» wybory (Do zachwycona | 05-04-2024, 07:01:50) |
Osobę publiczna cechować nieskazitelna postawa, morale i życie osobiste, gdyż wyborcy zawsze patrzą władzy na ręce. A do pana Ciesielczyka można mieć wiele zastrzeżeń pod tym względem. A " przystojny" to słowo względne. Dla mnie to cwaniak, który swoją zewnętrzną aparycją chce pozyskać zwolenników typu " zachwycona". To nie ma nic wspólnego z kompetencjami potrzebnymi w zarządzaniu gminą. |
» Darek (Zachwycona | 05-04-2024, 00:44:03) |
A ja bez zmian będę głosować na obecnego Wojta bo tak przystojnego polityka może pozazdrościć nam cala Polska i nietylko . Nie dość, że przystojniak to jeszcze w główce dobrze poukładane i zachować się potrafi . A zadowolona można spotkać piękną główkę i piękno w główce . Nie zmienię zdania raczej nigdy i mam w poważaniu co gadają języki plotkarzy . Ja już wybrałam, postawiłam na PIĘKNO w całej okazałości .Rażą mnie ludzie co mają zawsze zęby na wierzchu i języki . |
» Radny co nic nie wie (Radny do powiatu | 05-04-2024, 00:26:25) |
Kandydat do powiatu, który już tam był z 2 lub 3 kadencję nic nie udało się osiągnąć dla gminy. Był też radnym gminnym i nie wie że droga przy której mieszka jest droga powiatową a od gminy żąda aby mu ja wyremontowali. Takie ananasy startują. Już by się nie ośmieszał przed swoimi wyborcami... |
» Tandem społeczników od siedmiu boleści (Szmerociu | 05-04-2024, 00:17:55) |
Najwięcej do powiedzenia mają te osoby które chcą zmiany na fotelu wójta. Jeden cienko przedzie nikt nie chce brać do prac budowlanych drugi łasy rudy lis na kasę to przeszkadza że z obecnym Wojtem nie idzie niczego na lewo wykręcić i myślą że z nowym się uda...co za banda |
» Wybory (Mieszkaniec | 04-04-2024, 20:50:49) |
Obraża wiele osób. A od koryta może i odsunął ale za to przysunął własną rodzinę i znajomych. Ha ha ha kulturalny dobre, już w Palukach pisali o akcji z Ukraińcami jak ich potraktował i biedną dziewczynę |
» Wybory (Wyborca | 04-04-2024, 16:30:41) |
Darek ma więcej kultury niż niejeden pan który szczyci się tytułem doktora i nie tylko. Nie jest prostakiem tylko mądrym człowiekiem. Przynajmniej nikomu publicznie nie pluje w twarz ani nie obraża nikogo. |
» Do Mieszkanki (Antek | 04-04-2024, 16:19:46) |
Chyba nie jesteś w temacie albo udajesz ,że nie pamiętasz ,że został wybrany przez mieszkańców w ostatnich wyborach . |
» Do Mieszkanki (Wyborca | 04-04-2024, 16:16:16) |
To Ty jesteś na każdym spotkaniu pana Darka ,że wiesz jak się zachowuje ?Uwazam ,że jest bardzo kulturalnym człowiekiem i dla Niego wszyscy są równi niejednokrotnie to było widać .Pewnie co nie którzy są z pewnych rzeczy niezadowoleni bo zostali odsunięci od koryta to wtedy jest niedobry . |
» Wybory (Mieszkanka | 04-04-2024, 15:08:17) |
Darek nie ma kultury i widać z jaką pogardą i cynizmem zachowuje się na wszystkich spotkaniach, jeżeli ktoś ma inne zdanie niż on. Powinien uczyć co najwyżej WFu. Został p.o. wójta przez układy polityczne a nie przez wyborców. |
» Do Xyz (Zdzichu | 04-04-2024, 09:53:09) |
A mi się nie podobało zachowanie byłego pracownika komunalki i jego wyzwiska w stronę wójta. Widać poziom jaki sobą reprezentuje i że jest zwykłym chamem i prostakiem. Nie słyszałem nic co by mogło obrazić Mielcarka więc prosze nie pisać tutaj kłamstw. Wczoraj co niektórzy usłyszeli prawdę i widać to ich zabolało i tyle w temacie. Brawo Darek |
» Wybory (Xyz | 03-04-2024, 22:44:25) |
Dziś odbyło się spotkanie w Wójcinie obecnego Pana Wójta Jezior Wielkich .p.Dariusza Ciesielczyka nie podoba mi się jego zachowanie i wypowiedzi odnośnie jakim pracownikiem był p.Mielcarek na pewno szybciej było można go zastać w Gminie niż Pana bo Pana o 8 rano w Gminie to rzadkość a później to już niedostępny w Gminie bo cały czas w terenie .Gmina mała ale do objeżdżania dość duża . |
» szacun dla przedsiębiorczego (UPS | 03-04-2024, 20:21:40) |
Jeszcze Pan Dariusz nie był wójtem, a Pan Olek był operatorem. Jeżeli Wam się wydaje, że włodarze danego terenu mogą odmówić wprowadzania internetu na swoim terenie, to jesteście w błędzie. Ale cóż niektórym się wydaje, że jest wielkim łaskawcą, a jak nie to lekkiego kuksańca z piąstki. Zabawne, prawda? |
» do "ja" (łysy | 03-04-2024, 11:19:30) |
Pytanie zasadnicze: czy Olek zrobiłby ten super internet, gdyby Darek mu tego nie zlecił a wcześniej zapewnił na to środki? |
» olek (mieszkaniec | 03-04-2024, 08:23:42) |
Olek daje kasę za komentarze- prymityw to piszący pewnie nawet zegarka elektronicznego nie potrafi ustawić... informatyk płacący za komenty... proszę cię, żenujący jesteś |
» wybory (ja | 03-04-2024, 07:19:43) |
Jesteście obłudni! Olkowi zarzucacie, że z pracy wychodził, że leniwy, niesłowny. Darkowi, że rodzinę na stanowiskach poustawiał. Do każdego jednak fałszywie się na ulicy uśmiechacie, mówiąc o kontrkandydacie, że szans nie ma:D. Jak nisko trzeba upaść, by oceniać z tak cząstkową wiedzą- najczęściej zasłyszaną od lokalnych "pudelków" czy "Faktów". Jeśli się Olkowi zdarzyło wyjść, to pewnie tylko dlatego, że ktoś z was wył wydzwaniając, że ma problem z internetem- jeśli by było to nieusprawiedliwione, byłoby już dawno wykorzystane przeciw niemu przez konkurenta. Druga sprawa- Darek i stanowiska. To chyba logiczne, że woli mieć na stanowiskach osoby sprawdzone za które jest odpowiedzialny. Jeśli byście mieli wybierać między randomowym Jasiem, którego nie znacie, a zaufanego, lojalnego kuzyna który szuka pracy, to kogo byście wybrali?? Łatwo jest oceniać... Wyciągacie błędy młodości, które każdy z nas ma, oceniacie przez pryzmat prywatnego życia kandydatów. Zobaczcie ile Darek zrobił dla gminy, jak się starał... Pomyślcie o Olku, dzięki któremu gmina ma i miała dużo wcześniej niż inne porównywalne szybki, stabilny internet- co z radia jest trudne do wykonania. Za chwilę światłowód u każdego... a wy oceniający? Coś zrobiliście dla gminy? wiekszość pierdzi w krzesło czytając to dzięki olkowi, kiedy wasze dziecko ma wf, w pięknym, ogrzanym obiekcie, a nie na dworzu. Mało tego- oceniacie za poglądy polityczne l lub p... zastanówicie się tylko, czy to za kim jest kandydat ma realny wpływ na funkcję wójta pomijając kto akurat rządzi. Pomyślcie jak mogą mieć takie same poglądy polityczne przedsiębiorca, nauczyciel czy złomiarz, gdzie wałki na vacie się skończyły? Dla jednego będzie raj, bo 13 pensja, podwyżki, dla drugiego ogromny ZUS, zdrowotne od przychodu- to skajne myślenie o polityce- zupełnie przeciwstawne! Głosujcie z wyboru, a nie z nienawiści, czy zazdrości do drugiego tak jak to było niedawno w przypadku innych wyborów! |
» Wybory (Janina | 02-04-2024, 15:46:34) |
Chciałabym się dowiedzieć co zrobił pan Kurzawa przez te wszystkie lata dla Gminy Jeziora Wielkie bo jakoś niczego sobie nie przypominam,o przepraszam ,jest jednak coś za każdym razem ,na uroczystościach gminnych zapraszał do Warszawy na Wiejską aby go odwiedzić . |
» do Wyborcy (greg | 02-04-2024, 13:45:14) |
Wróblewski był dobrym inwestorem bo w czasie kadencji wybudował dwa domy na Osiedlu i kupił w Mogilnie 5 pokojowe mieszkanie. Zadłużył gminę i odszedł. |
» do Mieciu (UPS | 02-04-2024, 10:46:37) |
Pan A.Mielcarek nie musi nikogo prosić, aby pisał komentarze. Gdy chce to może to zrobić sam. A jeszcze napisze coś lepszego. Jeżeli ma tam swoje "urządzenia" to nawet wie z jakiego IP jest pisane. Ludzie, jaką macie małą wiedzę. |
» Wyboru (Mieciu | 02-04-2024, 09:23:11) |
A ja słyszałem że team Mielcarek daje kasę ludziom żeby pisali komentarze na temat pana darka. I też świadkiem byłem czegoś takiego właśnie. Więc wybaczcie ale czegoś takiego się nie robi. A co do Pana Kurzawy który popiera Mielcarka to NIE WYPADA KOMUŚ KTO NA BANERZE UŻYWA TYTUŁÓW DOKTORA PISAĆ OFICJALNIE W INTERNECIE ŻE KTOŚ ŻE STRACHU CHODZI W PAMPERSIE BO TO ŚWIADCZY TYLKO O TYM ŻE MIMO TYTUŁU SŁOMA PANU Z BUTÓW WYSTAJE I MIMO SYMPATII JAKA MAM DO PANA TO ODECHCIAŁO MI SIĘ NA PANA GŁOSOWAĆ. |
» Marian (podatnik | 02-04-2024, 08:50:16) |
ja tam pamietam który radny głosował za podniesieniem podatków i śmieci. Pamiętajmy o tym przy wyborach. Biora pieniądze nasi wybrańcy i dalej maja nas gdzieś. Pamiętajmy |
» Wyborca2 (Wojtek | 02-04-2024, 08:01:30) |
Masz rację Panowie Ciesielczyk są mądrzy, pracowici i do tego mają jeszcze charakter i kochones. Takich mężczyzn z charyzmą już niewielu. A nowe,lepsze i niespodziewane to ma być pewnie ten Zielony Ład, Kolorowa Rewolucja i pełne zaangażowanie ,,Naszego Marszałka,, nie daj Boże, już było to przerabiane ,wróży kolejne lata zapaści Naszej Gminy na dekady. |
» Masz GŁOS (wyborca | 02-04-2024, 02:32:28) |
Wyborcy. Proszę sprawdźcie. Kto z radnych/kandydatów lub z bliskich z rodziny pracuje w szkole, straży, spółce. Przypomnijcie sobie jak pracowali, głosowali. Co myślicie o ich bezstronności? Nie zmarnujcie swego głosu przy urnie !!! |
» do Wyborca (Mieeetek | 01-04-2024, 19:14:58) |
I gdzie Ty tych gości odprowadzasz jak we wsi są ze 4 ulice... Nawet Stachu lata temu sklep zamknął.. |
» Do Wyborcy (Wyborca2 | 01-04-2024, 17:45:31) |
Nie wiem czy byłeś świadkiem lub słyszałeś, ale to właśnie obóz tego pana oskarża, kłamie i oczernia drugiego kandydata na to stanowisko. Trzeba przyznać i sam przeciwnik obecnego to przyznaje zrobiono wiele, dzięki komu, PISOWI, ale to już się skończyło. Nadchodzi nowe, nieoczekiwane, niespodziewane może nie będzie kochanek, obrażania policji, zastraszania i bicia ukraińców. |
» Wybory (Wyborca | 01-04-2024, 13:29:09) |
Moi drodzy jestem już trochę starszym mieszkańcem gminy I za mojego życia przeszło przez nią kilku włodarzy i muszę stwierdzić że takiego obrzydliwie złośliwego hejtu już dawno nie czytałem,choć dla mnie to słowo dziwnie nawet brzmi. Co by nie napisano to trzeba przyznać że tylko Wróblewski zrobił dużo dla gminy : wodociągi, kanalizacja której do dziś zazdroszczą nam nawet miejskie gminy. Jednak obecny wójt Ciesielczyk pobił wszystkich swą ciężką pracą, kreatywnością i zaangażowaniem w sprawy rozwoju Naszej Gminy. Jestem dumny z jego osiągnięć i tego czego już dokonał w zaledwie 6 lat pracy ,już nie wstydzę się oprowadzić rodziny która mnie odwiedza po naszej okolicy ,a nawet chętnie im pokazuję to co zostało dokonane przez ten krótki czas,za sprawą mądrego zarządzania i mądrej polityki pozyskiwania środków finansowych. Mamy piękną halę w Jeziorach Wielkich, parkingi, drogi,chodniki, place zabaw,świetlicę wyremontowane,cała Gmina nagle rozkwitła ,sala Sportowa w Wójcinie, oświetlenie w wielu wioskach nawet tego nie było, nowa stacja uzdatniania wody słyszę zaraz będzie oddana do użytku, nawet wybudował kanalizacji kilka kilometrów i zamknął oczyszczalnię w Siemionkach która zmarnowałaby gminę poborem energii elektrycznej. A jak jadę z wnukami do Przyjezierza to aż miło popatrzeć i pospacerować, nawet wieczorem piękne deptaki,oświetlenie place zabaw na plaży, nawet zniknął ten różowy kolor z posterunku policji,wyremontowane socjale przy polu namiotowym,które też zostało powiększone aby zwiększyć dochody dla gminy.Dobrego gospodarza poznaje się po efektach Jego pracy,a efekty nawet ślepy dostrzeże, w dodatku Nasz Wójt to przemiły ,sympatyczny i bardzo konkretny człowiek, więc nie dokonca rozumiem te wszystkie złośliwe komentarze pod jego i rodziny adresem. Na Mój chłopski rozum komuś bardzo zależy aby tak pisać, pewnie naraził się kilku osobom którym np.nie umorzył podatków, czy też zrobił porządek z obibokami,Ja uważam że tak jak on dba o interesy gminy I mieszkańców to jeszcze żaden nie dbał,choćby śmieci, wodę,kanalizację mamy najtańsze co bezpośrednio odbija się na kieszeni mieszkańców. A woda będzie napewno lepsza gdy w kwietniu ruszy nowa stacja w Golejewie. Szczerze mówiąc nawet nie ma czego temu człowiekowi zarzucić. Według mnie takiego Wójta to już nie będziemy mieli,ktory prawie wszystko zdołał zrobić w gminie w 6 lat,gdzie byliśmy najbiedniejszą, a teraz wszyscy nam zazdroszczą rozwoju. Mimo,że nie jest moim przyjacielem ani też bliskim znajomym to Mój człowiek na to stanowisko,szkoda tylko że ta kadencyjność ogranicza jego możliwości zapał który jeszcze wiele dobrego mógłby zrobić dla Naszej Gminy ,z której jestem w końcu dumny. A tak poza tym to jak tylko ruszy Sala w Wójcinie i odciąży Jezioranską to wybiorę się na siłownię, bo ponoć za darmo dla mieszkańców. Pozdrawiam serdecznie mieszkańców I Wójta Ciesielczyka, niech się Pan nie przejmuje, ludzie zawsze byli i będą zazdrośni i zawistni nawet dla zasady sam się za robotę nie weźmie a drugiemu zazdrości. |
» nowe stanowisko (wyborca | 31-03-2024, 23:00:45) |
Jak tak słysze to nowy wójt jak bedzie to szykuje sie nowy etat w urzędzie stanowisko zastępcy wójta kolezka robiący mu kampanie przeskoczy ze stolka urzendasa na wyzsze stanowisko ups dopiero bedzie az miło w urzedzie tylko pozazdrościc kultury i ch,,,,,a nie zabraknie |
» Podatki (wyborca | 31-03-2024, 18:43:17) |
Na "Pałukach" jest zestawienie podatków. Gm. Jeziora Wielkie ma najwyższe podatki na 2024r z gmin wiejskich-rolniczych pobliskich terenów dla rolników i przedsiębiorców. Taka ci "troska" o utrzymujących gospodarkę, o tych dających miejsca pracy. Pamiętajcie o tym podczas głosowania w wyborach. |
» Plotki (Zapedy | 31-03-2024, 04:59:12) |
Chodzą głosy że kwiat polityki PIS-u zasiadł do klawiatur i nie poradził sobie z hejtem co spowodowało użycie jedynej siły jaką te głąby mają czyli siły. Strzał w ryj i nie komentuj bo ja nie umim odpowiedzieć |
» Wybory (Mieszkanka | 30-03-2024, 07:33:11) |
To prawda, mamy drugiego króla śmieci i to z Wojcina. Kiedyś byli kumplami teraz walczą który lepszy ten prosty czy ten z poparciem PiSu. Ale teraz takie czasy dla kasy każdy sprzeda naszą piękną ziemię |
» komentarz (wyborca | 29-03-2024, 23:58:27) |
Ludzie ale jadem co niektórzy plują ,opnujcie sie ,Nawet nie wiecie ile tymi komentarzami ludzią krzywdy robicie, tyle obłudy i kłamstwa zawiśći w WAS w takim szczególnym czasie .Tak Wygra lepszy , kudzie mają swój rozum i takie Wasze brudy oszczerstwa nie zmienią ich decyzji na kogo mają głosować |
» Mieszkaniec.... (Lolo | 29-03-2024, 19:00:54) |
Tak czytam te komentarze i słyszę co nieco w terenie, to chyba zaczął działać Nasz lokalny KRÓL ŚMIECI z Wójcina. Czyżby wyczuł podatny grunt do swoich interesów w osobie kandydata na Wójta z 3-drogi,bo władzę u góry znów ma przychylną takim interesom . A po nocy to głównie on krąży po okolicy tirami z tego co się orientuję. Czego to się nie zrobi i nie powie aby oczernić człowieka który naraził swoje i swojej rodziny bezpieczeństwo aby uzdrowić system. Choć jak widać na próżno zadarł z wszystkimi władzami aby zwykłego śmieciarza poskromić, historia się powtarza.... |
» Czyżby było coś nie tak (Kontrola | 29-03-2024, 18:54:42) |
W urzędzie jest już NIK od dwóch tygodni, więc to tylko kwestia czasu |
» Wybory (Mieszkaniec | 29-03-2024, 18:31:19) |
No tak hale w jeziorach budowali to dom córce też bo przecież nie z wypłaty 10.000 zł. Oni zawsze mieli lepkie ręce. Ale co to za domek 100 m2 nie ma czego zazdrościć. Swojego do dziś nie skończył jak oni wszyscy. Ale jak nikt tam nie pracuje to z czego mają to zrobić |
» Do Mieszkaniec (Jajeczko | 29-03-2024, 13:55:44) |
Mieszkaniec nie mierz wszystkich własną miarą. By musiał być tak prosty jak ty żeby kombinować w bialy dzień. Jak by miał brać to by wziął tak żeby nikt nie wiedział. Bzdury wyssane z palca. No tak, ale kampanię A.M. na kłamstwach trzeba zrobić... |
» Do Mieszkaniec (Jajeczko | 29-03-2024, 13:48:22) |
Mieszkaniec nie mierz wszystkich własną miarą. By musiał być tak prosty jak ty żeby kombinować w bialy dzień. Jak by miał brać to by wziął tak żeby nikt nie wiedział. Bzdury wyssane z palca. No tak, ale kampanię A.M. na kłamstwach trzeba zrobić... |
» Mieszkaniec (Wojcin | 29-03-2024, 11:29:59) |
Bzdury piszesz z zawiści. Gdy hala przy szkole była budowana to dom zięcia już był wybudowany rok wczesniej. Powiedz w jaki sposob mógł jechać beton z hali...co za idiotyzm |
» Wybory (Mieszkaniec | 29-03-2024, 06:27:52) |
Cały Wójcin huczy o tym jak córce wójt buduje razem w komplecie z halą przy Szkole. Proszę zapytać pracowników firmy która ją budowała, głośno o tym mówili a raczej śmiali się że takiej gminy to nie widzieli. A z wysypiskami to prawda. Po nocach bardzo często jeżdżą duże tiry na wysypisko. Wracam w nocy ze zmiany to kilka razy widziałem. No ale kto zareaguje jak prezes to kumpel wójta. Wilkowyje Witajcie |
» Cała prawda o A.M. (Charyzma | 29-03-2024, 01:33:19) |
Mielcarkowi brakuje i zawsze brakowało charyzmy. Jeżeli zostanie wójtem to i tak decyzję będzie podejmował Kurzawa. Bez jego zgody Mielcarek nie podejmie żadnego działania. Podejrzewam że w tej grupie znalazła bym lepszych i bardziej rozpoznawalnych kandydatów na wójta, ale oni raczej nie dawali by sobą sterować. |
» MMA (Gajowy | 28-03-2024, 23:04:26) |
Bracia C pojadą do Rydzykowa, Marszałek dostanie dwa szybkie i od razu dotacje się znajdą :), nie takie akcje w Przyjezierzu były :) |
» MMA (Gajowy | 28-03-2024, 23:02:45) |
Bracia C pojadą do Rydzykowa, Marszałek dostanie dwa szybkie i od razu dotacje się znajdą :), nie takie akcje w Przyjezierzu były :) |
» Beton (Budowa | 28-03-2024, 23:00:52) |
Pracownicy jednej z firm głośno mówią, że przy okazji inwestycji gminnych 2 gruszki jechały na właściwą budowę, a jedna do Wójcina.... |
» Kasa (Asd | 28-03-2024, 21:13:26) |
I nie wróci więcej.... Tym bardziej, że zamiast budować nowe układy miesza się z błotem instytucję która będzie przyznawać środki. |
» Rodzina na swoim (jaro | 28-03-2024, 20:31:51) |
bardzo dobre określenie bo przykład szedł z góry od samego Naczelnego, który zawłaszczył Polskę i uważał że wszystko mu wolno. Gmina Jeziora Wielkie była w ostatnich kilku latach pisowskim bilbordem dla okolicznych gmin na zasadzie,, głosujcie na PIS to otrzymacie tyle pieniędzy jak wójt z Jezior Wielkich " [ kosztem innych]. Teraz pisiory możecie sobie zaśpiewać :Ale to już było .... |
» do ogrodnik (UPS | 28-03-2024, 20:04:51) |
A jednak nie bardzo rozumiesz co piszesz. Nie wiem czy Wróblewski, czy kto inny, ale za czasów tzw Komuny nie było wójtów. |
» Łojłoj (Wybory | 28-03-2024, 17:45:21) |
Chyba zapomniałeś że były wybory na wójta i było 4 kandydatów. Coś tam dziury w głowie już się pojawiają.. |
» Łojłoj (Wybory | 28-03-2024, 17:45:14) |
Chyba zapomniałeś że były wybory na wójta i było 4 kandydatów. Coś tam dziury w głowie już się pojawiają.. |
» Do Mieszkaniec (Siedlimowo | 28-03-2024, 17:41:43) |
O czym Ty mówisz wysypisko w Siedlimowie jest otwarte w soboty dla mieszkańców można tam przywieźć gabaryty itd. To do czego ma służyć to wysypisko jak nie do składowania odpadów? Jakie zwozenie na wielka skale.Bzdury piszesz i tyle.. |
» Do UPS (Ogrodnik | 28-03-2024, 17:31:55) |
To chyba Ty jesteś nie poinformowany bo Pan Wróblewski byl naczelnikiem a po zmianie ustroju Wójtem . Zanim napiszesz cos sprawdz u żródła . |
» do "Obserwator" (łojłoj | 28-03-2024, 17:31:50) |
Po śmierci poprzedniego Wójta gdyby były wybory, wyszłaby prawda kogo ludzie by wybrali. A tak PiS namaścił swojego za zgodą radnych. Mieszkańcy gminy nie mieli nic do gadania. |
» Beton (Budowa | 28-03-2024, 17:18:46) |
Pracownicy jednej z firm głośno mówią, że przy okazji inwestycji gminnych 2 gruszki jechały na właściwą budowę, a jedna do Wójcina.... |
» Interes aby zostać wójtem, być albo nie być (Obserwator | 28-03-2024, 15:21:30) |
Dobrze sobie pan M. Wymyślił dojście do władzy aby swój cichy plan wdrożyć bo inaczej się nie da bo nikt nie chce swoich ogródków i kostek brukowych poświęcać na szpadel pana M . To najlepiej obiecać Jeziorom wymianę rur wodociągowych i przy tym zakopać sobie światłowód od internetu i interes będzie szedł dalej ... Najlepiej nadawać na resztę a ja się pytam co do tej pory zrobił do mieszkańców ? Nawet nie był radnym aby się nim wykazać a co tu od razu do koryta.. |
» do Mieszkańca (Zdzichu | 28-03-2024, 13:58:44) |
Idź się wyżal swojemu księciu Jarosławowi Pierwszemu Chromemu z twierdzy Żoliborz. Acha i przypomnij mu, że przechodząc przez jezdnię trzeba zachować szczególną ostrożność bo przykurcz o tym nie wiedział. |
» Etaty dla swoich (Kadry | 28-03-2024, 13:33:00) |
Program Rodzina na swoim: przewodniczącego żona - szkoła, przewodniczącego syn - komunalka, Jolki córka - szkoła, Agnieszki córka - urząd, Anna z wójcina - Szkoła, Cezarego córka - szkoła, Marcina żona - szkoła, cyk i rada kupiona. Wszystko bez konkursów, bez naborów, ludzie nagle pojawili się na stanowiskach. Brat w Komunalce - wogóle jakie ma kwalifikacje do kierownikowania? |
» Pracownicy (Zenek | 28-03-2024, 11:10:08) |
To Twoim zdaniem jak się siedzi za biurkiem to można załatwić tyle inwestycji ,raczej nie ,a pracownicy mają określony czas pracy i to na miejscu a nie w terenie , są po to aby zająć się potrzebami mieszkańcow . |
» Zenek (Do ogrodnik | 28-03-2024, 11:07:16) |
To Twoim zdaniem jak się siedzi za biurkiem to można załatwić tyle inwestycji ,raczej nie ,a pracownicy mają określony czas pracy i to na miejscu a nie w terenie , są po to aby zająć się potrzebami mieszkańcow . |
» do ogrodnik (UPS | 28-03-2024, 09:36:56) |
Za tzw komuny nie było wójtów ani burmistrzów. W związku z tym stwierdzam, że albo zamiast do szkoły chodziłeś na wagary, albo teraz dopadła cię demencja starcza. A może to pisze wójt sam o sobie i fakty się pogubiły. |
» miernoty grasują (mieszkaniec | 28-03-2024, 09:28:03) |
dery, mądralo ograniczony, do pięt mi nie dorastasz zarówno finansowo, nie mówiąc intelektualnie, wierz dalej w swoich guru zdrajców i karierowiczów typu pan ryży Niemiec, nie będę z tobą prowadził konwersacji, nie mój poziom, żegnam, wybierz kogo chcesz i nie obrażaj ludzi, słoma i tak z twoich butów nie zniknie |
» Przekręty w spółce (Księgowa | 28-03-2024, 09:19:19) |
W firmie dokumenty trzeba trzymać 5 lat, dlatego tak zaciekle walczą, jak nie przejdą to wszystkie machloje wypłyną, jak nie przejdą już nigdy się nie dowiemy co tam się działo. |
» Do Ogrodnik (AlejandroMurrieta | 28-03-2024, 08:00:34) |
Proszę mi wytłumaczyć w jaki sposób można egzekwować od pracowników wykorzystania czasu pracy i być wymagającym wobec nich kiedy samemu nie jest się obecnym w pracy? |
» Prostacy (Ela | 28-03-2024, 07:00:03) |
Mnóstwo n-li, lekarzy i innych profesji należy do polityki, grup radnych i piastuje również inne stanowiska. Gdzie Ty żyjesz? W Nibylandii? Startuj również, jak zazdrościsz. Co ma piernik do wiatraka? |
» Lud (XD | 28-03-2024, 06:57:14) |
Po co te tajne komentarze? Tak Was wszystko boli, a na spotkaniach nie potraficie się wysłowić?Tam jest pora na konstruktywne polemiki, ale tam tylko się uśmiechacie albo wcale nie idziecie.Zero konkretów. Biedne, zazdrosne do granic możliwości społeczeństwo. |
» Wybory (Izzi | 28-03-2024, 04:23:01) |
A kogo z rodziny niby zatrudnił?z tego co wiem to tylko jednego brata i nikogo więcej. Kumpel został prezesem ale kumpel to nie rodzina najbliższa a poza tym nikt z rodziny nie pracuje w urzędzie. Pan Ciesielczyk nie ma nic do ukrycia więc kto chce niech go sprawdza a pan Mielcarek z tego co wiadomo mi i było o tym głośno to nie tylko w trakcie pracy jeździł w swoich interesach ale tam zupełnie o coś też innego chodziło więc ludzie zastanówcie się |
» Wybory (Izzi | 28-03-2024, 04:06:06) |
A kogo z rodziny niby zatrudnił?z tego co wiem to tylko jednego brata i nikogo więcej. Kumpel został prezesem ale kumpel to nie rodzina najbliższa a poza tym nikt z rodziny nie pracuje w urzędzie. Pan Ciesielczyk nie ma nic do ukrycia więc kto chce niech go sprawdza a pan Mielcarek z tego co wiadomo mi i było o tym głośno to nie tylko w trakcie pracy jeździł w swoich interesach ale tam zupełnie o coś też innego chodziło więc ludzie zastanówcie się |
» Wybory (Ogrodnik | 27-03-2024, 21:03:04) |
Panie Wójcie ja jestem już wiekowy obywatel i stawiam poraz drugi na młodość i Pana gospodarność, przedsiębiorczość . Potrafił Pan wykorzystać nasze tzn gminy 5 minut i rozwinął Pan gminę jak żadenemu innemu to się nie udało nawet za komuny , choć pozdrawiam Pana Wróblewskiego który też rozwinął gminę . Jest Pan wymagający i wobec siebie i sobie podwładnych , dlatego pracownicy Pana nie popierają. Chcą wrócić do czasów, gdy w piątek o 12 to już do gminy nie było po co iść bo już wszyscy mieli wolne . Ja Pana popieram nadal , dziękuję za rozwój gminy i za piekny Urząd Gminy na miarę 21 wieku .Dogoniliśmy inne gminy a nawet je wyprzedziliśmy. Dziękuję. |
» apolityczność (mieszkaniec | 27-03-2024, 20:49:34) |
Nie będę komentował kłamstw, które wygłasza na spotkaniach wójt Ciesielczyk, ale prawda sama się obroni trzeba tylko zachować spokój.
Na spotkaniach bywa również dyr Laskowski, który z urzędu powinien być apolityczny, Pan uczy nasze dzieci fikołków wprawdzie, ale zawsze nie wydaje się Panu, że powinien Pan świecić przykładem. Czego się Pan boi pański kręgosłup moralny jest strasznie połamany, niech Pan weźmie przykład z człowieka honoru, który jeździ z Panem.
pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego. |
» - (Myśliciel | 27-03-2024, 19:12:43) |
Pan Mielcarek bardzo nieslowny. Lubi koloryzować fakty. Nie polecam. |
» Wybory (Mieszkaniec | 27-03-2024, 18:00:52) |
Obecny wójt zrobił najgorsze co mógł czyli zaczął zatrudniać rodzinę i znajomych i przez to jest u mnie skreślony. Dobrze że ma konkurenta. A śmieci są zwożone nawet do Siedlimowa na wysypisko na szeroką skalę. |
» Mieszkaniec - chyba omamiony (deryl | 27-03-2024, 17:38:55) |
A za co go podziwiasz? Za walkę z normalnymi ludźmi, którzy nie akceptują kłamstwa, obłudy, a których w swym ograniczeniu nazywasz popaprańcami? A może już nie chcemy łożyć na takich jak ty, roszczeniowych i łatwo dających się omamić, nie chcemy rozdawnictwa i hipokryzji (jeśli rozumiesz to słowo). |
» Wybory (Do UPS | 27-03-2024, 17:38:02) |
Osobom postronnym nie musiał nikt mówić jakim pracownikiem był pan Mielcarek ,ponieważ on się nigdy nie krył z tym ,że w godzinach pracy zajmował się swoim biznesem i jeździł naprawiać internet. |
» Do łysy (StanleyIpkis | 27-03-2024, 10:20:23) |
Nie widzę by ktoś wcześniej wspomniał, że to wójt zwozi śmieci. Uznaję to zatem za swoistą spowiedź. Uderz w stół a nożyce się odezwą. |
» farbowane lisy się pchają (mieszkaniec | 27-03-2024, 09:16:07) |
do maxa, jak to głosi jedna z waszych idolek, jak ci się nie podoba w naszej jak to określiłeś wsi to WYP....J, podziwiam obecnego wójta i bedę na niego zawsze głosował za walkę z POpaprańcami i przydupasami |
» Mielcarek (Wyborca | 27-03-2024, 07:58:31) |
Jak można plan wyborczy Ciesielczyka przedstawiać jako swój a ludzie tępi biją mu brawo?? Zero własnych pomysłów. |
» wybory (łysy | 26-03-2024, 21:41:08) |
Ludzie, czy wy naprawdę wierzycie w to co piszecie? Wójt Ciesielczyk zwozi śmieci niewiadomego POchodzenia? A kto zaczął walkę ze śmieciami a ściślej z niebezpiecznymi odpadami i truciznami zwożonymi przez mafie śmieciowe nawet z Warszawy, może ten były szef strażaków z Wójcina? Kto poruszył prokuraturę w Bydgoszczy i Warszawie, bo lokalna nie widziała nic złego u krewnego prymasa? A ten człowiek, co wyleciał z roboty w UG, to jaką partię reprezentuje? Piszecie o kumoterstwie wójta Dariusza, a jak było za poprzedników? A wiecie jak przed laty Korwin Mikke mówił o PSL? Partia Sitw Lokalnych. Mieszkacie na wsi to wiecie, że to prawda. Czy w historii gminy Jeziora Wielkie, był wójt, co zrobił tyle dla mieszkańców gminy? Jakie były drogi gminne wcześniej a są teraz? A hala sportowa powstała za czyich rządów? Nie ma nawet co porównywać, ślepy by zauważył a głuchy usłyszał. Żaden dobry gospodarz nie zamieni dobrego konia, którego zna i wie na co go stać, na jakąś lichą chabetę, która nie dała rady przy grabieniu siania a obiecuje, że pociągnie wóz pełen buraków |
» ale się porobiło (UPS | 26-03-2024, 20:04:04) |
Skąd osoby postronne wiedzą jakim pracownikiem był Pan Mielcarek? Przecież to jest tajemnica służbowa, która mogła ujrzeć światło dzienne tylko od obecnego wójta lub od bezpośredniego przełożonego, albo "kadrowej". Chcę wiedzieć pod kogo podlegał bezpośrednio ten Pan. |
» Do mieszkanka ale Wojcina (Zapytanie | 26-03-2024, 14:45:18) |
A czy Pan Mielcarek płacze z powodu komentarzy? :D |
» Wybór (Wyborca | 26-03-2024, 14:23:04) |
Ostatnie 5 lat było złotym czasem tej gminy. Przynależność partyjna do obozu rządzącego pozwalała na rozmach i inwestycje. W tej kadencji to co było kartą przetargową wójta Ciesielczyka może okazać się, a nawet okaże się strzałem w kolano. Po urokach ostatniej władzy chyba każdy domyśla się, że będzie to swojego rodzaju rewanż na PiSie na którym ucierpią gminy pod szyldem prawa i sprawiedliwości.
Bardzo dobre inwestycyjne 5 lat jednakże przy aktualnym wyborze zostało spakowane to w opakowanie przesiąkające nepotyzmem oraz podejściem zero-jedynkowym na zasadzie albo z nami albo przeciwko.
Liczę na zmianę i powiem świeżości w urzędzie Gminy w Jeziorach Wielkich.
#TeamMielcarek |
» Spotkanie w Jeziorach Wielkich (Brawo | 26-03-2024, 13:31:38) |
Byłam na spotkaniu w Jeziorach Wielkich. Kandydaci z komitetu Mielcarka pokazali większą dojrzałość polityczną niż dotychczasowa rada która w licznym gronie pojawiła się na tym spotkaniu. Szczególnie w jednym przypadku ta dojrzałość emocjonalna była widoczna. Spójny i merytoryczny styl wypowiedzi bez żadnego zająknięcia, mowa ciała itp. Na finał w kulturalny sposób ostudzenie zamiarów przejęcia spotkania przez aktualnego wójta. Brawo!!! |
» Nasz Wójt (Mieszkanka ale Wójcina | 26-03-2024, 13:20:38) |
Panie Mielcarek. Złośliwe komentarze piszą ludzie "mali". Proszę by Pan olał te komentarze. Duża część mieszkańców Wójcina jest za Panem. Zgodzimy się z innymi. Popieramy Pana. Proszę się nie dać i WYGRAĆ te wybory. Należy się nam zmiana. ZWYCIĘŻYMY!! |
» Wysypisko (niechpłonie | 26-03-2024, 10:06:16) |
Czy nikogo nie zastanawia kwestia masowego zwożenia odpadów niewiadomego pochodzenia na wysypisko gminne? Podobno to komunalka utrzymuje gminę, a w budżecie na 2024 uchwalony jest 1 mln na jej "dofinansowanie". Bardzo to wszystko brzydko pachnie, jak te śmieci mieszkańcom Rzeszyna. |
» Kandydat na Wójta Pan Mielcarek (Mieszkanka | 26-03-2024, 09:21:26) |
Może warto zadać pytanie Panu Mielcarkowi jakim chce być Wójtem? Czy tak chce wykonywać swoje obowiązki Wójta jak wykonywał powierzone mu obowiązki gdy był pracownikiem Urzędu Gminy w Jeziorach Wielkich? Może pochwali się, czym się zajmował w czasie godzin pracy w Urzędzie oraz, co było powodem jego zwolnienia z Urzędu? |
» Wybory (Wyborca | 26-03-2024, 08:25:52) |
Jak z Mielcarka będzie taki wójt jak był pracownikiem gminy to powodzenia życzę Wam wszystkim którzy na niego zagłosujecie hahaha |
» Nowy Wójt (ala | 26-03-2024, 01:54:00) |
Czas na zmiany! Zmienić wszelkie układy, zależności. Chcemy być gminą rodzinną a nie jednej rodziny. Idźmy na wybory. Dawna opcja do lamusa. Nasz WÓJT to ALEKSANDER MIELCAREK!!!. |
» Wybory (Mieszkanka | 25-03-2024, 23:20:03) |
Według mnie obecny Wójt jest bardzo dobrym gospodarzem i tym będę się sugerowała przy wyborze ,każdy widzi ile jest zrobione dla naszej Gminy przez te 5 lat i niech dalej ją rozwija. |
» Czyżby stronniczość CMG? (UPS | 25-03-2024, 21:09:38) |
Szymon Hołownia to przynajmniej błyskotliwy człowiek i do tego przystojny. Natomiast Jarosław Kaczyński to już człowiek w podeszłym wieku śmiejący się ze swoich żartów. Gdyby sam nie zaczął się z tego śmiać, to jego ludzie by nie wiedzieli, czy mają się śmiać czy płakać. Wyborcy nie patrzcie na partie. Patrzcie na człowieka. Tu odnoszę wrażenie, że popieranym przez CMG jest Pan Dariusz Ciesielczyk (pierwszym kandydatem).Pan A. Mielcarek jest popierany przez Trzecią Drogę. Oto segregacja. |
» wybory (SAMI SWOI | 25-03-2024, 20:28:41) |
Wybór jak między Kargulem a Pawlakiem. Jeden wsadził już całą rodzinę jak nakazuje wzór z Nowogrodzkiej za koryta... ale w sumie żeby stworzyć swoją radę nawet na listy wciągnął ośmiogwiazdkowców wg dewizy :"żadna kasa nie śmierdzi", drugi jak gość za płotu myślę więc jestem..... i kogo tu wybrać?
|
» Ja zawsze chciałem (Anatol | 25-03-2024, 18:25:52) |
żeby zapanowało Prawo i Sprawiedliwość i odmieniło obliczę ziemi, tej ziemi. |
» kandydat (max | 25-03-2024, 17:39:36) |
Czytając te komentarze to stary wojt jak widac ma swoich przydupasow ktorzy zochydzją chec zmiany w tej gminie bo jak się wjezdza do waszej wsi to widac ten zascianek Wiec warto postawic na kogos nowego a gmina moze zaslnicbo ,ta obcja nie daje zadnej gwarancji ze będzie lepiej .Wiec warto przy swiatecznym stole pomyslec jak to będzie z nowym gospodarzem |
» ... (Mieeetek | 25-03-2024, 17:38:02) |
istnienie takich mikrogmin to marnowanie pieniądzy podatników! |
» J (G | 25-03-2024, 17:01:45) |
Tylko Olas |
» kto Wójtem? (baśka | 25-03-2024, 14:06:50) |
Już PiS się produkuje. Trzeba było myśleć przez 4 lata i robić. |
» Do ludowiec (Paweł | 25-03-2024, 13:36:30) |
A dlaczego czujesz się oszukany? Głosowałeś na nich? Ja głosowałem i jak dalej będą tak działać to w następnych wyborach mają mój głos. Nie jest łatwo posprzątać po 8 latach rządów PiSu a jeszcze przeszkadza prezydent. |
» wyścig do pachnącego koryta (antypolityk | 25-03-2024, 10:03:39) |
jak słyszę "trzecia droga", to mi się zbiera na rzyganie, to są antyrolnicy, potajemni sprzedawczyki |
» Kandydatów dwoch (Mini | 25-03-2024, 09:59:44) |
Niestety możemy świecic swoja Osoba, ale z jakiej partii wychodzimy niesie za sobą cały bagaż. Komu klaszczemy i pod czym się podpisujemy . Holownia to debil,maskotka ..
Nie mam nic do kandydatów ale wiemy czym to pachnie.. od góry do dołu śpiewać trzeba tak samo. |
» Obłuda. (ludowiec | 25-03-2024, 09:20:38) |
Jak można oddać głos na oszustów???Oszukali wyborców w obiecanych 100-konkretach na 100 dni hipokryci. |