Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Powiat Mogileński - Rolnictwo

Wsparli ogólnopolski protest

2024-02-09 22:18
 

W piątek, 9 lutego na terenie gmin Mogilno i Strzelno odbyły się protesty rolników. Akcje były związane z ogólnopolskim strajkiem, który odbył się dziś w wielu miastach Polski.

Na drogi w całym kraju wyruszyli dziś rolnicy. Głównymi ich postulatami są sprawy związane z bezpieczeństwem żywnościowym, sprawiedliwą Wspólną Polityką Rolną, ochroną środowiska i produkcji rolnej oraz solidarnością zawodową.

Na terenie powiatu mogileńskiego protest odbył się na drodze krajowej nr 15. Pierwszym punktem spotkania był parking przy Restauracji Chata Wiejska w Kwieciszewie. Protestujący poruszali się na trasie Kwieciszewo - Trzemeszno - Kwieciszewo. Kolejna grupa rolników wyjechała z terenu stacji paliw Watis w Sławsku Dolnym koło Strzelna. Pokonywali trasę Sławsko Dolne - Markowice.

Protestom towarzyszyło odśpiewanie hymnu, nie zabrakło także flag Polski i transparentów z hasłami. Nad bezpieczeństwem wszystkich osób czuwali licznie zgromadzeni policjanci i straż miejska. (AS)

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [100]

 
   » KOMENTARZE [95]» dodaj komentarz   

 » Hejka (abc | 12-03-2024, 19:42:05)

''baranie'' zabawa jest dzięki takim jak TY.Już pisałem że nie głosuje a TY wstydzisz się napisać że głosowałeś na pis.Ja mam głeboko w d polityków.

 » Pralnia mózgów (Hejka. | 12-03-2024, 14:53:26)

Abc , Tele.turniej? Jestes za Polska czy chcesz wygrac milion? Bedzie zabawa!

 » Pralnia mózgów (Hejka. | 12-03-2024, 14:52:13)

Abc , Tele.turniej? Jestes za Polska czy chcesz wygrac milion? Bedzie zabawa!

 » Protest (Hejka. | 12-03-2024, 11:04:42)

Abc , o czym gadasz chlopie ? O wyborach.? O listach partyjnych ? Kandydujesz ? Kumam ze akceptujesz taki Uklad z wdziecznisci za przywleje a nie za to ze poprostu zwyklym naganiaczem.jestes który wie tylko tyle.co powinien.wiedziec !

 » Hejka (abc | 11-03-2024, 19:43:18)

''ośle'' kto wybiera posłów w demokratycznych wyborach?

 » Protest (Hejka. | 11-03-2024, 12:43:52)

Abc czego nie rozumiesz ? Policja podobnie jak I armia wykonuje rozkazy ! A KTO w Polsce ma takie prawo ? Premier rzadzi policja I wydaje rozkazy podwladnym ! Armia w.stanie wojny podobno jest pod rozkazami prezydenta ( konstytucja) ! Ostatnie lata pokazaly gdzie maja konstytucje Ci co teraz policje na obywatela wysylaja

 » Protest (Hejka. | 11-03-2024, 12:42:46)

Abc czego nie rozumiesz ? Policja podobnie jak I armia wykonuje rozkazy ! A KTO w Polsce ma takie prawo ? Premier rzadzi policja I wydaje rozkazy podwladnym ! Armia w.stanie wojny podobno jest pod rozkazami prezydenta ( konstytucja) ! Ostatnie lata pokazaly gdzie maja konstytucje Ci co teraz policje na obywatela wysylaja

 » do "mogilno" (strzelniok | 11-03-2024, 12:39:29)

A co "mogilno" ma do wyboru radnych w Strzelnie? Psinco! Niech sie interesuje swoimi. Ja uważam, że czas na nowych radnych, bo ci obecni są nic nie warci. Powiatowi i gminni, dbają tylko o swoje interesy, imprezują za nasze i dla ludzi nic nie robią. A już najgorsi są nauczyciele, niech sie zajmą uczeniem, bo na tym może sie ciut znają, chociaż kto wie. Dostali 30% podwyżki, to niech dobrze uczą dzieci a nie łażą po sesjach. Pasuje to nauczycielowi wracać weżykiem z sesji? Wszyscy widzą

 » wybory (mogilno | 10-03-2024, 19:00:10)

ZOBACZCIE JAK DO KORYTA PCHAJĄ SIĘ CO CHWILA NOWI,BO MYSLĄ ZE FORTUNY POZBIJAJĄ A JA POWIEM KRÓTKO WYSTARCZY TYCH RADNYCH W STRZELNIE CO SĄ I ŻADNYCH NOWYCH .BO ONI TYLKO DO KASY PCHAJĄ SIĘ A CI CO SĄ TO MAJĄ SWOJE I CHOĆ WIADOMO ŻE NIE POSZLI NA RADNYCH DLA TYCH PIENIĘDZY.

 » protest (xyz | 10-03-2024, 15:27:09)

Ojoj dobrze i prawdę napisałem. Zabolało? Miało, bo tych w Warszawie też bolało. Źle piszę o policji tuska i kierwińskiego? A można dobrze? Pamiętacie jak zachowywali się policjanci na zadymach tęczowych albo lampartoPOdobnych. Pluły na policjantów, wyzywały od k..rew policjanki, np. "ormo-babcia kasia", albo frasyniuk szarpiacy policjantów. I co były pały i gaz? Nie a owa "babcia" decyzją "sądu justiti" dostała nawet odszkodowanie. Opisałem bezsprzeczne fakty!!! Cała Polska i świat to widział. Jak ktoś służy rządowi 8 gwiazdek, to albo rzuci służbę, albo będzie miał to na co zasłużył. Szkoda może tylko rodziny, ale to on (ona) winien o niej myśleć.

 » Hejka (abc | 09-03-2024, 18:59:22)

''Pajacu'' A KTO WYBIERA POSŁOW W POLSCE?RUSKI?NIEMCY?

 » zxy i hejka (abc | 09-03-2024, 18:41:19)

To WY jesteście zagubieni.Komu w końcu wierzycie?Kogo wybraliście?po czy pis?

 » Do xyz (Zxy | 09-03-2024, 16:33:50)

No widzisz pisowski iksie....nakladli ci głupot o ZOMO do tej pustej głowy, książki żadnej nie przeczytałeś i powielasz dyrdymały o których nie masz zielonego pojęcia. Musisz zrozumieć, że gdyby do rolników wpadło ZOMO to chłopków by z lekka przebronowali - ale ty tego nie ogarniasz. Xyz-ecie.

 » Sciema (Hejka | 09-03-2024, 10:55:22)

Xyz, abc podobny rozum!jeden z drugim pisze tylko to co jest " jego" zdaniem.dobre dla niego Oj ! Ponowie jest cienka granica która przekraczacie !skonfliktowac ludzi znowu ? Szwab.I Rusek chcecie zeby porządki z Polakami znowu zrobili w polsce ?

 » protesty (xyz | 07-03-2024, 17:36:56)

Po tym co bandyci z neo-ZOMO robili z rolnikami, kobietami i dziećmi w Warszawie, żaden rolnik nie powinien podać ręki żadnemu policjantowi, nawet krewnemu, sąsiadowi i (byłemu)koledze. Dziwię się dlaczego rolnicy pozwalają na wieszaniu na swojej posesji banerów i plakatów wyborczych kandydatów na radnych z PO, PSL, SLD i od Hołowni, oraz z tzw. "niezależnych komitetów". Ktoś kto pałuje i gazuje bezbronnych ludzi okrywa hańbą wszystkich policjantów i swoje rodziny.

 » Przebranżowienie (Mikodem | 07-03-2024, 07:37:58)

Chłopakom jeżeli nie potrafią ogarnąć swoich 5 ha proponuję sprzedać kurnik i zająć się bardziej dochodowymi biznesami lub pracą zawodową np. przy produkcji/układaniu kostki brukowej, utylizacji opon/wulkanizacji - są to zawody przyszłościowe i jak zobaczyliśmy wczoraj całkiem nieźle Panom szło. Da się ogarnąć wszystko - Ukraińskie rolnictwo i tak "rozjedzie" te nasze kurze grzędy z traktorami na kredyt, więc - im szybciej się przebranżowi towarzystwo tym lepiej.

 » Polak polaka (Hejka | 06-03-2024, 17:48:01)

Zomo ? Gazem ,?

 » Burdel (Hejka. | 06-03-2024, 17:05:07)

Sa tacy ktorzy jeszcze wierza ?

 » no i (abc | 05-03-2024, 18:29:09)

Powinno się głosować na konkretne osoby a nie na partie.Trzy miesiące okresu próbnego,jak się nie sprawdzi to wypad.Już przeszło 30 lat tak się nami bawią.

 » popieramy rolników (lechu | 05-03-2024, 15:25:12)

Nie dla sprowadzania zboża z Ukrainy. Wiem że biznesmeni regionalni chcą zbóż z Ukrainy pilnie i szybko. Chcą zielonego ładu, drogich nawozów, i środków ochrony bo jakby mogli sprzedaliby własna matkę za kilka dutków. Czy lokalni biznesmeni króle rolniczego eldorado pochwalą się ile sprowadzili już do swoich firm taniego ,,dobrej jakości zboża technicznego''. Czy ci mistrzowie brali udział w protestach?

 » Brak inwestycji (Alkohol | 04-03-2024, 06:50:04)

Na wsiach nie chcemy Duszyńskiego. Niech wam nie mydli oczu, że zrobił orlika czy kupił kgw krajalnice do sera. To co mamy porobione na wsiach to nie jego zasługa. To kolej rzeczy. Siak czy srak trzeba było wyremontować tą czy inna drogę, trzeba było ten dziurawy dach na remizie zminąć. Prawdziwe topienie pieniędzy zaczyna się w mieście. Tu są dopiero inwestycje. Dlatego, nie daj Boże jak wygra Duszyński oddzielamy wieś od miasta. Podatki wsi nie będą sponsorawać długów komunalki, muzyczki fontanny, stadionów.

 » blokady (strzelniok | 03-03-2024, 11:50:41)

Za "zielonym ładem", tym idiotycznym programem który niszczy europejskie rolnictwo i całą gospodarkę a na obywateli narzuca znacznie wyższe koszty, bo taki prąd bez tego zielonego g..a byłby o 60 % tańszy, tańsze by były też wszystkie inne rzeczy od kiełbasy, po meble, buty, cegły i cement. Wszyscy producenci muszą płacić za emisję CO2. Płacić musimy my, żeby np. Niemcy mieli dopłaty do wiatraków i elektrycznych samochodów. A kto to popierał w Unii? Również polscy europosłowie z PO, PSL, Lewicy i ci od Hołowni. Takie są fakty do sprawdzenia, kto nie wierzy może sprawdzić, kto jak za tym głosował od samego początku. Dlatego nie można na ludzi z tych antypolskich a już na pewno antychłopskich partii głosować nie tylko w wyborach do parlamentu europejskiego ale również w tych najbliższych do samorządów. Zobaczcie kto tam kandyduje? Taki Dariusz Kurzawa, ostatnio poseł, co załatwił? aktywny tylko na dożynkach przed wyborami. A co dla nas załatwił jako wicemarszałek województwa? Stał, jak całe lokalne PSL za zamknięciem naszego szpitala, bo wolał głosy z Mogilna. Do legendy przejdą juz jego obiecanki przedwyborcze o remoncie dróg wojewódzkich ze Strzelna do Pakości i z Mogilna do Bydgoszczy a ściślej z Żabna do Brzozy. A co załatwili dla nas, nie dla siebie radni powiatowi z PSL i PO? Jakie mamy drogi powiatowe? Gdyby nie ogromne pieniądze rządowe (PiS), to szpital w Strzelnie by był pustą ruiną a kiedy ruszą wszystkie jego oddziały, to jeden Bóg wie. Radnym zostaje się, żeby załatwiać sprawy mieszkańców a nie imprezować i się lansować oraz dbać tylko o siebie i swoich.

 » to nie jest tak ze (bartoszekakakox | 03-03-2024, 00:34:23)

to nie jest tak, że weterani wojny w Wietnamie importowali zboże z Ukrainy bez żadnych konsekwencji prawnych. Za wszystkim stoją Żydzi z chin ludowych, którzy zaopatrywali Vietcong podczas rozpadu Jugosławii. Głosujcie na Leszka Duszyńskiego. Pozdrawiam Wszystkich myślących normalnie :))

 » Hejka (abc | 02-03-2024, 18:22:59)

A tak, na szybko to chyba powstałeś.Nie rozumiesz że ten portal powstał żeby zarabiać.

 » Haha (abc | 02-03-2024, 17:21:38)

Hejka "terz" jesteś miszcz.

 » do Hejka (aBc | 02-03-2024, 10:03:34)

Ale mnożenia piszemy przez "ż". I tak się nam mnożą tytuły naukowe bez wiedzy.

 » Protest (Hejka | 01-03-2024, 21:48:24)

Abc , abc czytam twoje wypociny I " oczom nie wierze" . Pisz duzo , pisz na kazdy temat , przypomnij o gramatyce o ortografi ) a tak na Szybko bez kalkuratora 2 razy 2 to 5 ? Tabliczke mnorzenia do 20 nie chwalac sie pamietam od czwartej klasy , wiesz pajacu cos o matematyce , fizyce ,? Wadpie !

 » Spotkanie (Hejka. | 01-03-2024, 20:13:18)

Cwaniacy , przykleja sie !!! Premier bije Piane ! Gada gada gada a co gada? Jestem za a nawet przeciw !? Wicie rozumicie premier 38 milionowego kraju nic nie moze ? ! Musi zebrac o pozwolenie ? A co gorsze ! Dzieli ludzi w kraju , burzy jednnosc rolnikow Kiedy jakis jego przydupas ( zwykly ciec ) czyta liste tych ktorzy moga za przeproszeniem poklonic sie Krolowi ? Ciekawe czy majtki sprawdzali ?

 » Podleglosc (Hejka. | 01-03-2024, 19:05:59)

Powiedzenie , wszyscy na jedego. jeden za wszystkich ? Bog honor Ojczyzna? Kto pamieta w Burdelu o koledze !?kolega który nie pil. Nie zaliczyl czy jest swinia ? Czy Cwaniak ?

 » Protest (Hejka | 01-03-2024, 15:18:48)

Pytanie , zyja w Polsce jeszcze tacy ktorzy wierza w to co gada radny ,burmistrz.posel , premier.prezydent ! W kampani wyborczej ? Dziecko kiedy oglada.bajki z podtekstem.(.podprogowo uzaleznia sie , ale to tylko dziecka ktore chlonie kazdy przekaz ! Co chce powiedziec ? Tylko frajer uwierzy W.slowa polityka ,

 » Urszula ma rację (Ye | 29-02-2024, 16:12:37)

Podpalanie opon, czegokolwiek na protestach rolnych to zły krok. Niestety jest tak, że bardzo często jedynym celem urzędnika publicznego jest napełnienie portfeli bliskich i swego. I wszystkie narzędzia temu służące tj. korupcja, nepotyzm i tworzenie przepisów prawa chroniących tych postaw przez regulacje finansowe zwie się w skrócie demokracją. Ministerstwo Rolnictwa w Polsce przez dziesięciolecia służy dojeniu społeczeństwa. Bardzo bolesny dla ludzi brak autentycznego dialogu społecznego spowodował ten wybuch. Niestety w Polsce rozmawia się przez Tv. Klauny i pajace tam występujący są zestawiani w taki sposób, że manipulacja powoduje to że z 500 postulatów realizowane są wyłączne najgłupsze. I rezultaty są dla wszystkich podwójnie ujemne. Mając w polskim ministerstwie Rolnicta takie szambo nie można czynić skutecznych i szybkich postępów "dwóch zwycięstw" Dwóch Portów narodowej zgody. Dziękuję podwójnie negatywnie wszelkiej maści gnidom, bez moralnego kręgosłupa dorobkiewiczom i rozdętej administracji.Pozdrawiam Kim.

 » Upadek (Anty | 28-02-2024, 18:42:52)

Nieposłuszeństwo jest prawdziwą podstawą wolności, posłuszni muszą być niewolnicy.Jesli większość narodu się zjednoczy to jest szansa że wygramy z tymi gnidami

 » do glifosat (leon | 28-02-2024, 10:55:01)

Nie to z Ukrainy spleśniałe i zgniłe jest ok. Wjeżdza bez kontroli ilości jakości i ceny, bez podatków, nie no my Polacy jesteśmy teraz normalnie hubem zbożowym, rolniczym. Czy firmy z regionu już ktoś kontrolował czy to techniczne zboże stało się chlebkiem, czy prezesiki już merce i bemy kupili i co najważniejsze czy rządzący są w stanie coś zrobić z układami starych dinozaurów z wąsami.

 » Ekonom (Ye | 28-02-2024, 05:42:31)

Ekonom i kobieta koń się wyróżniają. Oni chcą dobrze. Ta od psa ma czyste serce.

 » Glifosat (Ciekawe | 27-02-2024, 19:41:16)

U nas jest nawet ekologiczny glifosat, nie to co na zachodzie. U nas w cebuli, zbożu, jabłkach. Brońmy prawa do glifosatu.Eko na 99 procent.

 » protesty nic nie dały (Wina Tuska | 27-02-2024, 19:37:26)

Warszawa zapłonie wkrótce.

 » Hejka (abc | 27-02-2024, 19:08:50)

Nie zauważyłeś że sam Sb plujesz.Żal mi Ciebie.

 » Pożar fundacja (Pożar fundacja | 27-02-2024, 16:59:53)

Czy starosta bądź zarząd fundacji poda do publicznej wiadomości informacje odnośnie pożaru, gdzie zginęły zwierzeta i budynek ,a straty są milionowe i uzyskanego odszkodowania? W jakim procencie odszkodowanie pokryje straty? Zaznaczam , że nie interesuje mnie ci było kiedyś i te dyrdymały głoszone tylko FAKTY!

 » do ups (jan | 27-02-2024, 15:29:36)

To ogranicz u niemca i belga bo tam 4 razy tyle. Polska jeśli chcesz wiedzieć jest słaba w zużyciu środków ochr. roślin nawet ekologiczna w 80 procentach. Więć siejesz zwykłą propagandę a wiedzę masz słabą

 » do jan (UPS | 27-02-2024, 09:29:41)

Najlepiej, aby nadal rolnicy zatruwali nas środkami ochrony roślin. Takie było modne powiedzenie w czasach PRL, gdzie się krośnie, tam rośnie. I stosują opryski w nadmiarze i nawozy sztuczne. Stąd trzeba protestować na zielony ład, który tylko chce, aby ograniczyć te chemiczne środki o 50%.

 » Arizona (Ye | 27-02-2024, 05:51:21)

Czy wojna handlowa między Lidlem i Biedronką z jej najlepszym momentem flaszką za dychę to sukces Europy? Niestety wielu rządzących to ludzie o niskiej świadomości sterowani zza kurtyny. Kłamią sprzedający bajki o demokracji. Sprzedajne k*ry, szare bure i pstrokate czekające na ciepły wiatr. Wykreowana przez wojnę handlową sytuacja utraty bezpieczeństwa rolników zwrotnie uderzy w chłopa pańszczyźnianego. Czy handel z Ukrainą i KE jest zły? Przykład: Czy lepsza soja z Argentyny? Czy nie jest poddaniem się złym emocjom miast analizie stwierdzenie: nie dla ugorownia? Za ile. Mi się podoba, że minister to ekonomista. Skoro Niemcy z Francuzami robią w Brukseli taki gnój, to my okarzmy szacunek i wsparcie dla ekonomii i dajmy szansę mądremu zarządzaniu.

 » Jan (abc | 26-02-2024, 18:48:41)

Najważniejsze jest dobrze wybierać w wyborach.Rozliczać tych których się wybrało,a nie opozycje.Raz wybrałem i się pomyliłem.Od tej pory nie głosuje.Prosze nie porównuj Krusu i Zusu.Kto płaci Zus ten widzi różnice.A i tak trzeba chodzić prywatnie.

 » Nie pozdrawiam (Świadomość | 26-02-2024, 18:09:00)

Hey, odkąd dałeś sprać sobie mózg, nie odzywasz się do mnie. Pamiętasz kim jestem? Kiedyś dla Ciebie byłam wszystkim, byłam najważniejsza. Nie znasz mnie? Na imię mam świadomość.

 » Protest (Hejka. | 26-02-2024, 17:28:02)

Abc , abc ! Pada deszcz ? Czy Pluja W oczy !?

 » Za dużo komunistów w powiecie mogileńskim (jan | 26-02-2024, 11:54:04)

KCPZPERowcy zazdroszczą rolnikom że Ci z dobrobytu się zjednoczyli. Pytanie dla czerwonych, zielonych i innych kolorowych. Zamiast obrażać rolników zobaczcie co to fit for 55 i inne zielone niełady, jeśli nie wiecie to możecie sobie pisać dyrdymały i jeść zboże z czerwonej strefy czarnobylskiej. Jeśli rolnik ma tak dobrze braćkredyty, kupować ziemię i rządzić. Powiem krótko u tej rasy ludzi gospodarstwo nie będzier funkcjonować bo są nauczeni brać ciepłe posadki z wypłatą comiesięczną w ciepłym urzędzie i skomleć. Tylko pytanie kto na was zarobi jak nie rolnik czy przedsiębiorac z zawodów produktywnych, efektywnych.Kto Wam opłaci ZUS bo pindolenie że budzetówka placi Zus to kłamstwo, płacimy my społeczeństwo rolnicy i przedsiębiorcy.Ludzie nie dzielcie się tylko jednoczcie.

 » Hejka (abc | 25-02-2024, 19:57:01)

Naucz wnuki samodzielnego, ekonmicznego myślenis a nie wiary w pis, po. Sami już się pogubiliście kto jest dobry a kto zły.

 » Hejka (abc | 25-02-2024, 19:32:34)

Nie potrafisz odróżnić Abc od abc.Sam się oceń.

 » Protest (Hejka | 25-02-2024, 14:39:33)

Abc , samorzadowiec? Czytaj polityk ! Proste pytanie ? Jestes za czy przeciw protestom rolnikow ? Miej pajacu wlasne zdanie! a co ważniejsze ! Nie klaszcz nawet wtedy Kiedy cos twoim zdaniem jest dla Ciebie.dobre ! Kumasz ?

 » Poprzewracało się w ... (Olo 721 | 25-02-2024, 12:31:18)

Stale im mało... Niech w końcu rząd zlikwiduje im ten KRUS! Gospodarstwo rolne to taka sama działalność jak inne. Mało tego, rolnik zawsze się wyżywi - a taki budowlaniec jak nie będzie roboty to tynku nie zje! Więc czas najwyższy żeby rolnicy zaczęli płacić taki sam ZUS jak każdy prowadzący działalność gospodarczą!

 » do gall (MAG | 24-02-2024, 21:16:22)

A kto to wie kto cię tam robił albo znalazł na polu kapusty. I Pana Boga nie mieszaj do mojej osoby. Takiej formy protestu nie popieram.

 » Protest (Obywatel | 24-02-2024, 17:24:21)

Niestety wszystkie te protesty i wewnątrzeuropejskie tarcia są na rękę kremlowi. To tylko kwestia czasu jak to ruscy wykorzystają...

 » Ble, ble (Jaja | 24-02-2024, 08:28:06)

Uważam że protest to trochę za dużo. Rolnicy zawsze odkad pamiętam mieli zawsze źle. Wina to zła pogoda, mała dotacja, ciągle pada, jak nie pada to za gorąco itd, itd. Na moje to do pracy by się lepiej wzięli a nie narzekali od pokoleń. Każdy rolnik nowy samochód, dom, jak mają tak źle to do łopaty za najniższa. Dziekuje

 » Protest (ABC | 23-02-2024, 20:27:06)

I ten zwykły chłopski rozum poszedł w te wykarczowane lasy, a szkoda, że nie w pole. Wieś i wyznawcy jedynej słusznej i całe szczęście przegranej władzy w dalszym ciągu tkwią uparcie w Republice i Trwam. Przerażające.

 » Dziękuję. (Zgoda buduje. | 23-02-2024, 19:32:22)

Z tym protestem to jest tak: gwiazda z Hollywood przyjeżdża do PGR i mówi,że widziała w tv ile zła wyrządził Balcerowicz i chciała choć by zmruż oczy zobaczyć i że niedługo ma 70 i nikt jeszcze nie kręcił o Krishnie. To do kogo mówi? Mrówka i pająk jak oni się kochają i nie ma w całym Ohio takiej pary jak ona i on. No i fakt nr.2: "gnojownik".

 » Co to? cenzura? (abc | 23-02-2024, 18:53:55)

Odpowiedziałem ''hejka''Trudno zrozumieć rolników.Wywalili ''gnój'' przed firmą która dla nich robiła pasze bo nie wszyscy mają tylko zboże bez hodowli.Dlatego kupili z ukr bo ''nasi'' czekali za ceną.A firma która nie produkuje paszy kupiła żeby dalej sprzedać i zarobić jest cacy.Pójdą do niej na kolanach po ŚOR i maszyny.

 » protest (leon amator | 22-02-2024, 19:20:12)

Już za chwil parę będzie po problemie, Tusk praworządnie (tak jak on to rozumie) zapowiedział zakwalifikowanie przejść granicznych z Ukrainą drogowych i kolejowych, oraz określonych odcinków dróg i linii kolejowych za infrastrukturę krytyczną, gdzie nie można będzie strajkować, blokować i utrudniać przejazd a policja będzie mogła siłą "przywrócić porządek". Praworządne neo-prokuratury POstawią winnym odpowiednie zarzuty a wolne i niezależne sądy kastowe wydadzą sprawiedliwe wyroki. Bodnar ustalił to osobiście w Brukseli.

 » Kiedy (Kiedy | 22-02-2024, 16:17:01)

panie starosto kiedy poda pan jakieś konkretne informacje odnośnie pożaru w fundacji i odnośnie odszkodowania?

 » Ostatki (Gad demyt | 22-02-2024, 11:29:52)

Za rządów Duszyńskiego Mogilno straciło 12 % ludności. Może osobiście ich nie wykończył ale przyczynił się do tego, że ludzie nie chcą tu żyć.

 » Putinowcy (Baćka | 22-02-2024, 11:05:09)

I co putinowcy? Czekacie na swojego guru z Moskwy? Tak wam do niego tęskno w tych traktorach z unijnych dotacji?

 » strajk przeciwko wałkowi eko (filip | 22-02-2024, 10:08:32)

Zielone eko to mit i wał calej brukseli. Polscy rolnicy kontrolowani wzdłuż i w szerz piszą książeczki od oprysków po nawożenie czy czasmi nie za dużo azotu a tu na azot nie ma pieniędzy bo za drogi, opryski stosować z wielkimi ograniczeniami, brak substancji wycofywanie ich, a tu cyk zboże techniczne jako pasza i mąka z Ukrainy gdzie brak jakichkolwiek ograniczeń stosowania nawozów i środków zakazanych u Nas już w latach 70 tych. U nas ciągniki, samochody z normami spalin, nowoczesne tam bez norm. I to w tym cyrku wszystko jest legalne. Nie nie jest to kłamstwo w biały dzień

 » Duszyńskiego nie było? (gitarzysta z zespołem | 22-02-2024, 06:23:28)

Jak zwykle pokazuje gdzie ma wieś. Mam nadzieję, że nie nie wygra tych wyborów i tym razem nikt z wiosek nie odda na niego głosu. Zawsze wieś była dla niego złem koniecznym. Ale podatek rolny chętnie przyjmie na swoje Giees pomysły. Ciągle pakuje w miasto jak w dziurę bez dna. Chce zrobić uzdrowisko z 10 boiskami z tej dziury a przecież go nie stać. Miał 16 lat więc co było do zepsucia to już się stało. To się musi skończyć i kończy...

 » protest (kicia | 21-02-2024, 21:48:03)

I jeszcze zapomniałam dodać, że wysokie ceny energii elektrycznej, to też "zasługa" Brukseli, 60% ceny to opłaty za imisję CO2, z których korzystają niemieckie wiatraki. Kto rządzi w UE wiadomo, Europejska Partia Ludowa z PO (KO) i PSL oraz Lewica (Nowa? z Millerem ?).Nie muszę dodawać, kto był "Prezydentem Europy" i szefował (podobno?) EPL. Handel prawami do imisji, to też "zielony (przekręt) ład" a kto na tym "handlu" zarabia? Warto sprawdzić.

 » Protest (Hejka. | 21-02-2024, 15:18:40)

abc !'Jesteś za czy przeciw ?

 » Putin wylądował (miko | 21-02-2024, 13:45:44)

Wiejskie buce, i co doczekaliście się swojego guru Putina na którego tak czekacie??? Przyjdzie Putin z Baćką to Wam kołchozy zorganizują na tych waszych traktorach.

 » protest (oko | 21-02-2024, 12:07:09)

Do Kicia .Oj mało wiesz o polityce . Przypomnij sobie jak Polska wchodziła do UE . Czy państwa zachodu nie obawiały się polskiej tańszej żywności ???????????????? To,że Ukraina będzie w UE to tylko kwestia czasu i żywność tańsza będzie płynęła do Polski i całej UE.Mam pytanie do wielu protestujących gdzie robią zakupy ?????? tam gdzie taniej . A powinniście wspierać polskich handlowców . Macie problem ale wiele grup społecznych boryka się z problemami i nikt im nic za darmo nie da .

 » Protest (Hejka. | 21-02-2024, 11:22:08)

gall , nic osobistego ! 70 lat zyje , nie jedno widzialem , przezylem ! Jak na moj chlopski rozum znowu.pogrywaja kosztem rolnika , Minister rolnictwa nie robi apsolutnie nic tylko cwaniak jeden z drugim oczy mydli !

 » do kicia (Obywatel | 21-02-2024, 10:21:19)

Pewnie, jasne, będziemy zaraz głosowali na tych parchów ze zjednoczonej prawicy lub konfy. Te dwie warte siebie bandy potrafią z jednej strony pluć na UE a z drugiej wyciągać brudne łapska po kasę. Na widok przedstawicieli tych dwóch ugrupowań zbiera się normalnym ludziom na wymioty. A co do UE ws. terrorysta putin to widać masz małe pojęcie o polityce międzynarodowej i zasadach na jakich ona działa.

 » Sława (abc | 20-02-2024, 19:28:20)

W Golubiu się namęczyli z sms-mi a wystarczyło flagi wywiesić,ale bez ukr.....?Teraz może jakiś art sponsorowany?W stylu ''razem idziemy po sukces''I WYJAŚNIĆ w końcu rolnikom kto zwycięzca a kto przegrany?

 » protest (kicia | 20-02-2024, 11:47:53)

Jeżeli nie chcemy takich protestów, nie chcemy "zielonego ładu" (za ruble i juany - drobny a ważny szczegół) i innych idiotycznych "programów i celów" UE, to mamy tylko jeno wyjście: nie możemy głosować na kandydatów PO, PSL, SLD, PL 2050. Bo to oni w Brukseli głosowali za "zielonym ładem" i innymi pseudo-ekologicznymi bzdurami. To oni również odpowiadają za to co dzieje sie w Ukrainie, jak by UE od razu wprowadziła wszystkie możliwe sankcje na Rosje a nie bawiła sie miesiącami i latami w kolejne "pakiety", z których Putin sie śmieje w pas, to by była dawno po wojnie. Putin by już siedział a zboże z Ukrainy by było transportowane statkami, jak dawniej i nic by "przy okazji i przypadkowo", w Polsce, Czechach, Rumunii itd. nie zostawało. Wybory do europarlamentu są bardzo ważne, tak samo jak samorządowe. Zanim oddasz głos zastanów sie dobrze, kto spełnia obietnice wyborcze a kto tylko kolejny raz obiecuje.

 » protest (gall | 19-02-2024, 17:06:12)

Szanowny(a) "Hejka" jestem jednym z nas Dumnych Polaków. Nigdy nikt z moich przodków nie współpracował z zaborcami i okupantami. Nie mam przodków volksdeutschów ani moskiewskich pachołków z ppr, pzpr i zsl. Bóg, Honor i Ojczyzna ! I wszystko.

 » Protest (Hejka. | 19-02-2024, 13:04:01)

Do gall." Dobrze gada w gore dziada ? " zdrowo myslacy nie zaifekowany polityka obywatel zgodzi sie z Toba , przyzna Tobie racje Naiwnie sadzac ze jestes jednym z Nas ! A to tylko sciema !

 » rolnictwo upada (Ireneusz | 19-02-2024, 12:57:04)

Jak tak dalej pójdzie na jesieni wyjeźdzamy na roboty przymusowe odbudowy Ukrainy. Zboże i towary których nie potrzebujemy musimy kupować na siłę a firmy z regionu z listy mówią już ponoć po ukraińsku. Chamrol, Ampel, Agrosroka i inne niech się na podwórku nie pojawiaja bo i tak nic od nich nie kupię. Dziś gotowy towar z Ukrainy maja i nie potrzebują nam wciskać swoich radzieckich nawozów zielonoładowanych

 » do "MAG" (gall | 18-02-2024, 20:59:16)

MAGu drogi, stare powiedzenie: Jak Bozia chce kogoś już za życia ukarać, to mu najpierw rozum odbiera. I to się u MAGa sprawdza. To europosłowie z PiS głosowali za "Zielonym (bez)ładem" i innymi ekoidiotyzmami? Może jeszcze za wpuszczeniem tysięcy imigrantów? Jak taki rozbije namiot w polu pszenicy, to spróbuj go psem poszczuć, 5 lat Wronek albo Potulic. Kto stawiał się cały czas w Brukseli? PO? PSL? SLD? a może ci od Hołowni? Kto wprowadził embargo na import z Ukrainy i kogo strofowała za to szefowa Komisji Europejskiej i reszta elit brukselskich? Dlaczego ten co tyle naobiecywał, że w Brukseli zna wszystkich i wszystko POtrafi załatwić, tej sprawy (embarga na zboże, owoce, miód, jaja, olej itp.) jednak nie jest w stanie załatwić? Szczerze, ktoś kto podaje ciuchy i ubiera pijanego Junkera, nadskakuje Angeli i robi wszystko co mu karzą, może coś konkretnego załatwić? Ma tam układy? Z kim? Z tymi co biorą od ruskich i chinoli? Katar, to tylko pośrednik na prowizji. Rolnicy oczekują na poparcie, tylko że najpierw muszą odkleić się od PSL, których liderzy są właścicielami i prezesami firm sprowadzających jak najwięcej zboża, rzepaku i kukurydzy z Ukrainy (Pawlak, Komorowski i inni) o lokalnych "bonzach" tej partii żyjących z handlu zbożem, nawozami, rzepakiem itp. nie wspomnę. To że coś tam powiedzą do zgromadzonych rolników, albo i nawet zasponsorują na tę okazję i nie zostaną wygwizdani, świadczy o naiwności rolników. Działacze PSL (choćby Kurzawy, który nigdy nie wywiązał się z obietnic wyborczych, np. remont dróg wojewódzkich) naprawdę nic dobrego dla wsi nie załatwili i nie załatwią. Kilka lat temu już mówiono: P(artia) S(itw) L(okalnych i nie tylko). A Duszyński z PO, to wręcz policzek dla rolników. Naród będzie z Wami Rolnicy, tylko odwróćcie się od farbowanych lisów, którzy jak zawsze, Was znów oszukają. ŻYWIĄ I BRONIĄ, CHŁOPOM POLSKIM - SZCZĘŚĆ BOŻE !!!

 » strajki (gosc | 18-02-2024, 10:08:44)

A mnie zastanawia jedno-wojna w Ukrainie to skąd tyle wszystkiego zboża ,kukurydzy itd to wszystko dziwne

 » Firmy skupujące z ukrainy (ESCOBAR | 15-02-2024, 16:37:34)

Może tak AMPOL-MEROL oraz CHEMIROL przyłącz się do protestu ? Mogą jeden zestaw pszenicy i kukurydzy wysypać przed swoimi wjazdami przy tej ilości co kupili z Ukrainy to na pewno nie odczują straty. Może tak Panowie i Panie zastanówcie się gdzie kupić śr.ochrony roślin oraz azot

 » Protesty (MAG | 12-02-2024, 14:51:21)

A gdzie byliście jak PISIORY wpuszczały transporty. Przypomnijcie sobie wypowiedzi kaczora. To pazerni Polacy zgotowali rolnikom ten los zwietrzyli kasę i poszło po bandzie dla zysku. Wielu rolników - sami utknęli z pełnymi silosami bo miało być jeszcze drożej za zboże. Ta grupa miała ciągle mało i źle. Widać bide aż piszczy.

 » politykom się przypomniało przed wyborami? (yogibabu | 12-02-2024, 14:03:16)

to ma być protest? to delikatne zwrócenie uwagi.

 » Popieram rolnikow (stefan | 12-02-2024, 11:13:23)

Popieram rolników ta komunistyczna kasta musi pęknąć inaczej eurokołchoz napiecze bułek z robali i zboża z ukrainy. A my polacy nie ędziemy potrzebni. Zastanów się jeden z drugim z miast i miasteczek-wsi, i samej wsi że jak tak dalej pójdzie będzie źle.

 » Zboże (Ktoś | 11-02-2024, 09:33:19)

Radzę zapoznać się wnikliwie że spisem firm sprowadzających płody rolne ze wschodu i chwilę się zastanowić - gdzie powinien mieć miejsce protest . Mogilno jest na liście. To nie boli choć może łatwiej jest obrażać postronne osoby.

 » Uni im dali. (Un | 11-02-2024, 07:02:44)

Piękne maszyny za dotacje z tej nie dobrej UE.

 » Brawo! (Ed | 10-02-2024, 23:06:58)

Wielkie brawa dla rolników! W Polsce najważniejsze muszą być interesy Polaków, a nie Ukraińców!!!

 » Taki pomysł (Paweł | 10-02-2024, 20:58:22)

A gdzie byliście wcześniej? Jak czytam teksty, że rząd Tuska za to odpowiada to nie wiem czy płakać czy się śmiać. Oni od raptem dwóch miesięcy rządzą to nawet jakby chcieli nabroić to jeszcze nie zdążyli. Rolnicy podobnie jak europosłowie z PiSu pluć i psioczyć na UE ale kaskę przytulać na całego bo ona nie śmierdzi. Totalna hipokryzja. Ci którzy zajmują się tylko uprawą to od późnej jesieni do wiosny cały czas na urlopie! Może warto w te miesiące poszukać sobie jaką pracę i troszkę zarobić i podreperować budżet domowy jak taka bieda.

 » Do pracownika (Neron z Mogilna | 10-02-2024, 20:25:56)

Skoro uważasz że protest jest niesłuszny, to jedź na Ukrainę. Niech Cię przygarną twoi przyjaciele i niech cię nakarmią swoim zbożem spod Czarnobyla i kiełbasą z wieprzowiny na sterydach.

 » zaj.....ste (abc | 10-02-2024, 18:04:13)

Miejsce i start w odpowiednim miejscu.Stary,sprawdzony sprzęt przy ''CHACIE''Bez kredytów.

 » ??? (???? | 10-02-2024, 15:01:58)

A wielki starosta gdzie??? A pan Bogdanowicz gdzie??? Toć to za jego rządów PiS sprawił taki napływ zboża z Ukrainy.

 » Bydgoszcz ,! ? (Hejka. | 10-02-2024, 15:00:22)

Koledzy rolnicy ! Gazem obywatela ? Jeszcze Polska nie zginela !##

 » Protest (Hejka | 10-02-2024, 12:32:09)

Oby nie skonczylo sie tak jak wczesniej ! Obietnice , gadanie to nie ja , jestem premierem Polski ( przyznal to niejednokrotnie) i nie mam kompetencji zeby o Polske walczyc ? , pytanie ! Po jaki h*j walczysz z ludzmi Polakami ?

 » słuszny strajk (ursus | 10-02-2024, 12:21:12)

no nie wierzę kto tam jest magazyny zawalone zbożem z Ukrainy, a taki myk

 » pracuję to mam (rolni małorolny | 10-02-2024, 12:14:14)

widzisz pracownik, czemuś biedny? boś głupi, czemuś głupi? boś biedny, czego nie rozumiesz?, a latem w żniwa spróbuj się pojawić na polu żeby sobie postrajkować, to jeszcze będziesz ledwo żywy

 » protest (Krystian | 10-02-2024, 09:08:31)

obłudników nie zabrakło, co tam robił ten co skupił zboże z Ukrainy? przyszedł się pokazać, że też go nie zlinczowali, widać nadciągające wybory, pokazali się ci co najmniej dla rolników zrobili, brawo rolnicy tak trzymać !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 » Strajk (Mieszkaniec | 10-02-2024, 07:45:21)

Jednego nie rozumiem.Na Ukrainie jest wojna a biznes rolniczy i nie tylko rolniczy się kręci jak nigdy dotąd.Może jestem chamski ale jeszcze trochę Ukraina, Unia Europejska ,Donaldinio i jego przydupa.y wyjdą nam czubkiem głowy.Zajadą Polskich Rolników i nie tylko debilnymi zaleceniami.A panowie z Ukrainy którzy są na wakacjach w POLSCE i się panoszą wypierd...ć walczyć za swój Kraj.Brawa dla rolników wszystkich krajów nie dajcie się . Pozdrawiam

 » Następne blokady w Warszawie (Gad demyt | 10-02-2024, 07:07:20)

Mam nadzieję, że to nie koniec. Trzeba iść za ciosem i walczyć o swoje. Walczyć o Polskę.

 » Do Brukseli (Pracownik | 10-02-2024, 07:01:38)

No faktycznie widać tą biedę na wsi. Na setki traktor dwa ciapki i jedna sześćdziesiątka. Tak, tak zaraz usłyszę że to wszystko na kredyt. Tylko że ja nawet takiego kredytu bym nie dostał z powodu braku zdolności. Niech nie płaczą bo nikt tak jak rolnictwo nie skorzystało na wejściu do unii. Nie wspomnę jakie grosze płacą na świadczenia społeczne. Czy ja coś zyskam na tym ich proteście, będę miał taniej w sklepie? Proszę bardzo każdy może walczyć o swoje ale nie moim kosztem. Nie kosztem mojego czasu. Ja też Wam się wpierdziele na pole w czasie żniw i powiem że mam protest i że też dla waszego dobra. Pewnie teraz nie ma co robić w polu to sobie będziemy protestować i uprzykrzać ludziom życie którzy mają też swoje problemy i nie oczekują od Was pomocy i zrozumienia.

 » Popieram (Adaś | 10-02-2024, 06:50:20)

Popieram protest, zauważcie zmianę nastawienia władz na szczeblu lokalnym, krajowym, nastawienie policji. Idą zmiany, "lód pęka i nadciąga odwilż", tylko nie wolno się poddawać.

 » Strajk (Max | 09-02-2024, 22:32:32)

Dziękuje tym co przybyli , było ponad 220 ciągników.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Poszukiwani w rękach policji (0)
 » Bezpodstawne wezwanie służb (0)
 » Uderzył w drzewo i uciekł (0)
 » Wyprzedzała przed przejściem (0)
 » DW 254: Uderzyła w drzewo (4)
 » MOGILNO: W wodzie były ścieki (14)
 » Agresywny pacjent (11)
 » Pokierują komendą i komisariatem (7)
 » XIV Regionalny Konkurs Orki (5)
 » Nowy komendant straży (2)
 » Odzyskali przywłaszczony pojazd (4)
 » Zderzenie w Dąbrowie (5)
 » Zatrzymali włamywacza (2)
 » Agresywny złodziej kurczaków (5)
 » Zimny prysznic na start (10)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ