie zarzuci mu pospolitosci, czy się to komus podoba,czy nie. A tacy ludzie bardzo ubogacaja kazdą spoleczność, szkoda, ze odchodzi.

 » .... (Aeiouy | 19-06-2017, 22:08:34)

Wasza tzn czyja??? Jesli pracę wykonujesz od lat wykonujesz ją mechanicznie,dziala tzw pamięć mięśniowa. Kobieta pracująca przy taśmie montażowej przy składaniu np urządzeń moglaby po kilku miesiacach pracy robic to w ciemności lub z zawiazanymi oczami... Moze podczas tej pracy myslec o niebieskich migdałach...

 » aeiouy (o | 18-06-2017, 17:00:49)

Hipokryzja? Żadna. Bóg daje przyzwolenie by księża też mieli potomstwo. Społeczeństwo też przymyka oczy. Czym jestvta wasza hipokryzja?

 » do Aeiouy (tomasz z Mogilna | 18-06-2017, 14:51:53)

Nie jestem purysta...Jezus Chrystus powiedział że: Albo jesteś ciepły, albo zimny, nie można być chłodnym. Jesli murarz buduje dom i myśli o innych sprawach, to postawi szopkę-Bóg nie pozwoli mu na postawienie domu. I coś w tym jest. Dwa kościoły w Mogilnie i oba ołtarze odwrócone w złych kierunkach.

 » Do Tomasza (Aeiouy | 17-06-2017, 23:46:32)

Hmm,nie wszyscy są tacy "jednowymiarowi".. Pomijając Twoją parabole to czemu kulturysta nie mógłby byc np dobrym instrumentalistą? Skoro Bóg dał mu talent... Nie bądź takim purystą. Mysle ze Bóg ma wazniejsze sprawy niz pretensje za zabicie dzika.

 » do aeiouy (tomasz z Mogilna | 17-06-2017, 18:45:20)

Napisałem prawdę... Skoro cie prawda boli, to widocznie masz problem i stawiasz marzenia i pragnienia własne ponad, Bogiem. P.S. Jeśli chcesz być wybitnym pianistą(pragniesz by melodia podobała się parafianom i Bogu), to nie możesz ćwiczyć kulturystyki. Oczywiście możesz się uprzeć, ale melodią nie za chwycisz...łaska Pana nie będzie z tobą.

 » Do Tomasz (Aeiouy | 17-06-2017, 03:15:44)

.... No tak, jeszcze powinien sie biczować i jeść tylko czerstwy chleb...

 » Dziękujemy (parafianka | 16-06-2017, 23:52:37)

Księże Marku dziękujemy za wszystko. Dałeś nam wiele poprzez swe piękne kazania. Pozwoliłeś nam zrozumieć wiele i na tyle spraw otworzyłeś nam oczy...Twój uśmiech i życzliwość na zawsze pozostaną w naszych sercach. Szczęść Boże...

 » do Amen (dana | 16-06-2017, 21:49:50)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » Chrzescijanin (Chrzescijanin | 16-06-2017, 20:54:29)

I jeszcze dodam Księże Marku pamietaj o nas bo 99 % parafian będzie za Toba Tęsknić.

 » Chrzescijanin (Chrzescijanin | 16-06-2017, 20:33:05)

Kochani "Pan Bóg powoli chodzi i wszystkim dogodzi",za każdą krzywdę wyrządzoną drugiemu czlowiekowi przyjdzie kiedyś nam zapłacić. Księże Marku jesteś wspaniałym człowiekiem i to jest najważniejsze, a zło i kłamstwo innych nigdy nie wygrają z prawdą.Życzymy ci dużo zdrowia oraz pomyślności w nowej parafi.

 » do aeoiuy (tomasz z Mogilna | 16-06-2017, 19:00:41)

Może sobie walnąć z sztucera, tylko zadać sobie powinien pytanie? Czy wypełnia wolę Jezusa Chrystusa? Bo Jezus Chrystus powiedział; Kto chce pójść za Mną niech zaprze się samego siebie! (chodzi o własne pragnienia). Jezus Chrystus powiedział do Piotra by poszedł za Nim a odtąd będzie łowił ludzi nie ryby...ksiądz nie ma mówić ryb,strzelać do zwierząt, biegać czy mieć inne hobby -pragnienie. Jego pragnieniem jest służyć Jezusowi rzez posługę parafianom. Warto przemyśleć...powołanie.

 » do XY (o | 16-06-2017, 18:51:38)

Nie zwieje zadną nudą w MBNP,skąd taki wniosek, bo przecież proboszcz lubi zabawy, festyny, ferie,tańce, teraz rozwinie skrzydła jak ptaszek, bo młody to żaden konkurent.

 » do colo (Aeiouy | 15-06-2017, 18:46:53)

A co? Jak ksiądz to nie może sobie walnąć ze sztucera coś na obiad?? A Jezus piętnował rybaków za to czym się zajmowali??? Jak ktoś zastrzeli bażanta na świąteczny stół to jest "beee" a ten co nap...karpia po łbie żeby go zabić to jest taki ideal??? A Twoje buty, pasek...z czego są zrobione? Co popylasz w sandałach z łyka przewiązany sznurkiem??? Wcześniej jakaś krowa/świnia musiała zarobić prądem czy młotem w łeb żebyś ty był zadowolony... A wędliny które jesz to pewnie ze świń co zdechły ze starości lub na różne choroby... Bo przecież Ty byś innych nie jadł... Nie bądźmy hipokrytami....

 » ksiądz Jacek (x | 15-06-2017, 17:54:51)

Bardzo szkoda księdza Jacka. Prowadził świetne katechezy w szkole, zawsze uśmiechnięty i pomocny, potrafił dotrzeć do nas - młodzieży i skłonić do refleksji. Widać ze ksiądz z powołania. Wszystkiego dobrego!

 » do ktoś (ktoś | 15-06-2017, 16:56:46)

Moje wyrażenie się o ks. Kanoniku Zywercie nie świadczyło o moim braku szacunku, tylko odczuciach jakie przychodzą mi na myśl, gdy o Nim myślę lub z Nim rozmawiam.

 » prawda (lk | 15-06-2017, 16:24:30)

Przecież to może każdy przeczytać na stronie archidiecezji gnieźnieńskiej. Rocznik 1993- ks. Mieczysław Polak, ks. Mirosław Kaczmarek i ks. Paweł Lewandowski. Przecież to żadna tajemnica.Wszystko jawne. A potem tylko dwa lata w Solcu.

 » procesja (Amen | 15-06-2017, 14:39:18)

Kochani! Dziś Dzień szczególny. AMEN! Zakończmy już ,być może nie było innej możliwości,wykrzyczenia tego co nas bolało /a to tylko namiastka/ Dalsza dyskusja doprowadzi już tylko do nienawiści,a to się nie godzi chrześcijaninowi.Módlmy się ,żebyśmy wyciągnęli z tego właściwe wnioski.Błogosławionych dni Tym co odchodzą i Tym ,którzy przychodzą. " Po burzy zaświeci słońce"

 » Do ktoś (Lila | 15-06-2017, 13:06:25)

Z księdzem prymasem dobrym kolegą jest ksiądz myśliwy proboszcz z parafii św Faustyny jest więc nietykalny a ponadto zadufany w sobie niepokorny wyniosły uznający tylko bogatych parafian słowem jest zaprzeczeniem kapłana. Drogi księże W czemuż to widzisz drzazgę w oku bliżniego a belki w swoim nie widzisz

 » jw (jo | 14-06-2017, 22:07:15)

Słowianie nie macie się czym zajmować tylko watykańczykami.

 » do ktosia (jola | 14-06-2017, 19:00:00)

A sprawdź,kto kończył z dziekanem i bratem prymasa, wtedy bedziesz miał cały pełen obraz, dlaczego nie zatrzymano księdza Jacka.

 » do- Ktoś (Ktoś | 14-06-2017, 13:33:53)

Nie wiedziałam,że Dostojny Ksiądz Kanonik Stanisław Zywert, jest dla Was tylko ks.Stasiem, no chyba przesada lub prostacka zuchwałość

 » Palędzie /Facebook/ (... | 14-06-2017, 13:28:41)

"Uderz w stół,a nożyce......." Twoje wyjaśnienia ,oczywiście na Waszym Facebooku/przymiotnik,rzeczownik/ nie wnoszą nic.Nadal,potwierdzasz brak wyważenia problemu.Jeszcze raz pytam,czyje pozwolenie z Palędzia Kościelnego posiadacie do nazwy tejże str.na Face....? "No ,bo Ty tam nie mieszkasz,chociaż Bóg raczy wiedzieć- gdzie ty to nie mieszkasz? Dobrze chociaż,że coś dotarło ,żeście pokasowali wszystkie wpisy i zdjęcia będące nieadekwatne do niby Waszej tematyki.Dziwne,że dopiero teraz,ale zapewniam Was ks.Zbyszek zobaczy te Wasze zapiski,bo że wyście skasowali,to nie znaczy ,że ktoś nie zarejestrował tego,przecież mogło być różnie.A pozostawione tam zdjęcia nadal są własnością parafii,oczywiście wyłączam zdjęcia z osobnikiem,który występuje w stroju seminaryjnym i te też powinny zniknąć z tej strony,wrzuć je na swoją prywatną stronę,bo gorszysz. Niestety tej szaty nie nosisz/na szczęście dzisiaj/więc co to za gra?.Wymyślcie sobie inną nazwę str. i piszcie coś mądrego -ku pożytkowi historycznemu regionu,a nie skupiacie się na dostarczaniu- nie zawsze prawdziwej i stosownej informacji. Szczęść Boże!

 » w MBNP znów powieje nudą (XY | 14-06-2017, 10:11:35)

Szkoda księdza Jacka głosił piękne,przemyślane kazania.Aż nie chciało się wychodzić z kościoła.Ksiądz z powołania.Dostępny,cichy i pokornego serca.Wielka szkoda...Znów zawieje nudą i odbębnioną mszą.ŻAL

 » SZKODA (parafianin | 13-06-2017, 23:32:17)

Ksiądz Marek to dobry kapłan i dobry człowiek. Ma zasady, których przestrzega bez względu na to co powiedzą ludzie. Posiada ogromny zasób wiedzy, którą się chętnie dzieli.Dba o kościół. Nigdy nikogo nie obgaduje i nie słucha plotek.Jest skromny. Za tych którzy go krzywdzą się modli, ale nie pozwala łamać zasad przyjętych przez Kościół. Warto czasami na siebie spojrzeć krytycznie. Jego książki mówią o nim wiele, trzeba poznać człowieka zanim się wyda o nim opinię. Szkoda, że opuszcza naszą parafię, stracimy wiele...

 » ks.zbigniew (xxxx | 13-06-2017, 21:35:22)

kazdy ksiadz dostaje parafie a co z ksiedzem zbigniewemszedl za ludzmi to go zlikwidowali brawo dla biskupa taki pozadny ksiadz macie racje bog osadzi a tych co potraktowli go najgozej jak tylko mogli osadzi napewno

 » Myśliwi? (Colo.. | 13-06-2017, 21:05:46)

Jeszcze za tych myśliwych niby księży należy się zabrać... co to za ksiądz, co strzela do bezbronnych saren, i jeleni... gdzie jego miłosierdzie.... Wstyd... Gardzę.....

 » odejście Księdza Jacka (ja | 13-06-2017, 20:34:45)

Od dawna nie mieliśmy tak fajnego księdza, jak ksiądz Jacek. Mówił ciekawe kazania, parafianie go pokochali, więc pytanie do księdza Proboszcza dlaczego wbrew woli parafian ksiądz Jacek jest przeniesiony? Znowu powieje nudą w Kościele, nudne kazania :{

 » tak,tak (xxx | 13-06-2017, 19:18:33)

Księdza Jacka pozbyto sie w białych rekawiczakch.Był niewygodny. To tylko po swiecenich kapłani na parafiach są dwa lata, jak pisze Ada, starsi bywają dłużej. Chyba, że nabroją lub są niewygodni, to są przeniesieni. Nie czarujmy się. Ktoś maczał w tym palce. i to prawda kto napisał o prymasie i jego .....Szkoda, bo jego kazania były madre, przemyslane, ale cóż parafia w Inowrocławiu bedzie się cieszyła.

 » nie tak jest (cm | 13-06-2017, 16:12:14)

Nie tak jest, nasz wikary siedzi już 5 lat i co i nadal go zostawili. Tak po dwóch latach robią z młodymi. Ale do towarzystwa nie pasował. Niech lepiej będzie mu w Inie. Tam go docenią. Zbyt mądry, inteligentny, ułożony, kulturalny, oczytany, spokojny, wszystko zbyt, mówił piękne kazania. Prawda ludowa głosi, że w kurniku nie może być dwóch kogutów i coś w tym jest. Towarzystwo jedzie do Włoch, to my się jeszcze trochę księdzem Jackiem nacieszymy.

 » *** (ada | 13-06-2017, 09:53:44)

Każdy wikariusz jest w parafii 2 lata i nie dłużej,to co wy ludzie wygadujecie jakieś bzdury i piszecie,zastanówcie się lepiej.

 » opamiętania (dość | 13-06-2017, 07:20:11)

jak to jest że krytykować księdza wolno, ale już stawanie w jego obronie to fala nienawiści. przez 5 lat robiliście swoje a teraz ktoś wam powiedział prawdę i jest zły i zawistny? ja również wam życzę wreszcie wewnętrznego spokoju, bo wbrew temu co piszecie mylicie się. Ksiądz Marek jest kapłanem dobrym, jak każdy człowiek ma wady, ale to nie powód aby wystawiać mu takie opinie. Boli was kiedy ktoś mówi co myśli o waszych wpisach tu i na fejsie, to co On musiał czuć przez te wszystkie lata szykanowania? jak wg was miał się zachować? wszystkim bezgranicznie ufać mimo tego wszystkiego. to prawda wszyscy ludzie sa równi, ale też każdy ma swój honor i zasługuje na szacunek, tym bardziej ksiądz z racji chociażby stanu kapłaństwa. prawda jest taka że wykonaliście kawał roboty aby zszargać mu opinię, tyle że dzięki temu już was ludzie dobrze poznali, bo takich rzeczy bezkarnie robić nie wolno nikomu!!! trzeba go najpierw było traktować jak poprzedniego proboszcza, a nie od razu skreślać tylko dlatego że tamtego zastąpił...

 » mogilno (jola | 12-06-2017, 18:55:31)

Nie ten czas księże Jacku, nie to miejsce. Ale może w nowej parafii będzie Tobie o wiele lepiej niz tu. Bo stara prawda mówi, że kiedy włos siwieje, to d..a szaleje.Szkoda, ze Ciebie stąd ta dwójka wykurzyła.Nawet, gdy zrobiłeś wyjazd z ministrantami, to na stornie parafialnej o Tobie nic, ale o wyjezdzie chórku Glorii od razu były informacje. Bedzie nam Ciebie bardzo brakowało, Twoich kazań i Twego usmiechu.

 » wow (Aeiouy | 12-06-2017, 17:34:38)

Ale telenowela... Jedna z tych OSAD liczy 100 dusz, druga 300... Cieszcie się, że macie jakieś atrakcję bo raczej poza tą telenowelą to nic się tam nie dzieje...

 » do obserwatora (ktoś | 12-06-2017, 17:10:20)

sprawdź kto kończył studia z księdzem prymasem to będziesz miał pełen obraz sytuacji

 » ksiądz (obserwator | 12-06-2017, 16:08:09)

Obserwuję palędzką parafie od dawna i jako jej sympatyk muszę to napisać. Czytam w tych komentarzach o donosach, jączeniu przeciw księdzu, złu itd. ale odpowiedzcie sobie na pytanie: czy gdyby te donosy nie były potwierdzone to prymas przeniósł by proboszcza do innej parafii na podstawie plotek niby wyssanych z palca???!!! Przecież musieli to w kurii sprawdzić z rzeczywistością jak faktycznie było i na tej podstawie podjąć odpowiednią decyzję. Piszecie o jakichś trzech osobach plus jeszcze dwóch innych i naprawdę wierzycie w to że pięć osób z parafii ma taki wpływ na prymasa że dyktują jemu swoje decyzję w oparciu o niechęć do proboszcza a prymas je spełnia??? Puknijcie się w głowę i myślcie racjonalnie. Musiało coś naprawdę poważnego się stać że kuria takie kroki podjęła bo gdyby tak nie było ksiądz Marek został by na tej parafii. Ok możecie napisać że niby prymas chciał mieć w Palędziu spokój i dlatego go przeniósł ale nie wierzę że oparł swoją decyzję tylko na chęci spokoju w jednej ze swoich parafii. Musiał mieć pewne dowody i to potwierdzone w rzeczywistości że zdecydował się na taki krok. Najlepiej zanim wydacie wyrok przez kogo i dlaczego odchodzi to obserwujcie księdza Marka w następnej parafii. Jeśli tam sytuacja będzie podobna lub taka sama jak w Palędziu to macie odpowiedź że tak naprawdę winny tej całej sytuacji jest on sam... Radziłbym też sprawdzić dlaczego również po pięciu latach pobytu w poprzedniej parafii także został przeniesiony wtedy do Palędzia... Jakoś inni proboszczowie na swoich parafiach dłużej "wytrzymują"...

 » palędzie (ktoś | 12-06-2017, 15:34:25)

A Wy co robicie. Obgadujecie wszystkich dookoła. Wy zaczęliście tą falę krytyki i obrazy w tych komentarzach. Idźcie do ks. Stasia i zapytajcie się jak było. O tym, że oskarżaliście go o kradzież obrusów i inne rzeczy już nie pamiętacie. A co do sytuacji w tej parafii, to była już podobna w naszym dekanacie. Też ksiądz posłuchał osądu pewnych ludzi na resztę parafii i pod koniec jego posługi chodziła do kościoła może 1/3 parafian. Tylko tam nikt ich nie linczował za to, że wybrali inną parafię. Tutaj najgorsza jest zawiść i zazdrość , szczególnie widoczna w Padniewie. Nie potraficie żyć ze sobą i dla siebie. Co do ks Marka....ciężko jest powiedzieć, czy był taki dobry, czy taki zły. Był normalny, tylko czasem używał złych słów. A jego różnicowanie parafian było widoczne gołym okiem. Wielu sam zniechęcił do siebie. Co nim kierowało nie wiem....ale mam nadzieję, że w następnej parafii będzie mu lepiej. Szczęść Boże wam wszystkim i przestańcie się obrażać i szykanować wzajemnie, bo nie tego uczy nas nasza wiara.

 » paledzie (parafianin | 12-06-2017, 15:10:08)

Szanuje księdza Marka jako osobę ale nie dam sobie wmówić, że wszystko co robił było zgodne z wiarą i po katolicku. Nasza wiara nie przewiduje grzebania psów pod pomnikami z granitu, wystawiania na ich "grobach" wiecznej lampki jak przy tabernakulum, odmawiania poświęcenia przydrożnego krzyża, odmawiania od parafian przyjmowania intencji mszalnych podczas gdy od innych parafian przyjmował(wobec Boga i kościoła wszyscy są równi)... Ksiądz Marek po prostu zapominał czasami że ksiądz na parafii jest dla parafian a nie parafianie dla księdza... A pro po księdza Zywerta to najbardziej i całkowicie o nim zapomnieli Ci którzy w trakcie jego mszy pożegnalnej najbardziej płakali i którzy z nim przez prawie 30 lat na parafii byli...

 » Ks Marek (parafianin | 12-06-2017, 15:09:13)

Sadził drzewa i karmił ptaki...komuś widocznie to przeszkadzało...Pisał książki-prosze,spójrzcie na niego przez ich pryzmat. Nie zawsze jedynie słuszną prawdą jest to tylko,co widac gołym okiem. Zachęcam-myślmy...

 » Palędzie Kościelne (do parafianina | 12-06-2017, 14:29:01)

To co piszesz troszeczkę jest w tym prawdy, ale w większosci nie masz racji.Większość z nas doskonale pamięta zasługi Ks.Kanonika Zywerta,pamięta Jego dobroć i uśmiech,wielkie serce,TAK przy rozstaniu płakaliśmy,tak krzyczeliśmy "zostań z nami"i szczerze dziękowaliśmy.Niestety,WY pomogliście Jemu odwrócic sie od nas i już nic nie było takie same,to Wy wytworzyliście taką sytuację .Oj ,Zło łatwo wprowadzić.My nadal doceniamy ks.Zywerta i zostanie w naszej pamięci,ale już zawsze będzie łączyć się z Wami, bo do tego doprowadziliście. Moja wiara pozwala mieć nadzieję,że Bóg nas zjednoczy, gdyż inaczej nasze życie chrześcijańskie- nie ma sensu....i odpuść naszym winowajcom jako i .........

 » do parafianina (żal | 12-06-2017, 14:28:22)

nie mierzcie innych swoją miarą. ni e wszyscy tak jak wy siadają do stołu żeby debatować jak zniszczyć innych. normalni ludzie brzydzą się pomówieniami i kłamstwem na temat innych, bo wiedzą jaka jest za to kara. Knuliście jak odebrać ministrantów księdzu Markowi, wymyślaliście niezliczone kłamstwa na jego temat, tylko za co? Bo się do was nie dostosował, bo ma zasady? przejrzyjcie na oczy póki czas. Dawanie wiary własnym kłamstwom to chyba objaw choroby?Jak można tak bezczelnie kłamać, nawet teraz kiedy już osiągnęliście swój cel nie dajecie spokoju? wstyd po prostu! opamiętajcie się. Powodzenia księże Marku, dziękujemy za wszystko i przykro nam że u nas spotkało Cię coś takiego. Księże Zbigniewie Tobie też życzymy powodzenia. Nie będziesz miał u nas łatwo. będą spiskować, oczerniać zafałszowywać prawdziwy obraz parafian. cóż tylko przykro że to właśnie Kościół do tego JEST WYKORZYSTYWANY. Tu człowiek powinien znaleźć spokój i wytchnienie, a nie szyderstwo i nienawiść.

 » Palędzie Kościelne (kronika | 12-06-2017, 14:13:16)

Tak się zarzekaliście, że str. na face..... jest Waszą prywatną str. A w ostatnim artykule/informacje/ wyszło ....piszecie coś w tym rodzaju,.... na naszej str.parafialnej kroniki....???? Kto Was upoważnił do pisania kroniki parafialnej na face....?????przekroczyliście swoje kompetencje,należałoby nam teraz zrobić z tego użytek,zastanowimy się.Kronikę pisze się za zgodą/ w tym wypadku/ PROBOSZCZA,a tu jak zwykle samowolka! Dużo zdrowia i dobrego samopoczucia, a no wszystkim /nie zaszkodzi/

 » Sama prawda (dados | 12-06-2017, 12:44:35)

Szkoda, że ksiądz Marek odchodzi z Palędzia, bo to wspaniały człowiek, który nie znosi przydupasów, nigdy nie zajmuje się pierdołami, a za ludzi którzy go krzywdzili mówił że trzeba się za nich modlić, i modlił się a źli ludzie robili swoje, ale za wszelkie zło wszyscy kiedyś odpowiedzą przed Bogiem. Ktoś napisał, że ksiądz Marek odchodzi przez złą "trójcę", ale wszyscy którzy znają prawdę wiedzą, że to tylko pionki od brudnej roboty, a główną robotę wykonali Ci, którym ks. Marek był niewygodny, przez swą prostotę i okazywanie prawdziwej wiary. Księże Marku, z całego serca życzę Tobie wszystkiego najlepszego na dalsze lata pracy, i żeby w przyszłej parafii ominęły Cię takie przykrości, a św Michał Archanioł zrobił swoje z takimi pseudo katolikami,którzy oczekują tylko własnych korzyści. Na koniec kilka słów do "pana w albie z krzyżem na piersiach", nawet nie wiesz jaką masz w parafii złą opinię i czy mógłbyś wszystkim, którzy znają prawdę popatrzeć w oczy?, Kończ, więc waść wstydu sobie oszczędź.

 » ks. (mój Boże | 12-06-2017, 12:31:38)

Chyba większej krzywdy nie mogli. wyrządzić ks.Zbigniewowi tą nominacją .A On Sam nie wie w co wchodzi.Będą Nim manipulować inni księża wiadomo o Kogo chodzi..... no i biedny myśli że Ci ,którzy chodzili do Jego Kościoła to przedstawiciele całej palędzkiej parafii niestety tak nie jest .Niestety większość parafian szanuje stan kapłański bez względu na to Kto Nim jest/a nawet jak popełnia błędy/Może ks.Marek nie był doskonały,ale kto nim jest?Szkoda ,że Kuria słuchała tylko tych co krzywdzą,a nie większości,no ale wiemy skąd kuria i od Kogo płynęły wiadomości.Na tyle byli naiwni,że sami klepali tu i tam.A szkoda bo Zacny proboszcz poprzedni z Palędzia dał się im zmanipulować,wybrał ich a zrezygnował z oddanych starych przyjaciół.Dziś większość ma o to żal,a mogło być tak pięknie ,jest co wspominać.Szkoda! Księże Filipiak ,czekamy będzie b.trudno ,ale wierzymy że z p.Bogiem Trójcy św. możliwa będzie ta misja.Szczęść Boże!

 » Palędzie (parafianin | 12-06-2017, 12:29:46)

Ksiądz Marek był dobrym księdzem na początku swojego pobytu w Palędziu, potem jednak posłuchał głosu "życzliwych" parafian którzy obsmarowali innych ludzi przed nim i nie znając osobiście obsmarowanych wyrobił sobie o nich zdanie... Za bardzo otoczył się ludźmi którzy chodzili do kościoła nie dla Pana Boga ale dla niego samego... Ci którzy tak za nim idą pięć lat temu łzami żegnali poprzedniego proboszcza klaszcząc w ręce i krzycząc "Zostań z nami..." a po tygodniu bardzo szybko o nim zapomnieli i teraz zrobią tak samo byle tylko utrzymać się przy władzy w radzie parafialnej... fałsz i obłuda w najczystszym wydaniu...

 » Palędzie (parafianin | 12-06-2017, 12:20:56)

Ksiądz Marek był dobrym księdzem na początku swojego pobytu w Palędziu, potem jednak posłuchał głosu "życzliwych" parafian którzy obsmarowali innych ludzi przed nim i nie znając osobiście obsmarowanych wyrobił sobie o nich zdanie... Za bardzo otoczył się ludźmi którzy chodzili do kościoła nie dla Pana Boga ale dla niego samego... Ci którzy tak za nim idą pięć lat temu łzami żegnali poprzedniego proboszcza klaszcząc w ręce i krzycząc "Zostań z nami..." a po tygodniu bardzo szybko o nim zapomnieli i teraz zrobią tak samo byle tylko utrzymać się przy władzy w radzie parafialnej... fałsz i obłuda w najczystszym wydaniu...

 » ... (Ksiadz | 12-06-2017, 11:34:31)

Mam tylko nadzieje ze nowy ksiadz nie bedzie zapraszal starego proboszcza Paledzia Koscielnego ks. Zywerta , wydaje mi sie ze nie jest mile widziany w naszej parafii to jest tez jego wina ze buntowal ludzi przeciwko ks.Marku . Ks. Marek jest dobra osoba i wspanialym ksiedzem zycze mu jak najlepej.

 » ech (hmm | 12-06-2017, 10:57:36)

men in black - czyli prawdziwa władza Polski

 » nie tak jest (d | 12-06-2017, 10:00:43)

Szybko odchodzą z tej parafii. Kwiatkowski odszedł. Żalik odszedł........i teraz czarownica na miotle wykurza kolejno . Co za fatum...

 » do mia (? | 12-06-2017, 08:29:26)

Żegnaj księże Jacku, będziemy płakać za Tobą.Byłeś zawsze usłużny i miły Ale jak to ktoś napisał na cmg uprzednio "Kto z mieczem chwały Glorii wojuje, ten od miecza Glorii ginie".Zal, że tak to się skończyło.

 » brak pokory (wstyd | 11-06-2017, 22:36:46)

ja bym jeszcze do tych trzech dodał tamte dwie, (to chyba one głównie donosiły?), a teraz jakby nigdy nic z szyderczym uśmiechem wracają. Ciekawe jak się czujecie teraz w naszej parafii?

 » brak pokory (wstyd | 11-06-2017, 22:36:24)

ja bym jeszcze do tych trzech dodał tamte dwie, (to chyba one głównie donosiły?), a teraz jakby nigdy nic z szyderczym uśmiechem wracają. Ciekawe jak się czujecie teraz w naszej parafii?

 » :( (E | 11-06-2017, 22:33:59)

Szkoda że ks Jacek odchodzi z naszej Parafii bardzo mily zawsze uśmiechnięty pomocny, potrafi zmotywować do działania wielu ludzi mlodych i nieco starszych mowi też pięknie kazania widać,z że ma dobry kontakt z dziećmi i młodzieżą. Zrozumiałe byłoby i radosne gdyby awansował na proboszcza a tak przykro że tak krótko u nas był Dziekujemy, życzymy powodzenia i sukcesów

 » do takich trzech (szkoda | 11-06-2017, 20:12:05)

Wszyscy wiemy kto doprowadził do przeniesienia księdza Marka. Przez 5 lat próbowaliście mu zepsuć opinię, oczernialiście go, donosiliście na niego, rzucaliście obelgami za jego plecami. Nikt nie zasługuje na takie traktowanie. Ksiądz odszedł ale parafianie zostali i będą pamiętać, a Bóg osądzi...

 » ciekawe (nasza parafia | 11-06-2017, 19:06:26)

ciekawe kiedy zajrzy do nas prezes z Krzyżem na albie, bo prezesowa już dzisiaj była na przeszpiegach...

 » zmiany (wacek | 11-06-2017, 17:26:27)

a kiedy my Gębiczanie doczekamy proboszcza z prawdziwego zdarzenia gospodarza ?

 » był (xxx | 11-06-2017, 16:42:33)

Był ks. Jacek niepożadany, więc musiał odejść. Szkoda, że odchodzi. Przenoszą zawsze tych porządnych, a tych z dziecmi zostawiaja. Taki porzadek rzeczy w nieswieckim świecie.

 » parafia (parafia | 11-06-2017, 16:39:40)

Ludzie opamiętajcie msię co wy chcecie od człowieka który jest bardzo miły i uczymy. Zawsze był porządek w świątyni i na cmentarzu ciekawe który z was poświęcił by tyle czasu iwysilku wiec nie oczerniajcie go

 » będzie dobrze (Kaz | 11-06-2017, 16:05:44)

Myślę, że ks. kanonik Stanisław Zywert przekazał "co trzeba" ks. proboszczowi Zbigniewowi i będzie dobrze, zarówno w parafii Palędzie, jak i w Niestronnie.

 » wracają (stach | 11-06-2017, 14:23:45)

Wracają do Palędzia jakby nic się nie stało a całe 5 lat nękali księdza Marka.Będzie pewnie jak piszą poprzednicy usiądą w pierwszych ławkach.Ile trzeba mieć w sobie nienawiści ,żeby być tak niedobrym i zawistnym człowiekiem. Elita ,że pożal się Boże...Jak Oni będą się czuć w Kościele przecież wiemy o kogo chodzi...

 » parafia Palędzie (xyz | 11-06-2017, 13:23:48)

Miejmy nadzieję, że nowy proboszcz przywróci dawny spokój w naszej parafii i sprawi, że ludzie wrócą do SWOJEGO kościoła, w którym znów zapanuje radość. Najważniejsze, żeby nie dał się zmanipulować żadnym " prezesom z krzyżem na albie", ani natrętnym i ciekawskim kościelnym. Ks. Zbigniewie liczymy, że przyniesiesz dużo dobra. Czekamy z niecierpliwością.

 » ? (Mia | 11-06-2017, 13:05:27)

Przybliż co było napisane na łamach cmg i kto miałby być winnym?

 » Tak bylo (Zawsze | 11-06-2017, 12:43:58)

Od zawsze tak bylo jest i będzie ze w sprawie księży jedni sa za a inni przeciw po co sie szczypac a zaloze sie ze w twarz nikt nic nie powie ani jednym ani drugim a juz samym ksiezom to kompletnie nic. Jeszcze sie taki nie nardzil co by wszystkim dogodzil. Uwazam ze dodawanie komentarzy tutaj na calym tym pseudo portalu inf powinno byc zablokowane bo to tylko daje uzywanie tchorzom co to sami nic nie zrobia ale na innym nie zostawia suchej nitki.

 » do patologii (parafia | 11-06-2017, 11:46:38)

Jak masz coś do powiedzenia w sprawie ludzi którzy nie chodzili do kościoła to powiedz im prosto w oczy a nie wypisuj bzdur jaki to Sobocinski wspaniały ks. zastanów się co piszesz

 » do mia (? | 11-06-2017, 10:50:38)

Mia, przeczytaj komentarz toto, to się Tobie otworzą oczy. Jasne, że szkoda ks. Jacka,miły i uczynny, ale stamtąd bardzo szybko odchodzą wikariusze albo ich przenoszą. Sprawdziły się słowa napisane kiedyś przez kogoś na łamach cmg i wskazywały kto winna.

 » Patologia (Palędzie | 11-06-2017, 10:05:13)

Teraz drodzy parafianie możecie chodzić do kościoła w Paledziu Kościelnym. Prezes z krzyżem na albie również niech wraca a ci którzy walczyli o odejście proboszcza niech usiada w pierwszej ławce na niedzielnej mszy. Również was przywitamy gorącym uśmiechem. Pozdrawiam was święci.. Bo przecież tacy jesteście prawda? Ks. Marek to bardzo dobry człowiek. Przede wszystkim bezinteresowny.

 » do obiektywna (parafia | 11-06-2017, 09:49:08)

Parafia poraniona? Sam Sobocinski doprowadził do takiej sytuacji wstyd Kościół brudny plebania jak w buszu w kościele coraz mniej parafia Dobrze że to już jest koniec Jego rządów

 » parafianie (pokora | 11-06-2017, 09:23:36)

Ja również życzę księdzu Markowi dużo radości i spokoju na nowej parafii gdyż tutaj my jako parafianie powinniśmy się wstydzić wyrządzić człowiekowi tyle złego. Życzmy sobie również tego, że nie pozwoli ten nowy ksiądz rządzić znowu tej nieszczęsnej trójcy która tyle złego czyni w tej parafii. Miejmy nadzieję że rada parafialna nie dopuści do tego. Szczęść Boże.

 » Palędzie Kościelne (ignoranci ? | 11-06-2017, 00:54:47)

Ja mam pytanie? Co ma znaczyć str.na facebook pt."Palędzie Kościelne? Zaznaczacie, że nie jesteście str.kościelną,a Wasza tematyka -dotyka tylko tematu kościoła ,wiadomo Palędzia Kość.Konkretnie szykanowania ks. proboszcza dotychczasowego.Ewentualnie,wrzucacie kopie pouczające z przepisów kośc itd. ŚCIĄGACIE zdjęcia ze str. Archidiecezji i w ten sposób próbujecie się wymądrzać.A ja Wam powiem,czy Wy myślicie,że Ktoś jest tak głupi,żeby szukać u Was ściągniętych z internetu informacji-pouczeń.Doprawdy jesteśmy bieglejsi od Was niektórych- komputerowo. Za kogo się uważacie,żeby reprezentować stronę, w imieniu Palędzia Kościelnego,czy ktoś pytał z piszących- o zgodę na tę nazwę mieszkańcow Palędzia Kościelnego? Tyle co Wiem większość z nich ma wielki żal,za używanie takiej nazwy.Tymbardziej ,że nikt z piszących z Was nie pochodzi z Palędzia Kość.Kto wypisuje te niby sensacje,to oczywiście wiadomo.Jak Wam nie wstyd,plujecie na swoją parafię,na stan kapłański itd.Nie uważajcie się za najmądrzejszych,bo Kim jesteście dowiedliście poprzez swoje wpisy i nietylko.Tyle w Was zawiści i PYCHY ,PYCHY! Czas na głęboką refleksję,żadne wiersze,żadne spiewanki z pychą ,nie zaprowadzą nas do Pana.Pokory,pokory i Bożej mądrości nam wszystkim!Nikt nie jest ideałem,ks.Marek też,ale też nikt nie jest do końca tak zły,żeby nie dać żyć w tym i tak trudnym świecie.Przekroczyliście,granice człowieczeństwa. Nie życzę sobie odp. do moich spostrzeżeń,bowiem wszystko co macie do powiedzenia , przeczytalem i nie spodziewam się żadnej racjonalnej wypowiedzi.Pokój Wam!

 » zmiany (obiektywna | 10-06-2017, 21:54:46)

A ja życzę opamiętania,w szczególności w sprawie Palędzia.Parafia jest bardzo poraniona.Niektórzy zapomnieli,że do kościoła przychodzą spotkać się z P.Bogiem ,nie tylko z księdzem.Pewna grupa utrudniała normalne życie parafialne,a dzisiaj okrzykują zwycięstwo! Bo ich proboszczem został wybrany kapłan,nie mam nic do Niego i życzę Jemu jak najlepiej.Ale,jeszcze raz zaznaczam,parafia JEST MOCNO PORANIONA,ROZBITA,a to nic nie ma wspólnego z nauką Jezusową.Dwie parafie/a w nich b.wiele pracy/ i brak jedności,czy damy radę wznieść się ponad podziały??? "Bez Boga ,ani do proga".......Opamiętajcie się!!!! Słowo Wspólnota zobowiązuje!

 » ? (Mia | 10-06-2017, 21:17:34)

Dlaczego tak szybko zabierają księdza Jacka? Przemiły ksiądz, jego kazania są rewelacyjne. ..

 » na marginesie (toto | 10-06-2017, 19:01:54)

kto z sZefem konkuruje o k....., to tak kończy.

 » Proboszcz (Parafianka | 10-06-2017, 17:57:48)

Księze Zbyszku!!!serdeczne gratulacje!!!tylko tu pozostanie wielka pustka po tak dobrym wikariuszu otwartym na problemy parafian i uczynnym dobrym człowiekiem!!!tęsknić bedziemy za rozmowa i zyczliwym podejściem

 » Ksiądz idealny-Zbigniew (ana | 10-06-2017, 16:59:46)

Prawdziwy ksiądz w dzisiejszych czasach powinien umieć wysłuchać drugiego człowieka.Nie odstawiać z kwitkiem!!1Powinien być jak psycholog,zawsze służyć poradą nigdy nie odmówić rozmowy.ktory zawsze pomoże nie krytykuje tylko doradza i wyraża swoją opinię.Pokorny z radością dziecka w sercu i taki moim zdaniem jest ksiądz ZBIGNIEW FILIPIAK.KAPUCYNI BIERZCIE PRZYKŁAD!!!

 » zmiany w parafiach (parafianka | 10-06-2017, 16:53:11)

Ksiądz Zbigniew - najwspanialszy, szczery, wyrozumiały,skromny kapłan. Uwielbiałam, gdy chodził po kolędzie. Wielka szkoda, że odchodzi. :( Życzę powodzenia w nowych parafiach i zazdroszczę, że będą mieli takiego księdza. Niech Bóg księdzu błogosławi.

 » Ks.Zbyszek (Prywatny | 10-06-2017, 16:39:53)

Ksiądz Zbyszek to kapłan przede wszystkim z prawdziwego powołania.Zanurzony w miłości do Pana Boga Widać było,że nosił w sobie miłość Chrystusa,którą umiał przekazać innym.Miał serce zarówno dla ludzi młodych jak i starszych,otwarty na rozmowy i pomoc ludziom.To pomocny,skromny otwarty na innych człowiek z duszą na ramieniu.Widać,że kapłaństwo daje mu radość i szczęście.Inni kapłani z Mogilna powinni brać z niego przykład,oj powinni! ! !

 » żenada (nul | 10-06-2017, 16:10:53)

szkoda - żal itd biedne mochery narzekają wyrazy wspołczucia

 » szkoda (kinga | 10-06-2017, 15:44:20)

Księże Jacku, tak krótko byłeś, jak to w tej parafii, i już Ciebie nie będzie. Ta wiadomość jeszcze do nas nie dociera . Będzie nam Ciebie brakowało. Twego uśmiechu i radości. Dziękujemy za wszelkie dobro.To już będzie inaczej....nie zasłużyłeś na przeniesienie. Tak wiele planowałeś.Przykro, że odchodzisz.

 » Szkoda.. (Ks. Marek | 10-06-2017, 14:17:27)

Przykro ze ks.Marek odchodzi powodzenia na nowej parafi ☺Powodzienia!!! i odwiedzaj nas w Paledziu Koscielnym

 » szkoda (parafianka | 10-06-2017, 13:47:14)

Szkoda ks.Zbyszka,że odchodzi z Parafii Św.Faustyny.Powinien zostać proboszczem w tej parafii.Prawdziwy ksiądz z powołania.Zawsze miły,uśmiechnięty,wrażliwy otwarty do ludzi z wielkim sercem dla dzieci.Głosił piękne kazania.Tak pięknie odprawiał nowennę.WIELKA SZKODA

 » szok (lk | 10-06-2017, 13:32:02)

Ksiądz Jacek tak krótko był i już odchodzi? Mówią, że za dużo widział? Ale pewnie plotki? To niepojęte, a taki kulturalny, z ministrantami jeździł, żartował, miły. Coś parafia nie ma szczęścia do wikariuszy. Szczęść Boże na nowym miejscu.

 » Połączenia parafii (Parafianka | 10-06-2017, 12:04:32)

Ks. Zbigniew to ksiądz z powołania,miły uczynny człowiek.Dużo pracy czeka go w Niestronnie !!! kościół zaniedbany ! nie malowany z 40 lat.Mieszkańcy parafii powinni sie cieszyć z tak wspaniałego proboszcza jaki się im trafił.Ks. Zbigniewie gratulacje! dużo sił i zdrowia życzę.My tracimy przemiłego księdza.

 » klasztor (parafia | 10-06-2017, 12:03:16)

Wreszcie doczekaliśmy się fajnego proboszcza a Sobocinski niech idzie w siła dał wraz ze swoimi przydupasami

 » proboszcz (wanda | 10-06-2017, 11:57:37)

Cieszę się że mamy nowego fajnego proboszcza ks Zbigniewa bo z tym jest nie do wytrzymania

 » proboszcz (wanda | 10-06-2017, 11:48:37)

Cieszę się że mamy nowego fajnego proboszcza ks Zbigniewa bo z tym jest nie do wytrzymania

 » szkoda (a | 10-06-2017, 10:25:36)

Szkoda ze ksiadz Zbyszek odchodzi z sw.Faustyny byl najfajniejszym wikarym jaki nam sie trafil.Zawsze pogodny usmiechniety.Paledzie Koscielne i Niestrono zyska super proboszcza.

 » Niech Bóg Cię prowadzi (Marian | 10-06-2017, 09:10:08)

Księże Zbigniewie! Nareszcie! Dawno Tobie należało się probostwo, a tu tymczasem masz od razu aż dwie parafie. Wielkie wyzwanie, ale dasz sobie radę. Dobrym duszpasterzom nie tylko Bóg pomaga ale i parafianie. Bardzo się cieszę, że zostajesz na naszym terenie. Twoje nauki, kazania w Faustynie bardzo mnie budowały. Dziękuję Księże Zbigniewie, proboszczu! Może kiedyś pojadę na mszę św. do Niestronna lub Palędzia?

 » Arku czekamy (Grzybowa | 10-06-2017, 08:49:23)

szkoda a już myślałam, że Huberta przeniosą do innej parafii a do nas wróci Arek

 » czarny kler !!! (swar | 10-06-2017, 07:53:45)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Pobici w Kwieciszewie (11)
 » Nielegalny zrzut ścieków (28)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (89)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (10)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
 » MOGILNO: Wybraliśmy radnych (47)
 » WYBORY 2024: Strzelno (18)
 » WYBORY: Jeziora Wielkie 2024 (9)
 » WYBORY: Dąbrowa 2024 (30)
 » Wybory Samorządowe 2024 [Relacja] (147)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ