» Szkoła (Obserwator | 28-12-2019, 03:23:45) |
Ogromne brawa dla Pań Dyrektorek za pięknie zamknięcie szkoły. Szkoda tylko że obecna Pani dyrektor nigdy nic nie wie i okłamuje zarówno rodziców i nauczycieli. Udał się Wam plan. Brawo Wy ... |
» Strzelno (mieszkaniec | 25-12-2019, 20:18:04) |
A co ty wyjeżdzasz z jakimś jarek marek kto to jest bo chyba nie mówisz o tym cwaniaczku co był przy Mqatczaku to faktycznie poradziłby tylko jak to już pokazał jak był |
» A (A | 25-12-2019, 12:14:28) |
Proponuję rozwiązać radnych i burmistrza bo sobie nie radzą.i już pieniądze na szkołę są. Pan Jarek Marek jako rzecznik sam lepiej by ogarnął gminę niż ta banda karierowiczów. |
» A (A | 25-12-2019, 12:14:26) |
Proponuję rozwiązać radnych i burmistrza bo sobie nie radzą.i już pieniądze na szkołę są. Pan Jarek Marek jako rzecznik sam lepiej by ogarnął gminę niż ta banda karierowiczów. |
» do Delikatesy (Jankes | 23-12-2019, 00:42:02) |
Proszę bardzo :wziąć, w ogóle, Łąkie. Ty obserwatorze rzeczywistości z gramatyką na bakier.Typowe delikatesy wszystko i nic.Mniemam ,że typowy kmiot.
I jeszcze jedno , od kiedy to praca na stanowisku palacza uwłacza godności człowieka?!I ma wpływ na reputację?!! |
» Do I AM (Delikatesy... | 22-12-2019, 19:19:34) |
Pokaż mi te błędy I AM widzę że też siedzisz u burmistrza w kieszeni. A od analfabet wyzywać możesz swojego ojca pajacu!!! |
» Klucze do archiwum IPN. (lektura świąteczna | 22-12-2019, 15:37:18) |
Święta to też okazja do wspomnień z dawnych lat...Dużo ciekawych historii poszukasz a archiwach IPN . Oto klucze do archiwum ; google -wpisz - IPN inwentarz archiwalny -otwórz stronę i w ramkę na niebieskim tle po lewej stronie wpisz nazwisko lub imię i nazwisko lub miejscowość np. Mogilno ,Strzelno , Trzemeszno i kliknij szukam ! Znajdziesz dużo ciekawych historii , które z pewnością wprawią Cię w zakłopotanie i zmuszą do refleksji i weryfikacji rzeczywistości ! Możesz poszukać dużo "dobrych znajomych" z dawnych i obecnych lat . |
» do obserwator (OBI | 22-12-2019, 13:40:12) |
Jeżeli nie wiesz, to wyjaśniam,Pieniądze trafiają na konto bankowe. |
» Opał (Obserwator | 21-12-2019, 23:54:56) |
Ciekawe jest to, gdzie podziwiają się pieniądze za ogrzewanie budynku nauczyciela? Trafiają do szkoły czy do gminy? Potrafi ktoś odpowiedzieć, co się z nimi dzieje? |
» Skutek tego (Obserwator | 21-12-2019, 23:51:51) |
Dlaczego nie doprowadzono do wygaśnięcia tej szkoły. Poprzedni i obecny burmistrz nie pozwolili szkole utworzyć kolejnych klas. Dobrze zdawali sobie sprawę że uczniowie zasilą SP w Markowicach. Przykre ale prawdziwe jest to , że wszystkich potraktowano jak zero. Nikt nie patrzy na dobro dziecko, przecież mogą oni wstawać wczesnie i od 7 czekać na zajęcia w szkole. Niestety obecna Pani dyrektor została przysłana, aby wypełnić misje. Przykro to stwierdzić ale, misję swoją wykonała doskonale :( |
» do delikatesy (I AM | 21-12-2019, 22:56:37) |
Robisz rażące błędy ortograficzne analfabeto w pisowni i na umyśle. |
» W sprawie zamykaniu szkól (Delikatesy... | 21-12-2019, 21:54:12) |
Wszystkie szkoły zamknąć A kasę za węgiel z tych szkół wziąść na przedsięwzięcie Pana burmistrza które rośnie w łąkim. Brawo 5 lat kadencji wystarczy aby się obłowić. Jak to wiadomo Pan burmistrz awansował z dawnego kiedyś palacza na burmistrza. Człowiek o takiej reputacji nie powinien wogule zostać burmistrzem. Pamiętam jak dziś jak biegał po każdym domu mówiąc słodko i wręczając swoje torby na zakupy A teraz kim się okazał sami opowiedzcie na to... |
» Radny (obserwator | 21-12-2019, 12:42:02) |
Nie wiem czy Radny Koprowski czyta tutaj komentarze, ale chciałem zauważyć, że swoim wczorajszym wystąpieniem uderzył w nauczycieli. Dobrze wiemy, że placówka ma być zamknięta ze względów ekonomicznych, a nie jak Pan twierdzi, że nie wyobraża sobie Pan by te dzieci mogły uzyskać wiedzę, taką jaką by mogły te dzieci uzyskać w szkołach miejskich? Przepraszam porównuje Pan szkołę ze swoich czasów do współczesnej szkoły? Niestety czasy się zmieniły i należy się zastanowić co się mówi. Uważam, że obraził Pan zarówno dzieci jak i nauczycieli tam pracujących. Pan Burmistrz niestety musiał Pan później tłumaczyć. Przykre ale prawdziwe nie odrobił pan lekcji i nie przygotował się do sesji. |
» pińcet plusy inne bydo zadowolone (disco polo | 20-12-2019, 10:39:21) |
zlikfidować wiejskie szkoły i miejskie tesz,za tom kase zaprosić pożondne zespoły DP np oczy zielone na dni szczelna i dorzynki, fszyscy będziemy się bawić pszy barierkach pszy scenie i zdjencia se z gwiazdami robić |
» Do Zdzicha (bolo | 19-12-2019, 22:44:39) |
Ty z reguly piszesz komentarze niskich lotow ale z tymi ,,odpowiednimi sluzbami,, to poplynales haha |
» do Zdzicha (jarek | 19-12-2019, 22:14:01) |
Gdybys szukal pomocy -w mojej podstawówce jest Lotny Oddzial Do Zorganizowanych Interwencji Komentarzy (LODZIK) który z pewnoscia pomoze Ci namierzyć osobe podszywajaca się pod Ciebie. Skory z Ciebie nie zedra -dwa Tik-Tak na godz( tylko 4 kalorie). |
» nareszcie (I AM | 19-12-2019, 21:16:13) |
Nareszcie Burmistrz na poziomie który wprowadza przemyślane i ekonomiczne zmiany.Brawo Panie Burmistrzu :) |
» Zamykanie szkol wiejskich (Hm | 19-12-2019, 20:38:59) |
Tez jestem za zamknieciem szkol wiejskich.przedewszystkim strzelce. Co tam sie dzieje? Porazka. Wyniki egzaminow mowia same za siebie. Spoznianie sie nauczycieli. Dzieci pozostawione bez opieki. Zadawane tylko do domu. Ciagle imprezy . byle by nie bylo zajec bo po co? Zero organizacji. Stan klas? Oplakany jakies pracownie? Np fizyczna czy biologiczna? Brak? Boisko. Bez komentarza. Wiekszosc rodzicow pracuje w mogilnie i tam dzieci chodA do szkoly. A skoro rodzice zabieraja dzieci do szkol w miescie samo za siebie mowi. Jestem za zamknieciem szkol wiejskich. |
» SZKOŁA (gosc | 19-12-2019, 17:23:37) |
TO ZWYKŁA PARO0DIA ŻEBY DLA PARU UCZNIÓW UTRZYMYWAĆ SZKOŁE |
» Haha (Zdzichu | 19-12-2019, 16:40:53) |
Schizofreniku baw się dalej |
» Do wszystkich... (Zdzichu | 19-12-2019, 16:37:33) |
Obiecuje ze zmienie lekarza. Leki raz dzialaja,raz nie... |
» Serio? (Katte | 19-12-2019, 16:26:05) |
Ukończyłam podstawówkę na wsi i w cale nie czuję się osobą niewłaściwie rozwiniętą i mającą problemy z socjalizacją. |
» do Barana (Zdzichu | 19-12-2019, 14:28:22) |
Przestań podszywać się pode mnie. Zgłoszę to odpowiednim służbom, nie jesteś anonimowy. Ja w przeciwieństwie do ciebie wypowiadam się merytorycznie i na temat!!! |
» Przepraszam (Zdzichu | 19-12-2019, 14:22:25) |
Jeszcze raz przepraszam, leki przestały działać. Już zażyłem. Od razu lepiej i wraca mi poczucie kultury. |
» Do marnej kopii (Zdzichu | 19-12-2019, 13:06:53) |
Do miernoty, która podszywa się pod mój nick. Dawaj dalej. Jesteś tak tępy, ze nie potrafisz wygrać w dyskusji..cóż zrobić. Jak chcesz zablysnać owiń się folią aluminiową.. Załosne |
» Do Zdzichu (Rodzic | 19-12-2019, 11:28:01) |
Ja nie napisałem, że to Ty pisałeś, ale tak nam powiedziano. Przykre słowa ale cieszę się nie prawdziwe. Zapraszam do szkoły można zobaczyć na korytarzu puchary, oraz dyplomy z osiągnięciami uczniów. |
» do Wszystkich (Zdzichu | 19-12-2019, 10:47:50) |
Przepraszam wszystkich za moje durne komentarze. Wziąłem już leki i nie będę pisał głupot. |
» Do Rodzic (Zdzichu | 19-12-2019, 09:54:05) |
Nigdzie nie napisałem, ze jakieś dziecko wygrało coś "z przypadku". Moim skromnym zdaniem w konkursach szkolnych itp ze szkolnictwem związanych wygrywa zawsze najlepszy.
Ekonomii nic nie przeskoczy..
Ale przecież sami możecie pochwalić się tutaj tymi osiągnięciami. |
» Do Zdzichu (Rodzic | 19-12-2019, 03:00:12) |
Milion by Ci było usłyszeć o Twoich dzieciach , że wygrywają coś z przypadku. Nie znasz tak naprawdę tematu a się najwięcej tutaj udzielasz. Zastanów się co piszesz bo Twoje beznadziejne komentarze nic tu nie dają. Obrażono nasze dzieci, a co one zrobiły? To że mają wysokie osiągnięcia w konkursach i zawodach, to daje innym prawo mówić że to wszystko z przypadku ? Czasami trzeba się zastanowić co się mówi. |
» opinia (donek | 19-12-2019, 00:10:02) |
Dlaczego szkoła w Ciechrzu do likwidacji ? my rodzice pytamy burmistrza, o koszta prowadzenia Szkoły Podstawowej w Markowicach oraz Szkoły Postawowej we Wronowach i Szkoły Podstawowej w Strzelcach. skąd taka decyzja ?czy powodem jest napewno czynnik ekonomiczny ? czy chodzi o budynek szkoly ? |
» Do rodzic (Absolwent | 19-12-2019, 00:00:41) |
Co ma do tego patron? Zresztą jest znany wszystkim i mial duzo osiągnięc. Naprawdę ludzie nudzi Wam się, pisać takie rzeczy no już bez przesady. |
» Do Rodzic (Zdzichu | 18-12-2019, 23:27:46) |
Nawet w najlepszej szkole w okolycy nie piradziłby sobie patron tej szkoły, Niemiec- Mikołaj Kopernik, gdyż nie znał polskiego.
Ale miałby szanse w zawodach sportowych:d |
» SP (Absolwent | 18-12-2019, 23:24:18) |
Śmieszni ludzie są naprawdę, nie widzieliście nie oceniajcie, nie udzielajcie się bo to, że zamkną tą szkole niewiele da dla tej gminy. |
» SP (Absolwent | 18-12-2019, 23:24:03) |
Śmieszni ludzie są naprawdę, nie widzieliście nie oceniajcie, nie udzielajcie się bo to, że zamkną tą szkole niewiele da dla tej gminy. |
» SP (Absolwent | 18-12-2019, 23:16:22) |
Szkoła w Markowicach za to wygląda przepięknie, boisko super najlepiej jak już się czegoś pozbyć sto powodów nie ważne, ze polowa taka jak w każdej szkole na wsi |
» SP (Cysia | 18-12-2019, 23:13:32) |
Tyle lat ta szkoła była trudno będzie dla wszystkich którzy tam uczęszczali/uczęszczają... mega wspomnienia |
» Nauka (Nauka | 18-12-2019, 23:09:37) |
Sadzę, że na temat tych szkół powinny wypowiadać się osoby, której do nich uczęszczały. |
» @Mario (Absolwent | 18-12-2019, 23:07:23) |
Chyba ty,zresztą mądrzejszy odpuszcza nie wydaje się w dalszą dyskusję, dziękuje za uwagę. |
» Opinia (Osoba | 18-12-2019, 23:04:53) |
Zobaczcie tą szkołę na własne oczy a później komentujcie. Szkoła jest wyremontowana, miała wymieniane okna. Boisko jest sala gimnastyczna mała ale jest. Poziom nauczania dobry nie ma "patologii" wśród uczniów. Proszę nie pisać bzdur. Pozdrawiam |
» Osiągnięcia (Rodzic | 18-12-2019, 21:44:58) |
Bardzo przykre jest usłyszeć że osiągnięcia sportowe dzieci są z przypadku. Nie raz uczestniczyli w zawodach na szczeblu wojewódzkim. Pokonywali szkoły miejskie w różnych konkurencjach. No ale to wszystko z przypadku .... |
» @Absolwent (Mario | 18-12-2019, 21:41:33) |
Ty chyba się nie uczyłeś |
» Nauka (Absolwent | 18-12-2019, 18:33:39) |
Nie zgodzę się z tym, że na wsiach dzieci się nie uczą a w miastach się uczą, jak ktoś się chce uczyć to wszędzie się nauczy ;) A propo w szkole w Ciechrzu są wyremontowane sale, jest boisko jak i również sala gimnastyczna co prawda nie duża ale jest. |
» Nauka (Absolwent | 18-12-2019, 18:29:52) |
Nie zgodzę się z tym, że na wsiach dzieci się nie uczą a w miastach się uczą, jak ktoś się chce uczyć to wszędzie się nauczy ;) A propo w szkole w Ciechrzu są wyremontowane sale, jest boisko jak i również sala gimnastyczna co prawda nie duża ale jest. |
» ... (Zdzichu | 18-12-2019, 16:21:41) |
Jako rodzic dziwie się, ze są rodzice zadowoleni, ze dziecko chodzi do obdrapanej szkoły, bez boiska, sali gimnastycznej i odpowiedniej infrastruktury. Nikt nikogo nie zmusi do szkoły w Strzelnie. Ba, Tupadły to fajna opcja. Bliskość Inowrocławia i komunikacji miejskiej zapewni więcej atrakcji niż szkoła koło cmentarza w Strzelnie..
A budynek szkoły może przecież gmina przerobic na mieszkania, wyremontować i z zyskiem sprzedać. Co to za sens utrzymywanie szkół z 15stoma etatami 5km od miasta? Jedynie szkoła w Markowicach, zbierająca uczniów z okolicznych wsi może mieć sens. Ale Ciechrz i Wronowy..??? |
» do osoby ,ktora chce zamkąc szkoły wiejskie (ort. | 18-12-2019, 15:29:21) |
Po twojej pisowni właśnie widac , że do szkoły chodziłeś w mieście, bo gdybyś się uczył na wsi to polonista by cię wyłapał i nauczył poprawnie pisac. A w tłumie się ukryłeś ,takie są konsekwencje nauki w miejskich szkołach/ |
» Do zamknąć (Rodzic | 18-12-2019, 14:36:21) |
Faktycznie na wsiach się dzieci nie uczom, tam się dzieci uczą. |
» Szkoła Ciechrz (Obywatel | 18-12-2019, 14:29:23) |
Jak widać jeden z komentujących zaliczył chyba ten wyższy poziom w miejskiej szkole, co widać po jego wypowiedzi...
To nie szkoła robi poziom tylko dzieciaki do niej chodzące, które z kolei motywują głównie rodzice. Ale to dla niektórych zupełnie nie do ogarnięcia.
Szkoła nigdy nie będzie się bilansowała na plus,ale to dla urzędnika nie ma znaczenia.
Zapominamy też, że szkoła na wsi pełni też inne funkcje jeśli jest dobrze zarządzana.
Może być centrum życia kulturalnego na wsi, ale...co ja wymyślam |
» szkoły na wsiach (Zamknąć | 18-12-2019, 14:09:40) |
Trzeba zamknąć wszystkie szkoły na wsiach. Tam się dzieciaki nic nie uczom. W miastach jest wiekszy poziom i tam puszczajcie swoje dzieci tylko. |
» Do były uczeń (Pik | 18-12-2019, 13:16:40) |
Ciekawe, czy pamiętasz jeszcze te czasy. Wtedy przynajmniej dzieciak się uczył i w szkołach było spokojnie. Teraz to dzicz.Juz w najmłodszych klasach są takie dzieci, że strach się bać co będzie później. Nauczyciel nie jest od wychowywania i pocierania tyłka. Od tego są rodzice. Szkoła to nie darmowa opiekunka! |
» basia (wyniki egzaminów | 18-12-2019, 11:29:58) |
Dlaczego są podane wyniki egzaminów SP Ciechrz a nie ma wyników gimnazjalistów a przecież byli uczeni przez nauczycieli , którzy teraz mają przejąć edukację nad naszymi dziećmi. Niech obecny dyr . się pochwali ile razy gimnazjum pisało program naprawczy , aby zwiększyć efekty uczenia i wyników końcowych. tego się nie pokazuje.Kuratorium też o tym dobrze wie. Małe i biedniejsze nie oznacza gorsze. |
» pokolenia_ (ojciec_ | 18-12-2019, 10:40:04) |
Panie Burmistrzu, chce przypomniec ,ze w tej szkole tez pan pracowal jako palacz..jakie pan mial szczescie ,ze ta szkola wtedy istniala. |
» pokolenia_ (ojciec | 18-12-2019, 10:21:47) |
Burmistrzu !!! WLadze !! miejcie Serce dla naszych dzieci, do naszej szkoly ,chodzili dziadkowie i nasi rodzice .. male szkoly ,to bezpieczne szkoly ..ja sie pytam po co nam taki burmistrz ? zlikwidowac .. to kazdy potrafi,no ale juz utrzymac to co jest to dla naszego burmistrza za wysoka poprzeczka ... dla takiej wladzy mowimy Nie !! |
» Zapytanie (Rodzic | 18-12-2019, 07:02:42) |
Jako rodzic, nurtuje mnie jedno pytanie, dlaczego Pan Burmistrz nie miał odwagi nam powiedzieć , że zamyka szkole, tylko wszystkiego się dowiedzieliśmy tutaj z portalu. Chodzą pogłoski, że było już wiadomo to od 4 miesięcy. To ja pytam dlaczego nie poinformowano zainteresowanych osób. Wstyd Panie Burmistrzu , że wysługuje się pan portalem CMG24. Tak ale łatwiej napisać w internecie niż powiedzieć ludziom w twarz. Bal się Pan czegoś? Skoro decyzja była podjęta już wcześniej to na co Pan czekał? |
» Inna gmina (Rodzic | 17-12-2019, 22:12:57) |
To dobry pomysł. Skoro nasza gmina nie chce naszych dzieci w tej szkole to idźmy do innej gminy przecież już nas zapraszają! Moje dziecko = pieniądze dla gminy. Skoro się tak nas potraktowano ,że nie poinformowano o zamiarze zamknięcia placówki tylko podjęto perfidnie decyzję to my też tak perfidnie zróbmy i zapiszmy dzieci do szkół w innej gminie. A tak sobie myślę ,że na tej szkole ktoś chce zarobić.... |
» Krótki temat (x | 17-12-2019, 20:08:29) |
W kwestii zamknięcia szkół sprawa jest prosta. JAK NIE WIADOMO O CO CHODZI, TO CHODZI O KASĘ. Społeczeństwo natomiast musi wysłuchać długiej przemowy zawierającej kilka fachowych określeń. Wtedy większość stwierdzi, że sprawa jest bardzo poważna i uwierzy w kolejną bajkę. Wszyscy lubią ploty i sensację. Wszystko w zależności od potrzeb. Jeśli trzeba to pewne sprawy zamiata się pod dywan, a inne wyolbrzymia do potęgi 3. Byle odwrócić uwagę. Kto mądrzejszy to przesieje jeszcze pewne informacje, ale komu będzie się chciało? |
» Dłuższy temat (X | 17-12-2019, 19:52:48) |
Jeszcze nie trafił się nauczyciel, który by rodzicowi od ,500+' dogodził... Może czas na prywatną edukację w domu, skoro dzieci mają tak źle. Przecież rodzicom tak bardzo zależy na ich wysokim wykształceniu. Całość sprowadzi się do tego, iż dzieci z przeróżnymi pakietami typu 'dys-', utwierdzane w przekonaniu, że internet zapewni im wszystko, a nauczyciel jest głupi, nie będą w stanie zmobilizować się do najmniejszego wysiłku, aby coś osiągnąć. Wtedy wynajdziemy kolejne świadczenia dla tych, co im się nic nie będzie opłacało... Ale przecież łatwiej rządzi się ciemnotą, a państwu nie potrzebni są wykształceni obywatele, którzy rozumieją więcej. Ciekawe tylko, dlaczego w elitarnych szkołach rodzice biorą nawet kredyty i płacą za to, aby od ucznia wymagać? Pewnie po to, żeby taki absolwent zachwycał się później ,Trudnymi sprawami' i lajkami na Facebooku. Nie zapominajmy oczywiście o słynnym ,Wszyscy kradną!' |
» Do luk (były uczeń | 17-12-2019, 19:40:03) |
Nie ma przymusu być NAUCZYCIELEM ! Jedyna najbardziej uprzywilejowana kasta specjalną kartą nauczyciela gwarantującą nietykalność zawodową pochodzącą z dekady stanu wojennego generała w ciemnych okularach . |
» Szkoły wiejskie ( CM | 17-12-2019, 19:29:53) |
Panie burmistrzu za czym Pan czeka w temacie Wszednia, Strzelec i Kwieciszewa. Jeżeli nauczyciele i rodzice chcą mieć czynne szkółki z nauczaniem prawie indywidualnym to niechaj zakładają stowarzyszenie i się wykazują . Likwidacja, tylko tak widzę rozwiązanie tego problemu. Tak przemawia wszelka logika. Państwo radni odwagi. |
» do szkola (Luk | 17-12-2019, 19:17:09) |
Wiadomo najwięcej wiedzą ludzie, którzy w oświacie nie pracują. A propo zadań domowych to z tego co pamiętam gdy chodziłem do podstawówki jakieś 20lat temu to prace domowe też były zadawane. Nie było z tego powodu jakiś problemów, dziś rodzice najchętniej odali by dziecko o 8 a odebrali o20 żeby mieć spokój, a większość z nich nie potrafi wychować swoich dzieci na normalnych ludzi, bo najlepiej siedzieć i narzekać że inni mają lepiej. A tak wogóle jeżeli ktoś uważa że oświata to takie cudne miejsce pracy to dlaczego tam nie pracują? Zawsze mogą iść na studia zrobić kursy i nauczać. Choć myślę że ci którzy najwięcej mają do powiedzenia nie wytrzymały by jednego dnia. |
» Moim zdaniem (Normalna matka | 17-12-2019, 18:46:22) |
Nauczyciele niech się zajmą nauczaniem, uczniowie uczeniem a rodzice wychowaniem. Skoro tak zazdrościcie nauczycielom to co za problem zostać nauczycielem? |
» szkoła (do lolo | 17-12-2019, 17:35:03) |
Lolo w 100% się z tobą zgadzam jak najszybciej zamknąć szkole w strzelcach toć to jest przechowalnia starych emerytów tzn byle dotrwać do emerytury mówię tu o nauczycielach a ci młodzi to zero pojęcia o nauczaniu zadać do domu jak najwięcej żeby rodzice uczyli w domach a nie oni stale jakies imprezy a co za tym idzie a kto upiecze placuszka a kto kupi cos na stol a może ty szanowny nauczycielu ty się dorzucisz a nie tak za czyjeś się na mniamniac i uczyć uczyć ijeszcze raz uczyć pozdrawiam |
» Piękna , mała i bezpieczna szkoła w Tupadłach - blisko Ciechrza- zaprasza (cd . | 17-12-2019, 17:31:25) |
Szkoła w Tupadłach zaprasza wasze dzieci ( i waszą subwencje). |
» Gm mogilno (Rodzic | 17-12-2019, 17:18:43) |
Panie Burmistrzu gm. Mogilno czas wielki wyrównać szanse pomiędzy dziećmi z miasta a dziećmi ze wsi. Proszę o dofinansowanie sal i zainteresowanie się sytuacjami w szkołach wiejskich ( notoryczne spóźnienia nauczycieli, niski poziom kształcenia o czym świadczą miejsca w konkursach czy egzaminy) albo proszę podjąć radykalne rozwiązania reorganizji szkół wiejskich. Równe szanse dla dzieci miejskich i wiejskich. |
» Zawsze mozecie ....oddać dzieci do Mątew, Inoworcławia, (Mątwy , Inoworcław, Kruszwica czeka | 17-12-2019, 17:11:32) |
Zawsze mozecie sie dogadać z szkołami, gminą ( Kruszwica, Inowocław ( Matwy) w sprawie busa ,dojazdów do szkół w Inowr. Kruszwicy lub...( Markowic- gmina Strzelno w tym przypadku)oni - inne gminy- chetnie przyjmą subwencje z Warszawy na wasze dzieci - i pokażecie, że nie można was ,,od tak " przestawiać jak pionki na szachownicy, albo poganiac jak stado owiec z jednego miejsca na drugie- chociaż do tego trzeba mieć charakter i upór,aby posłać dziecko do innej gminy .Wszystkiego dobrego dla waszych dzieci w Nowym Roku. |
» likwidacja (refleksja | 17-12-2019, 17:09:51) |
Przetrwała zaborcę, sanację, hitlerowców, komunistów, a padnie za liberałów. Może w tej sprawie głos zabierze promotor ziemi mogileńskiej pod Wawelem. Serdecznie zapraszamy. Po imprezie czas na skuteczne i konstruktywne działanie. Do dzieła! |
» BELFRY (LEON ZAWODOWIEC | 17-12-2019, 17:08:36) |
PRAWIDŁOWO, A PÓŹNIEJ SKĄD MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ PIENIĄDZE NA INWESTYCJE W GMINIE JAK TRZEBA UTRZYMYWAĆ RZESZĘ LUDZI KTÓRYM ZAWSZE BRAKUJE 15 MIN DO GODZINY I "PRACUJĄ" PO 3, 4 GODZINY ZA KTÓRE MAJĄ ZAPŁACONE TAK JAK PRAWDZIWIE PRACUJĄCY LUDZIE PO 160 GODZIN MIESIĘCZNIE... SKANDAL MOŻE WSZYSCY BEDZIEMY ROBIC PO 3, 4 GODZINY DZIENNIE, CZY SIĘ STOI CZY SIĘ LEŻY 3 TYSIĄCE SIĘ NALEŻY.. |
» Brawo burmistrz za odwagę ! (PODATNIK | 17-12-2019, 17:03:08) |
Dziesięć lat za późno ! Jak głosował w tej sprawie Pieszak , Cieślik i Dubicki za Matczaka i dziś ? |
» można inaczej (Wielkopolanin | 17-12-2019, 16:19:50) |
Swego czasu , w latach 90. ub. wieku przynajmniej raz w roku byłem uczestnikiem tygodniowych seminariów samorządowych w Danii. Jeden z wyjazdów był poświęcony szeroko rozumianej oświacie. Oto DWIE „biedne” duńskie gminy (każda po ok. 2500-3000 mieszkańców) doszły do wniosku, że nie stać ich na utrzymywanie kilku szkół i stąd ... na fizycznej granicy tych gmin utworzyli JEDNĄ, jedyną szkołę dla tych dwóch gmin! Bez komentarza. |
» szkola (strzelno | 17-12-2019, 16:18:34) |
dobrze po co ogrzewac dla kilku dzieci taki budynek zrobic na mieszkania z wykupem ktos nie chce ogłosic do przetargu proste dosc życia na krzywy .... |
» Do wszystkich rodziców dzieci które uczęszczają do szkoły w Cierzchu (Strzelnianin | 17-12-2019, 16:05:09) |
Proszę tylko o opinie państwa bo Wy tutaj macie najwięcej do powiedzenia. Obserwuje wszystko to co się tutaj i nie tylko tutaj dzieje. Patrzę a Pana Burmistrza ręce nawet kiedy on o tym nie wie. Pana decyzję są kuriozalne tak jak Pan się wypowiada nie raz o innych rzeczach. Rób Pan wszystko szybko bo czuję to po kościach, że to jest to Pana pierwsza i ostatnia kadencja. Człowieku ludzie tutaj chcą kogoś kto pomaga ludziom a nie traktuje ich jak powietrze. Z tym, że Ty człowieku bez tego powietrza Burmistrzem nie będziesz. A Pana dni są policzone. Jeszcze trochę i kupię metrową miarę aby odliczać te piękne dni zejścia ze stołka!!! |
» Do mieszkaniec (Strzelnianin | 17-12-2019, 13:44:07) |
A dlaczego wszyscy mieszkańcy Gmina mają składać się na wynagrodzenia dla grupki osób. Przecież 400 tys. zł. ma swoje miejsce. Jakoś po zlikwidowanej szkole w Stodołach nikt nie głodem nie przymiera a Gmina będzie miała środki na inwestycja. BRAWO PANIE BURMISTRZU. |
» Do mieszkaniec (Zdzichu | 17-12-2019, 13:17:37) |
A jak Twój pracodawca stwierdzi, ze dość się w życiu napracował, sprzedaje wszystko co ma i wszystkich zwalnia to będzie Ci ktoś zapewniał prace? Tyle ze każdy normalnie pracujący 40 godzin czlowiek sobie poradzi. A taki co przez 20 godzin w tygodniu klepie od 20 lat to samo to co ma bidok zrobić.. Konieczność pracy 40godzinnej by go zabiła:d
Ps. A budynek szkoły chętnie kupie. Czekam na przetarg |
» Praca (OBI | 17-12-2019, 13:01:55) |
A kto się martwił kiedy NSZZ"Solidarność" rozwalała PGR-y? Czy wtedy, któryś z nauczycielu użalał się nad losem pracowników? Każdego to czeka i tylko wytrwali przetrzymają. A może by tak pokazać swoją inicjatywę i założyć stowarzyszenie i poprowadzić szkołę w Ciechrzu, ale już bez przywilejów z karty nauczyciela.Chcecie uczyć, macie taką możliwość. |
» Brawo Burmistrz (I AM | 17-12-2019, 12:15:15) |
Chcieliście PiS macie PiS.Naobiecywali narozdawali a teraz gminy maja kłopoty ale najlepiej zwalać na Burmistrza.Ciemny z Was naród.Nawet nie ciemny.Gorzej kmioty i tyle. |
» hehehe (mimi | 17-12-2019, 11:57:11) |
prace w biedronce mogą dostać |
» szkoła (mieszkaniec | 17-12-2019, 10:56:40) |
Obecny Burmistrz to człowiek nie mający emocji. Liczy się tylko interes i własny tyłek na stołku. Obsadzanie stanowisk swoimi ludźmi z niemałe wynagrodzenie. Tak dumnie mówi Pan że zależy mu na małej ojczyźnie a co Pan z nią robi niszczy. Ja również się Panu pytam gdzie ludzie z SP w Ciechrzu mają dostać pracę? |
» LIKWIDACJA (ELA | 17-12-2019, 10:24:05) |
Kolejny budynek niszczejącym pustostanem.Taj , jak w Stodołach. |
» LIKWIDACJA (ELA | 17-12-2019, 10:18:44) |
Kolejny budynek niszczejącym pustostanem.Taj , jak w Stodołach. |
» ciemnogród (ja | 17-12-2019, 10:16:45) |
BRAWO CIEMNOGRÓD!!!!!!!!!!!!!!! |
» === (rodzic | 17-12-2019, 10:14:08) |
Nikt mi nie będzie dyktował , gdzie moje dziecko ma pójść do szkoły. Na pewno nie dam go do proponowanej szkoły w Strzelnie.A propo we Wronowach jest mniej dzieci. |
» też zlikwidują? (Hanula | 17-12-2019, 09:26:04) |
Wszędzie się słyszy, że wójtowie czy burmistrzowie pozbawieni przez PiS dochodów z budżetu Państwa muszą ciąć wydatki m.in. w oświacie. Podobno burmistrz Mogilna ma też taki zamysł tylko narazie milczy. A chodzi o szkoły wiejskie w Strzelcach, Wszedniu i Kwieciszewie (z tej ostatniej jest tylko 2 km do dużej szkoły w Marcinkowie). |
» Nie będzie niczego (J23 | 17-12-2019, 09:08:43) |
Wszystko pozamykac,oddać w cudze ręce bo nie przynosi zysków. Niestety czas gminy Strzelno nieubłaganie się kończy. |
» Brawo (I AM | 17-12-2019, 09:06:09) |
Słuszna mądra i ekonomiczna decyzja.Więcej takich odważnych decyzji.Brawo Panie Burmistrzu. |
» Informacja (Rodzic | 17-12-2019, 09:04:01) |
Szkoda, że nikt nie poinformował rodziców i pracowników szkoły o tym fakcie, przed ukazaniem artykułu. |
» praca (obserwer | 17-12-2019, 07:55:40) |
Skoro tak pięknie Pan Burmistrz pisze, że wszyscy pracownicy dostana prace to ja się pytam gdzie? Proszę to napisać. Likwidacja powinna mieć na celu oszczędności w główniej mierze na etatach gdyż samo utrzymanie budynku to nie są jakieś wielkie sumy. To gdzie tu oszczedność. Chyba że Pan Burmistrz myśli, że 1/2 etatu to już praca?
Pogratulować niezłego prezentu na święta od władzy dla pracowników szkoły. |
» Do zdzicha (Juzek | 17-12-2019, 07:49:11) |
Zdzichu OPUŚĆ PORTAL jesteś k..........t |
» Szkola (Lolo | 17-12-2019, 07:36:47) |
Za szkołe w Strzelcach niech sie wezną,i tych pozal sie Boze nauczycieli ciekawe,ze jeszcze nikt tego nie ruszyl co tam sie wyprawwia |
» Szkoła (Szkoła | 17-12-2019, 04:48:18) |
DLACZEGO CIECHRZ A NIE WRONOWY TAM SIĘ DZIEJE ŻE RODZICE DZIECI ZABIERAJĄ. |
» Ps (Zdzichu | 17-12-2019, 00:43:19) |
Niech władza uważa, bo tam jest takie jedno stowarzyszenie, które (za tego co zastał Strzelno murowane, a zostawił rozj...) wydębilo użytkowaną przez koło łowieckie część działki. Działki, na której koło zainwestowało kilkadziesiąt tysięcy zlotych... Może teraz owa organizacja uzna, ze ten budynek szkoły jej się po prostu...należy..!
Na owej działce owo stowarzyszenie prowadzi bardzo ożywioną działalność (zapewne statutową..) polegająca na kilkukrotnym w roku...obcięciu trawy... I tyle! |
» szkoła (mieszkaniec | 17-12-2019, 00:42:05) |
Bardzo dobrze, po co do utrzymania tyle szkół . Bardzo dobry pomysł burmistrzu , ile to wydatków na to , a tak znajdą się oszczędności i to duże . Wójt z gminy Jeziora Wielkie powinien brać przykład zamknąć szkołę w Rzeszynku , szkoda kasy na parę uczniów , a utrzymywać trzeba ,, moloch' i są to nie małe koszty . Brawo dla Chudzińskiego , niech się rada z Jezior Wielkich obudzi i Ciesielczyk na czele. |
» Brawo! (Zdzichu | 17-12-2019, 00:36:02) |
Czas najwyższy! Takiej oczywistości nie ma co komentować. BRAWO! |